mach 1 1969
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-02-14, 21:26
- Model: Mach 1 69'
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
mach 1 1969
Witam wszystkich w końcu przyszedł czas żeby pokazać nowy/stary nabytek.
Po ponad rocznych poszukiwaniach trafił się o to taki egzemplarz:
Poniżej link z officjalnej strony i na american torque 2 20'. Przyznacie, że lepiej się przezentuje. Niestety przyjedzie na 14' GT:
https://www.carsforsale.com/used-car-de ... s/46224503
Troche zdj. wkleiłem prosiłbym znawców tematu o wypowiedzenie się na temat stanu. Ponoć lakier jest do zrobienia albo całe malowanie piaskowanie i polerka. Mechanika blacharka ok. W zapasie mam skrzynie automat. Auto przerobione na manual 5.
Dlaczego auto nie ma wydechu? Jaka jest cena dobrego głośnego magnflowa albo borla?
Pozwoliłem sobie w innym wątku zapytać o felgi i powtórze tutaj ponieważ bardzo zależy mi na tych American Torque Racing 2 20'.
Sprzedawca niby wytłumaczył, że przód miał 18 a tył 20? Na zdj z officialnej strony chyba widać że przód jest mniejszy i tutaj moje pytanie czy kupić 4x20' czy nie ryzykować i wziąść 18x8 i 20x8? Spójrzcie na tylne koło ma dość spory negatyw - pewnie robiony pod przeróbke na tak duże koło.
I skąd najlepiej szukać znalazłem kilka stron choć nie jestem pewny czy są to orginały.
Prosiłbym znawców tematu o doradzenie z której strony najlepiej wziąść:
https://www.ebay.com/itm/One-20x8-Ameri ... SwwStcduv9
https://4wheelonline.com/American_Racin ... s.169022.0
https://picclick.com/1-20X10-AMERICAN-R ... 22964.html
https://www.socalcustomwheels.com/100-5 ... w-5818.htm
A może macie jakąś inną sprawdzoną strone?
Wszystkich zapaleńców serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc której będe nie raz potrzebował, ponieważ wchodze totalnie na nieznany grunt. Przejrzyjcie zdj i dajcie znać co sądzicie co napewno jest do zrobienia a co może poczekać - auto jeszcze nie wypłyneło, to są ostatnie zdj z amerykańskiej ziemi ale jak przypłynie pierwsi sie o tym dowiecie!
Ahoj przygodo!
Po ponad rocznych poszukiwaniach trafił się o to taki egzemplarz:
Poniżej link z officjalnej strony i na american torque 2 20'. Przyznacie, że lepiej się przezentuje. Niestety przyjedzie na 14' GT:
https://www.carsforsale.com/used-car-de ... s/46224503
Troche zdj. wkleiłem prosiłbym znawców tematu o wypowiedzenie się na temat stanu. Ponoć lakier jest do zrobienia albo całe malowanie piaskowanie i polerka. Mechanika blacharka ok. W zapasie mam skrzynie automat. Auto przerobione na manual 5.
Dlaczego auto nie ma wydechu? Jaka jest cena dobrego głośnego magnflowa albo borla?
Pozwoliłem sobie w innym wątku zapytać o felgi i powtórze tutaj ponieważ bardzo zależy mi na tych American Torque Racing 2 20'.
Sprzedawca niby wytłumaczył, że przód miał 18 a tył 20? Na zdj z officialnej strony chyba widać że przód jest mniejszy i tutaj moje pytanie czy kupić 4x20' czy nie ryzykować i wziąść 18x8 i 20x8? Spójrzcie na tylne koło ma dość spory negatyw - pewnie robiony pod przeróbke na tak duże koło.
I skąd najlepiej szukać znalazłem kilka stron choć nie jestem pewny czy są to orginały.
Prosiłbym znawców tematu o doradzenie z której strony najlepiej wziąść:
https://www.ebay.com/itm/One-20x8-Ameri ... SwwStcduv9
https://4wheelonline.com/American_Racin ... s.169022.0
https://picclick.com/1-20X10-AMERICAN-R ... 22964.html
https://www.socalcustomwheels.com/100-5 ... w-5818.htm
A może macie jakąś inną sprawdzoną strone?
Wszystkich zapaleńców serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc której będe nie raz potrzebował, ponieważ wchodze totalnie na nieznany grunt. Przejrzyjcie zdj i dajcie znać co sądzicie co napewno jest do zrobienia a co może poczekać - auto jeszcze nie wypłyneło, to są ostatnie zdj z amerykańskiej ziemi ale jak przypłynie pierwsi sie o tym dowiecie!
Ahoj przygodo!
-
- Forumowicz
- Posty: 224
- Rejestracja: 2018-06-17, 11:37
- Model: Mustang
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Ślask
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: mach 1 1969
Gratulacje ... Piękny egzemplarz troszkę serca i dużo kasiorki w niego wsadzić i będzie lux torpeda
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: mach 1 1969
Pogratulować zakupu i spełnienia, jak sądzę, marzenia. Tylko od Ciebie zależy teraz jak potoczą się dalej losy auta. Miałeś z pewnością swoją wizję poszukując takiego a nie innego egzemplarza. Kiedy auto dotrze do Ciebie wtedy dokonasz ostatecznego wyboru : co, kiedy i jak robić. Na konkretne pytania z pewnością pomogą koledzy którzy na tych tematach zęby zjedli. Co do felg: wybierz opcję która Ci się podoba i docelowo będzie odpowiadać stylowi w jakim chciałbyś utrzymać Macha. Dla mnie jest to jednak klasyk z dobrego rocznika i osobiście cieszyłbym się że przyjedzie na felgach od GT. Wg mnie nie przystoi aby klasyk wyglądał jak wóz drabiniasty. Ale to moje zdanie i opinia która jest jak d..a , każdy ma swoją. Jeszcze raz gratulacje z nabytku i powodzenia.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Torsen
- Forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: ...
Re: mach 1 1969
Ładne auto, gratulacje. Ja jednak nie zakładałbym tak wielkich kół. A jak mają być jakieś aftermarketowe to z epoki. No ale Ty tu urządzisz
- Fred_pol
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-03-28, 15:25
- Model: Mach 1 1969
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy red apple
Re: mach 1 1969
No 15tki wygladaja spoko
20tki mi sie wydaje przesadny
T5 super wielka frajda
20tki mi sie wydaje przesadny
T5 super wielka frajda
Pozdrawiam.
Fred
Fred
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-02-14, 21:26
- Model: Mach 1 69'
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: mach 1 1969
Tak sobie siedzie patrze myśle i na oficjalnej stronie american torque nawet nie produkują 20. Obawiam się, że jeśli występują mogą być z plasteliny No nic może zmniejsze loty i te Gt będą na codzień a 20/18 na specjalne okazje A te Gt to 14 nie 15 przyjrzyjcie się na oponie:)
https://www.americanracing.com/wheels/t ... iameter=18
https://www.americanracing.com/wheels/t ... iameter=18
- Manolo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-10-06, 17:32
- Model: Sportsroof 428 CJ
- Lokalizacja:: Mazury
Re: mach 1 1969
Moje gratuje. Kolejny piekny konik na naszych drogach. Pomalowany po amerykansku ale to nie jest problem. U nas zrobia jak trzeba a jak sam przygotujesz to nie wychodzi drogo. Co do felg, to zdecydowanie klasyczne ale to moje zdanie. Twoje auto i twoje decyzje.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-02-14, 21:26
- Model: Mach 1 69'
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: mach 1 1969
Witam po długim czasie!
Na forum nic się nie dzieje pomyślałem że trochę je rozruszam i podziele się wykonywanymi pracami i troche refleksji. Od momentu kupna do dzisiaj sporo się douczyłem w przyśpieszonym tępie Jest to napewno ciekawy etap w życiu dla każdego automaniaka. Jak auto przyjechało to zastanawiałem się co jest takie drogie w tych autach poza legendą skoro części to nie jest żaden kosmos ale przez te 2 lata latania zamawiania podmieniania już zrozumiałem Nie ma dróg na skróty.
A tymczasem auto zdążyłem przez ten czas zarejestrować na żółte i wykonać troche drobnych prac żeby doprowadzić go do stanu używalności a najważniejszą zmianą jest remont silnika. Niestety dopiero teraz jestem na końcówce kapitalki motoru. Strasznie przedłużyło się przez wiruso-grype Okazało się, że nie trzymał kompresji od 6.5 do 9 Bara. Aa i bym zapomniał zostaje na orginalnych nostalgicznych felgach. Chyba zmądrzałem z wiekiem
A tłoki były oto takie:
A teraz będą takie:
Kolektory "makarony" ponoć sportowe:
A tutaj skrzynka T5 world class ale o tym akurat wiedziałem.
W tle trafiła się kolejna miła niespodzianka w postaci wydechów flowmaster 40 series, tylko może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego są podcięte do połowy podwozia? Zamierzam je wyciągnąć poza bude. Lepiej kupić gotowe "barany" czy jechać do dobrego zakłądu żeby dorobili brakujące orurowanie a dokupić same końcówki?
I ostatnie przyjemniejsze zdj:
Stan na 24 grudzień. Tak mikołaj się postarał ale zając już nie bo od tamtej pory troche się wlecze.
Poinformuje was chętnie o dalszym przebiegu prac.
Pozdrawiam Tomek
Na forum nic się nie dzieje pomyślałem że trochę je rozruszam i podziele się wykonywanymi pracami i troche refleksji. Od momentu kupna do dzisiaj sporo się douczyłem w przyśpieszonym tępie Jest to napewno ciekawy etap w życiu dla każdego automaniaka. Jak auto przyjechało to zastanawiałem się co jest takie drogie w tych autach poza legendą skoro części to nie jest żaden kosmos ale przez te 2 lata latania zamawiania podmieniania już zrozumiałem Nie ma dróg na skróty.
A tymczasem auto zdążyłem przez ten czas zarejestrować na żółte i wykonać troche drobnych prac żeby doprowadzić go do stanu używalności a najważniejszą zmianą jest remont silnika. Niestety dopiero teraz jestem na końcówce kapitalki motoru. Strasznie przedłużyło się przez wiruso-grype Okazało się, że nie trzymał kompresji od 6.5 do 9 Bara. Aa i bym zapomniał zostaje na orginalnych nostalgicznych felgach. Chyba zmądrzałem z wiekiem
A tłoki były oto takie:
A teraz będą takie:
Kolektory "makarony" ponoć sportowe:
A tutaj skrzynka T5 world class ale o tym akurat wiedziałem.
W tle trafiła się kolejna miła niespodzianka w postaci wydechów flowmaster 40 series, tylko może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego są podcięte do połowy podwozia? Zamierzam je wyciągnąć poza bude. Lepiej kupić gotowe "barany" czy jechać do dobrego zakłądu żeby dorobili brakujące orurowanie a dokupić same końcówki?
I ostatnie przyjemniejsze zdj:
Stan na 24 grudzień. Tak mikołaj się postarał ale zając już nie bo od tamtej pory troche się wlecze.
Poinformuje was chętnie o dalszym przebiegu prac.
Pozdrawiam Tomek
Ostatnio zmieniony 2021-09-20, 20:11 przez toM3k85, łącznie zmieniany 2 razy.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: mach 1 1969
Fajne auto z potencjałem
Co do kół to max 15"
Wszystko większe wyglądać będzie paskudnie i popsuje styl auta
Co do kół to max 15"
Wszystko większe wyglądać będzie paskudnie i popsuje styl auta
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007