[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-07-07, 13:25

dzięki :)
przynajmniej teraz w obecnym (trzecim) warsztacie mam wrażenie że niemal wszystko idzie tak jak trzeba, a quń w końcu jest w odpowiednich rękach :)
no ale jeszcze trochę zostało, obstawiłem sobie w myślach, że jednak na wesele siostry do 3 września wyrobimy :D cóż, trzeba być optymistą :)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: Przemek64 » 2016-07-07, 13:50

CzyTyTez pisze:dzięki :)
przynajmniej teraz w obecnym (trzecim) warsztacie mam wrażenie że niemal wszystko idzie tak jak trzeba, a quń w końcu jest w odpowiednich rękach :)
no ale jeszcze trochę zostało, obstawiłem sobie w myślach, że jednak na wesele siostry do 3 września wyrobimy :D cóż, trzeba być optymistą :)
Raczej nie podzielam Twojego optymizmu ;)
Jest szansa ale warsztat w którym to robisz musiałby robić tylko to nie odchodząc do innych prac w tym czasie i wtedy jest to realne :ok:
Roboty masz więcej jak ja miałem w swoim rok temu a moi nie odchodzili od auta przez miesiąc :padam:
Powodzenia trzymam :ok:
Jak będziesz czegoś potrzebował a ja będę to miał to wal jak w dym :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: Gobo » 2016-07-07, 17:05

Nie śpiesz się... bo to odbije się na jakości!
Ja również uważam, że byłaby szansa, ale musiałbyś już dziś mieszać lakier.
Najważniejsze, że idziesz do przodu.
Powodzenia!



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-08-02, 20:42

cóż, jednak do zrobienia jest sporo co widać na kolejnych zdjęciach, podwozie rozebrane, malowane, wiele elementów eksploatacyjnych do wymiany na nowe, które są stopniowo sprowadzane
suma sumarum nie wyrobimy na ślub mojej siostry, zobaczymy kto wygra inny wyścig, mustang czy ja ;)
Załączniki
DSC_5877r.jpg
wszystko wstępnie pomalowane, finalnie będzie w czarnym połysku - to chyba prawidłowy kolor?
DSC_5880r.jpg
mam sentyment do tego napisu Fomoco :)
DSC_5924r.jpg
parę nowych elementów zawieszenia o których zapomniałem w poprzednich paczkach ;)
DSC_5936r.jpg
wszystko ponownie zdarte, odsłonięte naprawy przez poprzedniego "fachowca", linie wyprowadzone do linijki, a dolny tylny fragment tylnego błotnika zyskał prawidłowy kształt
DSC_5934r.jpg
tak to zostawił poprzedni blacharz...
DSC_5930r.jpg
z drugiej strony również wszystko odsłonięte i do poprawy



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: pieron » 2016-08-02, 21:58

Witam robisz cos z mostem czy tylko lakier? pzdr.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-08-03, 08:21

hej, właśnie most to jedna z nielicznych rzeczy, która nie będzie w obecnej fazie rozbierana, może później (to akurat zrobić chyba najprościej nawet gdy już auto będzie poskładane), o ile ubłagam mojego mechanika. W tym momencie jeszcze silnik kończą składać, a została jeszcze skrzynia, gaźnik, alternator :)
jak wyglądał Wasz remont mostu?
jakimi kolorami malowaliście elementy podwozia, bębny? czarny połysk?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: 6t07t » 2016-08-03, 09:28

Czarny poł-mat.
Normalnie to wszystko się rozbiera na czynniki pierwsze, każdy detal jest osobno malowany lub cynkowany. Weryfikacja i ewentualna naprawa lub wymiana elementów.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-08-03, 14:26

też myślałem że zostanie to rozebrane na elementy pierwsze przed malowaniem, ale zobaczyłem to już po fakcie... dobrze że z blacharką się starają, to najważniejsze, a z podwoziem może nie wyjdzie tak źle... najważniejsze że do przodu, w końcu trzeci warsztat na drodze qunia, który faktycznie się za niego bierze...
sugerowali mi czarny połysk na elementy zawieszenia ze względu na lepszą "odporność" na brud i inne... może pójdę na kompromis i znajdą jakiś czarny pół-połysk? u gobo chyba jest czarny połysk?
podwozie ma być w czarnej gumie... chyba że macie sprawdzony lepszy pomysł?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: 6t07t » 2016-08-03, 14:47

Na podwozie podkład epoksydowy, masy uszczelniające, podkład poliuretanowy, lakier lub warstwa ochronna "guma", lakier.

Na elementy zawieszenia malowanie proszkowe lub tradycyjne.
Przy tradycyjnym lakier poliuretanowy czarny poł-mat można gładko położyć i jest bardzo odporny na zabrudzenia, nie robią się plamy od oleju, benzyny czy płynu hamulcowego.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-08-03, 14:56

masz może zdjęcia takiego podwozia?
i dzięki za porady, zawsze biorę je sobie głęboko do serca :)



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: pieron » 2016-08-04, 00:13

Witam u mnie w 65 tak to wygladalo,pzdr.
Załączniki
11204403_456909587810462_8532695890934616764_n.jpg
11665588_478538608980893_1502613115288942729_n.jpg
10402410_478538632314224_3462112646523409893_n.jpg



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: emgie » 2016-08-04, 11:52

CzyTyTez pisze: (...) suma sumarum nie wyrobimy na ślub mojej siostry (...)
A kiedy jest ślub siostry? Nie to że chcę kandydować (jestem zajęty ;)) ale jak poskładam swojego mustanga wcześniej to służę :)


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-08-06, 11:08

emgie pisze:
CzyTyTez pisze: (...) suma sumarum nie wyrobimy na ślub mojej siostry (...)
A kiedy jest ślub siostry? Nie to że chcę kandydować (jestem zajęty ;)) ale jak poskładam swojego mustanga wcześniej to służę :)
3 września :) coś tam wstępnie już zamówiła



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: emgie » 2016-08-07, 21:42

No tak szybko to go nie poskładam :)


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-09-11, 15:15

i po ślubie, na który przyjechał dość ładny mustang z Zabrza

tymczasem dostałem klameczki z innego galwana, który lepiej zadbał o szczegóły, a ja w międzyczasie w końcu zrobiłem coś sam - wyczyściłem nawiewy od klimy (chromowanie ich nie miało większego sensu, gdyż była obawa o ich ponowne pokrycie odpowiednią czarną farbą i o elementy skórki które są do nich przyklejone) i przygotowałem wstępnie blachy z okienek pod ocynk:

+ mały update z warsztatu:
Załączniki
DSC_6102r.jpg
podłoga przód bliżej końca...
DSC_6105r.jpg
i tył
DSC_6107r.jpg
wszystkie panele podłogowe nowe (elementy które warto zawsze wymienić na nowe gdy stare zaczynają się sypać), jedynie tunel pozostał oryginalny
DSC_6109r.jpg
Trzeba było dorobić jeden zaczep na kanapę bo stary zaginął przy wymianie paneli podłogowych w poprzednim warsztacie, ehh... będą dodane jeszcze isofixy + pasy tył.
DSC_6018r.jpg
nawiewy przed rozebraniem
DSC_6021r.jpg
nawiewy rozebrane i wyczyszczone, a guma sprzed 50 lat wciąż miękka!!
DSC_6009r.jpg
blachy już wstępnie podczyszczone (było jeszcze ciut gorzej...)
DSC_6014r.jpg
po prawej dopiero parę razy liźnięta, a po lewej widoczne efekty samego czyszczenia, taka mała rzecz a jakże cieszy :)
DSC_6110r.jpg
efekt końcowy nie zwala z nóg, wg mnie wystarczy, ale założę się że nie ma lepszych w 95% mustangów :)
DSC_5956r.jpg
klameczka po lewej skończona i w końcu zrobiona jak trzeba! a po prawej po miedziowaniu (poszła powtórnie do chromowania , gdyż gdzieś przykleił się 1mm paproch, a tutaj dbają o szczegóły :) )



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”