kucyka kupiłem z pełna świadomością problemów jakie będzie mi sprawiał. Tym większa radość, żew ciagu następnych 2 tygodni ruszamy ze spawaniem. Liczę na wasze wsparcie oraz w szczególności na doradztwo techniczne, pozdrawiam ANDI

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
Kasa jak widać po kwotach nie jest wyznacznikiem. Bardziej chodzi o wygodę a przede wszystkim o kontrolę spalin podczas rejestreacji. Chcę zarejestrować na białe tablice a to może być przeszkodą. Macie jakieś doświadczenia? Kontrole emisji spalin robi się teraz nawet na poboczach drogi podczas rutynowej kontroli.stang67 pisze:Ja nie przerabiałem. Podoba mi się dolewanie dodatku i w ogóle to że jest na ołowiowąA z resztą dodatek za 4zł na 60l to nie wydatek
nie słyszałem, żeby do spalin sie przyczepiali, za to za czerwone kierunki na pewno Cie cofnął.anbr64 pisze:Kasa jak widać po kwotach nie jest wyznacznikiem. Bardziej chodzi o wygodę a przede wszystkim o kontrolę spalin podczas rejestreacji. Chcę zarejestrować na białe tablice a to może być przeszkodą. Macie jakieś doświadczenia? Kontrole emisji spalin robi się teraz nawet na poboczach drogi podczas rutynowej kontroli.stang67 pisze:Ja nie przerabiałem. Podoba mi się dolewanie dodatku i w ogóle to że jest na ołowiowąA z resztą dodatek za 4zł na 60l to nie wydatek
Pozdrawiam
wydaje mi się że jeśli auto oryginalnie nie posiada pasów to nawet jeśli rejestrujesz na białe nie sa wymaganestang67 pisze:To raczej nie wpływa negatywnie na skład... a na drodze to mogą ci zmierzyć głośność wydechu.
Na białe to się przyczepią do świateł, kierunków, nie wiem jak pasy, zagłówki?? A na żółte nie musisz spełniać norm
Coś było takiego że jeśli pierwsza rejestracja w PL przed jakąś tam datą to nie musi, a jak pierwszy raz teraz rejestrujesz to musisz spełniać nowe normy... ale głowy sobie nie dam uciąćarek900 pisze:wydaje mi się że jeśli auto oryginalnie nie posiada pasów to nawet jeśli rejestrujesz na białe nie sa wymaganestang67 pisze:To raczej nie wpływa negatywnie na skład... a na drodze to mogą ci zmierzyć głośność wydechu.
Na białe to się przyczepią do świateł, kierunków, nie wiem jak pasy, zagłówki?? A na żółte nie musisz spełniać norm
No własnie. Jezeli auto bylo juz zarejestrowane w kraju (patrz np . Syrenka ) to niewiele ja obowiazuje. Spróbuj wyrejestrowac i zarejestrować ponownie. Co do emisji spalin to mobilne urządzenia ma ispekcja transportu drogowego a ta przejmuje uprawnienia również nad osobowymi. Można liczyć na sympatię do klasyków ale ludzie sa różni. Zagłowki, pasy oraz kierunki to pewnie obowiązek. Można ominąć na różne sposoby przegląd techniczny ale nie policję.stang67 pisze:Coś było takiego że jeśli pierwsza rejestracja w PL przed jakąś tam datą to nie musi, a jak pierwszy raz teraz rejestrujesz to musisz spełniać nowe normy... ale głowy sobie nie dam uciąćarek900 pisze:wydaje mi się że jeśli auto oryginalnie nie posiada pasów to nawet jeśli rejestrujesz na białe nie sa wymaganestang67 pisze:To raczej nie wpływa negatywnie na skład... a na drodze to mogą ci zmierzyć głośność wydechu.
Na białe to się przyczepią do świateł, kierunków, nie wiem jak pasy, zagłówki?? A na żółte nie musisz spełniać norm