[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-02, 09:35

Niegłupia rzecz ,znacznie wzmacnia stabilność tej umówmy się "nie do końca stabilnej" konstrukcji:)
Ciekawe czy byłoby dużym "faux pas" gdybym dołożył takie wzmocnienie ,czy torq box (jak zwał ,tak zwał ,ale zdaje mi się że z okna widzę Sudety:) w swoim coupe 66?
Jak sądzicie?
P.S.
Mocno dziwi mnie zasadność istnienia tego wzmocnienia z jednej strony?


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: veeefour » 2017-01-02, 11:06

Jezeli chcesz znac opinie "konstruktora" to te zastrzaly sa dosyc istotne ;)



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-02, 17:08

To że są sporym wzmocnieniem, już napisałem (będąc konstruktorem niskich lotów:) ,chodzi tylko o to czy dołożenie ich w moim coupe z 66r. w którym jak ustaliliśmy fabrycznie jeszcze ich nie było (dopiero później fachowcy z forda zauważyli że całość za mocno się gnie:) nie będzie odbierana przez "fachowców mustangowych" jako karygodny błąd?


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: veeefour » 2017-01-02, 18:46

No ja bym to wstawil w kazdym przypadku bo do podwozia nikt sie tak czepial nie bedzie bo z reguly kazdy dziadek i tak jest
mocno latany plus pozniej jak zmienisz zdanie a zmienisz na pewno to beda pobite juz gary ;)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: 6t07t » 2017-01-02, 19:15

Można dołożyć. Jest to fabryczne rozwiązanie.
Podobnie jak rozpórka Export Brace i Monte Carlo Bar.

Ja za takie modyfikacji punktów karnych nie naliczę ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: Gobo » 2017-01-02, 19:54

Zgadza się, od 68 były montowane po obu stronach, natomiast w 67 miałem tylko od strony kierowcy- przy remoncie dodaję dodatkowy od pasażera. Torque Box znacząco podnosi sztywność nadwozia... przenosi siły skręcające z przednich podłożnic na progi.
Bez nich podłożnica trzyma się tylko na podłodze i spodzie ściany grodziowej (stosunkowo cienka blacha która pracuje).
Podnieście Mustanga po stronie bez torque boxa za tylne koło i sprawdźcie czy drzwi uda się Wam otworzyć (i zamknąć ;)


pozdrawiam
W.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-02, 21:04

swego czasu myślałem o tzw. subframe connector jeżeli bym miał coś dodawać ekstra w celu poprawy wersji fabrycznej, a co można zrobić raczej bez większych problemów domowym sposobem...



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-02, 22:37

Jest błogosławieństwo,będą wzmocnienia ....OBA:)
swego czasu myślałem o tzw. subframe connector
Widzę,że idziemy coraz bardziej podobną drogą, też chcę coś takiego dołożyć,ale troszkę nad tym pomysłem posiedzę, żeby więcej polepszyć niż spieprzyć:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-04, 21:10

quc w końcu doczekał się nowego umaszczenia :)

po przyjeździe do domu zastanawiałem się co ze środkiem i komorą bagażnika... może ja tu czegoś nie wiem, ale maluje się osobno?
mam jeszcze jedno pytanie: pomiędzy pióra tylnego resora można włożyć podkładki teflonowe, by nie skrzypiało, jak to zrobić?
Załączniki
DSC_6381ar.jpg
duma lakiernika :) (p.s. jedyne 2k pln)
DSC_6373ar.jpg
preludium :D
DSC_6387r.jpg
jeden boczek
DSC_6383r.jpg
drugi boczek
DSC_6384r.jpg
maska, klapa
DSC_6389ar.jpg
a na koniec widok na pupinę :)



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: veeefour » 2017-01-04, 21:27

CzyTyTez pisze:duma lakiernika :) (p.s. jedyne 2k pln)
A tam - mam podrobke Iwaty za 500 stoff i maluje dobrze ;)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: 6t07t » 2017-01-04, 21:47

Komora bagażnika ma być w kolorze nadwozia z zawiasami i śrubami włącznie.
Komora silnika (tylko przednia część karoserii) w czarnym półmacie. Maska od wewnątrz w kolorze nadwozia.
Kabina w kolorze nadwozia.
Deska rozdzielcza, wewnętrzne strony drzwi (do uszczelki), kolumna kierownicy z mocowaniem, tylne blaszane tapicerki, panele przy nogach, konsola mają być w kolorze wg typu wnętrza.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-04, 22:01

tak, wydaje mi się że to wiedzą bo upewniałem się kilka razy... dla pewności jutro jeszcze raz ich upewnię :D może podzielili to na kilka etapów bo drzwi i przednie błotniki jeszcze czekają...
i dzięki za kolejne upewnienie :)
pewności nigdy za mało :D



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-05, 09:42

Zauważyłem karygodny błąd w opisie zdjęcia!!!
Rasowy QŃ ma zadek a nie "pupinę" :D


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-05, 21:06

to będzie qunina bo quc jest restaurowany z myślą o mojej 4-letniej córce, która ma pupinę i stopiny, zwane też stopinkami :)



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-06, 21:16

Noo to oczywiście w pełni usprawiedliwia podpis :D


kultura techniczna-to lubię

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”