[Brano] 67 Fastback

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: bart » 2014-09-06, 14:13

Brano pisze:
bart pisze:Ehh zazdroszcze ci tego fastbacka :)
Zawsze możesz się przejechać ;) A uwierz że może służyć jako auto dla całej rodziny :) Mam nadzieje ze mi się uda te pasy z tylu zrobić na foteliki dla dziewczyn ;)
ale ja ci wierze, tylko moja zonka nie do konca jest przekonana czy nie bedzie trzeba lezec pod samochodem co jakis czas..... a ja tez nie mam serca do grzebania samemu przy samochodzie......
no chyba ze tak nie jest......??

i dalej ci zazdroszcze :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Gobo » 2014-09-07, 00:30

Jeśli chodzi o Borgesona to jestem świeżo po takiej modyfikacji, jeśli jesteś z Wawy lub okolic i chcesz przetestować to zapraszam.
Moja rada... za forami w Stanach- nie kupuj zestawu do aut z fabrycznym wspomaganiem. "Przerób" auto na manuala (center link, idler arm i pitman arm) i zainstaluj cały kit z pompą przeznaczony właśnie do aut oryginalnie bez wspomagania. W 67 też chyba są różnice w niektórych częściach układu kierowniczego (są wczesniejsze i późniejsze), pitman arm są np. inne, takze musisz uważać.
Pzdr
W.



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Brano » 2014-09-09, 10:52

bart pisze: ale ja ci wierze, tylko moja zonka nie do konca jest przekonana czy nie bedzie trzeba lezec pod samochodem co jakis czas..... a ja tez nie mam serca do grzebania samemu przy samochodzie......
no chyba ze tak nie jest......??

i dalej ci zazdroszcze :P
Nie tak nie jest :) Ja dużo jeżdżę i mało grzebie - niestety nie mam takich warunków, czasu i zdolności, by samemu się autkiem opiekować. A jakoś dajemy radę. A w każdym aucie może się coś zepsuć, natomiast jak jest raz dobrze zrobione, to się nie psuje.
Mustangy to były auta dla ludu, do jeżdżenia na co dzień, w zimie, nikt na nie nie chuchał i nie dmuchał jak my teraz ;) A wierz mi, że dużo lepiej mu robi jazda na co dzień, niż stanie i okazjonalne wyjazdy... Jak się nim nie jeździ, to się nawet obrazić potrafi :D



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Brano » 2014-09-09, 10:53

Gobo pisze:Jeśli chodzi o Borgesona to jestem świeżo po takiej modyfikacji, jeśli jesteś z Wawy lub okolic i chcesz przetestować to zapraszam.
Moja rada... za forami w Stanach- nie kupuj zestawu do aut z fabrycznym wspomaganiem. "Przerób" auto na manuala (center link, idler arm i pitman arm) i zainstaluj cały kit z pompą przeznaczony właśnie do aut oryginalnie bez wspomagania. W 67 też chyba są różnice w niektórych częściach układu kierowniczego (są wczesniejsze i późniejsze), pitman arm są np. inne, takze musisz uważać.
Pzdr
W.
w przyszłym tygodniu bym może dał radę wypróbować, jeśli będzie taka możliwość
jak się teraz jeździ, czuć różnicę?



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Gobo » 2014-09-16, 14:33

Brano pisze: czuć różnicę?

Czy czuć rózniecę?... to inny samochód jeśli chodzi o stabilność prowadzenia.
Mój układ przed modyfikacją był tragiczny (z pół obrotu luzu), przy 50mil/h trudno było utrzymać się na swoim pasie. Teraz jadę 80mil/h trzymając kierownice dwoma palcami.
Jest jeszcze kilka detali do dopracowania (opiszę w swoim wątku), ale ogólnie jestem bardzo zadowolony.

pzdr
W.



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Brano » 2014-09-16, 18:41

Gobo pisze:
Brano pisze: czuć różnicę?

Czy czuć rózniecę?... to inny samochód jeśli chodzi o stabilność prowadzenia.
Mój układ przed modyfikacją był tragiczny (z pół obrotu luzu), przy 50mil/h trudno było utrzymać się na swoim pasie. Teraz jadę 80mil/h trzymając kierownice dwoma palcami.
Jest jeszcze kilka detali do dopracowania (opiszę w swoim wątku), ale ogólnie jestem bardzo zadowolony.

pzdr
W.
To super. Słyszałem podobne opinie, tj. ze zdecydowanie warto. Ja tam na luzy nie narzekam, jeżdzę normalnie 80-85 bez jakiegoś problemu ze stabilnoscia (generalnie uważam, ze mój jest w dobrym stanie mechanicznie), ale i tak ponoć warto. Zobaczymy, jestem już zdecydowany :)



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Brano » 2014-11-10, 12:00

Zaczynamy przygotowania do malowania :)
Załączniki
IMG_1573.JPG
IMG_1575.JPG
IMG_1574.JPG



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: MAX » 2014-11-11, 23:43

Brano pisze:Zaczynamy przygotowania do malowania :)
Mustangi się Lakieruje !!!


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Brano » 2014-11-12, 00:19

MAX pisze:
Brano pisze:Zaczynamy przygotowania do malowania :)
Mustangi się Lakieruje !!!
Mój drogi MAX, to jest kwestia języka, a nie technologii ;) A dokładniej, czasem moje wypowiedzi są nie do końca po polsku ;)
W każdym razie, możesz być pewien, że mój stang przechodzi kompleksową renowację zgodnie ze sztuką, i zgodnie z wymaganiami wariatów, jakimi jesteśmy ;)



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Brano » 2015-04-23, 16:16

Dzień przed zlotem wyglądamy jak na zdjęciach. Niestety, jeszcze masa roboty, pewnie z tydzień...
Więc na zlocie będę autem niemieckim. Mam nadzieję, że przynajmniej wasze zobaczę, no i że warto czekać na zakończenie prac :)
Załączniki
stang230415_2.jpg
stang230415_1.jpg



Awatar użytkownika
Witek
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2015-01-11, 13:54

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Witek » 2015-04-23, 18:35

Szkoda, był to jeden z tych Mustangów, dla których jadę w sobotę do Torunia :D



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Brano » 2015-09-11, 12:55

Że się tu dawno nic nie dzieje, to wrzucam parę aktualnych zdjęć :)
Załączniki
stang.jpg
stang.jpg (93.35 KiB) Przejrzano 6508 razy
stand1.2.jpg
stand1.2.jpg (53.69 KiB) Przejrzano 6508 razy
stang1.jpg
stang2.jpg
stang3.jpg



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Przemek64 » 2015-09-11, 14:38

Fotki super tak jak i auto :D


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Dezo » 2015-09-11, 15:57

Brano, a gdzie cygaro w zębach? :D


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Brano] 67 Fastback

Post autor: Brano » 2015-09-14, 12:46

Dezo pisze:Brano, a gdzie cygaro w zębach? :D
następnym razem się poprawię, jak nie będzie w środku dwójka dzieci :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”