[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2013-07-10, 09:42

CIEKAWE JAK TO WYGLĄDA JEŚLI CHODZI O DATY WYPRODUKOWANIA W 289 CZY JEST ON STARSZY OD MOJEGO?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: 6t07t » 2013-07-10, 09:59

03 Czerwca 1964 i mało spotykany "D" code czyli 289-4V 210HP
Fajny okaz trafiłeś Radek :ok:

Ostatnimi 6-cioma cyframi numeru vin nie można się sugerować jeśli chodzi o produkcję.
Miałem ostatnio '66 coupe V8 z maja 1966 który miał niższy numer niż moje '66 coupe-I6 z kwietnia 1966.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Piotrek86skc » 2013-08-11, 09:38

A możesz wrzucić więcej fotek silnika? Masz zamontowaną klimę? Co to za czerwony zbiornik po prawej stronie.. wspomaganie?
Edit: Nevermind znalazłem więcej fotek tutaj:
viewtopic.php?f=80&t=4936&p=122567#p122567" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2013-09-25, 17:47

6t07t pisze:Niebieski też jest niewłaściwy dla tego modelu.
Czarny ma być !!
Wracając do wątku koloru silnika na starych fotkach z przed renowacji widać że w moim aucie był silnik koloru niebieskiego.
Patrząc na jego stan na tych fotkach raczej nie było w nim nic robione.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: yoozeq » 2013-09-25, 20:50

hmm... to sprawdź numerki na bloku czy nie jest z innego roku... 6t07t wie co pisze :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2013-09-26, 09:37

na tym zdjęciu widać
Załączniki
zdjecie.JPG
widać kawałek bloku i pod warstwą smaru jest niebieski może go ktoś wcześniej malował choć to mało prawdopodobne
Ostatnio zmieniony 2016-06-08, 19:03 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: stang232 » 2013-09-26, 11:43

Sprawdź numery na bloku, bo może się okazać, że w 75roku ktoś wymienił silnik itp


Obrazek

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: yoozeq » 2013-09-26, 12:54

stang232 pisze:Sprawdź numery na bloku, bo może się okazać, że w 75roku ktoś wymienił silnik itp

Dokładnie tak jak np. w moim sportsroofie był wstawiony 289... z '65 a nie 302 z 69 jaki prawidłowo powinien być. Numerki na bloku Ci prawdę powiedzą jaki kolor powinien być ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2013-09-26, 13:13

gdzie znajdę nr na bloku? :(


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: stang232 » 2013-09-26, 13:25

Przemek64 pisze:gdzie znajdę nr na bloku? :(
yoozeq pisze:
marcinp pisze:yoozeq, a w którym dokładnie miejscu na bloku są te numery silnika. Mój już wylądował w komorze i nie mogę się doszukać, a też chciałem sprawdzić czy nie był podmieniony.
Zebrane info:
- na głowicy od góry po zdjęciu pokrywy "289 i jedna kropka" (zwykła głowica 289) , 289 i dwie kropki (głowica HIPO 289), brak 289 - głowica 302,
Obrazek
- po zdjęciu kolektora dolotowego od góry bloku 289 lub 302 w zależności jaki to blok, ale czasami może go nie być,
- na bloku silnika po demontażu rozrusznika tuż przy nim patrząc od spodu - rok produkcji itd..
Obrazek
- czy to jest 302 możesz sprawdzić też na wale powinien mieś wtedy symbol 2M, 1M to 289 - TO CHYBA NAJLEPSZA METODA + weryfikacja punktu poniżej
Obrazek
- oraz na mocowaniu tłoka do wału powinno być C8 to wtedy jest stroker 302

Generalnie 302 to stroker z 289 czyli różni się skokiem tłoka - jest większy, a części są wymienne więc jest bałagan...[/quo


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2013-09-26, 17:15

Sprawdzę tyle tylko że ja powinienem mieć 260


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: stang232 » 2013-09-26, 17:52

Przemek64 pisze:Sprawdzę tyle tylko że ja powinienem mieć 260
wiem, z tym że pytałeś o miejsca gdzie sa te kody. a yoozeq ostatnio jak rozszyfrowywał swoje 302 (znaczy sie 289) to napisal co i jak
Jak będziesz je miał to dojdziemy co tam u ciebie siedzi faktycznie


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2014-05-30, 12:10

Bawię się gaźnikiem do tej pory wciągał około 15l/100km przy prędkości 55/60 mil co według mnie jest :ok:
ale zawsze może być lepiej ;)
Zmieniłem skład mieszanki i poprawiłem poziom paliwa (był za wysoki)
na wysokich obrotach CO było wyższe niż na niskich teraz jest odwrotnie i według mnie powinno być lepiej :super:

CO WY NA TO?
Załączniki
113.jpg
Pomiar z analizatora spalin przed i po regulacji
113.jpg (97.5 KiB) Przejrzano 6872 razy


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: 6t07t » 2014-05-30, 13:05

Skład spalin jest sprawą wynikową składu mieszanki a to określa współczynnik Lambda.
Mniejsza od 1 Mieszanka bogata
Większa od 1 Mieszanka uboga

Tak na 0,90-0,95 jest OK


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2014-05-30, 13:45

Czy można określić jednoznacznie czy ta regulacja przyniosła pozytywny efekt czy była bez znaczenia?
Mi się wydaje że według tego testu powinno być lepiej (jeszcze nie zrobiłem testu na drodze który by mi na to pytanie odpowiedział i szukam odpowiedzi u kogoś kto po tych danych jest to w stanie zrobić)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”