[on] '65 mustang fastback

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-04-15, 13:52

Piękny ehh.... tylko pozazdrościć :ok:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

on
Posty: 4
Rejestracja: 2009-04-29, 11:05
Model: mustang '65
Silnik: inny V6
Kolor: zielony

Post autor: on » 2010-04-15, 16:38

jak to bez oporów powietrza????? przecież dmuchawa na hamowni waliła całą mocą he heheheh, wrażenia subiektywne sa super, jest pewien problem z regulacją i wydechem ale to zwalczymy :D opony przy 230 km/h nie dawały rady niestety a szkoda, felgi no cóż, jedyne możliwe
do juterka



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Post autor: conver67 » 2010-04-15, 18:53

A tak zapytam z ciekawosci,co daje dmuchawa,skoro samochod stoi w miejscu a kola obracaja sie na bebnach(walach czy jak to zwal)?
Czy ta dmuchawa wywiera na samochod opor powietrza?jesli tak to w jaki sposob dziala na niego opor?i tak stoi w miejscu samochod :znudzony:



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-04-15, 19:48

No co ty staryyy, dmuchawa jest tylko do chłodzenia silnika :)


Bull & quattro

on
Posty: 4
Rejestracja: 2009-04-29, 11:05
Model: mustang '65
Silnik: inny V6
Kolor: zielony

Post autor: on » 2010-04-15, 21:01

to był taki żart, conver, sorrki :rotfl:



on
Posty: 4
Rejestracja: 2009-04-29, 11:05
Model: mustang '65
Silnik: inny V6
Kolor: zielony

Post autor: on » 2010-04-15, 21:10

ale jak tak dobrze się nad tym tematem pochylić, to wyobraź sobie convert jakie opory powietrza działają na tylny wał napędowy hamowni, który pracuje pod prąd, przy 200 km/h zwala z nóg hehhehehe



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Post autor: conver67 » 2010-04-15, 22:36

i wszystko jasne,bo szczerze zwariowalem czytajac wczesniejszy post :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”