[pieron] COUPE 1968 289 V8

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-09-29, 12:26

Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68. :dobani:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 12:45

stang67 pisze:Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68. :dobani:
Wpapierach jest rok 1968 w title ale po vinie wychodzi grudzien 67 w Bielsku zarejestruja na 67 lub 68



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 14:37

yoozeq pisze:
pieron pisze:
stang67 pisze:Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68. :dobani:
Wpapierach jest rok 1968 w title ale po vinie wychodzi grudzien 67 w Bielsku zarejestruja na 67 lub 68
Jaki koń jest każdy widzi ;)
Tera kumam rozniece bedzie 68 chyba ze urzedas stwierdzi inaczej pzdr dzieki T.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-09-29, 14:53

pieron pisze:
stang67 pisze:Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68. :dobani:
Hallo a jak z cena za 1965 ??
Hahaha nie rejestruj na 65!! :rotfl: Jak masz model 68, to nawet jak prod. koniec 67 to ja bym dawał 68 :)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 14:54

stang67 pisze:
pieron pisze:
stang67 pisze:Wiesz, mustangi są charakterystyczne dla każdego rocznika, trochę dziwnie by było że z wyglądu to 68, a w dowodzie 67... 1967 jest bardziej poszukiwany i trzyma lepsze ceny, ale bezsensem było by rejestrować 68 jako 67, gdy nawet laik pozna że to 68. :dobani:
Hallo a jak z cena za 1965 ??
Hahaha nie rejestruj na 65!! :rotfl: Jak masz model 68, to nawet jak prod. koniec 67 to ja bym dawał 68 :)
ALE JAJA CHODZILO MI O TEGO DRUGIEGO 1965 bedzie na sprzedaz a ten to wiadomo 68 niezly kabaret pzdr.T.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-09-29, 14:56

pieron pisze:Czyli 1964\5 i 1965 powinny byc drozsze???
Najbardziej "siedzę" w 67/68, ale z tego co mi wiadomo to najwyżej z I-gen trzyma się 67. I może 69 wyższe modele... Nie chodzi o to który starszy, tylko który najbardziej pożądany ze wzgl na wygląd/wyposażenie/model.
Są i amatorzy 65, wszystko zależy jak zrobiony :)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 15:01

stang67 pisze:
pieron pisze:Czyli 1964\5 i 1965 powinny byc drozsze???
Najbardziej "siedzę" w 67/68, ale z tego co mi wiadomo to najwyżej z I-gen trzyma się 67. I może 69 wyższe modele... Nie chodzi o to który starszy, tylko który najbardziej pożądany ze wzgl na wygląd/wyposażenie/model.
Są i amatorzy 65, wszystko zależy jak zrobiony :)
Zrobie go w czerwieni (oczywiscie piaskowanie itd) nowe wnetrze czerwono kremowe ,kola stalowe 14 z kolpakami paski biale na oponach silnik wymiana wszyskich uszczelek pomp itp,silnik czarny z zlotymi pokrywami i filtrem nie wiem czy zostawic dolot i gaznik 2bbl czy zrobic 4bbl ?chcialbym zeby byl bardziej oryginalny.ide co porobic przy koniu musze dopiaskowac dach i dac epoxyd pzdr.do wieczora.



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 15:10

stang67 pisze:
pieron pisze:Czyli 1964\5 i 1965 powinny byc drozsze???
Najbardziej "siedzę" w 67/68, ale z tego co mi wiadomo to najwyżej z I-gen trzyma się 67. I może 69 wyższe modele... Nie chodzi o to który starszy, tylko który najbardziej pożądany ze wzgl na wygląd/wyposażenie/model.
Są i amatorzy 65, wszystko zależy jak zrobiony :)
Sprawdzalem w USA i 1964\5 i 1965 jest jednak najdrozszy w klasyfikacji CCMR 2 grupa 14400$- 1 grupa 24450$ a 1967 13300$-21300$ ,nieduza roznica a 68 i 69 juz troche nizej pzdr.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-09-29, 15:17

pieron pisze:
stang67 pisze:
pieron pisze:Czyli 1964\5 i 1965 powinny byc drozsze???
Najbardziej "siedzę" w 67/68, ale z tego co mi wiadomo to najwyżej z I-gen trzyma się 67. I może 69 wyższe modele... Nie chodzi o to który starszy, tylko który najbardziej pożądany ze wzgl na wygląd/wyposażenie/model.
Są i amatorzy 65, wszystko zależy jak zrobiony :)
Sprawdzalem w USA i 1964\5 i 1965 jest jednak najdrozszy w klasyfikacji CCMR 2 grupa 14400$- 1 grupa 24450$ a 1967 13300$-21300$ ,nieduza roznica a 68 i 69 juz troche nizej pzdr.
Dużych różnic nie ma, kwestia kilku % ceny :) Staty statami, nie wiem na ile to wiarygodne, wiesz, np przyzwoitą coupejkę 68 możesz kupić już od 7-8k$


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 19:53

Ceny ktore podalem to sa za samochody w stanie perfekcyjnym , w Usa za remont kasowalismy klijenta ok 10tys $ takze auta za ok 7-8 tys to do kapitaki, kolega kupil 1966 na ebay za 11tys$ po kapitalnym remoncie(amerykanski) a po przyjezdzie konik do piaskowania i remont od nowa pzdr.T.



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 20:32

Witam stang67 widze ze masz juz dluzszy czas konika i napisz prosze jak ci sie chromy spisuja zderzaki i ramki od okienek uchylnych wymieniales je czy sa oryginalne??



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-09-29, 20:42

pieron pisze:Witam stang67 widze ze masz juz dluzszy czas konika i napisz prosze jak ci sie chromy spisuja zderzaki i ramki od okienek uchylnych wymieniales je czy sa oryginalne??
Tak, niedawno wybiła szósta rocznica od zakupu :zawstydzony:
Z chromów wymieniałem zderzaki, kły przód, ramki szyby przód, listwy wnęk kół, ramki lamp tył, listewkę na masce i listewki na grillu. Właściwie drobniejsze listewki to polerowane alu, ale też o nich napiszę bo ramka szyby wyjątkowo nie chciała pasować. Wielki z nią był problem, co jedną spinkę wkliknąłeś to druga wyskakiwała, jak weszły wszystkie to na kancie wychodziło, jak już chwyciło to się okazało że cała pofalowana jest... no trzyma się tak na słowo honoru.
Zderzaki dość ładnie się trzymają, nie zachodzą, ale bardzo łatwo się rysują. Spasowanie na 4, dopracowanie krawędzi itd średnie. Ramki lamp tył ze Scota Drake'a zaczęły zachodzić już lekko :/


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 20:47

stang67 pisze:
pieron pisze:Witam stang67 widze ze masz juz dluzszy czas konika i napisz prosze jak ci sie chromy spisuja zderzaki i ramki od okienek uchylnych wymieniales je czy sa oryginalne??
Tak, niedawno wybiła szósta rocznica od zakupu :zawstydzony:
Z chromów wymieniałem zderzaki, kły przód, ramki szyby przód, listwy wnęk kół, ramki lamp tył, listewkę na masce i listewki na grillu. Właściwie drobniejsze listewki to polerowane alu, ale też o nich napiszę bo ramka szyby wyjątkowo nie chciała pasować. Wielki z nią był problem, co jedną spinkę wkliknąłeś to druga wyskakiwała, jak weszły wszystkie to na kancie wychodziło, jak już chwyciło to się okazało że cała pofalowana jest... no trzyma się tak na słowo honoru.
Zderzaki dość ładnie się trzymają, nie zachodzą, ale bardzo łatwo się rysują. Spasowanie na 4, dopracowanie krawędzi itd średnie. Ramki lamp tył ze Scota Drake'a zaczęły zachodzić już lekko :/
czy te zderzaki to taiwan czy wtedy byla mozliwosc kupienia innych?



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-09-29, 20:57

Tanioszka z tajwanu. Mam oryginały w garażu i czekają na lepsze czasy do chromowania, a tymczasowo kupiłem najtańsze. Krawędzie mają szorstkie i ząbkowane, ścierka się haczy i wyciąga nitki :mad: Poza tym są tak jak piszę, na jakieś 4/4-


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-09-29, 21:04

stang67 pisze:Tanioszka z tajwanu. Mam oryginały w garażu i czekają na lepsze czasy do chromowania, a tymczasowo kupiłem najtańsze. Krawędzie mają szorstkie i ząbkowane, ścierka się haczy i wyciąga nitki :mad: Poza tym są tak jak piszę, na jakieś 4/4-
pytam bo nie chce zeby komus kto kupi mojego mustanga za kilka miesiecy zardzewialy zderzaki mysle ze przed zalozeniem pomaluje je od srodka a na zewnatrz dam mu wosk i niech leci po zderzakach co jakis czas.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”