
[pieron] COUPE 1968 289 V8
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68. 

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Wpapierach jest rok 1968 w title ale po vinie wychodzi grudzien 67 w Bielsku zarejestruja na 67 lub 68stang67 pisze:Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68.
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Tera kumam rozniece bedzie 68 chyba ze urzedas stwierdzi inaczej pzdr dzieki T.yoozeq pisze:Jaki koń jest każdy widzipieron pisze:Wpapierach jest rok 1968 w title ale po vinie wychodzi grudzien 67 w Bielsku zarejestruja na 67 lub 68stang67 pisze:Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Hahaha nie rejestruj na 65!!pieron pisze:Hallo a jak z cena za 1965 ??stang67 pisze:Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
ALE JAJA CHODZILO MI O TEGO DRUGIEGO 1965 bedzie na sprzedaz a ten to wiadomo 68 niezly kabaret pzdr.T.stang67 pisze:Hahaha nie rejestruj na 65!!pieron pisze:Hallo a jak z cena za 1965 ??stang67 pisze:Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68.Jak masz model 68, to nawet jak prod. koniec 67 to ja bym dawał 68
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Najbardziej "siedzę" w 67/68, ale z tego co mi wiadomo to najwyżej z I-gen trzyma się 67. I może 69 wyższe modele... Nie chodzi o to który starszy, tylko który najbardziej pożądany ze wzgl na wygląd/wyposażenie/model.pieron pisze:Czyli 1964\5 i 1965 powinny byc drozsze???
Są i amatorzy 65, wszystko zależy jak zrobiony

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Zrobie go w czerwieni (oczywiscie piaskowanie itd) nowe wnetrze czerwono kremowe ,kola stalowe 14 z kolpakami paski biale na oponach silnik wymiana wszyskich uszczelek pomp itp,silnik czarny z zlotymi pokrywami i filtrem nie wiem czy zostawic dolot i gaznik 2bbl czy zrobic 4bbl ?chcialbym zeby byl bardziej oryginalny.ide co porobic przy koniu musze dopiaskowac dach i dac epoxyd pzdr.do wieczora.stang67 pisze:Najbardziej "siedzę" w 67/68, ale z tego co mi wiadomo to najwyżej z I-gen trzyma się 67. I może 69 wyższe modele... Nie chodzi o to który starszy, tylko który najbardziej pożądany ze wzgl na wygląd/wyposażenie/model.pieron pisze:Czyli 1964\5 i 1965 powinny byc drozsze???
Są i amatorzy 65, wszystko zależy jak zrobiony
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Sprawdzalem w USA i 1964\5 i 1965 jest jednak najdrozszy w klasyfikacji CCMR 2 grupa 14400$- 1 grupa 24450$ a 1967 13300$-21300$ ,nieduza roznica a 68 i 69 juz troche nizej pzdr.stang67 pisze:Najbardziej "siedzę" w 67/68, ale z tego co mi wiadomo to najwyżej z I-gen trzyma się 67. I może 69 wyższe modele... Nie chodzi o to który starszy, tylko który najbardziej pożądany ze wzgl na wygląd/wyposażenie/model.pieron pisze:Czyli 1964\5 i 1965 powinny byc drozsze???
Są i amatorzy 65, wszystko zależy jak zrobiony
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Dużych różnic nie ma, kwestia kilku % cenypieron pisze:Sprawdzalem w USA i 1964\5 i 1965 jest jednak najdrozszy w klasyfikacji CCMR 2 grupa 14400$- 1 grupa 24450$ a 1967 13300$-21300$ ,nieduza roznica a 68 i 69 juz troche nizej pzdr.stang67 pisze:Najbardziej "siedzę" w 67/68, ale z tego co mi wiadomo to najwyżej z I-gen trzyma się 67. I może 69 wyższe modele... Nie chodzi o to który starszy, tylko który najbardziej pożądany ze wzgl na wygląd/wyposażenie/model.pieron pisze:Czyli 1964\5 i 1965 powinny byc drozsze???
Są i amatorzy 65, wszystko zależy jak zrobiony

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Ceny ktore podalem to sa za samochody w stanie perfekcyjnym , w Usa za remont kasowalismy klijenta ok 10tys $ takze auta za ok 7-8 tys to do kapitaki, kolega kupil 1966 na ebay za 11tys$ po kapitalnym remoncie(amerykanski) a po przyjezdzie konik do piaskowania i remont od nowa pzdr.T.
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Witam stang67 widze ze masz juz dluzszy czas konika i napisz prosze jak ci sie chromy spisuja zderzaki i ramki od okienek uchylnych wymieniales je czy sa oryginalne??
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Tak, niedawno wybiła szósta rocznica od zakupupieron pisze:Witam stang67 widze ze masz juz dluzszy czas konika i napisz prosze jak ci sie chromy spisuja zderzaki i ramki od okienek uchylnych wymieniales je czy sa oryginalne??

Z chromów wymieniałem zderzaki, kły przód, ramki szyby przód, listwy wnęk kół, ramki lamp tył, listewkę na masce i listewki na grillu. Właściwie drobniejsze listewki to polerowane alu, ale też o nich napiszę bo ramka szyby wyjątkowo nie chciała pasować. Wielki z nią był problem, co jedną spinkę wkliknąłeś to druga wyskakiwała, jak weszły wszystkie to na kancie wychodziło, jak już chwyciło to się okazało że cała pofalowana jest... no trzyma się tak na słowo honoru.
Zderzaki dość ładnie się trzymają, nie zachodzą, ale bardzo łatwo się rysują. Spasowanie na 4, dopracowanie krawędzi itd średnie. Ramki lamp tył ze Scota Drake'a zaczęły zachodzić już lekko

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
czy te zderzaki to taiwan czy wtedy byla mozliwosc kupienia innych?stang67 pisze:Tak, niedawno wybiła szósta rocznica od zakupupieron pisze:Witam stang67 widze ze masz juz dluzszy czas konika i napisz prosze jak ci sie chromy spisuja zderzaki i ramki od okienek uchylnych wymieniales je czy sa oryginalne??![]()
Z chromów wymieniałem zderzaki, kły przód, ramki szyby przód, listwy wnęk kół, ramki lamp tył, listewkę na masce i listewki na grillu. Właściwie drobniejsze listewki to polerowane alu, ale też o nich napiszę bo ramka szyby wyjątkowo nie chciała pasować. Wielki z nią był problem, co jedną spinkę wkliknąłeś to druga wyskakiwała, jak weszły wszystkie to na kancie wychodziło, jak już chwyciło to się okazało że cała pofalowana jest... no trzyma się tak na słowo honoru.
Zderzaki dość ładnie się trzymają, nie zachodzą, ale bardzo łatwo się rysują. Spasowanie na 4, dopracowanie krawędzi itd średnie. Ramki lamp tył ze Scota Drake'a zaczęły zachodzić już lekko
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Tanioszka z tajwanu. Mam oryginały w garażu i czekają na lepsze czasy do chromowania, a tymczasowo kupiłem najtańsze. Krawędzie mają szorstkie i ząbkowane, ścierka się haczy i wyciąga nitki
Poza tym są tak jak piszę, na jakieś 4/4-

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
pytam bo nie chce zeby komus kto kupi mojego mustanga za kilka miesiecy zardzewialy zderzaki mysle ze przed zalozeniem pomaluje je od srodka a na zewnatrz dam mu wosk i niech leci po zderzakach co jakis czas.stang67 pisze:Tanioszka z tajwanu. Mam oryginały w garażu i czekają na lepsze czasy do chromowania, a tymczasowo kupiłem najtańsze. Krawędzie mają szorstkie i ząbkowane, ścierka się haczy i wyciąga nitkiPoza tym są tak jak piszę, na jakieś 4/4-