[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: michał83 » 2016-11-23, 23:12

Hej .witam kolegę ,tak wogóle to ten "Syn piasku i wiatru" to by mi się przydał bo u mnie będzie na co dmuchać.Szkoda że mam do ciebie tak daleko,bo była by sprawa do ogarniecia.Pokaż wiecej zdjęć z czym będziesz walczył?


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2016-11-24, 00:01

Przecież wszystko na tabliczce dobrze widać ;)
Załączniki
Bez tytułu.jpg


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-11-24, 22:18

No tak ,wystarczyło poprawnie wpisać, czyli część danych już rozpoznanych , silnik i skrzynia dopiero przy demontażu.
"Syn piasku i wiatru" przedstawia epizod - znikająca szpetna żółć z dachu.
Załączniki
8.JPG
9.JPG
10.JPG
12.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Wojtek_80
Stowarzyszenie MKP
Posty: 98
Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
Model: Coupe 1967
Silnik: V8 5.0
Kolor: Acapulco blue

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Wojtek_80 » 2016-11-25, 10:29

Przy piaskowaniu powinien pojawić się gdzieś ten Silver Blue Metalic - chyba że już kiedyś był w piachu.
Dobrze było wyciąć Cowl Panel przed piaskowaniem.. tam jest z pewnością sito...



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-11-25, 12:14

Tak pojawiał się ale strasznie wypłowiały, panel zostanie odwiercony dopiero po piaskowaniu, lepiej widać zgrzewy, potem dalej piasek.


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-11-26, 20:59

No i na świeżo , dla wszystkich którzy próbowali by ominąć zdjęcie przedniego podszybia..........nie polecam.
Załączniki
13.JPG
14.JPG
15.JPG
16.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-11-26, 21:05

I tak po 3 tygodniach od przybycia , mustang już z żadnej strony nie przypomina tego co przywiozłem:)
Deska rozdzielcza od wewnątrz to mało znany widok:)
Załączniki
17.JPG
18.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-12-10, 22:04

Nie to żebym się rozmyślił, ale samodzielne piaskowanie znacznie przekroczyło oczekiwany termin zakończenia.
Wniosek pod koniec piaskowania jest jednoznaczny- chcecie dobrze poznać swojego mustanga...... wypiaskujcie go sami:)
Z podłogi nie zostało za wiele, i doszło parę blach do dokupienia. W trakcie wyszło także,że położenie przednich podłużnic po "Amerykańśkiej" naprawie nie do końca jest poprawne:)
Poza tym więcej niespodzianek nie odkryłem (na szczęście). Po wekendzie jeszcze pare dni piasku i wiatru ,a potem spawanko......wreszcie zacznie przybywać ,a nie ubywać:)
Załączniki
21.jpg
Syn Piasku i Wiatru we własnej osobie:)
20.jpg
19.jpg


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-12-10, 22:16

A byłbym zapomniał, w "międzyczasie" zmotaliśmy sprytną maszynkę,żeby konik miał "zacne" sianko, strasznie kurzyło w zakamarkach ....a teraz w jedno wiadereczko 0,3-1mm w drugie powyżej a w trzecie poniżej:) Takie proste a cieszy, teraz jak dmucham to nawet wentylatora nie muszę włączać...i konik zdrowszy:)

" onclick="window.open(this.href);return false;


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-12-13, 21:20

Witam
Na całe szczęście walka z piaskiem dobiega końca.
Jutro już powinno zacząć " przybywać " .
Mam problem do rozstrzygnięcia, mianowicie, czy ma ktoś pojęcie ,lub ewentualnie mógłby sprawdzić jak wygląda prawidłowe położenie przednich wzmocnień.
konkretnie chodzi mi o różnicę między dolną płaszczyzną podłużnicy a krawędzią progu.U mnie jak widać na foto podłużnice są wysunięte względem progów ok. 5cm ,a do tego między prawą a lewą jest ok 3cm różnicy (z jednej strony ok.5cm z drugiej ok.8cm.).
Jak wspominałem przód był nieudolnie naprawiany (w Amerykańskim stylu) i chciałbym wrócić do poprawnej sytuacji.
Oczywiście szukałem "w sieci" ale znalazłem tylko wymiary z załącznika, jednak nie ma tam naniesionej linni progów więc dla mnie na nic.
Z góry dziękuje za pomoc.
Załączniki
rys.jpg
IMG_6708.JPG
IMG_6707.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Samuraj7
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2015-12-19, 20:06
Model: Convertible 1967
Silnik: inny V8
Kolor: Sauterne Gold

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Samuraj7 » 2016-12-14, 00:15

Mam podobny problem jeśli chodzi o wymiary z moim mustangiem z 1967, ale myślę że damy radę :-)


Pozdrawiam
Samuraj7
660 904 122

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-12-14, 09:12

Co nie zmienia faktu,że dalej nie wiem jakie te wymiary mają być:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-12-16, 22:37

Witam
Przede wszystkim chciałbym podziękować wszystkim za tak szybką "pomoc" w sprawie odległości, oczywiście wzmocnienia już na swoim miejscu względem progów.

Zastanawiałem się chwilę skąd tak wiele odpowiedzi i przyszło mi do głowy parę wariantów:

Wariant A
Większość forumowiczów naprawy blacharskie oglądała na fakturze od Pana X lub Y ?....ale ten wariant raczej odrzucam.....przecież te wpisy "dzisiaj kończę blacharkę,jutro maluje podkładem" mówią same za siebie?

Wariant B
Nikt nie czyta tego posta.....no ale skąd wyświetlenia?

Wariant C
Istnieje jakaś "tajemnica" o której nie wiem, i na przykład pewnych informacji się nie udziela?

Mam nadzieje że problem się wyjaśni , a ja pomimo wszystko postanowiłem kontynuować swój "monolog".....a co niech zostanie w sieci dla potomnych.....może komuś pomoże:)
Pozdrawiam


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-12-16, 22:48

Tak więc monologu ciąg dalszy i felieton z cyklu przed/w trakcie/i po odcinek "przednia podłużnica" :)
Na górze widoczne słynne pozostałe "Amerykańskie" smarki (bo inaczej nie można tego opisać) ,które tak mnie kłują w oczy że (pomimo iż będą przykryte błotnikiem) je zlikwiduje i przespawam otworami).
Załączniki
IMG_6710.JPG
IMG_6711.JPG
IMG_6712.JPG
IMG_6722.jpg


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2016-12-17, 09:21

sprawdź jak sie podłużnica ma na wysokościni zawieszenia w "wannie" bo ja po piaskowaniu odkryłem ładną dziurę :D
Ps. po piechu nie malujesz epoksydem?
po wypiaskowaniu samochód pomalowałem i dopiero kroiłem i spawałem


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”