[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2014-08-05, 08:37

ok. 150 pojazdów zabytkowych i tyleż samo ujęć zrobionych z jednego miejsca przejeżdżającej kolumnie na trasie Krosno - Stępina, ale tylko koń z koniem się zejdzie ;)

Obrazek
fot. Joanna Pasek (bo przecież nie ja ;P )

a tak swoją drogą quń idzie do generalnego remontu, będzie potrzebnych dużo cześci, m.in. blacharskich, chętnie sprowadzę je w jakimś innym autko lub wspólnie ;)

na wstępie widzę że przydałaby się nowa podłoga bo poprzednia była już naprawiana, nitowana, niektóre elementy podłużnic mają wstawki blachy 2, a na tylnych błotnikach obstawiam że jest zapas szpachli :D, najpbardziej martwi mnie maska która na przednim rancie również może być przegnita ;/



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-01-18, 20:14

i zaczynamy :)

na początku widać już uszkodzony kruciec od bodajże tzw. thermostat housing,
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a na koniec spóźniony Mikołaj dla dwóch quców :) (dostawa w niedzielę - :szok: )
Obrazek

a w związku z paczką, jako weatherstripy concours Scott Drake (zakupione w Summit) dostałem substytuty robione przez Repops (o których krążą negatywne opinie, lecz otrzymałem je z papierami z dożywotnią gwarancją) - miał ktoś może z nimi kontakt, możliwość porównania?

i faktycznie nie jest to pomyłka:
http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2015-01-19, 08:46 przez CzyTyTez, łącznie zmieniany 2 razy.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: rick » 2015-01-19, 01:03

od Scot Drake ja mam duzo i alustar kupił tyle na swapmeet kiedy był tutaj, że mój pickup pełny był



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-02-26, 18:45

i już silnika nie ma:
Obrazek

wyczyszczony blok z oznaczeniami:
Obrazek

kolejne oznaczenia:
Obrazek

wszystko:
Obrazek

gas, gas:
Obrazek

cool:
Obrazek

panocki1:
Obrazek
panocki2:
Obrazek
panocki3:
Obrazek

oznaczenia z nich
- lewa - "L1 7 11", poniżej "010" chyba że w tej górnej lini jest "M 7 11"
- prawa - "1 83 030", środkowa linia "LOWER", poniżej "MB2121P"

proszę podpowiedzcie jak mam do tego dobrać nowe pierścienie i panewki bo mi mówili by kupić z tego względu że pierścień w cylindrze zostawia kilka mm szpary pomiędzy własnymi końcami, a panewki wyglądają na lekko przytarte
lekko to ujmując słabo się znam na tym...
z góry dzięki za rozszyfrowanie wszystkich oznaczeń :)))
Ostatnio zmieniony 2015-03-24, 22:52 przez CzyTyTez, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-03-11, 22:57

przyszły panewki od jednego z forumowiczów, na warsztacie powiedzieli że faktycznie nowe tylko "troszkę przeorane", być może obracane bez smarowania i/lub źle dobrane, jedne prawie bez śladów, a inne z dość istotnymi zmianami, dwie uszczerbione,
suma sumarum można zostawić, o ile nie są zniekształcone, ale niesmak jest podobny do tego gdy dziś przyjechał z łaski swojej gość z fordem c-maxem z Dębicy którego miałem kupić: przez telefon wszystko 100% sprawne, coś było malowane ale bez szpachli. Przyjechał okazało się że w kilku miejscach po dwóch stronach auta jest 1000 mikrometrów , a mechanicznie dwumasa kończy żywot... do tego jeszcze cwaniakowi zapłaciłem przed kontrolą za przyjazd, no bo w końcu grzecznościowo do mnie przyjechał... to nic że ja straciłem czas, bo auto było malowane i jeszcze jeździ...
poniżej zdjęcia, jeżeli ktoś ma coś do dodania to proszę:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

p.s.
kupię osobówkę z rocznika 2008-2012 niezajechaną i wiadomo w dobrej cenie :)



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: marcinp » 2015-03-12, 10:24

Jak od forumowicza i deklarował, że nowe to teraz powinieneś mu zwrócić i niech odda kasę. Szanujmy się a szczególnie na naszym forum.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
Zbycho9
Forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2014-09-19, 09:22
Model: 1966 coupe

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Zbycho9 » 2015-03-12, 10:31

wiadomo ze panewki potrzebne jednak myślę że powinieneś mu je oddać i zamówić sobie nowe trudno poczekasz 2-3 tyg wyjedziesz później co do samego zakupu pozazdrościć uczciwości dla osoby która ci to sprzedała - niech pamięta że cwaniactwo wraca do nas podwójnie. :padam:



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-03-18, 12:51

dlaczego jazda na rowerze nawet dla fana motoryzacji może być tak przyjemna :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Obrazek

p.s.
nie wiedziałem gdzie to wrzucić, więc poszło tu ;)



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-03-24, 19:50

Cóż ponoć to urok Mustangów - wraz z kolejnymi etapami remontu nowe odkrycia...
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I teraz co tu robić? Wszystko w stanie średnim, ale roboty dużo, zastanawiam się jak z jakością maski np. ze Scott Draka za $170? Ktoś chętny na moją maskę (raczej oryginał) i klapę po piaskowaniu, bez ukrytych napraw? :D

p.s.
błotniki i cała reszta czekają na ładną pogode i sodę ;)



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-05-01, 19:45

dawno nic nie wrzucałem więc lecimy by potwierdzić że mustang = rustang :)
na potwierdzenie mój egzemplarz, który nie tak dawno z 3m wyglądał jak igła ;)
Załączniki
DSC_0251resize2.jpg
DSC_0249resize2.jpg
DSC_0248resize2.jpg
DSC_0246resize2.jpg
DSC_0233resize2.jpg
DSC_0232resize2.jpg
DSC_0231resize2.jpg
DSC_0223resize2.jpg
DSC_0220resize2.jpg
DSC_0185resize.jpg
Ostatnio zmieniony 2015-05-01, 19:51 przez CzyTyTez, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-05-01, 19:48

c.d.
Załączniki
DSC_0279resize2.jpg
DSC_0278resize2.jpg
DSC_0277resize2.jpg
DSC_0253resize2.jpg
DSC_0252resize2.jpg



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Przemek64 » 2015-05-02, 00:07

Ja bym nie kupował nowych elementów bo ten Tajwan nie wytrzyma tyle co dobrze zrobiony orginał
Moja maska jest lekko przełamana a na początku była mocniej ale wolałem zostawić starą bo ta przynajmniej waży i nie chodzi tu o plastik który jednak na niej jest ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Gobo » 2015-05-02, 10:35

... one wszystkie ładnie wyglądają... na zdjęciach. Właśnie dlatego żaden odpowiedzialny blacharz nie wyceni roboty przed piaskowaniem.
Najważniejsze że zacząłeś. Najgorsze te słupki A, podszybie sprawdzałeś? Pewnie tez do roboty.

Odnośnie maski to też się zastanawiałem czym się różnią, bo są trzy: no name, dynacorn i najdroższa Ford tooling.
pzdr
W.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-05-02, 13:40

zobaczę, porównam, zrobię zdjęcia jak przyjdą nowe elementy, które w większości zamówiłem ze Scott Draka (choć to ponoć ten sam Tajwan):
3020-510-64L REAR FLOOR PAN PATCH LEFT - tylna lewa łata podłogi Goodmark
C5ZZ-6510124NTB FRAME RAILS RH - cała tylna prawa podłużnica + torque box oddzielnie, SD
MM102-A-103LH FRAME EXT - tylna lewa cała podłużnica z zainstalowanym torque boxem (bo na wersję z oddzielnym 3mc czekania), SD
C5ZZ-7610780-BR R CRSSMEM - tylna część podłogi w bagażniku (podtrzumująca bak paliwa), SD
C7ZZ-6540110-CR TRUNK LID - klapa bagażnika, SD
C5ZZ-6511218-A TRUNK FLR RH - prawa część podłogi w bagażniku z drop offem, SD
C5ZZ-6511219-A TRUNK FLR LH - lewa część podłogi w bagażniku z drop offem - dojdzie z opóźnieniem, SD
C7ZZ-16612-DR HOOD - maska, SD
C7ZZ-6527846-A QUARTER PANEL - fabryczna tylna prawa ćwiartka, SD
M121 FLOORSUPPORT x2 - podłużnice przednie, SD
M131RH FLR EXT - tylna prawa łata podłogi, SD
M213RH PATCHPANEL - tylne, zewnętrzne prawe nadkole, SD
M242LH PATCHPANEL - tylny lewy trójkąt pod klapą bagażnika, SD

co do podszybia też o tym rozmawiałem z moim blacharzem, ale ze wszystkich stron wyglądało dobrze, więc uznaliśmy że szkoda niszczyć coś co jest w dobrym stanie

stan po piaskowaniu był "różny",
przód poza kielichami w dobrym stanie,
największa tragedia to:
-słupki,
-podłoga w kabinie: tunel cały, podłoga miejscami łatana, a w pojedynczych miejscach próchno, tj. jej tylna część
-podłoga w bagażniku, sito (jak dropp offy) pokryte gumą
-maska,
-tylna klapa,
-pojedyncze dziury w podłużnicach przednich i tylnych na tzw. łukach(można kupić wstawki - axle) - więc jeżeli są tam pojedyncze dziury to w nie wiadomo jakim stanie jest ich środek - toteż zrobić spód raz a dobrze i wymienić na nowe

podobno teraz: no name ~ Sherman ~ Goodmark ~ Scott Drake ~ Dynacorn
choć osobiście części z Shermana wydają się identyczne jak Goodmarka (katalogowo, nie widziałem real), jak również części ze SD mają wiele z pozostałymi firmami wspólnego, zapewne jest to prawda dla wybranych części, nie dla wszystkich, ale cóż... nie da się ukryć identyczności pomp wody SD i GMB, etc...
p.s.
potrzebuje ktoś tylną lewą podłużnicę z oddzielnym torque boxem lub bez, SD - będę mieć taką ekstra za ok. 3mc :D?



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: pieron » 2015-05-03, 23:29

................co do podszybia też o tym rozmawiałem z moim blacharzem, ale ze wszystkich stron wyglądało dobrze, więc uznaliśmy że szkoda niszczyć coś co jest w dobrym stanie...............

w moim projekcie 65 podszybie z wygladu bylo igla ale po rozwierceniu i wypiaskowaniu lewa strona byla jak ser szwajcarski ,widzac twoje slupki na fotkach mozna sie domyslec ze tez nie jest ciekawie jak jest auto rozebrane to dla samego siebie bym to zrobil a blacharz jak to blacharz nie zawsze chce sie komus rozwiercac 168 zgrzewow wiertlem 10lub 12 (tak bylo u minie)
Załączniki
10881666_631186200338038_849813472743239669_n.jpg
10500353_631186177004707_4415736769617934175_n.jpg
1465138_631186163671375_2603737002042695175_n.jpg



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”