302

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

302

Post autor: snake1362 » 2019-04-25, 17:02

Czy wystarczy sam dystrybutor by byla iskra czy musi byc jeszcze cewka



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 302

Post autor: Rezor » 2019-04-25, 17:44

Dystrybutor "dystrybuuje" prąd z cewki zapłonowej :) trochę jakbyś spytał czy żeby otworzyć drzwi potrzeba drzwi czy klamka i zawias wystarczy :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: 302

Post autor: snake1362 » 2019-04-25, 18:40

Nie wszystkie dystrybutory sa podpinane pod cewke zaplonowa sa filmiki na youtube chcialem sie upewnic tu na forum i od silnika 302



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 302

Post autor: Rezor » 2019-04-25, 19:20

Są dystrybutory ze zintegrowana cewką ale wciąż do wyładowania potrzebna jest cewka


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: 302

Post autor: snake1362 » 2019-04-25, 19:42

Jezeli nie bede mial cewki tylko dystrybutor bedzie tzn bedzie palil ale jakie moga byc problemy



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 302

Post autor: Rezor » 2019-04-25, 19:45

Nie będzie iskry. Cewka ładuje prąd żeby potem wyładować na świecy. Dystrybutor jedynie "zmienia" świece


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: 302

Post autor: snake1362 » 2019-04-25, 20:48

W takim razie dystrybutor ma zingerawana cewke poniewaz silnik palil i jezdzil



snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: 302

Post autor: snake1362 » 2019-05-03, 15:05

Jak moge znalezc na dystrybutorze gdzie ida kable na swiece



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: 302

Post autor: anbr64 » 2019-05-06, 20:22

Najlepiej palcem po kablach. Chyba nas zmęczyłeś na forum. Wrzuć fotke silnika bo coś czuje że masz EFI a nawet o tym nie wiesz.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: 302

Post autor: snake1362 » 2019-05-13, 16:08

Glowice 302 rocznik 80 wygladaja tak samo te same oznaczenia na kazdej wiec pytanie nie ma roznicy ktara zaloze na cylinder



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: 302

Post autor: empi1955 » 2019-05-13, 16:35

Nie znam się więc zabiorę głos. Dla 302 do 1978 r nie ma żadnej różnicy L; P. Różnice występują w latach 1979- 1995 ze względu na dodatkowe oprzyrządowanie EFI.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 302

Post autor: Rezor » 2019-05-13, 17:13

Między rocznikami różnią się twardościa sprężyn zależnie od popychaczy. Założysz zły i albo zjedziesz popychacze i wałek albo będziesz miał pływające zawory. Nie chce podcinać Ci skrzydeł ale patrząc na zadawane pytania można wywnioskować że brak ci podstawowej wiedzy i aż prosi się o problemy. Jeśli chcesz rzeczywiście samodzielnie składać silnik to niestety ale musisz sięgnąć do literatury. Inaczej radzę oddać silnik komuś z doświadczeniem.

PS. Uszczelki już są kierunkowe. I mają oznaczenia top i front


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: 302

Post autor: snake1362 » 2019-05-13, 19:24

Zadalem proste pytanie czy glowice sie roznia lewa od prawe rocznika 1980 a ty piszesz o twardosciach sprezyn to glowica jedna ma inne twardosci od drugiej,chyba sam sobie podcinasz skrzydla,daruj sobie wiecej z takimi postami na temat wiedzy



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 302

Post autor: Rezor » 2019-05-13, 20:53

Zgadza się, proste pytanie ale jak @anbr64 napisał: Możesz mieć EFI i o tym nie wiedzieć. Martwi mnie, że zadajesz pytania które można łatwo znaleźć w manualach serwisowych do tych silników czy też na stronach tematycznych.
https://www.cartechbooks.com/techtips/f ... fications/
https://itstillruns.com/ford-302-engine ... 23396.html
Nie mówię, że to źle, że zadajesz pytania. Nawet lepiej i sporo ludzi chętnie Ci pomoże :)
Rozumiem, że jest to pierwszy silnik który składasz i chcesz robić to sam dlatego radzę solidnie się przyłożyć i ogarnąć wszystko porządnie żeby nie robić drugi raz


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: 302

Post autor: snake1362 » 2019-05-14, 20:16

Wyslales linki tam nic nie jest na temat mojego pytania ktore zadalem,tylko podstawowe info na temat silnikow,to to sam sobie moge znalezc,martwi mnie to ze ty chyba nie rozumiesz ,zachowaj swoje teorie dla kogos innego,i nie skladam pierwszy raz silnika i nie mam EFI,pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”