[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-18, 21:28

Witam
Walka trwa:) "zadek" ,(którego nie było) rośnie.
Mam pytania do kolegów:
-czy pod oryginalnymi narożnikami też były uszczelki?
-po wstawieniu ścianki i tylnych świateł zauważyłem,że nie są umiejscowione "w linii" patrząc od góry (jak na foto) tylko bardziej skierowane do wewnątrz, tylna klapa ma wyprofilowany łuk i ścianka do niego pasuje więc to przesunięcie z niego wynika, ale mógłbym je delikatnie wypchnąć , pytanie,czy oryginalnie idą do linni czy tak jak u mnie (troszkę mnie to mierzi:)
Z góry dziękuje za pomoc.

P.S.
Serdeczne dzięki dla Marcina za wkład w projekt:)
Załączniki
IMG_7111.JPG
IMG_7109.JPG


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-01-18, 23:17

Narożniki miały orginalnie uszczelki,
ja też tak mam w swoim, tylna klapa też jest tak wyprofilowana- środkiem do środka :D
dostaw zderzak i zobacz czy masz równą szczelinę
przy zamkniętej klapie sprawdź jak wygląda szelina klapa-tylny pas ;)


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2017-01-19, 09:48

Tylny pas jest wklesły, pidobnie jak zderzak.
Narożniki tylne występowaly w wersji z uszczelka lub bez.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-01-19, 10:52

mój tylny pas niestety jest zrobiony na "prosto" :/ i szczelina praktycznie zanika w miejscu zamka


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2017-01-19, 12:12

Nie wiem czy to złudzenie na zdjęciu ale dolna krawedz lewej lampy wystaje ponizej krawedz pasa.
Plaszczyzna montazowa tylnych lamp ma byc jednolita i plaska, szczególnie przy laczeniu z wewnetrznymi blachami naroznikow.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-19, 21:46

Nie wiem czy to złudzenie na zdjęciu ale dolna krawedz lewej lampy wystaje ponizej krawedz pasa.
Tak masz rację, nie zdążyłem jeszcze zrobić "fasolek", otwory w ściance "zamiennika" były przesunięte o 7mm względem krawędzi!!!
Nie wiem czy to tylko ja mam takie " szczęście " ,ale nie udało mi się jeszcze ani jednej dokupionej części po prostu zamontować:) nic nie pasuje,ale nie narzekam ,ważne że są .....a może wymagania mam za duże:)
Na szczęście ze zderzakiem nie jest źle ,choć i tu parę schodów:), ale o tym w następnym odcinku.
Załączniki
IMG_7118.JPG


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-01-19, 22:42

dobrze jestr zachować ori panele i takie rzeczy można porównywać


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-20, 11:37

Wszystko zostało....ale w "nowej" ściance otwory są przesunięte względem rantu:) Nic zrobię fasolki i będzie:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-20, 17:09

I kolejne pytanie:)
Jak łączone są boki tylnego pasa z błotnikiem?
Mi ostał się zagięty brzeg ,a chciałbym to wykończyć jak w oryginale.
Pozdrawiam
Załączniki
IMG_7120.JPG
pas.png
pas.png (63.84 KiB) Przejrzano 3487 razy


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-01-20, 17:51

do pasa tylnego były przymocowane śruby na jakieś uchwyty zatrzaskowe chyba


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-20, 18:48

Chyba tutaj coś było?
Załączniki
IMG_7121.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2017-01-20, 23:34

Dwa punkty, które są widoczne na tylnym pasie to ślady po zgrzewach uchwytu.
Uchwyt to blaszka wygięta w "Z" z otworem na śrubę, która wchodzi w otwór widoczny na drugim zdjęciu.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... fb0b68.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Śruby takie:
http://i.ebayimg.com/images/g/fX8AAOSwG ... s-l300.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-21, 09:36

Dzięki teraz wszystko jasne ,fachowo i rzeczowo ,podziwiam znajomość wszystkich szczegółów ,widać przerobione godziny:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2017-01-21, 23:12

Jeśli lampę przesuniesz do góry na otworach fasolkowych to wyjdzie za wysoko i nie będzie właściwej odległości do krawędzi klapy i narożników.
Między górnymi krawędziami boków zderzaka a dołami narożników ma być spory odstęp, ok. 7-10mm.
Górna linia i płaszczyzna zderzaka oczywiście wtedy powinna równolegle się zgrać z krawędzią tylnego pasa.

Ogólnie zderzak w naturalny sposób powinien wpisywać się w płaszczyzny nadwozia jednak wszędzie odstępy są duże.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-22, 10:32

Tak, jak zauważyłeś jest tu jeszcze masę pracy. Generalnie jest to jedna wielka zbieranina i muszę to ogarnąć. Prawa lampa jest oryginalna, lewe "szkiełko" też ale ramka już jest inna niż prawa (jeszcze nie rozbierałem i nie sprawdzałem oryginalności). Narożniki (jak wiesz) też pochodzą z innych partii:) a do tego wszystkiego taiwański zderzak:) Poskładałem to wszystko do kupy ,zakończę dolny pas i powoli będę to wszystko próbował spasować jak najlepiej. Zastanawiam się tylko dlaczego najczęściej rezygnuje się z tylnych kłów (widzę na forum), jestem na etapie ich pasowania i nie wiem z kąd ta tendencja? Może to sprawa wydechu?


kultura techniczna-to lubię

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”