[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: pieron » 2017-02-21, 00:01

radoslawstalowy pisze:Tak widziałem, u mnie to taki dodatek i nie widzę potrzeby "dublowania" ścianki grodziowej jeszcze jedną ścanką,zrobi się z tego "siedlisko rdzy" a po paru latach wzmocnienie żadne, wspawam ten element do ścianki ,progu i pdłużnicy i myślę,że i tak fajnie wzmocni ( tym bardziej że oryginalnie w 66' go nie było). Oczywiście zostało mi jeszcze dorobienie tylnej ścianki (trójkątnej) i zobaczymy co z tego wyjdzie:)

Mysle ze jak juz wstawiasz boxa to zrob to tak jak trzeba czyli z ta scianka bez niej napewno bedzie slabsze a jezeli odpowiednio to zabezpieczysz przed korozja to napewno nie zgnije to przez nastepne 30 lat .pzdr



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-02-21, 00:21

radoslawstalowy pisze:Tak widziałem, u mnie to taki dodatek i nie widzę potrzeby "dublowania" ścianki grodziowej jeszcze jedną ścanką,zrobi się z tego "siedlisko rdzy" a po paru latach wzmocnienie żadne, wspawam ten element do ścianki ,progu i pdłużnicy i myślę,że i tak fajnie wzmocni ( tym bardziej że oryginalnie w 66' go nie było). Oczywiście zostało mi jeszcze dorobienie tylnej ścianki (trójkątnej) i zobaczymy co z tego wyjdzie:)
jeśli mówisz o siedlisku rdzy to sam torq box bedzie tym siedliskiem, praktycznie zamknięta puszka się robi, tylko że tam masz szczelinę a tu trochę większą przestrzeń ;)
Tak jak pisze Pieron jeśli będzie dobrze zabezpieczone to go długo nie ruszy :ok:


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-21, 09:43

W sumie to nie problem, tylko nie widziałem tego na własne oczy, a jak patrzę na zdjęcia to wydaje mi się to trochę dziwne
torq.jpg
Foto z instrukcji montażu. I mówicie ,że teraz na to jeszcze raz idzie podłoga? Dziwne :/
to sam torq box bedzie tym siedliskiem
O ile samą "puszkę" można jeszcze dobrze zabezpieczyć to dwie stykające się na takiej powierzchni blachy to już armagedon, woda z nigdy nie odparuje do końca a jeszcze możliwość wibracji....przeraża mnie to, ale zrobię jak doradzicie, choć naprawdę oglądając zdjęcia odnoszę wrażenie,że "góra" boxa zastępuje podłogę a nie ją "dubluje" :D


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-21, 21:08

Ufff..i tak powstał:)
Jak rasowy polityk posłuchałem Was .............i postawiłem na swoim :D
Nie wstawiłem "bliźniaczej" ścianki do grodziowej, tylko zrobiłem wzmocnienie łączące box z istniejącą podłogą, moim zdaniem wyszło fajnie i technicznie poprawnie, jak sądzicie? Teraz to jest wersja "mocno dedykowana" do mojego Mustanga ....powiem więcej ...limitowana :D
Załączniki
IMG_7336.JPG
IMG_7334.JPG
IMG_7335.JPG
IMG_7332.JPG
IMG_7333.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: yoozeq » 2017-02-22, 12:49

To prawda na łączeniu a raczej przykryciu tqboxa podłogą, jest zazwyczaj korozja mniejsza lub większa ale jest. Tutaj kolega wstawia go nadmiarowo więc i tak wzmocni.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-23, 11:53

Nie no te kły robią wrażenie!!! Sam już jestem w rozterce :/
Acha i tak z innej beczki...pokryłem epoksydem większość cynowanych wcześniej detali.....nikt z warsztatu nie jest w stanie mi pokazać na strukturze farby gdzie była cyna a gdzie blacha :D
Załączniki
IMG_7347.JPG
IMG_7351.JPG
IMG_7355.JPG
IMG_7356.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-23, 20:29

Jakem Stalowy tak w "tłusty czwartek" na "fajrant" musiałem to zobaczyć :D
Załączniki
IMG_7359.JPG
IMG_7358.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: StarszyWajchowy » 2017-02-23, 21:24

Kolorek jest zaje :super:


Tomek

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: pieron » 2017-02-23, 23:03

Witam nie wstawiłes czasami za szeroko błotników w dolnej części?? Dziwnie wygląda z założonym zderzakiem lub zderzak jest źle ustawiony.



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-24, 09:23

Jest 6mm szerzej (zakończenia tylnej belki trzeba było dobić ,czego nie zrobiłem) ,ale nie sądzę aby to miało wpływ.
Nad zderzakiem już się naklęczałem i nie wiem czy jeszcze coś wyczaruje, wygląda jak by dół miał jeszcze "dojść ",ale tylko od strony pasażera.
Jak skończę całość to jeszcze przed malowaniem tam wrócę, bo na razie mam dość zadka :D

P.S.
Szukam:
- jednego tylnego kła nowego (porysowałem :D ) Scot Drake
-ramki tylnego światła nowa (ew.komplet w dobrej cenie:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-03, 21:08

Może trochę głupie pytanie,ale czy ma ktoś foto jak oryginalnie wyglądał wydech w 66 coupe, im więcej oglądam tym więcej pogubiony jestem :D
A unie układ kończył się na kolektorze :D


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-03-10, 20:54

jaką masz szczeline między klapą a poszyciem tylnym ? składam powoli tył i niby wszystko ok ale jakaś ta szczelina wielka :/


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-03-10, 21:25

a co do przesadyzmu z tyłu, fakt jest za dużo
Załączniki
1966_mustang_rear_end_by_rip_stick_racer-.jpg
tył z kłami wydechem i światłami


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Tomasz78 » 2017-03-10, 22:51

Jeszcze znaczka turbo brakuje i bedzie " wies sie bawi" na maxa...;)



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-11, 22:01

Fakt egzemplarz wyjątkowy :cwaniak:
Zrobiłem parę "przymiarek" wizualnych i coś czuję ,że wypuszczę wydech pod pasem jak prawdopodobnie było w oryginale, te otwory "a la GT" nie "mówią do mnie" więc prawdopodobnie zostaną kły ,a pod nimi wydech z "delikatnymi końcówkami" :D
jaką masz szczeline między klapą a poszyciem tylnym ? składam powoli tył i niby wszystko ok ale jakaś ta szczelina wielka :/
U nie też wyszła większa niż "po bokach" na oko ok.5mm. Radośnie uznałem,że "tak ma być" ale może koledzy się wypowiedzą, bo też mnie to interesuje a zawsze można poprawić.
IMG_7078.jpg
To zdjęcie nie do końca to oddaje ale szczelina przy podszybiu jest znacznie większa niż przy błotniku.


kultura techniczna-to lubię

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”