Andrzejka,czyli masz standard alternator??Ja przy renowacji zmieniłem całą wiązkę elektryczna by Painless .Do tego zakupiony alternator wersji "One Wire" i załatwił sprawę regulatora napięcia-nie ma go ,bo jest nie potrzebny,jak i ten kondensator.
Teraz mysle o elektronicznym zapłonie- Pertronix,który raz na zawesze załatwi problemy z przerywaczem,kondensatorem itd,a iskra ponoć mocniejsza.
[anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise
anbr64 pisze:Cześć.
Czy ktoś wie gdzie kupić lub czym zastąpić ten kondensator przepływowy przy regulatorze napiecia? Pozdrawiam
Wpisz w wyszukiwarke wujka google lub ebay c6oa-18832-a i jest tego pełno na licencji forda od 28-60dol
- Samuraj7
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2015-12-19, 20:06
- Model: Convertible 1967
- Silnik: inny V8
- Kolor: Sauterne Gold
Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise
Cześć,
Może ma ktoś z kolegów wymiary mustanga cabrio 1967-1968, amerykaniec niestety wziął się za mały remont blach w komorze silnika i wszystko skopał .
Pozdrawiam
Jacek
Może ma ktoś z kolegów wymiary mustanga cabrio 1967-1968, amerykaniec niestety wziął się za mały remont blach w komorze silnika i wszystko skopał .
Pozdrawiam
Jacek
Pozdrawiam
Samuraj7
660 904 122
Samuraj7
660 904 122