[StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
No tez zaluje jak cholera ze nie zdaze...
Wracam doslownie 4 dni po OZM-ie
No ale co sie odwlecze to...
Wracam doslownie 4 dni po OZM-ie
No ale co sie odwlecze to...
Tomek
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
Gonię cie ale jesteś jak Zorro!
Czekam na wspólną przebieżkę!
Czekam na wspólną przebieżkę!
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
Odezwe sie Andrzejku jak wroceanbr64 pisze:Gonię cie ale jesteś jak Zorro!
Czekam na wspólną przebieżkę!
Pozdrawiam
Tomek
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
no no no cutouty, Ty dzikusie
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
Znasz moje zdanie ?
Original condition to to co nas przekonało do obecnych decyzji przy zakupie modernych!
Original condition to to co nas przekonało do obecnych decyzji przy zakupie modernych!
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
Max, ja purystą nie jestem. Musi być miejsce na odrobinę szaleństwa. Zmiana zawieszenia na nowoczesne i włożenie Torsena z porządnymi półosiami to bardziej rozsądek, przy założeniu że zamierzam korzystać z możliwości które daje silnik. Auto ma dawać fun właścicielowi przede wszystkim. Pewnie nie ja jedyny modyfikuję zawias i most w klasyku
Tomek
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
Działaj, musze czasem coś powiedzieć taki już jestemStarszyWajchowy pisze:Max, ja purystą nie jestem. Musi być miejsce na odrobinę szaleństwa. Zmiana zawieszenia na nowoczesne i włożenie Torsena z porządnymi półosiami to bardziej rozsądek, przy założeniu że zamierzam korzystać z możliwości które daje silnik. Auto ma dawać fun właścicielowi przede wszystkim. Pewnie nie ja jedyny modyfikuję zawias i most w klasyku
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
Tomasz - czekam aż będzie gotowy i zdasz relacje z test drive. Graty robiły wrażenie już w pudełkach, na aucie będzie moc
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2017-12-03, 15:18
- Model: GT '13 Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
Mam nadzieje zobaczyć kiedyś na żywo , tym bardziej ze po rejestracji widzę ze bliski sasiad
Pewnie tak samo często jeździsz jak ja wiec łatwo nie będzie
Pewnie tak samo często jeździsz jak ja wiec łatwo nie będzie
Ostatnio zmieniony 2018-07-22, 23:25 przez Joker, łącznie zmieniany 1 raz.
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [StarszyWajchowy] 1973 Mach 1
No to zawieszenie od Total Control Products wreszcie zamontowane...
Jest twardo, nisko, pewnie i ostro Auto prowadzi się o niebo lepiej!
Mach przysiadł 1" ale troszkę go podniosę (zawias jest regulowany) bo boję się że urwę miskę olejową (która jest większa od seryjnej) na jakichś dołach
Trzeba było również przerobić mój nowy wydech, bo nie mieścił się Panhard Bar
Poszła również nowa przekładnia kierownicza od Borgessona. Jest lepiej, ale...bez rewelacji.
Chyba w przyszłości porwę się na montaż maglownicy...
Założone są również kompletne nowe bebechy tylnego mostu, przełożenie 3.25, Torsen i nowe półosie MOSERA.
Zrobiona została również mała kosmetyka wnętrza - nowe zegary na środkowej konsoli od Auto Meter seria American Muscle. Oryginalne zegary na desce dostały białe cyferblaty. Poprawia to znacznie ich czytelność w nocy, chociaż ich jakość mogłaby być lepsza.
To na razie tyle… ale jest jeszcze sporo pomysłów Dobrze że mam z Żoną osobne konta w Banku bo pewnie marnie bym skończył
Jest twardo, nisko, pewnie i ostro Auto prowadzi się o niebo lepiej!
Mach przysiadł 1" ale troszkę go podniosę (zawias jest regulowany) bo boję się że urwę miskę olejową (która jest większa od seryjnej) na jakichś dołach
Trzeba było również przerobić mój nowy wydech, bo nie mieścił się Panhard Bar
Poszła również nowa przekładnia kierownicza od Borgessona. Jest lepiej, ale...bez rewelacji.
Chyba w przyszłości porwę się na montaż maglownicy...
Założone są również kompletne nowe bebechy tylnego mostu, przełożenie 3.25, Torsen i nowe półosie MOSERA.
Zrobiona została również mała kosmetyka wnętrza - nowe zegary na środkowej konsoli od Auto Meter seria American Muscle. Oryginalne zegary na desce dostały białe cyferblaty. Poprawia to znacznie ich czytelność w nocy, chociaż ich jakość mogłaby być lepsza.
To na razie tyle… ale jest jeszcze sporo pomysłów Dobrze że mam z Żoną osobne konta w Banku bo pewnie marnie bym skończył
Tomek