[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-04-25, 18:03

Dzisiaj dzięki "Mustang-Shop" po kilku latach zakupów i poszukiwań mam bagnet od 260 :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:
Może to, co niektórych zdziwić, ale jest to część, której zdobycie przysporzyło mi najwięcej problemów.
Na stronach są, ale jak się zamówi to zawsze przychodzi do 289 ( Krótszy ) :mur: :mur: :mur: :mur:
Przy okazji musiałem kupić nowy ogranicznik do drzwi, bo stary się blokował czasami.
Załączniki
IMG_4159.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2018-04-25, 18:19

Czasem pierdoły potrafią wykończyć człeka. .. Brawo za detale !!


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pluzz » 2018-04-26, 12:05

Przemek64 pisze:Przy tej prędkości spalanie dokładnie 14l/100 km na pracującej klimie, co uważam za bardzo zadowalające :super:
Bardzo ładnie. U mnie na trasie ~180km, na DK (Jachranka, Pułtusk, Przasnysz, Mława) a potem 7-ką prawie do domu przy prędkościach blisko 90mph wszyło 16.6l/100km.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-04-27, 09:35

yoozeq pisze:Czasem pierdoły potrafią wykończyć człeka. .. Brawo za detale !!
To szósty bagnet, który nabyłem drogą kupna :kwasny:
Wczoraj go chciałem włożyć. :P
Nie wchodzi, jest za szeroki. :rotfl: :rotfl:
Długość jest ok, to nie cienka gnąca się blaszka jak we wszystkich podróbkach, ale trzeba go będzie zeszlifować na szerokości i będzie. :ok:
Tyle pieniędzy poszło na wesele, a nie chce wejść. ;) (Nie można normalnie)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Rezor » 2018-04-27, 09:40

a może cały czas masz nie tą rurkę od bagnetu? :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-04-27, 12:05

Rezor pisze:a może cały czas masz nie tą rurkę od bagnetu? :D
Rurka oryginalna, jak ją czyściliśmy przy remoncie silnika to miała na oko 50-letnie wżery.
Jest oryginalna z epoki i była przy tym silniku od początku tego jestem pewien. :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-06-11, 12:20

Co roku przed sezonem czyszczę cały aparat zapłonowy, sprawdzam przerwy, wyjmuje świece i ogólnie wszystko jest czyszczone i poprawiane.
W tym roku zrobiłem to dopiero teraz :dobani: czyli przed CMR
Wszystko by było ok jak co roku, ale wykręciłem świece i okazało się, że mieszanka jest zbyt uboga :kwasny:
Po wyczyszczeniu wszystkich styków podkręciłem mieszankę po obu stronach po 0,25 obrotu i nagle trochę mocy przybyło :ok:
Muszę gdzieś podjechać na pomiar mieszanki, bo na oko to nie robota. :zakrecony:
Załączniki
IMG_4298.jpg
IMG_4296.jpg
Trochę zbyt biała
IMG_4293.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-06-19, 09:49

Dopiero wczoraj zorientowałem się (Na dwa dni przed "Classic Mustang Rally" :rozpacz: :mur: :mur: :mur: ), że moje problemy ze składem mieszanki mogą być powodem jednej pękniętej plastikowej dźwigienki w gaźniku, która steruje podwyższeniem obrotów na ssaniu i czymś jeszcze, ale nie jestem pewien czym. :zakrecony: :dobani:
Samo ssanie działało, ale podwyższenie obrotów na nim nie. :dobani:
Zastanawiam się, czy to nie miało wpływu także na skład mieszanki. :orany:
W zorganizowaniu części pomogli mi chłopaki z "Mustang-Shop" :super: :padam:
Dzisiaj będzie rozebrany gaźnik od strony ssania i trzeba będzie wstępnie go wyregulować.
Uwielbiam takie akcje przed imprezami :wsciekly: :wsciekly: :wsciekly: :wsciekly:



Link Deza, który wkleił parę lat temu w moim wątku u mnie zawsze aktualny.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Załączniki
IMG_4322.jpg
IMG_4324.jpg
Ostatnio zmieniony 2018-06-19, 10:21 przez Przemek64, łącznie zmieniany 4 razy.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-06-19, 09:53

Powinno to wyglądać tak
Załączniki
IMG_4325.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-07-02, 17:37

NIE mogłem się powstrzymać, żeby tego nie wrzucić tutaj i na wątek CMR ;) (tutaj nigdy nie zginie)
Na CMR dostaliśmy drzewka, które jak się później okazało, mieliśmy zasadzić w skansenie. :ok:
Jedna z załóg, nie będę pisać która oddała nam swoje drzewko, bo nie chcieli go wozić.
My tak się przywiązaliśmy do swojego, że postanowiliśmy je zabrać ze sobą do domu i posadzić je na działce, natomiast drzewko, które dostaliśmy jako dodatkowe posadziliśmy w skansenie :P
Może nie jest to bardzo eksponowane miejsce na naszej działce, ale będzie sobie rosło i co roku jak będziemy jeździć na CMR będziemy mu robić zdjęcie i wrzucać na forum :ok:
Mam nadzieje, że na jednym z nich drzewko będzie miało 15m :super: :super: :super: :super:
A nasz Dziadziuś będzie nas dalej woził Obrazek Obrazek Obrazek
Tylko gdzie wejdą balkoniki?????? :kwasny: ;)
P.S
Będziemy je dobrze nawozić.Obrazek
Mam nadzieje, że to drzewko będzie rosło w siłę tak jak CMR
Załączniki
IMG_4355.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-07-16, 21:17

Dzisiaj Dziadziuś kończy 54 lata :ok: :hat2: :hat2: :hat2: :hat2: :hat2:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ozzy
Forumowicz
Posty: 328
Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
Model: 13'GT/CS '67 289
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Lublin

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ozzy » 2018-07-16, 21:27

:piwo: :piwo:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-08-06, 11:29

W trakcie wyjazdu na "CMR" Padła mi klima :kwasny: .
Zatrzymaliśmy się w Grudziądzu, gdzie zdiagnozowano awarie czujnika klimy. (a myślałem, że wystarczy uzupełnić czynnik)
Cały CRM bez klimy a cały czas lampa :rozpacz:
W Polsce 0 szans i trzeba było zamawiać.
Dzisiaj dotarł :hurra:
Koszt 55 zł z wysyłką :rotfl: (Więcej kosztowała woda i mydło do częstszych kąpieli. :rotfl:
W czwartek robimy klime :super:
Załączniki
IMG_4456.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-08-20, 14:54

Od jakiegoś czasu mam problem z mrugającymi światłami :dobani:
Na "CMR" Mirek :padam: mnie oświecił, że wymiana włącznika nic nie da a co dziwne dla mnie, to to, że trzeba wymienić włącznik długich świateł.
I właśnie dzisiaj nadszedł czas :D
W sobotę jechałem do pracy i wszyscy na drodze myśleli, że im mrugam światłami, (trochę słabo)
Zobaczymy czy pomoże.
Załączniki
IMG_4483.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: anbr64 » 2018-08-20, 18:59

Przemek, całą Rumunię przejechałem na migających a jak już mnie wkurzyło to wyłączyłem całkowicie. Nic nie pomogło wymienianie wyłączników (to chyba nie o ten chodzi co wymieniasz tylko ten "wyciągany" do załączenia świateł). U mnie pomogło dopiero zamontowanie przekażnika przez który uruchaminane są światła.
Wątek masz tutaj
viewtopic.php?f=133&t=2080&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrówka


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”