[MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-14, 20:44

Zbieram hajsik bo też bym chciał, żeby zajęli się moim silnikiem u Spontana;D



MaciekD
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2013-01-17, 01:25
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: ladny

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MaciekD » 2013-01-17, 01:39

sliczna sztuka! :D
chociaz oryginalny kolor wnetrza troche mi nie podchodzi :P



Awatar użytkownika
SPONTAN
Forumowicz
Posty: 351
Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
Model: Coupe 66, 68, 69
Silnik: V8 5.0
Kolor: złoty, srebrny, czarny

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: SPONTAN » 2013-04-25, 11:01

Obrazek
Mrówcza praca przy Maksa koniku ;)
Ostatnio zmieniony 2013-04-25, 12:17 przez SPONTAN, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
SPONTAN-Magkri

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-25, 11:04

A co się stało ze starym?



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2013-04-26, 00:53

Ty pierunie materiał nie przeszedł przez procedury kontrolne!!!!!
Tak to fakt uwijają sie jak w ukropie, Spontan i jego zespół zapracowanych mrówek w V8 mają umowę jeśli się wyrobią z montażem tego całego ustrojstwa będzie jajo niespodzianka :wstyd: , jeśli jednak będzie inaczej przyjedziemy do ciebie z całą ekipą starej paki z MKP i nic już nie będzie jak poprzednio hmmmmm…..
Madasek jesteś ?


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: sim » 2013-04-26, 01:06

Widzę, że moja propozycja z mostem z Foxa/SN95 trafiła na podatny grunt ;)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: rick » 2013-04-26, 02:17

ohhhh ... Max ... Uwielbiam kiedy stare samochody mają bardziej nowoczesne części :hurra:

teraz ... czy mogę porozmawiać z tobą o lepsze zawieszenia i EFI? :hyhy:

myślisz, że samochód jest dobry teraz ... heeheeeeee ... trzymaj się ze mną :P



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAXiu] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2013-04-26, 22:53

[MAXiu] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Moderator już nie żyjesz !!! :cisza:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2013-05-09, 21:06

Kolejne uaktualnienia
Jak zapewne wielu z was zauważyło mój konik przez cały okres zimowy stał w stajni V8 Motors u Spontana .
Zakres prac jakie zostały zaplanowany i wykonane to

-kompletna wymiana układu kierowniczego, częściowe wzmocnienie podłużnic w miejscu mocowania drążków układu kierowniczego

-wymiana układu wspomagania na GENUINE BORGESON POWER STEERING CONVERSION KIT FOR 68-70

-kompletna wymiana zawieszenia na zestaw wykonany z poliuretanów

Obrazek

-odświeżenie bloku silnika wraz z osprzętem
Obrazek
Obrazek
- poprawa kilkunastu detali w komorze silnika

- naprawa i uszczelnienie układu wydechowego

-wymiana kompletnego mostu wraz z instalacją osprzętu i hamulców tarczowych
ObrazekObrazek
Obrazek

-i wiele innych detali …



Obrazek

Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 317
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: Evening » 2013-05-09, 21:54

Napisz prosze jakie kupiles zawieszenie i gdzie.
oraz Twoje odczucia na temat poliuretanów, bo interesowalem sie tematem ale odpuscilem poki co:
viewtopic.php?f=134&t=5366" onclick="window.open(this.href);return false; a wtedy tylko dr.killer si wypowiedzial.
Jak sie prowadzi/czy nic nie skrzypi jak wplywa na twardosc zawieszenia w stosunku do jazdy po miescie.
Z gory bardzo dziekuje


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
;)

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2013-05-09, 22:22

Dokładny opis produktu wrzuci Spontan.
W tej chwili rumak jest niewiarygodnie stabilny, panom z V8 MOTORS dziękuję serdecznie.
Poprzedni stan pozostawiał wiele do życzenia, obecnie mogę i jestem w stanie go w nieznaczny sposób kontrolować podczas pokonywanych zakrętów.
A oto dowód na to że usługa zostało zrealizowana w 99%, jedynie kierowca powinien spędzić na torze mnóstwo dodatkowych godzin. :wstyd:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2013-05-09, 22:29

Evening pisze:Napisz prosze jakie kupiles zawieszenie i gdzie.
oraz Twoje odczucia na temat poliuretanów, bo interesowalem sie tematem ale odpuscilem poki co:
viewtopic.php?f=134&t=5366" onclick="window.open(this.href);return false; a wtedy tylko dr.killer si wypowiedzial.
Jak sie prowadzi/czy nic nie skrzypi jak wplywa na twardosc zawieszenia w stosunku do jazdy po miescie.
Z gory bardzo dziekuje
Myślę że jednym z najważniejszych rzeczy jakie zrobili przy tylnej osi to drążek stabilizacyjny.
Co do jazdy po mieście to tak jeśli siedzisz z przodu jest w miarę miękko ,natomiast z tyłu jest dramat plomby lecą na pierwszej nierówności jak narazie nie skrzypi ale wiem że poliuretany będą skrzypieć lecz nie wiem kiedy to nastąpi :szok:

Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: sim » 2013-05-10, 00:55

Jak kupowałem (leżą w garażu) poliuretany do Foxa (Energy Suspension) to dołożyli mi do tego smar który zapobiega skrzypieniu. Kumpel miał poli tej firmy u siebie w Camaro i rzeczywiście po przesmarowaniu nie zapiszczały nigdy (przez ja wiem 8 lat ?).



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: rick » 2013-05-11, 07:31

SUPER SUPER SUPER :padam:

MAX, za każdym razem jest lepszy :padam:

ktoś troche mnie słuchał :P

teraz powiedz mi, był samochód lepszy w oryginale lub teraz z nowoczesnymi części?

piękny :super: :hurra: :padam:

Teraz trzeba utrzymać odpowiednie ciśnienie w transmisji :oczami:



Arti
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2011-08-25, 22:45

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: Arti » 2013-07-05, 19:52

kurde ,taki fastback mi się właśnie marzy :hurra:

fajny niespotykany niezwiesniaczony kolorek,przyjemny stan tylko nad felgami bym pomyślał :P

jak ci się znudzi i będziesz chciał sprzedać to ustawiam się w kolejce :wstyd: :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”