[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-08-08, 12:34

jaco pisze:Dobra dobra, daj lepiej zdjęcie, czy po tym dociążeniu wrócił do góry :P
W szpitalu pielęgniarka ma ogolić 80-letniego pacjenta przed operacją. Konkretnie chodzi o pachwiny. Rozbiera pacjenta i widzi ogromny interes. Nie może powstrzymać się od uwagi:
- Dziadku, ależ to prawdziwy młot!
Dziadek dumnie:
- Jeszcze 10 lat temu wieszałem na nim wiadro z wodą i przenosiłem 100 metrów od studni do domu bez pomocy rąk!
- A teraz się to już niestety nie udaje?
- Ano nie, kolana po drodze wysiadają.

Mój dziadek ma 53 lata i kolana zdrowe :cwaniak: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: CzyTyTez » 2017-08-08, 13:57

Przemek64 pisze:Jeśli ktoś twierdzi że klasyk jest tylko do lansu to proszę :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
mi to przypomina czasy jak to kiedyś na zimę do bagażnika poldka wrzucano dwa wory ziemniaków by się lepiej trzymał drogi, a dziś bym powiedział że to szybka konwersja do lowridera :D :rotfl: ponoć laski na to lecą :D :rotfl:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-10-16, 10:35

Dziadek zakończył sezon w tym roku wyjątkowo małym przebiegiem, bo 2639 mil, czyli 4248 km, podczas którego przez gaźnik mu przeleciało 662 l paliwa, co dało średnie 15,6l/100km :ok:
Po sezonie jest do zrobienia klakson i tylne światła, które się zagubił wraz z podświetleniem zegarów :( a także pora się rozejrzeć za nową pompą hamulcową.
Hamulce działają lekko, ale po odpaleniu silnika pedał hamulca nie wpada głębiej, a powinien :D (może to być przyczyną trochę nierównego brania hamulców)
Zbyt wiele roboty zimą nie będzie, ale zawsze ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: conver67 » 2017-10-16, 21:54

Przemo,jesli nadal masz bębny to zbieraj $$$ na konwersję tarcz.a jeśli masz już tarcze to tylko pompa dwuobiegowa z regulatorem siły hamowania:)Wiem,co mówię ,bo mam u siebie i hamulce mam żylety!!!:) :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-10-17, 17:32

conver67 pisze:Przemo,jesli nadal masz bębny to zbieraj $$$ na konwersję tarcz.a jeśli masz już tarcze to tylko pompa dwuobiegowa z regulatorem siły hamowania:)Wiem,co mówię ,bo mam u siebie i hamulce mam żylety!!!:) :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak:
Piotrek przednie tarcze mam tylko coś pompa nie domaga może membrana.
Nie będę kombinował ze starą trzeba kupić nową ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: conver67 » 2017-10-17, 21:48

No jasne,że nowa,to nowa i będzie na lata:)W końcu hamulce to Twoje i innych życie!!! :cisza: :cisza: :cisza: :papa: :papa:



Fatso
Stowarzyszenie MKP
Posty: 44
Rejestracja: 2016-09-01, 15:08
Model: GT '05
Silnik: V8 4.6
Kolor: Srebrna perła

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Fatso » 2017-10-18, 08:04

Oj tam, im słabsze hamulce tym dalej zajedziesz...



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-12-10, 12:22

Dziadek oddany do elektryka.
Przyda się także SPA na zimę.
Na Machu ceramika się sprawdza to i Dziadkowi nie zaszkodzi ;)
Tak się składa że wszystko mam w jednym miejscu i będzie cały czas pod dachem :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-12-27, 17:39

Może to niektórych zdziwić, ale w moim Dziadziusiu zrobiłem wszystko, co byłem w stanie :(
Ci, którzy mnie znają wiedzą, że ja zawsze muszę coś robić a tu :mur:

Postanowiłem go wystawić na sprzedaż :przestraszony:
Cena, jaka mnie interesuje to 279 000 PLN.
Jeśli ktoś przeczyta ten wątek, to cena go nie zdziwi.
Nie licząc ogromnej wartości sentymentalnej, kilkunastu zlotów i wspaniałej zabawy taka jest moja decyzja :rozpacz:

Ja natomiast będę się rozglądał za nowym projektem, dopiero jak sprzedam ten.
Załączniki
_MG_0811-Edit-kopia.jpg
IMG_3076.jpg
IMG_3079.jpg
_MG_0830-Edit.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-04-04, 14:27

Miałem dwie propozycje i dopiero jak one padły uświadomiłem sobie, że nigdy więcej takiego dziadka miał nie będę. :rozpacz:
Widocznie jeszcze nie dojrzałem do rozstania się z nim i diabli wiedzą, czy to kiedyś nastąpi :P
Gdzie będzie miał lepiej?????????
I jeszcze jedno "CMR" :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

bolsiak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 134
Rejestracja: 2014-02-24, 11:50

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: bolsiak » 2018-04-04, 15:04

Słusznie! Trzymaj Dziada ;)
Sam się zastanawiałem trochę, czy nie chwycić za telefon, bo jest rarytas.
Myślę, że mniej bólu głowy przysporzy Ci rozbudowa garażu pod kolejny projekt niż rozstanie z tym :cwaniak:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-04-19, 13:07

Wczoraj Dziadek przed wyjazdem na OZM miał test drogowy 150 km po zimowaniu.
1) Mała poprawka w koncie wyprzedzenia zapłonu.
2) Wymiana małej uszczelki od serwa, w którą wchodzi wężyk podciśnienia. Dzięki temu wróciło wspomaganie hamulców, a także silnik przestał dostawać lewego powietrza i pracuje równiej. :cwaniak:

Dziadziuś gotowy do trasy ponad 500 km w jedną stronę.
Na X OZM :ok: :ok: :ok: :ok:
ObrazekObrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: anbr64 » 2018-04-19, 21:29

:super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super:


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-04-23, 12:36

Po wycieczce na X OZM i przejechaniu 1180 km Dziadziuś po wprowadzeniu do garażu dalej wierzgał kopytami o bramę, bo chciał więcej. :hyhy:
W drodze powrotnej przez całą A1 jechaliśmy z prędkością między 125 a 135km/h (80 mil/h) i wskazanie było z NAVI, Choć wreszcie udało mi się tak dobrać licznik, że jak jadę 60 mil/h to jest 97 km/h na NAVI.
Wcześniej było 90 km/h.
Przy tej prędkości spalanie dokładnie 14l/100 km na pracującej klimie, co uważam za bardzo zadowalające :super:
Dzisiaj po pracy muszą usunąć wszystkie trupy z niego, bo ścielą się gęsto :rotfl: a jak je zostawię, to potem będzie masakra.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Rezor » 2018-04-23, 15:16

Moja cegła ma prawie 2t. Silnik 3.5 v6 wtrysk. Samochód z 2005r i 4 zawory na cylinder i przy podobnych warunkach siorbie tyle samo wiec wynik jak na zabytek bardzo dobry


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”