[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Piotrek ale problem jest tylko przy dużej prędkości a nie nie w całym zakresie obrotów i prędkości więc wykluczam kąt wyprzedzenia lub zbyt ubogą mieszanke.
Yoozek, zaworu nie mam, ale to nadal nie wyjaśnia czemu chłodzenie jest niewydajne przy dużych prędkościach.
Ogólnie po płukaniu bloku jest poprawa w stosunku do tego co było jak jechaliśmy do NT bo wtedy układ nawet nie utrzymywał podwyższonej temp na stałym poziomie tylko cały czas rozgrzewał się bardziej pomimo spokojnej jazdy.
Koleś z linku co podałem wcześniej miał osłone i przerabiał różne wentylatory z marnym skutkiem więc w sumie nic mi nie szkodzi zaryzykować i tą chłodnice wyjąć i przepłukać "domowym sposobem" a nie buteleczką prestone czy k2 rozczieńczoną 12-14L płynu w układzie.
Yoozek, zaworu nie mam, ale to nadal nie wyjaśnia czemu chłodzenie jest niewydajne przy dużych prędkościach.
Ogólnie po płukaniu bloku jest poprawa w stosunku do tego co było jak jechaliśmy do NT bo wtedy układ nawet nie utrzymywał podwyższonej temp na stałym poziomie tylko cały czas rozgrzewał się bardziej pomimo spokojnej jazdy.
Koleś z linku co podałem wcześniej miał osłone i przerabiał różne wentylatory z marnym skutkiem więc w sumie nic mi nie szkodzi zaryzykować i tą chłodnice wyjąć i przepłukać "domowym sposobem" a nie buteleczką prestone czy k2 rozczieńczoną 12-14L płynu w układzie.
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Ja bym jednak wziął pistolet i spróbował zmniejszyć kąt. Mi trzyma się na środku, ale gdy miałem ustawiony duży kąt to jadąc do Spontana po autostradzie wskazówka ustawiła się na 2/3. Próbujesz myśleć logicznie, ale z większą prędkością mamy większe obroty i iskra wali częściej niż przy 60mph. Zwróć uwagę, że pompa wody mieli szybciej i jest większy pęd powietrza, więc ja bym wykluczył układ chłodzenia raczej.
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Szkoda czasu i nerwów na wskrzeszanie starej chłodnicy, będzie alu o designie klasycznej


- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
No przecież widać gniazda... 

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Co do chłodnicy to sam nie byłem pewien czy wyślą właściwą bo specjalnie czekałem aż mi sprowadzą wersję z linią do chłodzenia skrzyni
ale w końcu po 6 tyg czekania jest:

Jakiś czas temu zamówiłem strzemiona resorów, całkiem niepotrzebnie razem z wieszakami bo poliuretanowe tuleje mają tą samą średnice zewn. i tą samą średnice otworu. Jedyny plus taki że nowe wieszaki mają dodatkowy otwór dzięki czemu tył można podnieść co by podwójny wydech się zmieścił

ale w końcu po 6 tyg czekania jest:

Jakiś czas temu zamówiłem strzemiona resorów, całkiem niepotrzebnie razem z wieszakami bo poliuretanowe tuleje mają tą samą średnice zewn. i tą samą średnice otworu. Jedyny plus taki że nowe wieszaki mają dodatkowy otwór dzięki czemu tył można podnieść co by podwójny wydech się zmieścił

- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
A gdzie dziury
Powodzenia:)

pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Dziury? Zdrooowy, zdroowy dziękowaćyoozeq pisze:A gdzie dziuryPowodzenia:)

Ostatnia fota przed rozbiórka z zewnątrz:) A jaki tańczył na letnich


A tu już demolki cd..

To czego obawiałem się najbardziej to rant pod szybą i o dziwno jest cały bez rdzy, mimo że woda stała w narożnikach,
uszczelka nawet w dobrym stanie mało daje, nowa uszczelka będzie zalana klejem
Rynienka wokół okien też cała
Lewy błotnik jest chiński (bardzo lekki) i nie można go spasować, więc poszukam używany oryginał.
Cała instalacja elektryczna zostanie położona on nowa.
Czy ktoś zakładał inna podsufitke niż winylową?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Sam bedziesz robił instalację i wiązki? Też nad tym myślę...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Spontan do złotka dał uszyć nową podsufitkę. Z instalacjami mogę pomóc. Kilka już naprawiałem w Mustangach 

- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Z pierwszych zdjęć demolki wygląda zdrowo. Widzę, że też wozisz kanister z benzyną w bagażniku
Powodzenia w renowacji.
Ja podsufitkę zakładałem winylową , kupioną z cjpony - wygląda całkiem przyzwoicie.

Powodzenia w renowacji.
Ja podsufitkę zakładałem winylową , kupioną z cjpony - wygląda całkiem przyzwoicie.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Instalke będzie robić kolega który jest magikiem w tych sprawach, ja będe jedynie pomagac:) Ale każda para rąk się przyda:)
Podsufitke mam w dość dobrym stanie (winylową) ale po założeniu była przycięta i teraz będzie trudno ją naciągnąć dlatego myśle o nowej.
Jeśli chodzi o blachy to już tylko cowl panel może kryć jakieś niespodzianki. od strony nóg kierowcy i pasażera żle nie wygląda ale dopiero piaskowanie da prawdziwy obraz faktycznego stanu podszybia.
[/URL]
Podsufitke mam w dość dobrym stanie (winylową) ale po założeniu była przycięta i teraz będzie trudno ją naciągnąć dlatego myśle o nowej.
Jeśli chodzi o blachy to już tylko cowl panel może kryć jakieś niespodzianki. od strony nóg kierowcy i pasażera żle nie wygląda ale dopiero piaskowanie da prawdziwy obraz faktycznego stanu podszybia.

- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Jakby co mam sporo schematów. Zaopatrzyłem się jak Spontanowi i Maxowi poprawki robiłem.
Akurat instalację 64-66 mam już rozpracowaną bardzo dobrze, bo do Złotka odbudowywałem ją całą w zasadzie od podstaw - "kable wyjęte z auta w kartonie" 


- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Staram się wszystko na bierząco dokumentować zdjęciami albo opisywać więc myśle że będzie w miare łatwo to zmodernizować. Szczególnie instalacje świateł wstecznych i kierunków proszą się o wymiane. Poza tym przewody do silnika są już trawde ze starości/temperatury itp i moga się połamać przy samym demontażu. Także przy okazji przeróbki instalacji zapraszam, zawsze kilku nas dłubie na warsztacie, do tego pizza i jest wesoło 
