[komin] Wiśnia convertible 66

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-11, 22:32

;) U mnie podobnie, jedyne co przychodzi do głowy to "dołożenie na klapie" do satysfakcjonujących szczelin, trochę roboty ,ale może gra warta świeczki?
Swoją drogą jak w moim, tak i w Twoim poście dalej nie za wiele informacji od kolegów jakie szczeliny w innych projektach.
Oglądając zdjęcia to przeróżne ;)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: CzyTyTez » 2017-03-12, 08:07

gdy w swoim poście zapytałem jakie powinny być szczeliny dostałem chyba najlepszą odpowiedź: powinny być równe i tego bym się trzymał, bo na dzień dzisiejszy Twoje szczeliny mogą zepsuć efekt...



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-03-12, 12:28

"ładna" szczelina wg mnie powinna mieć od 4 do 6mm ale jak mam na siłe robić takie szczeliny i popsuć coś innego to wole tak zostawić. CzyTyTez chyba dał optymalną odpowiedź, równe i symetryczne. a jeszcze mam pytanie klapa na środku mi wychodzi do góry z obu stron- nowy panel jest źle wykonany?
Załączniki
DSC_0169 (11).jpg


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-12, 12:51

:D To chyba standard.
Odradzam próbę wygięcia oryginalnej klapy ( przyłożone równomiernie 3X prawie tona ...brak odkształcenia:),nie wiem jak z zamiennikami:)
Ja dociągnełem poszycia do klapy( ponieważ były zamiennikami).


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: Tomasz78 » 2017-03-12, 13:01

Ludziska - pamiętajcie ze mówimy o myśli technicznej sprzed niemal 60 lat... I podejrzewam,ze szczelina rzędu 6-8 mm była norma...fabryczna. Nie oczekujmy ze drzwi beda chodzić jak w nowym Mercedesie a spasowanie szczelin bedzie idealne. Oczywiscie sporo rzeczy mozna poprawić - ale blachy sa tłoczone wg. Oryginałów wiec pewnych rzeczy po prostu nie przeskoczymy..



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: CzyTyTez » 2017-03-12, 13:15

zamienniki trzeba dopasowć, u mnie błotnik musiał być rozcinany w tylnym narożniku bo był schodek pomiędzy błotnikiem a klapą...



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-12, 13:29

Wszystko zależy od tego jakie mamy oczekiwania....reszta jest do zrobienia kosztem spędzonych godzin i PLN-ów możemy zrobić prawie wszystko.
Jeśli zaplanujemy sobie,że szczeliny mają mieć 4mm to po prostu je tak zróbmy ,oczywiście nie będzie to już zgodne z oryginałem ale to przecież nasze auto.
Lecz jeśli idziemy drogą zgodną z oryginałem to nie widzę potrzeby kombinacji.
Fakt faktem jak szczeliny są równe i symetryczne to nawet bez lakieru widać ,że w tym wypadku nie wielkie znaczenie ma czy mają 4czy6mm.

U mnie po wymianie tylnej ścianki i belki (przy zamiennikach poszycia) oryginalne narożniki miały "tendencje" do "odchodzenia" na środkowym łamaniu od klapy.
Patrząc na Twoje foto jest chyba jest podobnie ( nie do końca to zdjęcie oddaje),dopiero "dobicie" części poszycia w którym są otwory montażowe narożników dały jako taki efekt i pozwoliły lekko cofnąć klapę w tył co zmniejszyło rzeczoną szczelinę.Przepraszam,że tak zagmatwałem ale trudno to opisać :D


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-03-12, 20:53

Tomasz78 pisze:I podejrzewam,ze szczelina rzędu 6-8 mm była norma...fabryczna.
Swoi będą wiedzieć że ten typ tak ma ale już widzę ludzi którzy będą gadać że słabo spasowane szczeliny nie równe itd. Fakt z pewnymi ludzmi nawet nie warto wchodzić w polemikę ale szlak mnie trafi że o mojej perełce będą mówić że coć tam :mad:
Nawet jak oglądam galerie praktycznie wszystkich (naprawdę spędziłem godziny może nawet dni na oglądaniu) nie zaobserwowałem takich "kanionów".
w Czerwcu mam nadzieję zrobić premiere na Mustang Race i nie chciał bym "negatywów" zebrać za własną robote, ale na swoją obrone mam to że jest to pierwszy projekt ;)


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-12, 22:24

Moja rada jest taka (może nie na wiele się zda ,ale ja tak pracuje):
-zrób jak najwięcej się da żeby spasować te elementy,
-weź się na parę dni za jakiś inny element (pewnie nie brakuje roboty:)
-wróć do tematu z "świeżym" spojrzeniem.
Też mnie to trochę mierzi ,ale patrząc logicznie to szerokość podszybia dobitnie wskazuje,że "duże" szczeliny to nie nasz błąd tylko "taka uroda" (a podszybie i klapę mam oryginalne).
Do teraz nie wiem,czy tam nie wrócę i nie "oszukam" klapą, teraz wziąłem się za przód i błotniki i dopiero wstawię dzwi i zobaczę jakie szceliny uzyskam,wtedy zapadnie decyzja czy jest sens je zmniejszać ,bo to całość o tym zadecyduje.


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-03-20, 21:57

poszycia tylne siedzą na miejscu, trochę zabawy było ale szczeliny są zadawalające co prawda nie ma 4 mm ale jakoś to wygląda
prace trwają :D kolejna demolka, jedna z ostatnich :ok:
wewnętrzne poszycie do piachu następnie epoksyd i składanie.
A dawać na nowe poszycie jakieś maty wygłuszające lub baranki? stare miało grubą warstwę zabezpieczenia w środkowej części a na brzegach tam gdzie siłą rzeczy będzie gniło goła blacha :dobani:
Ps. zdjąć zgarniacz szyby zewnętrzny to jakaś masakra :wstyd:
Załączniki
DSC_0181.JPG
DSC_0176.JPG


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: yoozeq » 2017-03-20, 22:08

Daj na poszycie maty, jest spore a one je usztywnią dodatkowo no i wyciszą oczywiście. Jak nie maty to baranek tak jak piszesz jest ok ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-03-20, 22:40

maty powinny być lepsze a w rogi dorzucę wosk ;)


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-03-22, 22:17

po piaskowaniu standard :cwaniak:
nieocenioną sprawą jest mieć piaskowanie "u siebie" ;)
nowe poszycie zostało dodatkowo zmatowione i pomalowane od środka :ok:
Załączniki
DSC_0185 (1).JPG
DSC_0183.JPG


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-23, 09:18

A co z "durszlakiem"?


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-03-23, 21:32

wstawki dużo wstawek, wszędzie wstawki :rotfl:
ps. dzwoniłem dziś do mustang-shop i jest totalny brak śrub do głowicy :dobani: zostaje składać na starych lub nie składać wcale :mur:


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”