[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-07-07, 13:31

Piotrek ale problem jest tylko przy dużej prędkości a nie nie w całym zakresie obrotów i prędkości więc wykluczam kąt wyprzedzenia lub zbyt ubogą mieszanke.

Yoozek, zaworu nie mam, ale to nadal nie wyjaśnia czemu chłodzenie jest niewydajne przy dużych prędkościach.

Ogólnie po płukaniu bloku jest poprawa w stosunku do tego co było jak jechaliśmy do NT bo wtedy układ nawet nie utrzymywał podwyższonej temp na stałym poziomie tylko cały czas rozgrzewał się bardziej pomimo spokojnej jazdy.
Koleś z linku co podałem wcześniej miał osłone i przerabiał różne wentylatory z marnym skutkiem więc w sumie nic mi nie szkodzi zaryzykować i tą chłodnice wyjąć i przepłukać "domowym sposobem" a nie buteleczką prestone czy k2 rozczieńczoną 12-14L płynu w układzie.



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: Piotrek86skc » 2013-07-07, 14:17

Ja bym jednak wziął pistolet i spróbował zmniejszyć kąt. Mi trzyma się na środku, ale gdy miałem ustawiony duży kąt to jadąc do Spontana po autostradzie wskazówka ustawiła się na 2/3. Próbujesz myśleć logicznie, ale z większą prędkością mamy większe obroty i iskra wali częściej niż przy 60mph. Zwróć uwagę, że pompa wody mieli szybciej i jest większy pęd powietrza, więc ja bym wykluczył układ chłodzenia raczej.



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-07-19, 00:21

Szkoda czasu i nerwów na wskrzeszanie starej chłodnicy, będzie alu o designie klasycznej


Obrazek



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: Piotrek86skc » 2013-07-19, 07:27

A wejście na automat?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: 6t07t » 2013-07-19, 08:11

No przecież widać gniazda... :rotfl:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-09-15, 13:30

Co do chłodnicy to sam nie byłem pewien czy wyślą właściwą bo specjalnie czekałem aż mi sprowadzą wersję z linią do chłodzenia skrzyni

ale w końcu po 6 tyg czekania jest:

Obrazek


Jakiś czas temu zamówiłem strzemiona resorów, całkiem niepotrzebnie razem z wieszakami bo poliuretanowe tuleje mają tą samą średnice zewn. i tą samą średnice otworu. Jedyny plus taki że nowe wieszaki mają dodatkowy otwór dzięki czemu tył można podnieść co by podwójny wydech się zmieścił
Obrazek



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-12-05, 20:17

No to już nie ma odwrotu....

Obrazek



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: yoozeq » 2013-12-05, 20:34

A gdzie dziury :P Powodzenia:)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-12-08, 00:46

yoozeq pisze:A gdzie dziury :P Powodzenia:)
Dziury? Zdrooowy, zdroowy dziękować :)


Ostatnia fota przed rozbiórka z zewnątrz:) A jaki tańczył na letnich :D

Obrazek

A tu już demolki cd..

Obrazek

To czego obawiałem się najbardziej to rant pod szybą i o dziwno jest cały bez rdzy, mimo że woda stała w narożnikach,
uszczelka nawet w dobrym stanie mało daje, nowa uszczelka będzie zalana klejem
Rynienka wokół okien też cała

Lewy błotnik jest chiński (bardzo lekki) i nie można go spasować, więc poszukam używany oryginał.

Cała instalacja elektryczna zostanie położona on nowa.


Czy ktoś zakładał inna podsufitke niż winylową?



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: yoozeq » 2013-12-08, 09:50

Sam bedziesz robił instalację i wiązki? Też nad tym myślę...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: sim » 2013-12-08, 15:39

Spontan do złotka dał uszyć nową podsufitkę. Z instalacjami mogę pomóc. Kilka już naprawiałem w Mustangach :)



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: marcinp » 2013-12-08, 23:09

Z pierwszych zdjęć demolki wygląda zdrowo. Widzę, że też wozisz kanister z benzyną w bagażniku ;)
Powodzenia w renowacji.

Ja podsufitkę zakładałem winylową , kupioną z cjpony - wygląda całkiem przyzwoicie.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-12-09, 01:54

Instalke będzie robić kolega który jest magikiem w tych sprawach, ja będe jedynie pomagac:) Ale każda para rąk się przyda:)

Podsufitke mam w dość dobrym stanie (winylową) ale po założeniu była przycięta i teraz będzie trudno ją naciągnąć dlatego myśle o nowej.

Jeśli chodzi o blachy to już tylko cowl panel może kryć jakieś niespodzianki. od strony nóg kierowcy i pasażera żle nie wygląda ale dopiero piaskowanie da prawdziwy obraz faktycznego stanu podszybia.


Obrazek[/URL]



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: sim » 2013-12-09, 02:05

Jakby co mam sporo schematów. Zaopatrzyłem się jak Spontanowi i Maxowi poprawki robiłem. :) Akurat instalację 64-66 mam już rozpracowaną bardzo dobrze, bo do Złotka odbudowywałem ją całą w zasadzie od podstaw - "kable wyjęte z auta w kartonie" ;)



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-12-09, 02:17

Staram się wszystko na bierząco dokumentować zdjęciami albo opisywać więc myśle że będzie w miare łatwo to zmodernizować. Szczególnie instalacje świateł wstecznych i kierunków proszą się o wymiane. Poza tym przewody do silnika są już trawde ze starości/temperatury itp i moga się połamać przy samym demontażu. Także przy okazji przeróbki instalacji zapraszam, zawsze kilku nas dłubie na warsztacie, do tego pizza i jest wesoło :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”