[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Witam wszystkich.
Wczoraj nabyłem nową skarbonke którą chciałbym zaprezentować. Temat ma służyć do dokumentowania zmian jakie auto przejdzie. Liczę też na podpowiedzi i pomoc klubowiczów co by możliwie łatwo i szybko nabywać części nawet w USA bo z przesyłką sobie poradzę.
Niestety podczas powrotu do nowej stajni po 83km łozysko pompy wody odmówiło współpracy i reszte drogi przebyła na lawecie.
Ale ten odcinek który przejechałem dał mi czas na wyczucie i pierwsze oceny. Prowadzi się całkiem fajnie tak do 110-120 km/h później to już nawet na prostej równej drodze jest ciężko bo trzesie niesamowicie. ale te raczej wina kół.
Silnik i skrzynia całkiem ok ale gaźnik będzie wymagał regulacji i naprawy.
Zawieszenie miękkie ale bez luzów, nawet na zakrętach daje rade i jest przewidywalne.
Hamulce z małym opóźnieniem (bębny) ale działaja prawidłowo
Podłoga jest w zadziwiająco dobrym stanie jak na 46lat i nie była nigdy jeszcze łatana. (i raczej nie będzie)
Zamierzam szkape pomalować profesjonalnie (nie jak to zrobili amerykanie że malowali z uszczelkami) na inny kolor, założyć tarcze, podwójny wydech, dać mu nowe koła. To wstępny plan na dwa lata a później albo nowy właściciel albo rozbiórka i pełna renowacja żeby auto przeżyło kolejne 46 lat.
Poki co jeśli ktoś zna wymiary łożyska pompy wody to byłbym wdzięczny lub namiary na nowa pompe. Jak to ogarne to wtedy rejestracja i zaczynamy zabawe.
Edit:
To co na razie wiem z nr VIN:
6 -1966
R -California, SanJose
07 -Hardtop coupe
A -289 4v V8
Reszte jak sprawdze "build sheet" - ale jeśli o kolor chodzi to nigdzie nie widać żeby był inny pod spodem.
Wczoraj nabyłem nową skarbonke którą chciałbym zaprezentować. Temat ma służyć do dokumentowania zmian jakie auto przejdzie. Liczę też na podpowiedzi i pomoc klubowiczów co by możliwie łatwo i szybko nabywać części nawet w USA bo z przesyłką sobie poradzę.
Niestety podczas powrotu do nowej stajni po 83km łozysko pompy wody odmówiło współpracy i reszte drogi przebyła na lawecie.
Ale ten odcinek który przejechałem dał mi czas na wyczucie i pierwsze oceny. Prowadzi się całkiem fajnie tak do 110-120 km/h później to już nawet na prostej równej drodze jest ciężko bo trzesie niesamowicie. ale te raczej wina kół.
Silnik i skrzynia całkiem ok ale gaźnik będzie wymagał regulacji i naprawy.
Zawieszenie miękkie ale bez luzów, nawet na zakrętach daje rade i jest przewidywalne.
Hamulce z małym opóźnieniem (bębny) ale działaja prawidłowo
Podłoga jest w zadziwiająco dobrym stanie jak na 46lat i nie była nigdy jeszcze łatana. (i raczej nie będzie)
Zamierzam szkape pomalować profesjonalnie (nie jak to zrobili amerykanie że malowali z uszczelkami) na inny kolor, założyć tarcze, podwójny wydech, dać mu nowe koła. To wstępny plan na dwa lata a później albo nowy właściciel albo rozbiórka i pełna renowacja żeby auto przeżyło kolejne 46 lat.
Poki co jeśli ktoś zna wymiary łożyska pompy wody to byłbym wdzięczny lub namiary na nowa pompe. Jak to ogarne to wtedy rejestracja i zaczynamy zabawe.
Edit:
To co na razie wiem z nr VIN:
6 -1966
R -California, SanJose
07 -Hardtop coupe
A -289 4v V8
Reszte jak sprawdze "build sheet" - ale jeśli o kolor chodzi to nigdzie nie widać żeby był inny pod spodem.
Ostatnio zmieniony 2014-02-07, 20:04 przez ERTE, łącznie zmieniany 3 razy.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
witaj Erte,
również witamy Twojego kucyka
podobny był na sprzedaż w doctorclassic, a moze to ten ? kolorku bym nie zmieniał bo takich jest raczej mało i popularne nie są, no ale to Twoje autko
powodzenia i do zobaczenia na trasie/zlotach itp!
również witamy Twojego kucyka
podobny był na sprzedaż w doctorclassic, a moze to ten ? kolorku bym nie zmieniał bo takich jest raczej mało i popularne nie są, no ale to Twoje autko
powodzenia i do zobaczenia na trasie/zlotach itp!
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Fajne klasyczne coupe, gratulacje
Dodaj opis fabrycznej specyfikacji i kilka dodatkowych fotek.
Łożyska pompy nie szukaj, wymień całą pompę. Koszt mały i z USA możesz ja mieć w tydzień.
Dodaj opis fabrycznej specyfikacji i kilka dodatkowych fotek.
Łożyska pompy nie szukaj, wymień całą pompę. Koszt mały i z USA możesz ja mieć w tydzień.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Dzięki za miłe słowa
@ Pavulon - to dokładnie ten, mam nadzieje że będziemy mieli okazje się spotkać bo mieszkamy blisko siebie.
@ 6t07t - no z tą pompą to na amerykańskich stronach jeszcze nie szukałem, a na pl typu classicmustang, allegro i inne znalazłem jedną tylko, ale rózni się wyglądem więc szukam dalej - w pon wyjme starą to po numerze sie znajdzie
Przy okazji poszukam też obudowy wentylatora bo przez to łożysko łopatki uszkodziły wąż od chłodnicy i nie chce żeby się coś takiego powtórzyło.
A co do koloru... w słońcu jest ok ale w sztucznym świetle nie przemawia do mnie. Mam 2 wizje jak miałby wyglądać - nie zdradzam jakie ale wybór zależy która z nich jest mniej popularna.
Fotki oczywiście będą jak tylko kobyła znów wyjedzie o własnych siłach.
@ Pavulon - to dokładnie ten, mam nadzieje że będziemy mieli okazje się spotkać bo mieszkamy blisko siebie.
@ 6t07t - no z tą pompą to na amerykańskich stronach jeszcze nie szukałem, a na pl typu classicmustang, allegro i inne znalazłem jedną tylko, ale rózni się wyglądem więc szukam dalej - w pon wyjme starą to po numerze sie znajdzie
Przy okazji poszukam też obudowy wentylatora bo przez to łożysko łopatki uszkodziły wąż od chłodnicy i nie chce żeby się coś takiego powtórzyło.
A co do koloru... w słońcu jest ok ale w sztucznym świetle nie przemawia do mnie. Mam 2 wizje jak miałby wyglądać - nie zdradzam jakie ale wybór zależy która z nich jest mniej popularna.
Fotki oczywiście będą jak tylko kobyła znów wyjedzie o własnych siłach.
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
No to jestem bogatszy o nry tabliczki znamionowej mimo że ktoś ją pomalował razem z drzwiami a ostatnia cyfra jest przenitowana ale na pewno 6 bo 0 tam nie występowało:
Warranty Number: 6R07A159697
Year: 6 1966
Plant: R San Jose, CA
Body Series: 07 2 Door Hardtop
Engine: A 289 4v V8
Unit: 159697 159697
Miscellaneous Vehicle Data
Body: 65A 2 Door Hardtop, Standard Interior
Color: 4 Silver Frost Metallic
Trim: 26 Black Crinkle Vinyl and Black Rosette Vinyl, Standard Interior
Date: 29A January 29, 1966
D.S.O:71 Los Angeles
Axle: 1 3.00:1, Conventional
Trans: 6 C4 Automatic
Puryści chyba przestaną namawiać mnie na zostanie przy kanarku
Oryginalnie był taki
a wizja jest jeszcze inna
myśle że jutro dorzuce foty z aparatu
Warranty Number: 6R07A159697
Year: 6 1966
Plant: R San Jose, CA
Body Series: 07 2 Door Hardtop
Engine: A 289 4v V8
Unit: 159697 159697
Miscellaneous Vehicle Data
Body: 65A 2 Door Hardtop, Standard Interior
Color: 4 Silver Frost Metallic
Trim: 26 Black Crinkle Vinyl and Black Rosette Vinyl, Standard Interior
Date: 29A January 29, 1966
D.S.O:71 Los Angeles
Axle: 1 3.00:1, Conventional
Trans: 6 C4 Automatic
Puryści chyba przestaną namawiać mnie na zostanie przy kanarku
Oryginalnie był taki
a wizja jest jeszcze inna
myśle że jutro dorzuce foty z aparatu
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Do tej pory żadne auto mnie nie zawiodło. Ale stang jest wredny. Druga awaria zmuszająca do lawety/holowania (na szczescie 400m od garażu) a jeździłem nim dopiero 3 razy:D
Tym razem rozrusznik. Ale żeby dawal jakieś oznaki.
Ale jak go umyłem i polataliśmy troche po okolicy to wrażenia super.
Na tym filmiku od 1:53 widać dodatkowe zegary w stylowych obudowach - orentuje się ktoś czy to jest do kupienia czy to jakiś custom?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Z awarii to jeszcze światła przednie "zgasły" podczas jazdy! - reflektory są ok bo podłączyłem je na krótko i działają. Postojówki i tył świeci normalnie.
Sprawdzałem bezpieczniki, a tu kolejne zdziwienie - 2 przepalone, zapasowe inne wymiary maja (szklane), jednego całkiem brak chyba od zapalniczki. Wcale się nie zdziwie jak jest jeszcze jedna instalacja
Ma ktoś opis tych bezpieczników bo nie bardzo kumam te skróty.
i jak tu dojechać na przegląd...
Tym razem rozrusznik. Ale żeby dawal jakieś oznaki.
Ale jak go umyłem i polataliśmy troche po okolicy to wrażenia super.
Na tym filmiku od 1:53 widać dodatkowe zegary w stylowych obudowach - orentuje się ktoś czy to jest do kupienia czy to jakiś custom?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Z awarii to jeszcze światła przednie "zgasły" podczas jazdy! - reflektory są ok bo podłączyłem je na krótko i działają. Postojówki i tył świeci normalnie.
Sprawdzałem bezpieczniki, a tu kolejne zdziwienie - 2 przepalone, zapasowe inne wymiary maja (szklane), jednego całkiem brak chyba od zapalniczki. Wcale się nie zdziwie jak jest jeszcze jedna instalacja
Ma ktoś opis tych bezpieczników bo nie bardzo kumam te skróty.
i jak tu dojechać na przegląd...
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
te zegary nazywaja sie Rally Pac i możesz kupić na ebayu lub na cjponny
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Jest wredny, potwierdzam. Mój też Trzeba się przyzwyczaić że Ty robisz to co On chce, a nie On co TyERTE pisze:Ale stang jest wredny. Druga awaria zmuszająca do lawety/holowania (na szczescie 400m od garażu) a jeździłem nim dopiero 3 razy:D
Tym razem rozrusznik. Ale żeby dawal jakieś oznaki.
Mam taką ostatnią historię związaną z weselem... dzień wcześniej hasaliśmy dobre pół dnia, zaparkowałem, umyłem... Rano wychodzę w garniaku już lekko spóźniony, wsiadam, przekręcam kluczyk... i co? kręci, ale nie ma nawet przez myśl mu nie przejdzie zapalić... No to otwieram maskę w tym garniturze, demontuję filtr, idę po narzędzia dokręcam gaźnik, wietrzę, sprawdzam podłączenie świec, filtr i wężyk z paliwem...wszystko ok...co więcej zrobię... siadam, kręcę... nie pali Poczekałem 5 min, pokręciłem z 30 razy, z trudem odpalił. Uff... Ale tego dnia za każdym odpalaniem było tak samo... u Pana młodego, Panny, pod kościołem i salą Wróciłem, kopnąłem w oponę i zostawiłem do jutra. Na następny dzień wychodzę, mówię 'zaraz Ci powykręcem świece bydlaku'; ale pomyślałem sobie jeszcze wsiądę i spróbuję pokręcić... I co? Ledwo zdążyłem kluczyk włożyć On już galopuje... Odpalił od razu, bez najmniejszego zająknięcia
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Po radach Pavulona lampy jednak świecą (włącznik od długich był przyczyną) a rozrusznik jednak jest ok tylko... się wykrecił.
Aku do wymiany ale docieramy się wzajemnie
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1613
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Oryginalny kolor to zdaje się Silver Frost Poly. Piękny (to również oryginalny kolor mojego aktualnie białego 66 ).
Wróć do oryginału.
Pozdrawiam
Wróć do oryginału.
Pozdrawiam
Samotny Wilk
Re: Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Piękny quń, na zdjatkach nie widać, żeby było cos do zarobienia:)
sam najlepiej wiesz co musisz a co potrzeba zrobić:)
trzymaj sie swojej wizji, trzymam kciuki:)
sam najlepiej wiesz co musisz a co potrzeba zrobić:)
trzymaj sie swojej wizji, trzymam kciuki:)
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Dzieki panowie
Do zrobienia jest sporo żeby można było swobodnie pomykać
w pierwszej kolejności:
- wymiana oleju i filtrów zrobione
- dołożenie prawego lusterka zrobione
- jeden reflektor się przepalił więc będzie wymiana na H4 obu zrobione
- mocowanie fotela kierowcy zrobione
- ogarnięcie kierunkowskazów
a rozbiórka, malowanie składanie z ustawianiem szczelin to projekt na zime 2013/14
wrzuce jakieś fotki na odświeżenie tematu:
Wszystke wskazuje na to że brakuje mi kłów pod tylnim zderzakiem, ale może są w kartonie z częściami dorzuconym do auta.
A tak wogóle to proces rejestracji ruszył z kopyta i myśle, żekwestia 2-3 tygodni żebym mogl wyjechać na zółtych blachach
Do zrobienia jest sporo żeby można było swobodnie pomykać
w pierwszej kolejności:
- wymiana oleju i filtrów zrobione
- dołożenie prawego lusterka zrobione
- jeden reflektor się przepalił więc będzie wymiana na H4 obu zrobione
- mocowanie fotela kierowcy zrobione
- ogarnięcie kierunkowskazów
a rozbiórka, malowanie składanie z ustawianiem szczelin to projekt na zime 2013/14
wrzuce jakieś fotki na odświeżenie tematu:
Wszystke wskazuje na to że brakuje mi kłów pod tylnim zderzakiem, ale może są w kartonie z częściami dorzuconym do auta.
A tak wogóle to proces rejestracji ruszył z kopyta i myśle, żekwestia 2-3 tygodni żebym mogl wyjechać na zółtych blachach
Ostatnio zmieniony 2013-05-20, 15:52 przez ERTE, łącznie zmieniany 3 razy.