[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-09-21, 10:04

Umieszczam to w tym wątku bo auto jest dla syna Adriana i prawdopodobnie będzie chciał sam coś pisać jak wróci za 4 miesiące.

W czwartek zamieszczono ogłoszenie na OLX (przypadkowo znalezione po 20 min od zamieszczenia) :cwaniak:
Mieliśmy zamiar kupić Stanga IV generacji ale dopiero za 4 miesiące.
Miała być koniecznie wersja GT bez oczekiwań jeśli chodzi o wypas :D
Przeznaczone na to miało być 20 - 25 tysięcy.
A na ogłoszeniu 10 000 PLN
Jechałem bez przekonania i bez Adriana bo tego dnia wypływał a auto 10 km od mojej pracy.
Myślałem że to jakaś totalna katastrofa a okazało się że nie jest tak źle.
Wszystko sprawne poza przednimi wycieraczkami, ABS do naprawy poza tym wszystko sprawne.
Silnik suchy skrzynia także. Zapitala jak trzeba :ok:
Ogólnie do prania i jak dla mnie do malowania i wypadało by uszyć na nowo przednie siedzenia :dobani:
Do wymiany pasek osprzętu i rolka, przewody wysokiego napięcia i wygłuszenie przedniej maski wygryzione przez szczury.
Miał przygodę z prawym progiem jest brzydko zrobiony a tak poza drzwiami kierowcy i progiem wygląda na oryginalny lakier trochę zmęczony dlatego będzie lakierowany.

Auto stało w garaży przez 7 lat i zrobiło w tym czasie 3000 km a całkowity przebieg to 77 000 km (są na to papiery)
Może dobrze a raczej źle że nie jeździło bo jak zacznie to może coś wyjść.

Teraz najlepsze CENA po oględzinach stanęła na 7 000PLN :hurra:
czyli zostaje młodemu jeszcze ponad 13 000 na poprawki i ewentualne modyfikacje :cwaniak:
Tyle raczej nie wyda :papa: (A może jak go ułańska fantazja poniesie :super: )
Załączniki
9.jpg
8.jpg
7.jpg
6.jpg
5.jpg
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
Ostatnio zmieniony 2015-11-24, 10:47 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Rezor » 2015-09-21, 10:48

W życiu każdego człowieka są takie momenty, że jest mu głupio i zastanawia się co by było gdyby...
No i teraz mam taki moment i zastanawiam się co by było gdybym poczekał na końcówkę sezonu :D Zadroszcze zakupu i życzę przyjemności z jazdy :D Jednak jest w moim strupie coś za co go kocham :P Nie boje się go rozebrać i pogrzebać w nim :D Jakbym kupił zdrowego to bałbym się cokolwiek ruszać żeby nie popsuć :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-09-25, 13:41

Po wizycie w myjni i odświeżeniu teraz wygląda to tak:
i zastanawia mnie ta naklejka bo trochę zbyt dobrze idzie jak na 215KM
Poprzedni właściciel mówił że miał krótsze sprężyny ale je wymienił na normalne i inny filtr.
Wygląda na to że ktoś tam coś poprawiał bo na oponach 255/45/17 mieli jeszcze na 2 biegu w automacie i staje bokiem kiedy chce.
Muszę go wyhamować to będzie wszystko jasne.
A mój Adrian na statku i jeszcze 4 miesiące (ma chłopak o czym myśleć i co chwilę pisze e-maile :rotfl: ) Aż mi go szkoda bo wraca zimą :P :rozpacz: :mur:
Tatuś się do tego czasu będzie bawił :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:
Załączniki
14.jpg
13.jpg
12.jpg
11.jpg
10.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-01-13, 12:12

Koledzy dawno mnie tutaj nie było trzeba trochę zaktualizować wątek.
Jeszcze w zeszłym roku wymieniałem wszystkie łożyska w kołach i w moście w firmie która się niby "profesjonalnie" tym zajmuje niektórzy wiedzą o jaką firmę chodzi :dobani:
Po wymianie łożyska w kołach umilkło lecz w moim koniu było głośniej ze względu na to że do tylnego mostu trzeba prawdziwego fachowca :mur:
Tak to bywa "lepsze jest wrogiem dobrego" :rozpacz:

Na zlocie w MUSTCE poznaliśmy wszyscy Krystiana który zajmował się do tej pory Jepami a jednocześnie ma Konia do odrestaurowania.
Po rozmowie okazało się że jest tak samo zakręcony w kwestii Mustanga jak my wszyscy (Takiego człowieka było mi trzeba :hurra: Pasjonata a nie zwykłego mechanika.)
Byliśmy umówieni zaraz po MUSTCE lecz podczas zlotu rozleciał się silnik u Artura i cała operacja się trochę odwlekła w czasie bo kolega był w większej potrzebie a ja mogłem poczekać.
I wreszcie nadeszła ta chwila mój dziadziuś zagalopował do Koszalina
wyglądało to tak:

W następnym poście zdjęcia :cwaniak:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-01-13, 12:53

:( Tak wyględało to po robocie w Gdańsku u "mega kozaków" :dobani:
Wielbiciele sylikony to widać :dobani:
Załączniki
nasmarkane 2.jpg
"Bardzo estetyczna robota"
nasmarkane 2.jpg (76.45 KiB) Przejrzano 4531 razy
nasmarkane.jpg
nasmarkane.jpg (71.87 KiB) Przejrzano 4531 razy


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-01-13, 12:58

Po przebiegu 500km tak wyglądały bieżnie łożysk :rozpacz:
Zastanawiam się czy były wymienione choć mój syn Adrian stał nad nimi cały dzień a z powrotem dostaliśmy stare.
czyli wymienili tylko co z regulacją?

Jak uważacie czy to jest możliwe?
Załączniki
bieżnia 2.jpg
bieżnie.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-01-13, 17:17

Podejrzewam, że to nie tyle kwestia regulacji co przykręcenia mostków "na wyczucie" czyli tzw klucz dynamometryczny w ramieniu...



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-01-13, 17:41

ERTE pisze:Podejrzewam, że to nie tyle kwestia regulacji co przykręcenia mostków "na wyczucie" czyli tzw klucz dynamometryczny w ramieniu...
Właśnie okazało się jak pojechałem do Krystiana że skręcając most nie dokręcili go wystarczająco mocno bo nie mieli prawdopodobnie odpowiedniego klucza do mostów który oczywiście u Krystiana jest :ok:

(Klucz do pomiaru oporu łożyska)
Załączniki
klucz2.jpg
klucz.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-01-13, 17:52

tak tylko że "preload" czyli siła oporu krecenia sie łożysk mierzy się na łożysku wałka atakującego
a zwyczajnym kluczem dynamomentrycznym dokreca sie mostki łożysk całej głowki mostu i siła dokręcenia jest inna dla nowych łożysk i używanych łożysk
też się zaopatrzyłem w taki klucz, bo preload mierzy się także w przekładni kierowniczej



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-01-13, 18:48

ERTE pisze:tak tylko że "preload" czyli siła oporu krecenia sie łożysk mierzy się na łożysku wałka atakującego
a zwyczajnym kluczem dynamomentrycznym dokreca sie mostki łożysk całej głowki mostu i siła dokręcenia jest inna dla nowych łożysk i używanych łożysk
też się zaopatrzyłem w taki klucz, bo preload mierzy się także w przekładni kierowniczej
Jak zobaczyłem w jakim stanie są nowe łożyska po przebiegu 500 km to natychmiast kupiłem nowe Timkena :ok:

Jutro podeślę resztę fotek jak to wszystko dalej wyglądało


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-01-20, 11:39

Nowe łożyska Timkena były wciskane na prasie a nie tak jak w poprzedniej firmie Młotkiem :dobani: :kwasny: jak słyszałem od syna (że mnie tam nie było :zly: )
Załączniki
prasa 3.jpg
prasa2.jpg
Prasa.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-01-22, 15:04

A tak wyglądała cała regulacja i w tej chwili jest cisza jak w grobie :ok:
Krystian szacun :padam:
Wiem co to znaczy poprawiać po kimś dzięki :ok:
Robiliśmy razem do czwartej w nocy a w zasadzie ja byłem tylko (przynieś, wynieś pozamiataj :wstyd: ) ale było warto :hurra:
Załączniki
obudowa.jpg
Tak wygląda oczyszczona z sylikonu obudowa
obudowa.jpg (66.29 KiB) Przejrzano 4287 razy
regulacja.jpg
reg 2.jpg
reg3.jpg
reg 4.jpg
reg5.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-01-22, 15:17

Jaki luz daliście między między zębami??
Książka mówi o 0,20mm-0,30mm ale wiem że niektórzy składają na 5 setek bo tak najlepiej wychodzą ślady...



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2016-01-22, 21:59

ERTE pisze:Jaki luz daliście między między zębami??
Książka mówi o 0,20mm-0,30mm ale wiem że niektórzy składają na 5 setek bo tak najlepiej wychodzą ślady...
:) o moim mowa :D ?? Po 2000 km nadal dyla i mam nadzieję że tak zostanie.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-01-22, 23:16

Tak jak pisałem wcześniej "przynieś, wynieś, pozamiataj" :zawstydzony:
Jutro zadzwonię do Krystiana i Wam napisze Ale znam takich którzy powinni się dowiedzieć jak to się robi zanim to zrobię i wezmą za to pieniądze.
W szczególności dla nich to napisze.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”