[pluzz] - Coupe 1965
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Chlopczyki i dziewczynki! Nawet nie wiecie jak mi sie dzisiaj micha cieszy, ze w koncu po 6 miesiacach moglem znowu wziasc Lyssie na przejazdzke. Pogoda nie sprzyjala pracom przy samochodzie (trzymany na zewnatrz) i dopiero entuzjazm mojego kumpla i dwa wolne weekendy pozwolily nam na poskladanie auta do kupy.
Sa jeszcze male pierdolki do zrobienia ale najwazniejsze, ze juz jezdzi i nic mi nie stuka (nooo prawie nic....).
Sa jeszcze male pierdolki do zrobienia ale najwazniejsze, ze juz jezdzi i nic mi nie stuka (nooo prawie nic....).
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
To nie burdel - to warsztat! Ale jak chcesz sprzatnac to zapraszamDakota pisze:Wow fajnie fajnie
Posprzątałbyś w bagażniku ten burdel

Tez tak myslalem dopoki nie posluchalem auta z zewnatrz. Dla mnie jest gitez! Nic nie zmieniamPavulon_ pisze:![]()
zawsze miły widok!
p.s. nad wydechem w przyszłości będziesz musiał popracować

- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Mam za soba dosc ciekawy i pracowity weekend. W piatek i sobote pracowalismy z kumplem nad malymi niedociagnieciami (cieknaca miska skrzyni, odsuniecie linek recznego od wydechu, luzny wspornik pompy wspomagania, oraz bardzo miekki pedal hamulca). W koncu nam sie udalo wszystko dopiac i w niedziele pojechalismy na duza impreze charytatywna. Na tym torze gdzie kreca TopGear-a mozna sie bylo zapisac na przejazdzke (jako pasazer) jednym z ponad 90-ciu superaut (Ferrari, Lamburgini, Aston, Ariel Atom, KTM X-Bow, itp...). Kilka aut z naszego klubu UK przyjechalo jako element wystawki. Mozna sie tez bylo zapisac na hamownie co tez na nieszczescie i ja uczynilem....
...a ostrzegal mnie kumpel: Naprawde chcesz sie rozczarowac?
Jakos tak sobie ubzduralem, ze wynik rzedu 180-190KM bedzie w zasiegu. Niestety rzeczywistosc ma tendencje do weryfikowania faktow...
Wynik? 138KM przy 3500rpm i 342Nm juz przy 2300rpm. Pocieszam sie, ze krzywa KM jest dosc plaska i 90% mocy dostepne mam juz przy 2100rpm. Z wykresu wynika, ze nie ma sensu zylowac auta powyzej 4000rpm bo wszystkie osiagi leca jak wartosc zlotego. Predkosc maksymalna uzyskana podczas hamowania 176km/h
Jestem lekko zawiedziony ale moze to kwestia regulacji zaplonu i mieszkanki a nie moglismy wstawic sondy do wydechu przez moje GT tips
Tak czy siak dzien udany, auto sprawne i naprawde przyjemnie sie jezdzi.
...a ostrzegal mnie kumpel: Naprawde chcesz sie rozczarowac?
Jakos tak sobie ubzduralem, ze wynik rzedu 180-190KM bedzie w zasiegu. Niestety rzeczywistosc ma tendencje do weryfikowania faktow...
Wynik? 138KM przy 3500rpm i 342Nm juz przy 2300rpm. Pocieszam sie, ze krzywa KM jest dosc plaska i 90% mocy dostepne mam juz przy 2100rpm. Z wykresu wynika, ze nie ma sensu zylowac auta powyzej 4000rpm bo wszystkie osiagi leca jak wartosc zlotego. Predkosc maksymalna uzyskana podczas hamowania 176km/h

Jestem lekko zawiedziony ale moze to kwestia regulacji zaplonu i mieszkanki a nie moglismy wstawic sondy do wydechu przez moje GT tips

Tak czy siak dzien udany, auto sprawne i naprawde przyjemnie sie jezdzi.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
"... nie jest purystycznie dopieszczony ... "



Ostatnio zmieniony 2010-05-19, 21:01 przez Pavulon_, łącznie zmieniany 2 razy.