[BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: Gobo » 2020-06-10, 13:09

Piękny, gratulacje.
Decyzja odnośnie kół... jedyna słuszna. Ja nie trawię tych 16-stek i większych na klasyku.
Zapraszam do siebie porównamy z 390-tką :) w Acapulco Blue.



d4rek
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2020-01-11, 00:33
Model: Coupe 289 V8 67
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: dolnośląskie

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: d4rek » 2020-06-10, 15:04

Dzięki za odpowiedź. Chodziło mi oczywiście o set magnum. a w felgę 14" wejdzie hamulec tarczowy ? Bo takie mam założone na przód.



Awatar użytkownika
BabaJaga
Stowarzyszenie MKP
Posty: 16
Rejestracja: 2019-02-20, 20:35
Model: Mach 1
Silnik: inny V8
Kolor: Black Jade
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: BabaJaga » 2020-06-19, 23:32

d4rek pisze:
2020-06-10, 15:04
Dzięki za odpowiedź. Chodziło mi oczywiście o set magnum. a w felgę 14" wejdzie hamulec tarczowy ? Bo takie mam założone na przód.
Jeśli to fabryczne hamulce tarczowe to wejdzie bez problemu, tak wychodziło z fabryki. Bardzo dużo mustangów szło z opcją disc brakes, plus wszystkie z pakietem GT Equipment Group. Chyba, że tarcze są większe restomod'owe np. wilwood etc, wtedy musisz sprawdzić.



Awatar użytkownika
BabaJaga
Stowarzyszenie MKP
Posty: 16
Rejestracja: 2019-02-20, 20:35
Model: Mach 1
Silnik: inny V8
Kolor: Black Jade
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: BabaJaga » 2020-06-19, 23:35

Dziękuję wszystkim za dobre słowo ;)
Są filmowe blachy, mały gadżet a cieszy!
Jakby ktoś potrzebował amerykańskie blachy custom, tłoczone wypukłe to polecam AGO tablice z Konstantynowa Łódzkiego, ogarnięta graficzka, dobre ceny i terminy, tłoczenie też ok. Szukałem w USA, ale 90proc ofert na blachy customowe to płaskie drukowane :(

Gobo pisze:
2020-06-10, 13:09
Piękny, gratulacje.
Decyzja odnośnie kół... jedyna słuszna. Ja nie trawię tych 16-stek i większych na klasyku.
Zapraszam do siebie porównamy z 390-tką :) w Acapulco Blue.
Bardzo chętnie! A z jakim nadwoziem masz tego S-coda ? Bo jak to ten conv ze zdjęcia to rzadkość big block bez dachu :)
Załączniki
IMG-20200603-WA0011.jpg
IMG-20200603-WA0002.jpg



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: Gobo » 2020-06-23, 14:01

BabaJaga pisze:
2020-06-19, 23:35

Bardzo chętnie! A z jakim nadwoziem masz tego S-coda ?
'69 MACH1 :) w wersji GT



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: 6t07t » 2020-06-23, 14:40

Gobo pisze:
2020-06-23, 14:01

'69 MACH1 :) w wersji GT
Albo Mach1 albo GT ???


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: Gobo » 2020-06-24, 15:07

6t07t pisze:
2020-06-23, 14:40
Gobo pisze:
2020-06-23, 14:01

'69 MACH1 :) w wersji GT
Albo Mach1 albo GT ???
Źle się wyraziłem, jest Mach1 z wbitą w "buck tag" opcją "GT". Na początku produkcji 69 Ford nie odszedł jeszcze od wersji GT.
Dokładnie jest to "GT Equipment".
pzdr
W.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: 6t07t » 2020-06-24, 16:36

O właśnie 😉
Mach-1 zawierał w sobie pakiet GT ale sam pakiet GT nie był automatycznie wersją Mach-1


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
BabaJaga
Stowarzyszenie MKP
Posty: 16
Rejestracja: 2019-02-20, 20:35
Model: Mach 1
Silnik: inny V8
Kolor: Black Jade
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: BabaJaga » 2020-07-17, 03:06

Gobo pisze:
2020-06-10, 13:09
Piękny, gratulacje.
Decyzja odnośnie kół... jedyna słuszna. Ja nie trawię tych 16-stek i większych na klasyku.
Zapraszam do siebie porównamy z 390-tką :) w Acapulco Blue.
Z przyjemnością :) Gdzie kiedy ? Manual czy auto ?
Przyznam się że powoli chodzi mi po głowie coś z big blokiem ;)

P.S. Jakie macie spalanie w 351 lub większych ? Mam problem z regulacją gaźnika - auto spala chore ilości benzyny 33-34 litry w mieście i 16-18 litrów w lekkiej trasie a to tylko 351 M-code, most 3.25, nowy gaźnik org Holley 650 cfm, jałowe obroty na ciepło 800 (mniej być nie może bo jest ostrzejszy wałek), zapłon elektroniczny pertronix ale w std kopułce ze zwykłą cewką. Manual 4b, na jego usprawiedliwienie jest tylko tyle że czasem parę minut dłużej pochodzi na wolnych obrotach bo miło posłuchać, brzmi wspaniale. Obstawiam zbyt bogatą mieszankę za dużo paliwa - na zimno wręcz wypluwa wydechem nieprzepaloną benzynę i po pracy silnika słychać że go zalewa, ma ktoś w okolicy Warszawy sprawdzonego gaźnikowca w rozsądnych pieniądzach? Wiem że w Waw jest pan Pietrzyk Szarych Szeregów - nie sprawdziłem ale trochę się boję bo tyle opinii pozytywnych co negatywnych, sprawdziłem zakład na Pradze na Omulewskiej i oględnie mówiąc próba nieudana. Ktoś coś ?



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: anbr64 » 2020-07-17, 18:27

Cześć. Jedyny słuszny gaznikowiec w Wawie to pan Pietrzy. Szarych Szeregow 1. Omulewska to duze Fiaty, Łady itp PRL. Spalanie 18l/100 po trasie to normalka na 351. Po mieście i tak niezle. trochę duży ten gaznik masz. jak chcesz oszczędzać to tak jak poleca Holley max 570cfm.
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... rburetors/
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Fred_pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 2015-03-28, 15:25
Model: Mach 1 1969
Silnik: inny V8
Kolor: Candy red apple

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: Fred_pol » 2020-07-17, 22:04

Osobiscie ostatnio lodz - warszawa - lodz + miasto we warszawie w sumie 370 km.
Na autostradzie 110-120
Srednia 15,2 l/100
Skrzynia T5
351W
W miescie inaczej okolo 25l


Pozdrawiam.

Fred

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: anbr64 » 2020-07-18, 08:32

Fred_pol pisze:
2020-07-17, 22:04
Osobiscie ostatnio lodz - warszawa - lodz + miasto we warszawie w sumie 370 km.
Na autostradzie 110-120
Srednia 15,2 l/100
Skrzynia T5
351W
W miescie inaczej okolo 25l
Na T5 masz od razu oszczędności. Poza tym na 351C jest nieco większe spalanie od 351W.
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
BabaJaga
Stowarzyszenie MKP
Posty: 16
Rejestracja: 2019-02-20, 20:35
Model: Mach 1
Silnik: inny V8
Kolor: Black Jade
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: BabaJaga » 2020-07-21, 00:27

Dziękuje za opinie. Nie muszę oszczędzać Mach nie robi przebiegów, bardziej zależy mi na tym żeby wszystko było wyregulowane jak należy. Na zimnym słabo pracuje plus ssanie też takie "niewyraźne", stąd domyślam się że mieszanka za bogata. Wiadomo że skrzynia T5 by mu pomogła, jednak chcę zachować oryginalną skrzynię, słyszałem że toploadery w b.dobrym stanie to już białe kruki, z częściami ciężko. Co do spalania to spotkałem się z opiniami że takie ponad 33 litry to już pułapy zarezerwowane dla big blocków 390 i 428 CJ, stąd moje obawy. Ostatnio w cyklu mieszanym 27 więc powiedzmy że poprawił się:) W takim razie wypróbuję pana Pietrzyka, bo zależy mi na prawdziwej regulacji z próbami na drodze itd, a nie samym pokręceniu śrubkami na postoju. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: Sherif » 2020-08-22, 19:19

BabaJaga pisze:
2020-07-17, 03:06

P.S. Jakie macie spalanie w 351 lub większych ? Mam problem z regulacją gaźnika - auto spala chore ilości benzyny 33-34 litry w mieście i 16-18 litrów w lekkiej trasie a to tylko 351 M-code, most 3.25, nowy gaźnik org Holley 650 cfm, jałowe obroty na ciepło 800 (mniej być nie może bo jest ostrzejszy wałek), zapłon elektroniczny pertronix ale w std kopułce ze zwykłą cewką. Manual 4b, na jego usprawiedliwienie jest tylko tyle że czasem parę minut dłużej pochodzi na wolnych obrotach bo miło posłuchać, brzmi wspaniale. Obstawiam zbyt bogatą mieszankę za dużo paliwa - na zimno wręcz wypluwa wydechem nieprzepaloną benzynę i po pracy silnika słychać że go zalewa, ma ktoś w okolicy Warszawy sprawdzonego gaźnikowca w rozsądnych pieniądzach? Wiem że w Waw jest pan Pietrzyk Szarych Szeregów - nie sprawdziłem ale trochę się boję bo tyle opinii pozytywnych co negatywnych, sprawdziłem zakład na Pradze na Omulewskiej i oględnie mówiąc próba nieudana. Ktoś coś ?
Czemu nie udana ?
Ja robiłem gaźnik u p. Bączka. Wyczyścił wszystko, powymieniał za normalne pieniądze. Byłem wcześniej na Szarych Szeregów to samą usługę wymiany zarządzali więcej niż nowy gaźnik.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [BabaJaga] 1969 Mach 1 odrestaurowany M-Code, Black Jade

Post autor: 6t07t » 2020-08-22, 19:52

Za dużo przelewa tej benzyny.
W pierwszej kolejności to obniż poziom paliwa w gaźniku.
Jeśli masz Holleya to jest to banalnie proste i robi się to z zewnątrz gaźnika, bez demontażu.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”