To mowilem ja, JarzabekPavulon_ pisze:"... nie jest purystycznie dopieszczony ... "![]()

Pzdr,
M
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
To mowilem ja, JarzabekPavulon_ pisze:"... nie jest purystycznie dopieszczony ... "![]()
Na początku chciałem właśnie takie coś dorobić, ale się przestraszyłem, że będzie za mało solidnierick pisze:teraz ubrudzić sobie ręce![]()
inne narzędzie ja mam do usuwania silników jest ten. Bardzo łatwe do wykonania i nie zaszkodzi nic
http://www.summitracing.com/parts/MRG-33027G/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubcobra.com/photopost/data ... hunk2a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Rick powinien założyć szkołępluzz pisze:Na początku chciałem właśnie takie coś dorobić, ale się przestraszyłem, że będzie za mało solidnierick pisze:teraz ubrudzić sobie ręce![]()
inne narzędzie ja mam do usuwania silników jest ten. Bardzo łatwe do wykonania i nie zaszkodzi nic
http://www.summitracing.com/parts/MRG-33027G/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubcobra.com/photopost/data ... hunk2a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie podobny zestaw. Na tę chwilę na pewno muszę zmienić:arek900 pisze:Rick powinien założyć szkołę![]()
![]()
pluzz napisz co zamierzasz wymieniać w swoim to może coś Ci doradzę, nasiąkłem już trochę wiedza głównie od ricka ale od innych także.
u mnie do wymiany na nówki: wszystkie panewki, tłoki +pierścienie, tuleje wałka rozrzadu, zawory, wałek rozrządu + popychacze, łańcuszek rozrządu, uszczelniacze, komplet uszczelek, pompa oleju, pompa wody, rod bolts formy ARP(śruby skręcające korbowód do wału), oraz Oil Pump Driveshaft ARP (to jest jakiś wałek do pompy oleju) ponoć oryginalny lubi siać spustoszenie