
[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
w końcu po roku od rozpoczęcia restauracji!! prace nabrały tempa, blacharka ruszyła, a poniżej zdjęcia bez cenzury, rustang w całej okazałości 

- Załączniki
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
ponieważ starałem zachować się chronologię zdjęć w poście powyżej, a można było dodać tylko 10 zdjęć toteż dodaję jeszcze jedno zdjęcie, które powinno być zamieszczone jako pierwsze.
Oczywiście czekam na uwagi, natomiast w dziale porady techniczne zapytałem o prawidłową szerokość szczelin pomiędzy elementami nadwozia, zwłaszcza pomiędzy tylną klapą, tylnym podszybiem i błotnikiem, oraz przednim błotnikiem i maską jak i pomiędzy drzwiami a błotnikami,
Dziękuję
Oczywiście czekam na uwagi, natomiast w dziale porady techniczne zapytałem o prawidłową szerokość szczelin pomiędzy elementami nadwozia, zwłaszcza pomiędzy tylną klapą, tylnym podszybiem i błotnikiem, oraz przednim błotnikiem i maską jak i pomiędzy drzwiami a błotnikami,
Dziękuję

- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
Widzę że na podobnym etapie jesteś jak ja
Podszybie mowiłem że na 100% do roboty będzie... wymieniasz cały dół? Nie wystarczyło same kominki? Środek wygląda ok.
Pzdr
W.

Podszybie mowiłem że na 100% do roboty będzie... wymieniasz cały dół? Nie wystarczyło same kominki? Środek wygląda ok.
Pzdr
W.
- Marek2211
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-02-16, 21:46
- Model: 1966 Convertible
- Kolor: Bordowy
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
Ja też na podobnym etapie jestem
.
I stan blacharki również podobny.
Powodzenia w pracach.
Pozdrawiam. Marek

I stan blacharki również podobny.
Powodzenia w pracach.
Pozdrawiam. Marek

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8



Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
trochę mi się chorowało w tym tygodniu
a myślałem ze rame pomocniczą pospawam a tu lipa

Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
hej,
dookoła kominów również było sito (tak jak u Ciebie
), akurat kupiłem ćwiartki, ale być może (nieco drożej) lepiej było kupić cały element wewnętrzny podszybia.
Podłoga za wyjątkiem tunelu idzie cała do wymiany wraz z przednimi i tylnymi podłużnicami.
Tymczasem niemiła niespodzianka podczas składania silnika, której wcześniej nie było widać...
Ciężko znaleźć w dobrej cenie wał 1M (C3AZ-6303-F), może da się w Polsce lub od czegoś innego? Może macie doświadczenie z tymi wałami i uważacie że nie jest to duże pęknięcie (niestety nieco dłuższe są w rowku lecące po obwodzie, prostopadłe do widocznych)
dookoła kominów również było sito (tak jak u Ciebie

Podłoga za wyjątkiem tunelu idzie cała do wymiany wraz z przednimi i tylnymi podłużnicami.
Tymczasem niemiła niespodzianka podczas składania silnika, której wcześniej nie było widać...
Ciężko znaleźć w dobrej cenie wał 1M (C3AZ-6303-F), może da się w Polsce lub od czegoś innego? Może macie doświadczenie z tymi wałami i uważacie że nie jest to duże pęknięcie (niestety nieco dłuższe są w rowku lecące po obwodzie, prostopadłe do widocznych)
- Załączniki
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
W ostatnim czasie została odebrana kolejna paka oraz okienka z chromowania wykonane przez Tece z Krakowa.
Okienka NA PIERWSZY RZUT OKA wykonane dość ładnie, ale klameczki (za których chromowanie płaci się dwa razy więcej niż za nowe) to chyba nieporozumienie... u Was też wyglądała tak ich odnowa?
Okienka NA PIERWSZY RZUT OKA wykonane dość ładnie, ale klameczki (za których chromowanie płaci się dwa razy więcej niż za nowe) to chyba nieporozumienie... u Was też wyglądała tak ich odnowa?
- Załączniki
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Klameczki... niestety tak. U mnie obudowy lamp z tyłu wyszły podobnie. Wynika to z faktu, że w metalu pojawiają się wżery, w które wchodzi miedź/chrom no i wygląda to jak dziecko po ospie 
Mój chromiarz powiedział mi, że jak chcę żeby było idealnie to owszem da się, ale wtedy każdy z ubytków musiałby rozwiercać i wypełniać jeszcze przed chromowaniem i za taką klameczkę musiałbym zapłacić jakieś 500 zł.
Moje podejście jest zatem takie, że chromuję, jak dany element ładnie nie wychodzi to kupuję nowy. No i jakoś idzie.

Mój chromiarz powiedział mi, że jak chcę żeby było idealnie to owszem da się, ale wtedy każdy z ubytków musiałby rozwiercać i wypełniać jeszcze przed chromowaniem i za taką klameczkę musiałbym zapłacić jakieś 500 zł.
Moje podejście jest zatem takie, że chromuję, jak dany element ładnie nie wychodzi to kupuję nowy. No i jakoś idzie.
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
W ostatnim czasie dużo się zmieniło, a przede wszystkim mój rumak zmienił kolejny raz stajnie (w pierwszej trafiłem na partacza aka wiadro szpachli, a z drugiej musiał wyjechać z powodu ciężkiej choroby właściciela) i tak trafił do zakładu Speccar pod Sanokiem. Tutaj w odróżnieniu od poprzednich zakładów do pracy przystąpiono bardzo szybko i rzeczowo, pierwszy raz zobaczyłem qunia na ramie!
a że remont trwa, a ślub mojej siostry coraz bliżej to szukam ew. zastępstwa:
viewtopic.php?f=35&t=11204" onclick="window.open(this.href);return false;
a że remont trwa, a ślub mojej siostry coraz bliżej to szukam ew. zastępstwa:
viewtopic.php?f=35&t=11204" onclick="window.open(this.href);return false;
- Załączniki
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Hej!
Widzę, że jeszcze trochę z blacharką Ci zostało zabawy. Ważne że chociaż obecny warsztat jakoś działa. Niestety znaleźć solidnego wykonawcę to prawdziwa sztuka.
A silniczek... malina!
m.
Widzę, że jeszcze trochę z blacharką Ci zostało zabawy. Ważne że chociaż obecny warsztat jakoś działa. Niestety znaleźć solidnego wykonawcę to prawdziwa sztuka.
A silniczek... malina!
m.
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Cały czas do przodu!
Nie będę ukrywać i nie będę pokazywać tylko tego co ładne...
W końcu w obecnym warsztacie ogołocili blachy do zera, również że starych gum, uszczelniaczy w newralgicznych miejscach na skutek czego oprócz wymiany przednich podłużnic z crossmemberem naprawione zostały przednie podłużnice znajdujące się pod komorą silnika co widać na jednym z poniższych zdjęć
kolejna kwestia to aby można było przystąpić do pasowania trzeba było zregenerować zawiasy "pod wymiar", niby pierdoła, ale trwało to z różnych względów w sumie 3 tygodnie i koszt 200zł, a później nie wiadomo dlaczego remont auta to ponad 100tys. zł, tulejki wykonane z brązu samosmarującego b101
Nie będę ukrywać i nie będę pokazywać tylko tego co ładne...
W końcu w obecnym warsztacie ogołocili blachy do zera, również że starych gum, uszczelniaczy w newralgicznych miejscach na skutek czego oprócz wymiany przednich podłużnic z crossmemberem naprawione zostały przednie podłużnice znajdujące się pod komorą silnika co widać na jednym z poniższych zdjęć
kolejna kwestia to aby można było przystąpić do pasowania trzeba było zregenerować zawiasy "pod wymiar", niby pierdoła, ale trwało to z różnych względów w sumie 3 tygodnie i koszt 200zł, a później nie wiadomo dlaczego remont auta to ponad 100tys. zł, tulejki wykonane z brązu samosmarującego b101

- Załączniki
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Idzie całkiem dobrze - jakieś konkretne kształty się pojawiają.
Oby tylko warsztat dopisał i dokończył robotę!
m
Oby tylko warsztat dopisał i dokończył robotę!
m
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Z fachowcami tak właśnie jest
Gadają, gadają jeden na drugiego.
Start wszyscy mają dobry ale gorzej z finiszem
Jeszcze sporo pracy przed Tobą aale nie odpuszczaj bo warto
Cierpliwości i powodzenia

Gadają, gadają jeden na drugiego.
Start wszyscy mają dobry ale gorzej z finiszem

Jeszcze sporo pracy przed Tobą aale nie odpuszczaj bo warto


Cierpliwości i powodzenia

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;