[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-12-01, 22:33

w końcu po roku od rozpoczęcia restauracji!! prace nabrały tempa, blacharka ruszyła, a poniżej zdjęcia bez cenzury, rustang w całej okazałości :)
Załączniki
DSC_0191r.jpg
nikt nie mówił że będzie łatwo, ale widziałem gorsze...
DSC_0192r.jpg
lewy trójkąt bagażnika już wycięty...
DSC_0194r.jpg
lewa strona czeka na palnik
DSC_0196r.jpg
pierwsze cięcia i przymiarki
DSC_0200r.jpg
podszybie - przed rozebraniem nikt nie wierzy że może tak źle wyglądać, w dodatku u mnie kominy były załatane elementem blachy z pudełka po ciasteczkach :P
DSC_0206r.jpg
nowa prawa tylna podłużnica, prawa podłoga bagażnika, tylny pas. Lewa strona będzie później...
DSC_0207r.jpg
prawy panel wymieniony, tunel był w bardzo dobrym stanie, jednakże będzie dołożony jeszcze firewall extension, który się gdzieś "zawieruszył" - dlatego dobrze czasami odwiedzić plac boju ;)
DSC_0208r.jpg
osłonka naprawiona
DSC_0214r.jpg
lewy trójkąt wymieniony
DSC_0215r.jpg
prawa część podłogi bagażnika wymieniona (tylny pas również)



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-12-01, 22:38

ponieważ starałem zachować się chronologię zdjęć w poście powyżej, a można było dodać tylko 10 zdjęć toteż dodaję jeszcze jedno zdjęcie, które powinno być zamieszczone jako pierwsze.

Oczywiście czekam na uwagi, natomiast w dziale porady techniczne zapytałem o prawidłową szerokość szczelin pomiędzy elementami nadwozia, zwłaszcza pomiędzy tylną klapą, tylnym podszybiem i błotnikiem, oraz przednim błotnikiem i maską jak i pomiędzy drzwiami a błotnikami,
Dziękuję :)
Załączniki
DSC_0187r.jpg
na dobry początek sprawdziliśmy m.in. podszybie...



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Gobo » 2015-12-02, 22:57

Widzę że na podobnym etapie jesteś jak ja :super:

Podszybie mowiłem że na 100% do roboty będzie... wymieniasz cały dół? Nie wystarczyło same kominki? Środek wygląda ok.

Pzdr
W.



Awatar użytkownika
Marek2211
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2015-02-16, 21:46
Model: 1966 Convertible
Kolor: Bordowy

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Marek2211 » 2015-12-03, 13:47

Ja też na podobnym etapie jestem :super: .
I stan blacharki również podobny.
Powodzenia w pracach.
Pozdrawiam. Marek :ok:



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: komin » 2015-12-04, 18:58

:ok: do końca roku powinienem być na tym etapie, w niedziele jadę po graty :hurra: pierwsze co to kominy, jak coś to proszę o pamięć ;) bo mi się zapomniało;/


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Tomasz78 » 2015-12-04, 19:07

Dawaj Komin, dawaj... ;) wszystko juz czeka;)



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: komin » 2015-12-05, 00:11

trochę mi się chorowało w tym tygodniu :/ a myślałem ze rame pomocniczą pospawam a tu lipa


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2015-12-17, 00:57

hej,
dookoła kominów również było sito (tak jak u Ciebie :) ), akurat kupiłem ćwiartki, ale być może (nieco drożej) lepiej było kupić cały element wewnętrzny podszybia.
Podłoga za wyjątkiem tunelu idzie cała do wymiany wraz z przednimi i tylnymi podłużnicami.

Tymczasem niemiła niespodzianka podczas składania silnika, której wcześniej nie było widać...
Ciężko znaleźć w dobrej cenie wał 1M (C3AZ-6303-F), może da się w Polsce lub od czegoś innego? Może macie doświadczenie z tymi wałami i uważacie że nie jest to duże pęknięcie (niestety nieco dłuższe są w rowku lecące po obwodzie, prostopadłe do widocznych)
Załączniki
DSC_0150r.jpg
DSC_0151r.jpg
DSC_0156r.jpg
DSC_0149r.jpg
a wydawało się że pozostaje już tylko złożyć...
DSC_0158r.jpg
DSC_0159r.jpg
DSC_0162r.jpg
wał jest niby w dobrej kondycji z wyjątkiem paru mikropęknięć, oprócz widocznych na zdjęciach lecą jeszcze prostopadłe w rowku po obwodzie...



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-02-25, 23:32

W ostatnim czasie została odebrana kolejna paka oraz okienka z chromowania wykonane przez Tece z Krakowa.

Okienka NA PIERWSZY RZUT OKA wykonane dość ładnie, ale klameczki (za których chromowanie płaci się dwa razy więcej niż za nowe) to chyba nieporozumienie... u Was też wyglądała tak ich odnowa?
Załączniki
DSC_0129r.jpg
kolejna paka (są w niej również nowe klameczki, kupione w razie czego...)
DSC_0137r.jpg
Sports Sprint must have Sports Sprint ;)
DSC_0135r.jpg
dla porównania nakrętki, WestCoast i Gorilla (te drugie bardziej przypominają styl Magnum500)
DSC_0254r.jpg
okienka
DSC_0252r.jpg
klamki



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: emgie » 2016-03-08, 08:47

Klameczki... niestety tak. U mnie obudowy lamp z tyłu wyszły podobnie. Wynika to z faktu, że w metalu pojawiają się wżery, w które wchodzi miedź/chrom no i wygląda to jak dziecko po ospie :)
Mój chromiarz powiedział mi, że jak chcę żeby było idealnie to owszem da się, ale wtedy każdy z ubytków musiałby rozwiercać i wypełniać jeszcze przed chromowaniem i za taką klameczkę musiałbym zapłacić jakieś 500 zł.

Moje podejście jest zatem takie, że chromuję, jak dany element ładnie nie wychodzi to kupuję nowy. No i jakoś idzie.


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-06-12, 14:19

W ostatnim czasie dużo się zmieniło, a przede wszystkim mój rumak zmienił kolejny raz stajnie (w pierwszej trafiłem na partacza aka wiadro szpachli, a z drugiej musiał wyjechać z powodu ciężkiej choroby właściciela) i tak trafił do zakładu Speccar pod Sanokiem. Tutaj w odróżnieniu od poprzednich zakładów do pracy przystąpiono bardzo szybko i rzeczowo, pierwszy raz zobaczyłem qunia na ramie!

a że remont trwa, a ślub mojej siostry coraz bliżej to szukam ew. zastępstwa:
viewtopic.php?f=35&t=11204" onclick="window.open(this.href);return false;
Załączniki
DSC_0411r.jpg
w końcu mustang rozebrany aż po kopyta ;)
DSC_0416r.jpg
a że remont rumaka trwa już od ok. 2 lat to i ruda zarzuciła na niego okiem, po prawej nowa podłużnica SD, a po lewej Dynacorna, różnica powala...
DSC_0402r2.jpg
a w międzyczasie silnik dostał nowy wał sprowadzony na Nominałach!!! ale dla pewności poddany obróbce na 010, 010



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: emgie » 2016-06-12, 16:58

Hej!
Widzę, że jeszcze trochę z blacharką Ci zostało zabawy. Ważne że chociaż obecny warsztat jakoś działa. Niestety znaleźć solidnego wykonawcę to prawdziwa sztuka.

A silniczek... malina!

m.


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-07-06, 12:33

Cały czas do przodu!
Nie będę ukrywać i nie będę pokazywać tylko tego co ładne...
W końcu w obecnym warsztacie ogołocili blachy do zera, również że starych gum, uszczelniaczy w newralgicznych miejscach na skutek czego oprócz wymiany przednich podłużnic z crossmemberem naprawione zostały przednie podłużnice znajdujące się pod komorą silnika co widać na jednym z poniższych zdjęć

kolejna kwestia to aby można było przystąpić do pasowania trzeba było zregenerować zawiasy "pod wymiar", niby pierdoła, ale trwało to z różnych względów w sumie 3 tygodnie i koszt 200zł, a później nie wiadomo dlaczego remont auta to ponad 100tys. zł, tulejki wykonane z brązu samosmarującego b101 :)
Załączniki
DSC_5829r.jpg
zawiasy ot takie nic, ale ile było z nimi zachodu...
DSC_5876r.jpg
front po solidnym remoncie
DSC_5860r.jpg
front, podszybie naprawione i wstawione
DSC_5867r.jpg
lewy bok do poprawy po poprzednim...
DSC_5871r.jpg
prawy bok i... bohaterka drugiego planu :D
DSC_5872r.jpg
środek też z wizyty na wizytę coraz lepiej wygląda
DSC_5874r.jpg
tyłeczek też coraz bliżej końca...



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: emgie » 2016-07-07, 09:10

Idzie całkiem dobrze - jakieś konkretne kształty się pojawiają.
Oby tylko warsztat dopisał i dokończył robotę!

m


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: Przemek64 » 2016-07-07, 09:26

Z fachowcami tak właśnie jest :dobani:
Gadają, gadają jeden na drugiego.
Start wszyscy mają dobry ale gorzej z finiszem :P
Jeszcze sporo pracy przed Tobą aale nie odpuszczaj bo warto :super: ;)
Cierpliwości i powodzenia :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”