[Piotrek86SKC]- Mustang 1966
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
[Piotrek86SKC]- Mustang 1966
A co tam. Link na temat mojego samochodu i mnie;P
http://www.mmwarszawa.pl/408280/2012/4/ ... ry=kultura" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mmwarszawa.pl/408280/2012/4/ ... ry=kultura" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
http://www.capri.pl/car/5158" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
A także link do profilu Life image na fb podczas kręcenia filmu na MR2012
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
Jeszcze zdjęcia z cyklu takie tam...
http://imageshack.us/g/37/dsc00103eu.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/g/37/dsc00103eu.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
Ok. Podsumowując. Mustanga mam od roku. W ściągnięciu pomógł mi Bujal, którego usługi serdecznie polecam. 10.6.2011 dostałem ubezpieczenie. Pierwszy raz pojechałem nim parę dni później i była to akurat obrona mojej pracy magisterskiej. Wspaniałe uczucie;D Nie byłoby to jednak możliwe gdyby nie Muarah(ten sam drań który pierwszy raz przewiózł mnie swoim mustangiem i spowodował jeszcze większą obsesję na temat mustanga i konieczność kupna własnego), który dzień wcześniej pomógł go odpalić, ponieważ akumulator niestety nie trzymał voltów, a jako żółtodziub nie wpadłem na to;/ Nie mniej wielki szacunek dla człowieka, który wyświadczył mi wielką przysługę i już drugi raz pomógł spełnić czyjeś marzenie;D
Samochód w dobrym stanie, ale na szczęście jest trochę do roboty. Miłe, że posiada klimę, wspomaganie, tempomat, radio. Niby nic, ale parę groszy więcej w portfelu.
Jak na razie udało mi się zrobić zegary, radio, światła awaryjne. Wymieniłem opony i nieszczęsny akumulator.
Następnie wymieniłem filtr i olej. Właśnie czekam na przesyłkę z cj pony parts z przewodami paliwowymi, filtrami paliwa, filtrem skrzyni biegów i dywanikami.
Niestety koszt 140$ + 80$ za transport zostanie jeszcze powiększony o cło i vat;/ Właśnie wysłałem tłumaczoną fakturę do UC. Chyba muszę skorzystać z usług chwalonej przez wszystkich Ani Travel.
Z poważniejszych robót które mnie czekają:
- luzy w kierownicy
- regeneracja kompresora od klimy
- myślę o zainstalowaniu wspomagania hamulców. Nie dość, że bębny to jeszcze bez wspomagania;/
- poprawki blacharskie i nowy lakier
- wymienić porwaną w paru miejscach tapicerkę
- zainstalować podwójny wydech. Ludzie pytają się czym mam I6 tak cicho chodzi. Chociaż muszę przyznać, że mały hałas to czasami zaleta.
- poprawić hamulec ręczny(słabo trzyma;/)
- zniwelować luzy w przekładni AT
- chromy i masa detali, które zrobione jak należy cieszą jak cholera;D
Rick zasugerował mi jeszcze konwersję na T5. Ciekaw jestem czy ktoś już to robił i jakie ma wrażenia.
To na razie tyle;D Mam nadzieję, że szybko się z tym uporam. Liczę, na wskazówki ze strony klubowiczów;D
Samochód w dobrym stanie, ale na szczęście jest trochę do roboty. Miłe, że posiada klimę, wspomaganie, tempomat, radio. Niby nic, ale parę groszy więcej w portfelu.
Jak na razie udało mi się zrobić zegary, radio, światła awaryjne. Wymieniłem opony i nieszczęsny akumulator.
Następnie wymieniłem filtr i olej. Właśnie czekam na przesyłkę z cj pony parts z przewodami paliwowymi, filtrami paliwa, filtrem skrzyni biegów i dywanikami.
Niestety koszt 140$ + 80$ za transport zostanie jeszcze powiększony o cło i vat;/ Właśnie wysłałem tłumaczoną fakturę do UC. Chyba muszę skorzystać z usług chwalonej przez wszystkich Ani Travel.
Z poważniejszych robót które mnie czekają:
- luzy w kierownicy
- regeneracja kompresora od klimy
- myślę o zainstalowaniu wspomagania hamulców. Nie dość, że bębny to jeszcze bez wspomagania;/
- poprawki blacharskie i nowy lakier
- wymienić porwaną w paru miejscach tapicerkę
- zainstalować podwójny wydech. Ludzie pytają się czym mam I6 tak cicho chodzi. Chociaż muszę przyznać, że mały hałas to czasami zaleta.
- poprawić hamulec ręczny(słabo trzyma;/)
- zniwelować luzy w przekładni AT
- chromy i masa detali, które zrobione jak należy cieszą jak cholera;D
Rick zasugerował mi jeszcze konwersję na T5. Ciekaw jestem czy ktoś już to robił i jakie ma wrażenia.
To na razie tyle;D Mam nadzieję, że szybko się z tym uporam. Liczę, na wskazówki ze strony klubowiczów;D
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
Piotrek pierwszą wskazówkę jaką mogę Ci dać to edytuj tematy na forum, będzie czytelniej
.
jeśli bedziesz coś z US zamawiał odezwij się, konstruuje następne zamówienie.

jeśli bedziesz coś z US zamawiał odezwij się, konstruuje następne zamówienie.
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
Możesz zerknąć na moje posty i zobaczysz, że edytuję, ale jak na razie to średnio z odpowiedziami. Na szczęście jest Rick;D
Daj znać jak już będziesz zamawiał w sumie dorzuciłbym parę rzeczy;)
Daj znać jak już będziesz zamawiał w sumie dorzuciłbym parę rzeczy;)
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
to znaczy powiem tak,Rick jest The Best i jego mafia tez:)(wĄSKI Z kILLERA;)
pomaga chlopak kazdemu jak tylko moze i jest to naprawde jak dla mnie Gość,do rany przyłóz.wg mnie RICK POWINIEN ZOSTAĆ Tu NA FORUM jako No1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bez apelacyjnie.pozdrawiam ,Conver67
pomaga chlopak kazdemu jak tylko moze i jest to naprawde jak dla mnie Gość,do rany przyłóz.wg mnie RICK POWINIEN ZOSTAĆ Tu NA FORUM jako No1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bez apelacyjnie.pozdrawiam ,Conver67
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966

Wynik sobotnich zmagań na III Zlocie Zabytkowej Motoryzacji w Sochaczewie.
Więcej zdjęć tutaj:
http://www.facebook.com/red.mustang.1966" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam nadzieję, że niedługo organizator wrzuci materiały do netu włącznie z filmikiem jak po amerykańsku gubię kołpak podczas konkurencji sprawnościowej

- Kylo1789
- Forumowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 2011-04-18, 06:49
- Model: GT Premium 2006
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver with black stripes
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
Brawo Piotrek, kuń jest, furmanka jest, pasja jest...czego więcej potrzeba?
nice ride

- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
Thanks Man;D No tak teraz to tylko potrzeba $, czasu i cierpliwości. Ale mam nadzieję, że niedługo ten samochód będzie nowy jak w 66 r. 

- Kylo1789
- Forumowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 2011-04-18, 06:49
- Model: GT Premium 2006
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver with black stripes
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
Życzę cierpliwości i wytrwałości w dążeniach, a kasa i czas się same znajdą. Ja od zawsze chciałem mieć Stanga 66' fastback...i to jako 1 własny samochód. Nie udało się niestety, ale małymi kroczkami...za to udało się z 2001r. i też nie narzekam. Ludzie zazwyczaj kupują starsze i zmieniają na nowsze, w moim przypadku będzie odwrotnie...i co za tym idzie studnia bez dna 

- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
No mój 66 jest akurat moim pierwszym, ale żałuję, że wcześniej nie miałem chociaż malucha bo może nie byłbym w tylu sprawach zielony. Za to szybko się uczę;D Powodzenia z tym fastbackiem;D Mustang to wcale nie jest taka studnia bez dna. Jak się ma dobry silnik i skrzynie to inne wydatki to już nie są takie straszne;D
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Piotrek86SKC- Mustang 1966
O kurcze, a myślałem że jestem jedyny w PL, którego pierwszym autem był Stang 1st genPiotrek86skc pisze:No mój 66 jest akurat moim pierwszym



_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M