cd przed i po
[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
tak, dystanse mają centrowanie pod felgi z s197
cd przed i po



cd przed i po
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Nowa instalacja w wersji surowej - około 300m kabli w 17 kolorach
pewnie zostanie na drugą instalacje


- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
ERTE do zlotu dwa miechy ... wyrobisz się ? Sam będziesz dziergać instalację ?
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Mam nadzieje że się wyrobie
choćbym miał go na lawecie przywieźć 
Instalacje robiliśmy z kolegą Piotrem "Zero" za co mu bardzo dziekuje, w zasadzie nie było tak źle jak założyliśmy
Wiązka już po wyrzuceniu zbędnych instalacji, przed naprawą.

Po odwinięciu taśmy ukazały się kable w idealnym stanie, (miękkie) w oryginalnych kolorach co bardzo ułatwiło zrozumienie schemtów,
wiązke doprowadziliśmy do oryginału tam gdzie ktoś się powpinał bezmyślnie, albo zamienił ori złączki na zaciskowe.
Za dawce elementów posłużyły wiązki z komory silnika z racji że udało mi się je kupić w promocji na CJ. Trzeba przyznać że reprodukcja Mr Mustang jest zgodna zarówno co do kolorów jak i złączek. Nie jak w przypadku innych reprodukcji gdzie kostka grodzi jest nowoczesna i nie pasuje do reszty wiązki.
Nie bardzo tylko rozumiem po co jest i jak działa wiązka żarówki przypominającej o zapięciu pasów - (brakuje mi samej lampki). Czy gaśnie ona po jakimś czasie czy jak?
Edit: ok - ma się świecić przez ~7 sekund po przekręceniu stacyjki.. Przekaźnik tung sol 673 mam ale jeszcze nie wiem czy sprawny.
Potrzebuje jeszcze włącznik świateł awaryjnych po 1 marca 66r (ten z pinami, bez nitów) jakbyś ktoś miał sprawny a zbędny to się dogadamy. Chyba że zna ktoś patent na zastąpienie go jakimś innym włącznikiem z taką samą funkcją.
Prace jakie zostały przy wiązce to wyprowadzenie instalacji wentylatora zapasowego, montaż gpsu,, wyprowadzenie pod audio, pochowanie wszystkiego w peszle ale to już będzie robione na aucie co by wymierzyć długość przewodów i wszystko ładnie pochować - fotke gotowej wiązki wrzuce później.


Instalacje robiliśmy z kolegą Piotrem "Zero" za co mu bardzo dziekuje, w zasadzie nie było tak źle jak założyliśmy
Wiązka już po wyrzuceniu zbędnych instalacji, przed naprawą.
Po odwinięciu taśmy ukazały się kable w idealnym stanie, (miękkie) w oryginalnych kolorach co bardzo ułatwiło zrozumienie schemtów,
wiązke doprowadziliśmy do oryginału tam gdzie ktoś się powpinał bezmyślnie, albo zamienił ori złączki na zaciskowe.
Za dawce elementów posłużyły wiązki z komory silnika z racji że udało mi się je kupić w promocji na CJ. Trzeba przyznać że reprodukcja Mr Mustang jest zgodna zarówno co do kolorów jak i złączek. Nie jak w przypadku innych reprodukcji gdzie kostka grodzi jest nowoczesna i nie pasuje do reszty wiązki.
Nie bardzo tylko rozumiem po co jest i jak działa wiązka żarówki przypominającej o zapięciu pasów - (brakuje mi samej lampki). Czy gaśnie ona po jakimś czasie czy jak?
Edit: ok - ma się świecić przez ~7 sekund po przekręceniu stacyjki.. Przekaźnik tung sol 673 mam ale jeszcze nie wiem czy sprawny.
Potrzebuje jeszcze włącznik świateł awaryjnych po 1 marca 66r (ten z pinami, bez nitów) jakbyś ktoś miał sprawny a zbędny to się dogadamy. Chyba że zna ktoś patent na zastąpienie go jakimś innym włącznikiem z taką samą funkcją.
Prace jakie zostały przy wiązce to wyprowadzenie instalacji wentylatora zapasowego, montaż gpsu,, wyprowadzenie pod audio, pochowanie wszystkiego w peszle ale to już będzie robione na aucie co by wymierzyć długość przewodów i wszystko ładnie pochować - fotke gotowej wiązki wrzuce później.
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
prace powoli idą do przodu a ja nie mam czasu aktualizować
chromy odebrane, efekt końcowy ok, jest kilka niedociągnięć ale ogólnie jestem zadowolony gdyby nie fakt że od nowa musze ponitować ramki


chromy odebrane, efekt końcowy ok, jest kilka niedociągnięć ale ogólnie jestem zadowolony gdyby nie fakt że od nowa musze ponitować ramki
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Ja przednie okienka kupiłem kompletne złożone nowe bo przestraszyłem się tych wszystkich listewek które potem ciężko dopasować ale stare zostawiłem w razie czego.
Tobie wyszły
ciekawe jak będą wyglądały jak poskładasz
Powodzenia
Tobie wyszły

Powodzenia
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
CD przed i po


Tak jak obiecałem (silnikowi) wrócił do czystej i odmalowanej komory

Żeby nie było za pięknie kolektory wydechowe się nie mieszczą i chyba trzeba wyjąć UCA
I ciekawoska - prawdziwą przyczyną braku ogrzewania wnętrza było takie małe kolanko... całkowicie niedrożne i w połowie zjedzone

Do zlotu OP nie jestem wstanie wszystkiego złożyć więc nie dojade

Tak jak obiecałem (silnikowi) wrócił do czystej i odmalowanej komory
Żeby nie było za pięknie kolektory wydechowe się nie mieszczą i chyba trzeba wyjąć UCA
I ciekawoska - prawdziwą przyczyną braku ogrzewania wnętrza było takie małe kolanko... całkowicie niedrożne i w połowie zjedzone
Do zlotu OP nie jestem wstanie wszystkiego złożyć więc nie dojade


- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Zwieraj szeregi i do dzieła jak ja dam rade to kłopot z silnikiem to pestka (noce są długie)
viewtopic.php?f=80&t=6763&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Poluzowałem wahacz żeby zmieścić kolektor typu tri y, między wydechem a kielichem jest 1mm miejsca co oznacza że przy każdym dodaniu gazu będzie uderzać. Z racji obniżenia mocowania wahacza (shelby drop) śruba bliżej grodzi uderza w kolektor - będzie trzeba rozebrać zawieszenie i ją uciąć.

Ostatnio zmieniony 2015-04-24, 21:30 przez ERTE, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Nie wesoło trzeba pruć.
Ogarniesz do zlotu?
Ogarniesz do zlotu?
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
jak nie dojedziesz?? Jak nie zdążysz wsiadaj w "cywilny" samochód i do Torunia, na zlocie u nas są 2 miejsca wolne z tyłu.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Faktycznie ciasno tam masz... po naszej rozmowie wcisnąłem u siebie po stronie pasażera i mam 10 mm luzu wiec jest ok. Jednak 69 choć kilka cm ale jest szerszy;)
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Yoozek a jaką masz grubość flanszy? bo ja 3/8"
i może 1/4" by się zmieściła po stronie pasażera,
strone kierowcy jakoś zamontowałem z uszczelką i złapałem śruby ale nie ma nic a nic miejsca, miedzy kielichem a wydechem
tokarz stwierdził że nie splanuje mi tych flansz w kolektorach bo nie ma jak tego wsadzić na maszyne..... ale nie poddam sie
albo wyjade na tych albo wcale
i może 1/4" by się zmieściła po stronie pasażera,
strone kierowcy jakoś zamontowałem z uszczelką i złapałem śruby ale nie ma nic a nic miejsca, miedzy kielichem a wydechem
tokarz stwierdził że nie splanuje mi tych flansz w kolektorach bo nie ma jak tego wsadzić na maszyne..... ale nie poddam sie

- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
flansze kolektora splanuje kazda szlifiernia głowic... zakladajac ze ma porzadny sprzęt.ERTE pisze:Yoozek a jaką masz grubość flanszy? bo ja 3/8"
i może 1/4" by się zmieściła po stronie pasażera,
strone kierowcy jakoś zamontowałem z uszczelką i złapałem śruby ale nie ma nic a nic miejsca, miedzy kielichem a wydechem
tokarz stwierdził że nie splanuje mi tych flansz w kolektorach bo nie ma jak tego wsadzić na maszyne..... ale nie poddam siealbo wyjade na tych albo wcale
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Najeździłem się troche ale w końcu splanowali.
Strona kierowcy zamontowana z uszczelką z zestawu i jest 2-3mm luzu do kielicha.

Po stronie pasażera rozważam dorobienie nowej uszczelki z cienkiej blachy, i podniesienie silnika podkładkami miedzy silnik a łape.
Poki co bez uszczelki założyłem ale nawet karta nie przechodzi
3mm splanowane i jakies 2-3mm spłaszczone imadłem....
Strona kierowcy zamontowana z uszczelką z zestawu i jest 2-3mm luzu do kielicha.
Po stronie pasażera rozważam dorobienie nowej uszczelki z cienkiej blachy, i podniesienie silnika podkładkami miedzy silnik a łape.
Poki co bez uszczelki założyłem ale nawet karta nie przechodzi
