[pieron] COUPE 1968 289 V8

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-09-29, 21:28

pieron pisze:Hej stang67 czy robiles co s konkretnego z motorem czy tylko podstawowy servis? pytam bo widze na forum ze duzo osob robi remont generalny silnika i nie wiem czy robia bo jest taka koniecznosc czy poprostu robia bo beda jezdzic lata? w moim silnik idzie jak malina i nie wiem czy cos ruszac czy tylko podstawe uszczelki pompy itp??
Kapitalkę. Musiałem sprzedać motocykl żeby sfinansować remont :( Nie był w złym stanie, chodził ładnie ale do czasu. Zatarł się sworzeń tłoka i zrobiło masakrę w środku. Mniej by mnie wyszło jakbym od razu zrobił przy remoncie auta, ale nie miałem kasy na wszystko na raz :/ Silnik był już ruszany wcześniej, na oko gdzieś po środku lat 90.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-10-08, 17:09

Ot i najwieksza wada piaskowania,szpachla z dodatkiem aluminium twarda jak cholera czyli darmowy trening triceps i barki
Załączniki
IMG_0119.JPG
IMG_0119.JPG (35.17 KiB) Przejrzano 8138 razy



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-10-08, 17:13

stang67 pisze:Tanioszka z tajwanu. Mam oryginały w garażu i czekają na lepsze czasy do chromowania, a tymczasowo kupiłem najtańsze. Krawędzie mają szorstkie i ząbkowane, ścierka się haczy i wyciąga nitki :mad: Poza tym są tak jak piszę, na jakieś 4/4-

Nie wiem co to znaczy lepsze czasy bo za 4 ramki od okienek uchylnych zaspiewali mi 3600zl z tego co widze na rynku aut zabytkowych jest szal jak cholera i za chromowanie nie wiedza ile powiedziec tyle maja roboty takze jestesmy skazani na "made in taiwan" pytalem ile za zderzaki ramki i pierdoly ze srodka to wychodzi okolo 10000zl pzdr.T.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-10-08, 20:30

pieron pisze:
stang67 pisze:Tanioszka z tajwanu. Mam oryginały w garażu i czekają na lepsze czasy do chromowania, a tymczasowo kupiłem najtańsze. Krawędzie mają szorstkie i ząbkowane, ścierka się haczy i wyciąga nitki :mad: Poza tym są tak jak piszę, na jakieś 4/4-

Nie wiem co to znaczy lepsze czasy bo za 4 ramki od okienek uchylnych zaspiewali mi 3600zl z tego co widze na rynku aut zabytkowych jest szal jak cholera i za chromowanie nie wiedza ile powiedziec tyle maja roboty takze jestesmy skazani na "made in taiwan" pytalem ile za zderzaki ramki i pierdoly ze srodka to wychodzi okolo 10000zl pzdr.T.
Na lepsze czasy, czyli jak się dorobię, a nie jak stanieje :hyhy:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: yoozeq » 2014-10-10, 12:25

pieron pisze:Ot i najwieksza wada piaskowania,szpachla z dodatkiem aluminium twarda jak cholera czyli darmowy trening triceps i barki
Ale ktoś prawidłowo zrobił bo powinno się ją stosować na dach , maskę błotniki... tam gdzie działa wysoka temp.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-10-10, 13:49

yoozeq pisze:
pieron pisze:Ot i najwieksza wada piaskowania,szpachla z dodatkiem aluminium twarda jak cholera czyli darmowy trening triceps i barki
Ale ktoś prawidłowo zrobił bo powinno się ją stosować na dach , maskę błotniki... tam gdzie działa wysoka temp.
Dziekuje juz po treningu dach juz w podkladzie bez zakwasow miesni ,malo kto stosuje ta szpachle ze wzgledu na ciezsza obrobke ale warto.pzdr.T.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: yoozeq » 2014-10-10, 17:45

No mój lakiernik ma też przerąbane bo tylko tym robi wg. mojego życzenia ;) A Ty jaesteś blacharzem i lakiernikiem w jednym?


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-10-10, 20:51

yoozeq pisze:No mój lakiernik ma też przerąbane bo tylko tym robi wg. mojego życzenia ;) A Ty jaesteś blacharzem i lakiernikiem w jednym?
Witam tylko lakiernik pzdr.T.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-10-11, 23:11

pieron pisze:
stang67 pisze:Kapitalkę. Musiałem sprzedać motocykl żeby sfinansować remont :( Nie był w złym stanie, chodził ładnie ale do czasu. Zatarł się sworzeń tłoka i zrobiło masakrę w środku. Mniej by mnie wyszło jakbym od razu zrobił przy remoncie auta, ale nie miałem kasy na wszystko na raz :/ Silnik był już ruszany wcześniej, na oko gdzieś po środku lat 90.
Witam Stang67 napisz prosze jakiego kompletu uszczelek uzyles do silnika?pzdr.T.
Jeśli dobrze pamiętam to coś takiego z tego zestawu: http://www.summitracing.com/int/parts/f ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-10-22, 16:14

Rozbieram silnik do remontu i wychodzi ze ma blok 302 cu in (4.9 L) Windsor V8 (1968) 2-barrel 210 bhp (157 kW; 213 PS) @ 4,600 300 lb·ft (407 N·m) @ 2,600 Pzdr.T.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-10-22, 16:21

pieron pisze:Rozbieram silnik do remontu i wychodzi ze ma blok 302 cu in (4.9 L) Windsor V8 (1968) 2-barrel 210 bhp (157 kW; 213 PS) @ 4,600 300 lb·ft (407 N·m) @ 2,600 Pzdr.T.
A wg vinu jaki powinieneś mieć? Ten, czy 289??


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-10-22, 16:26

Wychodzi ze 289 czyli ktos zamienil blok



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: stang67 » 2014-10-22, 16:43

pieron pisze:Wychodzi ze 289 czyli ktos zamienil blok
To była dość popularna podmianka z 289 na 302, kiedyś jak więcej aukcji przeglądałem (a nawet całe mnóstwo) to całkiem często zdarzało się nawet że ktoś pisał w ogłoszeniu że silnik zmieniony na 302...
Niby bardzo mała różnica w pojemności i mocy (nawet mam więcej w moim 289 A-code'zie bo 225hp i 414nm) nie wiem co takiego lepszego miał ten 302 że go tak chętnie wymieniali z 289 i jak to się opłacało...?


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-10-22, 17:25

stang67 pisze:
pieron pisze:Wychodzi ze 289 czyli ktos zamienil blok
To była dość popularna podmianka z 289 na 302, kiedyś jak więcej aukcji przeglądałem (a nawet całe mnóstwo) to całkiem często zdarzało się nawet że ktoś pisał w ogłoszeniu że silnik zmieniony na 302...
Niby bardzo mała różnica w pojemności i mocy (nawet mam więcej w moim 289 A-code'zie bo 225hp i 414nm) nie wiem co takiego lepszego miał ten 302 że go tak chętnie wymieniali z 289 i jak to się opłacało...?

to i tak dobrze ze nie jest to blok z lat 70-tych bo byly tez tam 140konne,a co do amerykanskiego myslenia to co wieksze to lepsze tak to u nich jest pzdr.T.



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: COUPE 1968 289 V8

Post autor: pieron » 2014-10-22, 18:14

z tego co czytam na forach amerykanskich to moze to byc oryginalny blok z tego samochodu poniewarz Cleveland w 68 robil tylko blok 302 z reszta z 289 i bylo w kodzie C



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”