[BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Piękny, gratulacje.
Decyzja odnośnie kół... jedyna słuszna. Ja nie trawię tych 16-stek i większych na klasyku.
Zapraszam do siebie porównamy z 390-tką w Acapulco Blue.
Decyzja odnośnie kół... jedyna słuszna. Ja nie trawię tych 16-stek i większych na klasyku.
Zapraszam do siebie porównamy z 390-tką w Acapulco Blue.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2020-01-11, 00:33
- Model: Coupe 289 V8 67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: dolnośląskie
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Dzięki za odpowiedź. Chodziło mi oczywiście o set magnum. a w felgę 14" wejdzie hamulec tarczowy ? Bo takie mam założone na przód.
- BabaJaga
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-02-20, 20:35
- Model: Mach 1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black Jade
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Jeśli to fabryczne hamulce tarczowe to wejdzie bez problemu, tak wychodziło z fabryki. Bardzo dużo mustangów szło z opcją disc brakes, plus wszystkie z pakietem GT Equipment Group. Chyba, że tarcze są większe restomod'owe np. wilwood etc, wtedy musisz sprawdzić.
- BabaJaga
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-02-20, 20:35
- Model: Mach 1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black Jade
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Dziękuję wszystkim za dobre słowo
Są filmowe blachy, mały gadżet a cieszy!
Jakby ktoś potrzebował amerykańskie blachy custom, tłoczone wypukłe to polecam AGO tablice z Konstantynowa Łódzkiego, ogarnięta graficzka, dobre ceny i terminy, tłoczenie też ok. Szukałem w USA, ale 90proc ofert na blachy customowe to płaskie drukowane
Są filmowe blachy, mały gadżet a cieszy!
Jakby ktoś potrzebował amerykańskie blachy custom, tłoczone wypukłe to polecam AGO tablice z Konstantynowa Łódzkiego, ogarnięta graficzka, dobre ceny i terminy, tłoczenie też ok. Szukałem w USA, ale 90proc ofert na blachy customowe to płaskie drukowane
Bardzo chętnie! A z jakim nadwoziem masz tego S-coda ? Bo jak to ten conv ze zdjęcia to rzadkość big block bez dachu
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Źle się wyraziłem, jest Mach1 z wbitą w "buck tag" opcją "GT". Na początku produkcji 69 Ford nie odszedł jeszcze od wersji GT.
Dokładnie jest to "GT Equipment".
pzdr
W.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
O właśnie
Mach-1 zawierał w sobie pakiet GT ale sam pakiet GT nie był automatycznie wersją Mach-1
Mach-1 zawierał w sobie pakiet GT ale sam pakiet GT nie był automatycznie wersją Mach-1
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- BabaJaga
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-02-20, 20:35
- Model: Mach 1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black Jade
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Z przyjemnością Gdzie kiedy ? Manual czy auto ?
Przyznam się że powoli chodzi mi po głowie coś z big blokiem
P.S. Jakie macie spalanie w 351 lub większych ? Mam problem z regulacją gaźnika - auto spala chore ilości benzyny 33-34 litry w mieście i 16-18 litrów w lekkiej trasie a to tylko 351 M-code, most 3.25, nowy gaźnik org Holley 650 cfm, jałowe obroty na ciepło 800 (mniej być nie może bo jest ostrzejszy wałek), zapłon elektroniczny pertronix ale w std kopułce ze zwykłą cewką. Manual 4b, na jego usprawiedliwienie jest tylko tyle że czasem parę minut dłużej pochodzi na wolnych obrotach bo miło posłuchać, brzmi wspaniale. Obstawiam zbyt bogatą mieszankę za dużo paliwa - na zimno wręcz wypluwa wydechem nieprzepaloną benzynę i po pracy silnika słychać że go zalewa, ma ktoś w okolicy Warszawy sprawdzonego gaźnikowca w rozsądnych pieniądzach? Wiem że w Waw jest pan Pietrzyk Szarych Szeregów - nie sprawdziłem ale trochę się boję bo tyle opinii pozytywnych co negatywnych, sprawdziłem zakład na Pradze na Omulewskiej i oględnie mówiąc próba nieudana. Ktoś coś ?
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Cześć. Jedyny słuszny gaznikowiec w Wawie to pan Pietrzy. Szarych Szeregow 1. Omulewska to duze Fiaty, Łady itp PRL. Spalanie 18l/100 po trasie to normalka na 351. Po mieście i tak niezle. trochę duży ten gaznik masz. jak chcesz oszczędzać to tak jak poleca Holley max 570cfm.
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... rburetors/
Pozdrawiam
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... rburetors/
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Fred_pol
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-03-28, 15:25
- Model: Mach 1 1969
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy red apple
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Osobiscie ostatnio lodz - warszawa - lodz + miasto we warszawie w sumie 370 km.
Na autostradzie 110-120
Srednia 15,2 l/100
Skrzynia T5
351W
W miescie inaczej okolo 25l
Na autostradzie 110-120
Srednia 15,2 l/100
Skrzynia T5
351W
W miescie inaczej okolo 25l
Pozdrawiam.
Fred
Fred
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Na T5 masz od razu oszczędności. Poza tym na 351C jest nieco większe spalanie od 351W.
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- BabaJaga
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-02-20, 20:35
- Model: Mach 1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black Jade
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Dziękuje za opinie. Nie muszę oszczędzać Mach nie robi przebiegów, bardziej zależy mi na tym żeby wszystko było wyregulowane jak należy. Na zimnym słabo pracuje plus ssanie też takie "niewyraźne", stąd domyślam się że mieszanka za bogata. Wiadomo że skrzynia T5 by mu pomogła, jednak chcę zachować oryginalną skrzynię, słyszałem że toploadery w b.dobrym stanie to już białe kruki, z częściami ciężko. Co do spalania to spotkałem się z opiniami że takie ponad 33 litry to już pułapy zarezerwowane dla big blocków 390 i 428 CJ, stąd moje obawy. Ostatnio w cyklu mieszanym 27 więc powiedzmy że poprawił się:) W takim razie wypróbuję pana Pietrzyka, bo zależy mi na prawdziwej regulacji z próbami na drodze itd, a nie samym pokręceniu śrubkami na postoju. Pozdrawiam
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Czemu nie udana ?BabaJaga pisze: ↑2020-07-17, 03:06
P.S. Jakie macie spalanie w 351 lub większych ? Mam problem z regulacją gaźnika - auto spala chore ilości benzyny 33-34 litry w mieście i 16-18 litrów w lekkiej trasie a to tylko 351 M-code, most 3.25, nowy gaźnik org Holley 650 cfm, jałowe obroty na ciepło 800 (mniej być nie może bo jest ostrzejszy wałek), zapłon elektroniczny pertronix ale w std kopułce ze zwykłą cewką. Manual 4b, na jego usprawiedliwienie jest tylko tyle że czasem parę minut dłużej pochodzi na wolnych obrotach bo miło posłuchać, brzmi wspaniale. Obstawiam zbyt bogatą mieszankę za dużo paliwa - na zimno wręcz wypluwa wydechem nieprzepaloną benzynę i po pracy silnika słychać że go zalewa, ma ktoś w okolicy Warszawy sprawdzonego gaźnikowca w rozsądnych pieniądzach? Wiem że w Waw jest pan Pietrzyk Szarych Szeregów - nie sprawdziłem ale trochę się boję bo tyle opinii pozytywnych co negatywnych, sprawdziłem zakład na Pradze na Omulewskiej i oględnie mówiąc próba nieudana. Ktoś coś ?
Ja robiłem gaźnik u p. Bączka. Wyczyścił wszystko, powymieniał za normalne pieniądze. Byłem wcześniej na Szarych Szeregów to samą usługę wymiany zarządzali więcej niż nowy gaźnik.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade
Za dużo przelewa tej benzyny.
W pierwszej kolejności to obniż poziom paliwa w gaźniku.
Jeśli masz Holleya to jest to banalnie proste i robi się to z zewnątrz gaźnika, bez demontażu.
W pierwszej kolejności to obniż poziom paliwa w gaźniku.
Jeśli masz Holleya to jest to banalnie proste i robi się to z zewnątrz gaźnika, bez demontażu.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007