[mgrajek] 65 Fastback Vintage Burgundy

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
mgrajek
Młodszy Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
Model: 65 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Vintage Burgundy

[mgrajek] 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: mgrajek » 2016-06-11, 20:17

Dzisiaj przyjechał. Kupiony przez Geeversa od kobiety lat 73 z Kalifornii. Niemiec płakał jak sprze.... aaaa nie, zaraz, to nie to forum.... Jeździł chyba jej syn bo faktury są na niego, całe zawieszenie przód i tył zrobione, rdza na visus tylko pod akumulatorem. W bagazniku zdrowe otwory odpływowe. Podłogi nie wzięte. Gaźnik Holley 2v. Headersy oryginalne. Ale jak go rozgrzałem i chciałem szybciej ruszyć to usłyszałem koszmarny metaliczny dzwięk jakby coś z niego odpadało. Wał w badaniu pobieżnym bez luzów, dyfer spocony jak zawsze, skrzynia była niby też robiona ale to na nią spadają podejrzenia. Migacz prawy z tyłu miga, a z przodu świeci cały czas. Ktoś coś pomoże? Ewidentnie przeniesienie napędu kuleje, dzwięk przy obciążeniu jest straszny. Podjechałem (bez papierów i OC dla legalistów oszołomów) na stację zatankować i Pan z podniecenia sprzedał mi zamiast dodatku ołowiowego, płyn do czyszczenia wtrysków. A jak z jeszcze większego podniecenia poruszania się takim autem i to jeszcze nielegalnie wlałem część tej butelczyny do baku... Myślę że fura przeżyje. Spaliny też czuć w środku, wizualnie dziur w wydechu nie ma. Ma oryginalne stemple na błotnikach przednich i strona lewa zgadza sie z prawa. Nie wiem jak z tymi pieprz..mi zdjeciami ale wrzucam link
kJUbP8F-2.jpg
jtvPlfH.jpg
xiXOpAg.jpg
HVBtYYi.jpg



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: Pavulon_ » 2016-06-11, 21:00

czołem,

poprawiłem foty i wstawiam dwie kolejne :) tak myślałem że o to auto chodzi jak wrzuciłeś pierwszy post ;) dość krótko było u Geeversa

gratuluje zakupu, fastback ze znaną historią w większości w oryginale to zawsze ciekawe znalezisko :ok: gdzie stacjonujesz?
Screen Shot 2016-06-11 at 20.58.04.png
Screen Shot 2016-06-11 at 20.58.14.png



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: Przemek64 » 2016-06-11, 21:25

Zacne auto :ok:
Ten dodatek mu krzywdy nie zrobi :)
Jak napiszesz skąd jesteś to my napiszemy gdzie możesz szukać pomocy :cwaniak:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mgrajek
Młodszy Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
Model: 65 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Vintage Burgundy

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: mgrajek » 2016-06-11, 21:48

Gliwice/Smolnica
W sumie to szukam kogoś kto auto kompleksowo ogarnie. Wygląda że nie będzie źle, ale ten napęd mnie dzisiaj rozwalił.



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: simontlc » 2016-06-11, 21:49

:super: jest dobrze bardzo dobrze :super:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
mgrajek
Młodszy Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
Model: 65 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Vintage Burgundy

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: mgrajek » 2016-06-11, 21:57

Co mam zrobić w kwestii rejestracji na żółte? Mam oryginalny Title i fakturę.... i jakiś holenederski dokument o zapłaceniu niby cła. Ale tak jak piszę jest holenderski i nie wiem o co w nim chodzi, all i know all EU taxes are paid według Geeversa.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: Pavulon_ » 2016-06-11, 22:41

Jaki masz dokument zakupu? Umowę z Geeversem ? Odpowiadałem już w tym drugim wątku co pytałeś.

Jak jesteś z Gliwic to odezwij się do Piotrka nick: 6t07t, jest z okolic i podpowie co nieco :hyhy:



Awatar użytkownika
mgrajek
Młodszy Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
Model: 65 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Vintage Burgundy

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: mgrajek » 2016-06-12, 07:26

Mam umowę z Geeversem, ale nie widzę żadnego T1.
Z title wynika że to rok modelowy 65 ale rok produkcji ....64. Jeszcze fotka dla purystów :)
Obrazek



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: 6t07t » 2016-06-12, 08:44

Heh, śliczny.
Gratulacje :super:
Wczoraj dwa razy jechałem przez Smolnicę, szkoda, że wcześniej nie dałeś posta to bym wstąpił pooglądać ;)

W razie potrzeby dzwoń 503690214 :ok:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: yoozeq » 2016-06-12, 09:28

Wygląda dobrze i interesująco :) brawo Ty :super:


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
mgrajek
Młodszy Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
Model: 65 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Vintage Burgundy

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: mgrajek » 2016-07-23, 15:53

Aktualizacja. Tył obniżony o 1 cal lowering blockiem. Magnumy 500 z BFG 225/60/15 na czterech kołach (235 z tyłu na feldze 8 cali na luzie by weszło). Tyle z pozytywów. No i przegląd bezterminowy dostałem, i papier zabytka, teraz tylko znaleźć czas zarejestrować. A z negatywów.......pfff mały dramat... cieknie prawy cowl went. Niby dlaczego w stanach naprawiali podłogę pasażera? Od dołu zardzewiała? :) No nic, trudno, na spokojnie się tym zajmę. Teraz muszę napęd zrobić i wydech cały wymienić bo jest sito. Myślałem o kolektorze tri-y + flowmaster super 44, a rury custom. Nie wiem kto by to mógł ograrnąć, gdzie nie pytam to słyszę "Panie w przyszłym roku, teraz to ja robotę mam". Znów zdjęcie nie działa, może moderator to ogarnie pls.
I kolejna aktualizacja, przelałem hektolitry wody przez cowlsy i nic, wylewa sie symetrycznie pod błotnikami przednimi jak trzeba. Na przedniej scianie jest dziura po wkrecie jakims czy mocowaniu maty wygłuszającej i jak się kratkę przednią zaleje wodą konkretnie to przez tą dziurę trochę wody wpływa i wilgotnieje mata wygłuszająca. To wspomniane wczesniej cieknięcie to była właśnie zawilgotniała minimalnie mata w rzucie tej dziury. Czyli może nie jest źle.
http://imgur.com/a/CtRbp
image.jpeg



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: CzyTyTez » 2016-07-24, 09:22

no, no, wygląda jak mój kilka lat temu... z 3m igła :D
nie będę straszyć, ale to się zawsze tak zaczyna, można coś poprawiać... albo zrobić raz i dobrze...



Awatar użytkownika
mgrajek
Młodszy Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
Model: 65 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Vintage Burgundy

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: mgrajek » 2016-07-24, 11:37

To że raz a dobrze to wiem, nie mam sposobu myślenia polskiego cwaniaka ciułacza. Z blacharką chyba nie będzie tak źle, ale bardziej szukam kogoś kto przeglądnie silnik i skrzynie. Szukam naprawiacza który wie co robi, a nie wymieniacza w stylu "złożyli my silnik klientowi na czynściach z Zummita i komprysji ni mo, wychodzi na to że tłoki my źle dobrali".



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: emgie » 2016-07-26, 08:52

Hej!
Piękna sztuka ;) Przy okazji mam pytanie odnośnie kół bo mam dylemat jakie wybrać.
Chciałem kupić komplet 225/60R15 ale z do takich opon wypada założyć felgę 7". No i tu jest problem... na CJ Pony jest informacja, że taka kombinacja (głównie chodzi o felgę 7" R15) może nie wejść z przodu - w sensie będzie obcierać przy skrętach.

Jak to jest u Ciebie? Mieści się czy tak ledwo ledwo? Bo nie wiem czy nie wziąć dla bezpieczeństwa czegoś mniejszego typu 215/65R15 na feldze 6"/

plsss help swoim doświadczeniem :)

m


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
mgrajek
Młodszy Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
Model: 65 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Vintage Burgundy

Re: 65 Fastback Vintage Burgundy

Post autor: mgrajek » 2016-07-26, 23:23

Mieści się i to na totalnym ludzie. Mam o cal obniżony przód sprężynami 620. Wyjeżdżam z domu skręcając koła na maxa i tłukąc się po dziurach, i nic nie trze. Te uwagi dotyczące obcierania opony 225 mogą być prawdziwe przy innej feldze np thrust, czy styled, a magnum ma backspace 4.25 cala i jest ewidentnie dedykowany do tego auta. Z przodu jeżeli coś ma obcierać to boczna wewnętrzna ściana opony o brzeg upper control arm, wzrokowo to by tam nawet 235 weszło. Rozwiązaniem tego jest (paradoksalnie) zwiększenie rozmiaru felgi do 17cali - opona zaczyna się nad tym upper control armsem i pewnie ze 245 by się zmieściło. Zamieszczam link do fajnej ściągi:
http://www.mustangsteve.com/rideheight.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ps. w Stanach na porządku dziennym tną zwoje o 1/4 lub 1/3. 1/4 u mnie dało by 1cm z hakiem niżej, i to już widać. Tyle że to już zakrawa o wiejski tuning :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”