[mgrajek] 65 Fastback Vintage Burgundy
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
[mgrajek] 65 Fastback Vintage Burgundy
Dzisiaj przyjechał. Kupiony przez Geeversa od kobiety lat 73 z Kalifornii. Niemiec płakał jak sprze.... aaaa nie, zaraz, to nie to forum.... Jeździł chyba jej syn bo faktury są na niego, całe zawieszenie przód i tył zrobione, rdza na visus tylko pod akumulatorem. W bagazniku zdrowe otwory odpływowe. Podłogi nie wzięte. Gaźnik Holley 2v. Headersy oryginalne. Ale jak go rozgrzałem i chciałem szybciej ruszyć to usłyszałem koszmarny metaliczny dzwięk jakby coś z niego odpadało. Wał w badaniu pobieżnym bez luzów, dyfer spocony jak zawsze, skrzynia była niby też robiona ale to na nią spadają podejrzenia. Migacz prawy z tyłu miga, a z przodu świeci cały czas. Ktoś coś pomoże? Ewidentnie przeniesienie napędu kuleje, dzwięk przy obciążeniu jest straszny. Podjechałem (bez papierów i OC dla legalistów oszołomów) na stację zatankować i Pan z podniecenia sprzedał mi zamiast dodatku ołowiowego, płyn do czyszczenia wtrysków. A jak z jeszcze większego podniecenia poruszania się takim autem i to jeszcze nielegalnie wlałem część tej butelczyny do baku... Myślę że fura przeżyje. Spaliny też czuć w środku, wizualnie dziur w wydechu nie ma. Ma oryginalne stemple na błotnikach przednich i strona lewa zgadza sie z prawa. Nie wiem jak z tymi pieprz..mi zdjeciami ale wrzucam link
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
czołem,
poprawiłem foty i wstawiam dwie kolejne
tak myślałem że o to auto chodzi jak wrzuciłeś pierwszy post
dość krótko było u Geeversa
gratuluje zakupu, fastback ze znaną historią w większości w oryginale to zawsze ciekawe znalezisko
gdzie stacjonujesz?
poprawiłem foty i wstawiam dwie kolejne


gratuluje zakupu, fastback ze znaną historią w większości w oryginale to zawsze ciekawe znalezisko

- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Zacne auto
Ten dodatek mu krzywdy nie zrobi
Jak napiszesz skąd jesteś to my napiszemy gdzie możesz szukać pomocy

Ten dodatek mu krzywdy nie zrobi

Jak napiszesz skąd jesteś to my napiszemy gdzie możesz szukać pomocy

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Gliwice/Smolnica
W sumie to szukam kogoś kto auto kompleksowo ogarnie. Wygląda że nie będzie źle, ale ten napęd mnie dzisiaj rozwalił.
W sumie to szukam kogoś kto auto kompleksowo ogarnie. Wygląda że nie będzie źle, ale ten napęd mnie dzisiaj rozwalił.
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy




"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Co mam zrobić w kwestii rejestracji na żółte? Mam oryginalny Title i fakturę.... i jakiś holenederski dokument o zapłaceniu niby cła. Ale tak jak piszę jest holenderski i nie wiem o co w nim chodzi, all i know all EU taxes are paid według Geeversa.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Jaki masz dokument zakupu? Umowę z Geeversem ? Odpowiadałem już w tym drugim wątku co pytałeś.
Jak jesteś z Gliwic to odezwij się do Piotrka nick: 6t07t, jest z okolic i podpowie co nieco
Jak jesteś z Gliwic to odezwij się do Piotrka nick: 6t07t, jest z okolic i podpowie co nieco

- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Mam umowę z Geeversem, ale nie widzę żadnego T1.
Z title wynika że to rok modelowy 65 ale rok produkcji ....64. Jeszcze fotka dla purystów

Z title wynika że to rok modelowy 65 ale rok produkcji ....64. Jeszcze fotka dla purystów


- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Heh, śliczny.
Gratulacje
Wczoraj dwa razy jechałem przez Smolnicę, szkoda, że wcześniej nie dałeś posta to bym wstąpił pooglądać
W razie potrzeby dzwoń 503690214
Gratulacje

Wczoraj dwa razy jechałem przez Smolnicę, szkoda, że wcześniej nie dałeś posta to bym wstąpił pooglądać

W razie potrzeby dzwoń 503690214

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Wygląda dobrze i interesująco
brawo Ty 


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Aktualizacja. Tył obniżony o 1 cal lowering blockiem. Magnumy 500 z BFG 225/60/15 na czterech kołach (235 z tyłu na feldze 8 cali na luzie by weszło). Tyle z pozytywów. No i przegląd bezterminowy dostałem, i papier zabytka, teraz tylko znaleźć czas zarejestrować. A z negatywów.......pfff mały dramat... cieknie prawy cowl went. Niby dlaczego w stanach naprawiali podłogę pasażera? Od dołu zardzewiała?
No nic, trudno, na spokojnie się tym zajmę. Teraz muszę napęd zrobić i wydech cały wymienić bo jest sito. Myślałem o kolektorze tri-y + flowmaster super 44, a rury custom. Nie wiem kto by to mógł ograrnąć, gdzie nie pytam to słyszę "Panie w przyszłym roku, teraz to ja robotę mam". Znów zdjęcie nie działa, może moderator to ogarnie pls.
I kolejna aktualizacja, przelałem hektolitry wody przez cowlsy i nic, wylewa sie symetrycznie pod błotnikami przednimi jak trzeba. Na przedniej scianie jest dziura po wkrecie jakims czy mocowaniu maty wygłuszającej i jak się kratkę przednią zaleje wodą konkretnie to przez tą dziurę trochę wody wpływa i wilgotnieje mata wygłuszająca. To wspomniane wczesniej cieknięcie to była właśnie zawilgotniała minimalnie mata w rzucie tej dziury. Czyli może nie jest źle.
http://imgur.com/a/CtRbp

I kolejna aktualizacja, przelałem hektolitry wody przez cowlsy i nic, wylewa sie symetrycznie pod błotnikami przednimi jak trzeba. Na przedniej scianie jest dziura po wkrecie jakims czy mocowaniu maty wygłuszającej i jak się kratkę przednią zaleje wodą konkretnie to przez tą dziurę trochę wody wpływa i wilgotnieje mata wygłuszająca. To wspomniane wczesniej cieknięcie to była właśnie zawilgotniała minimalnie mata w rzucie tej dziury. Czyli może nie jest źle.
http://imgur.com/a/CtRbp
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
no, no, wygląda jak mój kilka lat temu... z 3m igła 
nie będę straszyć, ale to się zawsze tak zaczyna, można coś poprawiać... albo zrobić raz i dobrze...

nie będę straszyć, ale to się zawsze tak zaczyna, można coś poprawiać... albo zrobić raz i dobrze...
- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
To że raz a dobrze to wiem, nie mam sposobu myślenia polskiego cwaniaka ciułacza. Z blacharką chyba nie będzie tak źle, ale bardziej szukam kogoś kto przeglądnie silnik i skrzynie. Szukam naprawiacza który wie co robi, a nie wymieniacza w stylu "złożyli my silnik klientowi na czynściach z Zummita i komprysji ni mo, wychodzi na to że tłoki my źle dobrali".
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Hej!
Piękna sztuka
Przy okazji mam pytanie odnośnie kół bo mam dylemat jakie wybrać.
Chciałem kupić komplet 225/60R15 ale z do takich opon wypada założyć felgę 7". No i tu jest problem... na CJ Pony jest informacja, że taka kombinacja (głównie chodzi o felgę 7" R15) może nie wejść z przodu - w sensie będzie obcierać przy skrętach.
Jak to jest u Ciebie? Mieści się czy tak ledwo ledwo? Bo nie wiem czy nie wziąć dla bezpieczeństwa czegoś mniejszego typu 215/65R15 na feldze 6"/
plsss help swoim doświadczeniem
m
Piękna sztuka

Chciałem kupić komplet 225/60R15 ale z do takich opon wypada założyć felgę 7". No i tu jest problem... na CJ Pony jest informacja, że taka kombinacja (głównie chodzi o felgę 7" R15) może nie wejść z przodu - w sensie będzie obcierać przy skrętach.
Jak to jest u Ciebie? Mieści się czy tak ledwo ledwo? Bo nie wiem czy nie wziąć dla bezpieczeństwa czegoś mniejszego typu 215/65R15 na feldze 6"/
plsss help swoim doświadczeniem

m
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
Re: 65 Fastback Vintage Burgundy
Mieści się i to na totalnym ludzie. Mam o cal obniżony przód sprężynami 620. Wyjeżdżam z domu skręcając koła na maxa i tłukąc się po dziurach, i nic nie trze. Te uwagi dotyczące obcierania opony 225 mogą być prawdziwe przy innej feldze np thrust, czy styled, a magnum ma backspace 4.25 cala i jest ewidentnie dedykowany do tego auta. Z przodu jeżeli coś ma obcierać to boczna wewnętrzna ściana opony o brzeg upper control arm, wzrokowo to by tam nawet 235 weszło. Rozwiązaniem tego jest (paradoksalnie) zwiększenie rozmiaru felgi do 17cali - opona zaczyna się nad tym upper control armsem i pewnie ze 245 by się zmieściło. Zamieszczam link do fajnej ściągi:
http://www.mustangsteve.com/rideheight.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps. w Stanach na porządku dziennym tną zwoje o 1/4 lub 1/3. 1/4 u mnie dało by 1cm z hakiem niżej, i to już widać. Tyle że to już zakrawa o wiejski tuning
http://www.mustangsteve.com/rideheight.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps. w Stanach na porządku dziennym tną zwoje o 1/4 lub 1/3. 1/4 u mnie dało by 1cm z hakiem niżej, i to już widać. Tyle że to już zakrawa o wiejski tuning
