[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: ERTE » 2015-01-31, 16:57

tak, dystanse mają centrowanie pod felgi z s197

cd przed i po

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: ERTE » 2015-02-18, 21:51

Nowa instalacja w wersji surowej - około 300m kabli w 17 kolorach :) pewnie zostanie na drugą instalacje

Obrazek



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: yoozeq » 2015-02-19, 10:26

ERTE do zlotu dwa miechy ... wyrobisz się ? Sam będziesz dziergać instalację ?


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: ERTE » 2015-02-23, 20:57

Mam nadzieje że się wyrobie :) choćbym miał go na lawecie przywieźć :D

Instalacje robiliśmy z kolegą Piotrem "Zero" za co mu bardzo dziekuje, w zasadzie nie było tak źle jak założyliśmy

Wiązka już po wyrzuceniu zbędnych instalacji, przed naprawą.
Obrazek


Po odwinięciu taśmy ukazały się kable w idealnym stanie, (miękkie) w oryginalnych kolorach co bardzo ułatwiło zrozumienie schemtów,
wiązke doprowadziliśmy do oryginału tam gdzie ktoś się powpinał bezmyślnie, albo zamienił ori złączki na zaciskowe.
Za dawce elementów posłużyły wiązki z komory silnika z racji że udało mi się je kupić w promocji na CJ. Trzeba przyznać że reprodukcja Mr Mustang jest zgodna zarówno co do kolorów jak i złączek. Nie jak w przypadku innych reprodukcji gdzie kostka grodzi jest nowoczesna i nie pasuje do reszty wiązki.


Nie bardzo tylko rozumiem po co jest i jak działa wiązka żarówki przypominającej o zapięciu pasów - (brakuje mi samej lampki). Czy gaśnie ona po jakimś czasie czy jak?
Edit: ok - ma się świecić przez ~7 sekund po przekręceniu stacyjki.. Przekaźnik tung sol 673 mam ale jeszcze nie wiem czy sprawny.

Potrzebuje jeszcze włącznik świateł awaryjnych po 1 marca 66r (ten z pinami, bez nitów) jakbyś ktoś miał sprawny a zbędny to się dogadamy. Chyba że zna ktoś patent na zastąpienie go jakimś innym włącznikiem z taką samą funkcją.

Prace jakie zostały przy wiązce to wyprowadzenie instalacji wentylatora zapasowego, montaż gpsu,, wyprowadzenie pod audio, pochowanie wszystkiego w peszle ale to już będzie robione na aucie co by wymierzyć długość przewodów i wszystko ładnie pochować - fotke gotowej wiązki wrzuce później.



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: ERTE » 2015-04-09, 00:54

prace powoli idą do przodu a ja nie mam czasu aktualizować

chromy odebrane, efekt końcowy ok, jest kilka niedociągnięć ale ogólnie jestem zadowolony gdyby nie fakt że od nowa musze ponitować ramki

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: Przemek64 » 2015-04-09, 09:17

Ja przednie okienka kupiłem kompletne złożone nowe bo przestraszyłem się tych wszystkich listewek które potem ciężko dopasować ale stare zostawiłem w razie czego.
Tobie wyszły :ok: ciekawe jak będą wyglądały jak poskładasz
Powodzenia


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: ERTE » 2015-04-17, 15:39

CD przed i po

Obrazek

Obrazek


Tak jak obiecałem (silnikowi) wrócił do czystej i odmalowanej komory
Obrazek
Żeby nie było za pięknie kolektory wydechowe się nie mieszczą i chyba trzeba wyjąć UCA


I ciekawoska - prawdziwą przyczyną braku ogrzewania wnętrza było takie małe kolanko... całkowicie niedrożne i w połowie zjedzone

Obrazek


Do zlotu OP nie jestem wstanie wszystkiego złożyć więc nie dojade :zalamany: :(



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 16:19

Zwieraj szeregi i do dzieła jak ja dam rade to kłopot z silnikiem to pestka (noce są długie)
viewtopic.php?f=80&t=6763&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: ERTE » 2015-04-18, 22:19

Poluzowałem wahacz żeby zmieścić kolektor typu tri y, między wydechem a kielichem jest 1mm miejsca co oznacza że przy każdym dodaniu gazu będzie uderzać. Z racji obniżenia mocowania wahacza (shelby drop) śruba bliżej grodzi uderza w kolektor - będzie trzeba rozebrać zawieszenie i ją uciąć.


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-04-24, 21:30 przez ERTE, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: Przemek64 » 2015-04-19, 00:16

Nie wesoło trzeba pruć.
Ogarniesz do zlotu?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: marcinp » 2015-04-19, 00:25

jak nie dojedziesz?? Jak nie zdążysz wsiadaj w "cywilny" samochód i do Torunia, na zlocie u nas są 2 miejsca wolne z tyłu.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: yoozeq » 2015-04-19, 18:29

Faktycznie ciasno tam masz... po naszej rozmowie wcisnąłem u siebie po stronie pasażera i mam 10 mm luzu wiec jest ok. Jednak 69 choć kilka cm ale jest szerszy;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: ERTE » 2015-04-23, 21:46

Yoozek a jaką masz grubość flanszy? bo ja 3/8"
i może 1/4" by się zmieściła po stronie pasażera,
strone kierowcy jakoś zamontowałem z uszczelką i złapałem śruby ale nie ma nic a nic miejsca, miedzy kielichem a wydechem

tokarz stwierdził że nie splanuje mi tych flansz w kolektorach bo nie ma jak tego wsadzić na maszyne..... ale nie poddam sie :) albo wyjade na tych albo wcale



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: lamina » 2015-04-24, 07:59

ERTE pisze:Yoozek a jaką masz grubość flanszy? bo ja 3/8"
i może 1/4" by się zmieściła po stronie pasażera,
strone kierowcy jakoś zamontowałem z uszczelką i złapałem śruby ale nie ma nic a nic miejsca, miedzy kielichem a wydechem

tokarz stwierdził że nie splanuje mi tych flansz w kolektorach bo nie ma jak tego wsadzić na maszyne..... ale nie poddam sie :) albo wyjade na tych albo wcale
flansze kolektora splanuje kazda szlifiernia głowic... zakladajac ze ma porzadny sprzęt.



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Post autor: ERTE » 2015-05-04, 00:51

Najeździłem się troche ale w końcu splanowali.

Strona kierowcy zamontowana z uszczelką z zestawu i jest 2-3mm luzu do kielicha.
Obrazek


Po stronie pasażera rozważam dorobienie nowej uszczelki z cienkiej blachy, i podniesienie silnika podkładkami miedzy silnik a łape.
Poki co bez uszczelki założyłem ale nawet karta nie przechodzi :) 3mm splanowane i jakies 2-3mm spłaszczone imadłem....



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”