[Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Jak zauważyłeś, zmieniłem kolorystykę wnętrza oraz dachu. Był czarny. Dywan też zamiast niebieskiego mam czarny. Dołożyłem też konsolę środkową której pierwotnie nie było. Reszta wg VIN.
Pozdrawiam Andrzej
Pozdrawiam Andrzej
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Dach, dywanik, tapicerkę siedzeń i tak zazwyczaj się wymienia. Czy robiłeś coś z tylnymi boczkami, tapicerką słupków, itp ?
Trochę gubię się w tej kolorystyce co powinno być kolorem wnętrza a co czarne..
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Słupki są pomalowane na kolor karoserii i tak zostają. Tylne boczki zgodnie z kolorem tapicerki, kick panele w kolorze karoserii, słoneczniki w kolorze tapicerki. Najlepiej zobacz jak wygląda cały komplet tapicerki. Nie kupuj niczego osobno bo różnią się między soba strukturą i odcieniem w zależności od producenta.
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
No właśnie dużo tego i nie znalazłem jakiegoś wiarygodnego źródła z rozpisanymi kolorami. U mnie kick panele i osłony słupków były właśnie w kolorze tapicerki (oliwkowe) a wyglądają na oryginalne. To sam boczki tylne. Na fotkach to już w ogóle każdy prawie po swojemu robianbr64 pisze: ↑2019-11-04, 19:15Słupki są pomalowane na kolor karoserii i tak zostają. Tylne boczki zgodnie z kolorem tapicerki, kick panele w kolorze karoserii, słoneczniki w kolorze tapicerki. Najlepiej zobacz jak wygląda cały komplet tapicerki. Nie kupuj niczego osobno bo różnią się między soba strukturą i odcieniem w zależności od producenta.
Najprościej byłoby je poprostu odświeżyć i zostawić tak jest + dać nowe fotele, dywanik, dach .. muszę to jeszcze przemyśleć, zapewne z tymi wszystkimi gratami przed sobą.
Dzięki za info !
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Żaden element we wnętrzu nigdy nie był w kolorze nadwozia!
Nawet przy czarnym nadwoziu i czarnym wnętrzu lakier elementów wnętrza był inny.
We wnętrzu nie stosować lakierów z połyskiem! To niestety najczęstszy błąd...
Fabrycznie elementy z tworzywa nie były lakierowane. Obecnie przy stosowaniu reprodukcji jest to już konieczne.
Określ ogólną wizję wnętrza to mogę ci podać co i jak ma być dobrane i lakierowane
Nawet przy czarnym nadwoziu i czarnym wnętrzu lakier elementów wnętrza był inny.
We wnętrzu nie stosować lakierów z połyskiem! To niestety najczęstszy błąd...
Fabrycznie elementy z tworzywa nie były lakierowane. Obecnie przy stosowaniu reprodukcji jest to już konieczne.
Określ ogólną wizję wnętrza to mogę ci podać co i jak ma być dobrane i lakierowane
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
U mnie jak pisałem nie były w kolorze nadwozia, tylko w kolorze wnętrza (Ivy Gold).6t07t pisze: ↑2019-11-04, 22:47Żaden element we wnętrzu nigdy nie był w kolorze nadwozia!
Nawet przy czarnym nadwoziu i czarnym wnętrzu lakier elementów wnętrza był inny.
We wnętrzu nie stosować lakierów z połyskiem! To niestety najczęstszy błąd...
Fabrycznie elementy z tworzywa nie były lakierowane. Obecnie przy stosowaniu reprodukcji jest to już konieczne.
Określ ogólną wizję wnętrza to mogę ci podać co i jak ma być dobrane i lakierowane
dywanik popielato - czarny
deska góra - czarna
dach czarny
siedzenie oliwko-zielone
boczki tylnie, drzwi, kick panel, osłony słupków, dół deski ze schowkiem, kierownica, osłonki p.słoneczne - oliwkowe
Jeżeli pójść by w beż na siedzeniach, czarny dywanik to co z resztą ?
Te tylne boczki da się przemalować ?
Deska i drzwi wew - to nie problem, ale jak rozumiem kick panele, osłonki słupków, osłonku p.słoneczne to do wymiany, czy się to obszywa (chyba widziałem materiały w którymś ze sklepów) ?
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Trafiła ci się bardzo ładna, oryginalna kolorystyka auta, w tym i wnętrza. Ja zdecydowanie bym to zachował i nie zmieniał na czernie czy beże, które popularnie występują w różnych autach.
Jeśli już koniecznie chcesz zmienić na beż to to są dwie opcje:
Parchment (jasny)
https://mustangattitude.com/mustang/196 ... 133_07.jpg
https://mustangattitude.com/mustang/196 ... 133_08.jpg
Tutaj nakładka deski rozdzielczej i wykładzina mogą być czarne.
Lub
Saddle (ciemniejszy)
https://dynamicmotorsports.com/showcase ... _86858.jpg
https://cdn1.mecum.com/auctions/fl0119/ ... 6810061000
https://cdn1.mecum.com/auctions/fl0119/ ... 6810061000
Tu wszystkie elementy, łącznie z nakładką deski i wykładzina w tej samej tonacji co pozostałe elementy wnętrza.
Plastikowa część tylnych boczków jest pokryta tapicerką, metalowa jest lakierowana.
Trzeba pamiętać, że te metalowe elementy (podobnie jak wewnętrzna część drzwi) są wykonane z blachy strukturalnej imitującej fakturę skóry.
Tylko umiejętny sposób lakierowania pozwoli to zachować.
Metalowa część deski rozdzielczej oraz wewnętrzna strona słupków ramy szyby są również malowane na ten sam kolor co drzwi i tylne boczki ale tu powierzchnia jest już gładka.
Obecnie nie są dostępne panele przy nogach ani konsole środkowe (plastiki) we właściwych kolorach i w celu dopasowania kolorystyki trzeba je polakierować na ten sam kolor co deska rozdzielcza, słupki, drzwi i tylne boczki.
Pokrycie dachu może być czarne lub ciemno beżowe (saddle)
Osłona złożonego dachu dopasowana do koloru wnętrza
Żadnych elementów nie dawaj do szycia.
Nie dość, że jest to bardzo kosztowne to nigdy dobrze nie wygląda ze względu na brak właściwych materiałów.
Wszystkie elementy wnętrza najlepiej kupić. Są naprawdę bardzo dobrze wykonane, dobrej jakości i całość nakładów pracy sprowadza się tylko do montażu.
Tapicerki polecam firmy TMI.
Trochę droższe ale jakość lepsza.
Jeśli już koniecznie chcesz zmienić na beż to to są dwie opcje:
Parchment (jasny)
https://mustangattitude.com/mustang/196 ... 133_07.jpg
https://mustangattitude.com/mustang/196 ... 133_08.jpg
Tutaj nakładka deski rozdzielczej i wykładzina mogą być czarne.
Lub
Saddle (ciemniejszy)
https://dynamicmotorsports.com/showcase ... _86858.jpg
https://cdn1.mecum.com/auctions/fl0119/ ... 6810061000
https://cdn1.mecum.com/auctions/fl0119/ ... 6810061000
Tu wszystkie elementy, łącznie z nakładką deski i wykładzina w tej samej tonacji co pozostałe elementy wnętrza.
Plastikowa część tylnych boczków jest pokryta tapicerką, metalowa jest lakierowana.
Trzeba pamiętać, że te metalowe elementy (podobnie jak wewnętrzna część drzwi) są wykonane z blachy strukturalnej imitującej fakturę skóry.
Tylko umiejętny sposób lakierowania pozwoli to zachować.
Metalowa część deski rozdzielczej oraz wewnętrzna strona słupków ramy szyby są również malowane na ten sam kolor co drzwi i tylne boczki ale tu powierzchnia jest już gładka.
Obecnie nie są dostępne panele przy nogach ani konsole środkowe (plastiki) we właściwych kolorach i w celu dopasowania kolorystyki trzeba je polakierować na ten sam kolor co deska rozdzielcza, słupki, drzwi i tylne boczki.
Pokrycie dachu może być czarne lub ciemno beżowe (saddle)
Osłona złożonego dachu dopasowana do koloru wnętrza
Żadnych elementów nie dawaj do szycia.
Nie dość, że jest to bardzo kosztowne to nigdy dobrze nie wygląda ze względu na brak właściwych materiałów.
Wszystkie elementy wnętrza najlepiej kupić. Są naprawdę bardzo dobrze wykonane, dobrej jakości i całość nakładów pracy sprowadza się tylko do montażu.
Tapicerki polecam firmy TMI.
Trochę droższe ale jakość lepsza.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Jakoś tak wojskowo wygląda wewnątrz.
Myślałem właśnie na tm Parchment, bo takie kolory m.in boczków znalazłem w sklepach.
Z fakturą skóry m.in na drzwiach rozmawiałem już z blacharzem, zna sprawę. Nie będzie tego piaskował tylko AFAIR chemicznie to zdejmie. Niestety tak jak jest teraz jest mocno wybrudzone i zniszczone szczególnie na górze drzwi. Na szczęście nie ma wgniot czy uszkodzeń blachy ale żeby nie było tak kolorowo na dole jest przerdzewiałe, ale da się to naprawić.
Te panele wszystkie mam i tak trzeba je odnowić, więc jak będzie sie malować to jedna robota niezależnie od barwy.
Siedzenia planowałem oddać do tapicera po wypiaskowaniu i zakupie gąbek, mam namiar na dobrego. Zobaczymy jak będzie to cenowo wyglądać, bo pewnie te podane przez Ciebie będą znacznie tańsze.
Dzięki wielkie za rady !!
BTW. Dzisiaj oddałem panel deski do odnowienia. Mój obecny wygląda w kolorze wnętrza czyli jest oliwkowy ... myślałem że tak ma być, ale na dole dostrzegłem resztki chromu . Są niby systemy do nanoszenia chromu na plastiki ale są dość drogie (600-800zł). Chłopak któremu oddałem zajmuje się odnawianiem aut i odnawia sam powłoki. Z tego co opowiadał to ma o tym pojęcie. Ma zastosować malowanie próżniowe.
Nie wiem jeszcze jaki wariant wybrać, odnowienie samych chromów w desce rozdzielczej (tych okrągłych) to 300zł (droga jest chemia), trzeba jeszcze odnowić szkiełka i powierzchnię pomiędzy zegarami (czarna struktura). Za całość powiedział 500zł, ale wydało mi się to trochę drogo. W sumie za ok 80$ można kupić panel i szkiełka, ale bez napisów FoMoCo
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
panele drzwiowe to dykta oklejona dermą, Boczki tylne - plastik oklejony dermą. Plastikowy panel na zegarach nie przedstawia żadnej wartości dopóki nie jest to oryginalna "Strzelba". Poza tym ala chrom jest tylko na obwódkach. Nie ma czego żałować. Kup nowe.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Popros blacharza zeby odwiercil gorne podszybie i odrazu to wypiaskuj.
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Za późno oddałem do odnowienia. Ma być tak trwałe jak fabryczna powłoka. Deska i zegary jest OEM, więc warto powalczyć. Koszt deko większy niż nowy panel.anbr64 pisze: ↑2019-11-07, 21:12panele drzwiowe to dykta oklejona dermą, Boczki tylne - plastik oklejony dermą. Plastikowy panel na zegarach nie przedstawia żadnej wartości dopóki nie jest to oryginalna "Strzelba". Poza tym ala chrom jest tylko na obwódkach. Nie ma czego żałować. Kup nowe.
Pozdrawiam
To oczywista, oczywistość, mówił że ma na to patent i całości nie wycina.
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Popros blacharza zeby odwiercil gorne podszybie i odrazu to wypiaskuj.
[/quote]
To oczywista, oczywistość, mówił że ma na to patent i całości nie wycina.
[/quote]
chcialbym to zobaczyc wielu blacharzy ma na to patent bo jest to pracochlonne a jedyne dobre wyjscie to odwiercic calosc usunac korozje wymienic reperaturki lub calosc jezeli jest mocno skorodowane i zrobic jak trzeba chyba ze skroty to wiadomo :patent: i po problemie.
[/quote]
To oczywista, oczywistość, mówił że ma na to patent i całości nie wycina.
[/quote]
chcialbym to zobaczyc wielu blacharzy ma na to patent bo jest to pracochlonne a jedyne dobre wyjscie to odwiercic calosc usunac korozje wymienic reperaturki lub calosc jezeli jest mocno skorodowane i zrobic jak trzeba chyba ze skroty to wiadomo :patent: i po problemie.
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Doprecyzowałem w blacharzem. Wycina/otwiera całość aby to dokładnie wyczyścić, natomiast wymienia części przegnity i zwykle są to reperaturki kominów z kawałkiem blachy.pieron pisze: ↑2020-02-02, 00:53
chcialbym to zobaczyc wielu blacharzy ma na to patent bo jest to pracochlonne a jedyne dobre wyjscie to odwiercic calosc usunac korozje wymienic reperaturki lub calosc jezeli jest mocno skorodowane i zrobic jak trzeba chyba ze skroty to wiadomo :patent: i po problemie.
Póki co remont ruszył z pełnego kopyta (to chyba odpowiednie słowo do Mustanga ):
Na razie obie strony z progami wew:
Podłużnice i boczki komory:
- RetroStang
- Posty: 8
- Rejestracja: 2020-05-07, 13:17
- Model: 1967
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Bielsko-Biała
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
I jak postępy prac? Taka odbudowa Convertible, to poważne wyzwanie.
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Prace się posuwają na przód.
Blacharka ma się ku końcowi.
Przód gotowy, tył gotowy, drzwi naprawione i spasowane, podłoga wymieniona. Zostało poprawić maskę i klapę bo stare nadawały się do ponownego użytku. Pod koniec miesiąca ma być przygotowany pod lakier.
Podobno wszystko wyszło dobrze, przekątne się zgadzają, dach chodzi bez problemu. Odbiór gotowego nadwozia z zamontowanym zawieszeniem zaplanowany póki co na koniec czerwca.
Tak wygląda ulubiony tutaj fragment karoserii: Po piaskowani i wymienie "kominów": Silnik.
Tutaj jest różnie. Szlif zrobiony, głowice obrobione, graty kupione, więc tydzień temu przystąpiłem do montażu. Niestety początek był średni, po wybiciu zaślepek bloku pokazało się trochę korozji, którą niby to płukałem kilka dni wcześniej, więc trzeba było trochę powalczyć.
Potem stanęliśmy przy wbijaniu tłoków, niestety popularny zestaw z allegro z taśmą metalową i spinkami do spinami nie sprawdzał się. Co prawda wbijał już tłoki do CC900, ale tutaj jakby tłoki trochę większe . Wylatywał jeden z cieniutki pierścionków olejowych. Pomógł prosty patent na pasek blach ściskany obcęgami. Tłoki znalazły się na swoich miejscach
Kolejny problem był z rozrządem. Ten nowy COMPa stalowy jest głębszy niż OEM.
BTW Ciekawe dlaczego kiedyś stosowano dziwne lekkie materiały do zrobienia kółek rozrządu przy ciężkim, żeliwnym V8 .
Skończyło się toczeniem kółka napędu pompy paliwa.
Dalej było ok .. do czasu głowic. Przy uzbrojeniu okazało się, że dźwigienki zaworów ssących dotykają do podkładek sprężyny .
Zamawiałem w jednym sklepie (Summit) V1783 i V1784, długość ta sama, średnica też ... ale jak się okazało na miejscu wysokość mocowania zamka inna . Później już doczytałem, że w na początku 67 Ford zmienił rodzaj dzwigienek (na rail) i przez to zamek musi być niżej.
Muszę więc ponownie ściągnąć głowice, kupić właściwe już zawory (V1785) a potem oddać do dopasowania.
Ehh nie ma łatwo, a już tak ładnie było :
Aparat mam prawie gotowy (czekam na moduł elek.), gaźnik gotowy, ssanie które odbudowuje jest. Brakuje jeszcze pompy wody.
Przyjechało też całe nowe zawieszenie, fajne amorki, nowe wahacze i wszelkie gumki. Będzie tzw Shelby drop coby poprawić trochę prowadzenie.
Hamulce też mam nowe. Kupiłem set z tarczówkami, nowe bębny i w sumie cały tył. Udało mi się też namierzyć OEM stare serwo by Middland (wygrałem aukcje) przesłać je do regeneracji (w US) i odebrać (wysyłkowo ) odnowione. Pozostanie to poskładać do kupy i dorobić przewody.
BTW2 - Może ktoś wie jakie końcówki są potrzebne na przewody stałe ?
Przyszła też tapicerka foteli - wyglądają całkiem ok a koszt nie duży. Zdecydowałem, że zostaje przy oryginalnej kolorystyce - będzie łatwiej a jak kolega wyżej napisał jest ciekawa
Czekam na chromowanie deski rozdzielczej i wał napędowy, który się robi.
Nie mam jeszcze pomysłu na felgi .. pewnie 15" ale jakie ?? Na razie z braku funduszy będzie chyba na zwykłych stalówkach.
Aha no i z wydechem nie wiem co robić - sugestie mile widziane. Nastawiałem się na robienie na zamówienie w pl, ale jak ma to kosztować >5kzł to może lepiej ciągnąć z US, te sety zaczynają się tam od 300USD, a za dwa razy tyle jest już nierdzewka.
Blacharka ma się ku końcowi.
Przód gotowy, tył gotowy, drzwi naprawione i spasowane, podłoga wymieniona. Zostało poprawić maskę i klapę bo stare nadawały się do ponownego użytku. Pod koniec miesiąca ma być przygotowany pod lakier.
Podobno wszystko wyszło dobrze, przekątne się zgadzają, dach chodzi bez problemu. Odbiór gotowego nadwozia z zamontowanym zawieszeniem zaplanowany póki co na koniec czerwca.
Tak wygląda ulubiony tutaj fragment karoserii: Po piaskowani i wymienie "kominów": Silnik.
Tutaj jest różnie. Szlif zrobiony, głowice obrobione, graty kupione, więc tydzień temu przystąpiłem do montażu. Niestety początek był średni, po wybiciu zaślepek bloku pokazało się trochę korozji, którą niby to płukałem kilka dni wcześniej, więc trzeba było trochę powalczyć.
Potem stanęliśmy przy wbijaniu tłoków, niestety popularny zestaw z allegro z taśmą metalową i spinkami do spinami nie sprawdzał się. Co prawda wbijał już tłoki do CC900, ale tutaj jakby tłoki trochę większe . Wylatywał jeden z cieniutki pierścionków olejowych. Pomógł prosty patent na pasek blach ściskany obcęgami. Tłoki znalazły się na swoich miejscach
Kolejny problem był z rozrządem. Ten nowy COMPa stalowy jest głębszy niż OEM.
BTW Ciekawe dlaczego kiedyś stosowano dziwne lekkie materiały do zrobienia kółek rozrządu przy ciężkim, żeliwnym V8 .
Skończyło się toczeniem kółka napędu pompy paliwa.
Dalej było ok .. do czasu głowic. Przy uzbrojeniu okazało się, że dźwigienki zaworów ssących dotykają do podkładek sprężyny .
Zamawiałem w jednym sklepie (Summit) V1783 i V1784, długość ta sama, średnica też ... ale jak się okazało na miejscu wysokość mocowania zamka inna . Później już doczytałem, że w na początku 67 Ford zmienił rodzaj dzwigienek (na rail) i przez to zamek musi być niżej.
Muszę więc ponownie ściągnąć głowice, kupić właściwe już zawory (V1785) a potem oddać do dopasowania.
Ehh nie ma łatwo, a już tak ładnie było :
Aparat mam prawie gotowy (czekam na moduł elek.), gaźnik gotowy, ssanie które odbudowuje jest. Brakuje jeszcze pompy wody.
Przyjechało też całe nowe zawieszenie, fajne amorki, nowe wahacze i wszelkie gumki. Będzie tzw Shelby drop coby poprawić trochę prowadzenie.
Hamulce też mam nowe. Kupiłem set z tarczówkami, nowe bębny i w sumie cały tył. Udało mi się też namierzyć OEM stare serwo by Middland (wygrałem aukcje) przesłać je do regeneracji (w US) i odebrać (wysyłkowo ) odnowione. Pozostanie to poskładać do kupy i dorobić przewody.
BTW2 - Może ktoś wie jakie końcówki są potrzebne na przewody stałe ?
Przyszła też tapicerka foteli - wyglądają całkiem ok a koszt nie duży. Zdecydowałem, że zostaje przy oryginalnej kolorystyce - będzie łatwiej a jak kolega wyżej napisał jest ciekawa
Czekam na chromowanie deski rozdzielczej i wał napędowy, który się robi.
Nie mam jeszcze pomysłu na felgi .. pewnie 15" ale jakie ?? Na razie z braku funduszy będzie chyba na zwykłych stalówkach.
Aha no i z wydechem nie wiem co robić - sugestie mile widziane. Nastawiałem się na robienie na zamówienie w pl, ale jak ma to kosztować >5kzł to może lepiej ciągnąć z US, te sety zaczynają się tam od 300USD, a za dwa razy tyle jest już nierdzewka.