[MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-02-06, 01:35

SPONTAN pisze:MAX przypomnij jaki engine posiada ta Twoja BESTIA"
302-4V
tu masz marti report

viewtopic.php?f=80&t=3743&start=60#p74813" onclick="window.open(this.href);return false;


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: 6t07t » 2012-02-07, 01:53

Max, może potrzebujesz nową dźwignię do biegów?? Mam zbędną.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-02-08, 20:45

6t07t pisze:Max, może potrzebujesz nową dźwignię do biegów?? Mam zbędną.
O nie dziękuję za propozycje 6t07t,sam mam dwie wprawdzie stare lecz sa ,tak jak z pewnością zwróciłeś uwagę że oddałem właśnie taką do chromowania.
Mam info że w przyszłym tygodniu gratki będą gotowe ihaaaaaaa


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-02-11, 00:15

Mam kolejne wieści od Henry Forda wraz z specyfikacja o moim fastbaku .
Dr.Rick kolejny raz zostałem twoim dłużnikiem dziekuje za list jaki dostałem za twoim pośrednictwem .
Czy kalendarz z 2012 r który dostaniesz w okolicach maja 2012 będzie wystarczającą formą podziękowań?
Załączniki
zdjęcie.jpg


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: rick » 2012-02-11, 02:09

więcej niż wystarczające. :padam:

Nie jest konieczne, ale będe bardziej niż zadowolony :zdrowko:



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: arek900 » 2012-02-11, 13:05

MAX pisze:Mam kolejne wieści od Henry Forda wraz z specyfikacja o moim fastbaku .
Dr.Rick kolejny raz zostałem twoim dłużnikiem dziekuje za list jaki dostałem za twoim pośrednictwem .
Czy kalendarz z 2012 r który dostaniesz w okolicach maja 2012 będzie wystarczającą formą podziękowań?
hehehe :) śmieszne bo też w ramach podziękowań chciałem rickowi kalendarz wysłać ;).



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-02-25, 10:12

Mam ,już są odebrałem moje gratki .
Ich stan przed chromowaniem był katastrofalny , natomiast po powrocie z ciepłej gorącej kąpieli ślinią fantastycznie.
Pewnie zaraz padną pytania o jakość i cenę.
Odebrane elementy są piękne jednak poosiadają również kilka małych wad. zwłaszcza w małych i trudno dostępnych zakamarkach chrom nie położył się tam tak jak bym tego oczekiwał zaznaczę tu że są to bardzo małe drobne elementy z wieloma kantami i wgłębieniami natomiast duże elementy o prostych powierzchniach są wykonane dobrze , oj tam tu chyba przesadzam i się czepiam maleńkich szczegółów.
A wiec reasumując, stosunek ceny do uzyskanych efektów końcowych jest więcej niż zadowalający, powiedzmy że pozostało mi ok 60 % procent zielonych w mojej kieszeni jaki musiałbym wydać na zakup ich za wielką wodą .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: simontlc » 2012-02-25, 10:42

Robi wrazenie , wyszlo powalająco :super: :super: , mam nadzieje że moje zderzaki tez w takim stanie wrócą


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: arek900 » 2012-02-25, 10:46

Max wybacz ale muszę PW :wstyd:
BTW. Bedziesz u siebie podczas memoriału Kuliga? :ok:



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-03-26, 01:33

Odświeżam wątek
Przez ostatnie kila tygodni czyściłem i lakierowałem lampy , naprawiałem instalacje elektryczną i przeglądałem wszystkie kostki i złącza by podczas użytkowania klasyka nie było przykrych niespodzianek .
Postanowiłem dokonać kila zmian i wstawić w klosz tylnych lamp pomarańczową żarówkę LED nie róbcie tego efekt jest mierny szkoda na to czasu ostatecznie kierunki wylądowały we wstecznych lampach z tradycyjnymi żarówkami .
W miniony piątek pojechałem na pierwszy przegląd konikiem ,miałem wątpliwości co do tego badania byłem pewny że będą jakieś wątpliwości i się nie myliłem w celu uzyskania pozytywnej opinie diagnosty po pierwsze potrzeba odpowiedniego diagnosty a ja trafiłem na niezłego łosia niestety gość przestraszył się tematu ,nigdy nie widział takiego obiektu i poległ, ostatecznie zdanie jakie usłyszałem z jego ust brzmiało „musze się z tym przespać „
Z kim pomyślałem ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-03-26, 01:46

Od kilku dni walczyłem z przeróbką instalacji elektrycznej w Fastbacku
Właśnie skończyłem, niby drobna przeróbka lecz sporo problemów które należało rozwiązać w taki sposób by nie uszkodzić istniejącego stanu autka a zadowolić diagnostę który będzie wykonywać pierwszy przegląd w kraju. Może komuś przydadzą się te informacje…
Kierunki z przodu pozostały na tym samym miejscu, pomarańczowy kolor uzyskałem poprzez wymianę żarówki na pomarańczową.
Kolejny problem to pozycyjne, w przedniej lampie nie ma możliwości zainstalowania żarówki, zdecydowałem wiec że wykonam podświetlenie za pomocą
16 W żarówki bezpośrednio za kloszem. Efekt jaki uzyskałem jest imponujący.
Kierunki z tyłu zostały wpięte na kable które podają napięcie do kierunków na masce a same kierunki znalazły się w dwóch lampach wstecznych.
Ze stopem nie było większych problemów, na pedale hamulca znajduje się kostka włącznika światła stopu z dwoma pinami. do jednego z nich podpiąłem zasilanie a z drugiego kabel powedrował bezpośrednio do lamp z tyłu.
Niby niewiele a zajęło mi to ok.12 godzin…
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: rick » 2012-03-26, 04:36

jest coraz lepszy i piękniejszy z każdego postu :padam:

Ja wciąż otrzymuję e-maile od poprzedniego właściciela z prośbą o zdjęcia poprawy co robisz. On jest bardzo zadowolony ze ty kupiłeś go :super:



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-03-27, 00:46

rick pisze:jest coraz lepszy i piękniejszy z każdego postu :padam:

Ja wciąż otrzymuję e-maile od poprzedniego właściciela z prośbą o zdjęcia poprawy co robisz. On jest bardzo zadowolony ze ty kupiłeś go :super:
Cześć Rick jeśli jest taki ciekawy co z jego źrebakiem to zdaj mu szczegółową relacje, a w zamian poproś o krótka historie auta , już w tej chwili mojego Fastbacka .
To by był hit jestem bardzo ciekawy co w życiu przeszedł bidula ? :zalamany:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-03-27, 01:13

W dniu dzisiejszym przejechałem pierwsze 20 km po polskich drogach niezapomniane przeżycie byłem tak przejęty że filmik zle nagrałem , wszystko skończyło by się szczęśliwie gdyby nie mały szkopuł , silnik się przegrzewa w chwili obecnej nie mogę znaleźć przyczyny było Ok 15 C a mimo to po krótkim jednostajnym galopie w którym starałem się go poznać dostał zadyszki .
Ma ktoś może jakieś doświadczenie z tym problemem ?


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: Duchu » 2012-03-27, 02:19

MAX pisze:W dniu dzisiejszym przejechałem pierwsze 20 km po polskich drogach niezapomniane przeżycie byłem tak przejęty że filmik zle nagrałem , wszystko skończyło by się szczęśliwie gdyby nie mały szkopuł , silnik się przegrzewa w chwili obecnej nie mogę znaleźć przyczyny było Ok 15 C a mimo to po krótkim jednostajnym galopie w którym starałem się go poznać dostał zadyszki .
Ma ktoś może jakieś doświadczenie z tym problemem ?
Stara chłodnica
Brak owiewki wiatraka (to mało prawdopodobne bo to najczęściej w korkach wychodzi)
Mało płynu w układzie
Stare węże
Te powyższe pewnie odpadają bo wymieniłeś te rzeczy przy remoncie.
Ewentualnie zepsuty termostat lub wskaźnik temperatury ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”