[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Tomasz78 » 2017-01-22, 13:58

Kly nie przeszkadzają w niczym ( ani pojedynczy ani podwójny wydech). To raczej kwestia estetyczna... Ja w swoim nie zakładałem...



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: simontlc » 2017-01-22, 14:08

Tomasz78 w wersji gt wydech wychodzi w dolnym pasie i właśnie w tych miejscach w których są kły


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Tomasz78 » 2017-01-22, 16:10

Mea culpa;) rzeczywiscie w 65-66' Tak jest. W 68' Ida juz pod pasem (. Delikatnie wchodza) I tu juz Nie ma raczej roznicy..



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-22, 21:18

No tak ale moje coupé nie jest w wersji GT więc z wydechem nie będzie problemu, a kły po wstępnym montażu wpadły mi w oko więc raczej zostaną:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-22, 22:54

radoslawstalowy pisze:No tak ale moje coupé nie jest w wersji GT więc z wydechem nie będzie problemu, a kły po wstępnym montażu wpadły mi w oko więc raczej zostaną:)
mój sports sprint też nie jest GT, ale pozwoliłem sobie na przeróbkę tylnego pasa i zakup końcówek GT :)
jak dla mnie z wystającymi rurkami spod pasa wyglądał co najmniej niewyjściowo :) i uważam że to ważniejsza przeróbka niż montaż dodatkowych świateł na przednim grillu :)



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-25, 20:20

Kły przymierzone, z wydechem przemyślę.
Może któryś z kolegów zachował "stary" wydech ze swojego konika, chętnie bym przyjął jako dawcę wymiarów do nowego (chcę zrobić sam, cały z inoxu) oczywiście tłumik bym zakupił?
To samo pytanie odnośnie tapicerki drzwi.
A tym czasem podłoga rośnie!!

P.S.
Czy rant podłóg zawsze jest wygięty w inną stronę? :)
Załączniki
IMG_7132.JPG
"przodek"jest jeszcze dół
IMG_7134.JPG
Dorobione wzmocnienie oryginalnej podstawy, druga niestety "zamienna"
IMG_7140.JPG
Była cała....jest dziurawa:)
IMG_7145.JPG
Konserwacja "pod podstawą siedzenia"


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-27, 19:56

Pozwolę sobie zgłosić swoją kandydaturę w nieoficjalnym konkursie "Reperaturka Roku":)
Sponsorzy nagrody głównej mile widziani:) Czekam na kontrkandydatów:)
Załączniki
IMG_7153.JPG
IMG_7152.JPG
dodam,że to mój kciuk:)
IMG_7155.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: veeefour » 2017-01-27, 20:05

radoslawstalowy pisze:Pozwolę sobie zgłosić swoją kandydaturę w nieoficjalnym konkursie "Reperaturka Roku":)
Sponsorzy nagrody głównej mile widziani:) Czekam na kontrkandydatów:)
Ze chcialo ci sie to pilowac :rotfl:

Ale suma sumarum porzadek musi byc :cwaniak:



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: pieron » 2017-01-28, 17:50

radoslawstalowy pisze:Pozwolę sobie zgłosić swoją kandydaturę w nieoficjalnym konkursie "Reperaturka Roku":)
Sponsorzy nagrody głównej mile widziani:) Czekam na kontrkandydatów:)
Bardzo ladna reperaturka :ok: jak dlugo ja robiles? wyciecie spawaanie i szlif?



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-28, 19:26

Zeszło ok.40min. z papieroskiem:) na szczęście sam sobie szefem:) Generalnie można to było "zafajdać" pastą głuszącą ,ale na pewno czułbym duży dyskomfort za każdym razem wrzucając "drive" i wiedząc że w tunelu mam wyrezaną przez Amerykanina dziurę bo mu się zachciało customowego lewarka ,który pasuje do mojego projektu jak "świni siodło":)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-04, 21:14

Nie to żebym się zawiesił, ale roboty dużo i czasu nie było pisać:)
Rzekłbym podwozie zamknięte epoxydem więc idzie do przodu, ale pracy jeszcze masa.
W czasie schnięcia wziąłem się za rant tylnej klapy.

Podczas przeglądania" jednego z portali aukcyjnych" ,jako porannej prasy wpadło mi w oko takie oto ogłoszenie chlubiące sprzedawanego Mustanga:
Auto odrestaurowane od podstaw na oryginalnych częściach z fabryki obsługującej Forda Mustanga CJ PONY PARTS
Jak piorun z jasnego nieba poraziło mnie to zdanie, to ja klnełem na "podłe zamienniki" zza oceanu ,a tu się okazało,że one przypływały z fabryki obsługującej Forda i do tego są oryginalne.
Odetchnąłem z ulgą po tej lekturze ....już nie muszę się męczyć z "ratowaniem" blach i części z FoMoCo, kupię je w tej fabryce:)
Załączniki
pod1.jpg
IMG_7168.jpg
mas.jpg
mas1.jpg
mas2.jpg


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-02-04, 22:13

sprawdź rogi drzwi dolne przednie tam zazwyczaj jest słabo ;)


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-04, 22:25

A to temat na następny odcinek, tragedia:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-05, 14:23

A propos dołu drzwi ,to w stanach można je naprawić tak...........chyba brakło CO2 :D
Załączniki
drzwi.jpg


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-02-05, 18:57

ja u siebie zmieniam całe poszycia drzwi


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”