[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-04-05, 19:32

Qunina powoli zaczyna nabierać kształtów, choć wychodzą kolejne niedoskonałości, problemy:

1. Po założeniu uszczelek, głównie tylnej klapy, drzwi i okien bocznych spasowanie elementów straciło w oczach, tj.
-w połowie długości klapy (obecne repro SD - zapewne niższa sztywność od oryginału czy starszych repro) uległa ona wybrzuszeniu ku górze,
-okna boczne nie dochodzą do samej góry, Panowie z warsztatu sprawdzili że jest to wina dolnych uszczelek/zgarniaczy zamontowanych drzwiach, na dodatek zewnętrzna po osadzeniu w drzwiach jest 1-3 mm (już nie pamiętam dokładnie) poniżej krawędzi drzwi. Jakby tego było mam dziwne odczucie bo zgarniacz zewnętrzny nie dochodzi do okienka wentylacyjnego, powstała tam kilku cm przerwa...
-o powstałych brakach w pasowaniu drzwi, szczególnie dolnej części nie wspominam bo mają zostać "dociągnięte"...

Czy też tak macie? Czy może Szanowni Koledzy podejrzewacie jakiś błąd przy montażu, szczególnie w przypadku tej ok. 1cm szpary powstałej po podniesieniu bocznej szyby?

2. Pokrowce siedzeń, które wyglądały przed remontem stosunkowo dobrze okazały się "dopasowane" do poprzednich zużytych gąbek siedzeń, a co za tym idzie dużym problemem jest założenie ich na nowe gąbki (stelaże odnowione + wspawane mocowania pod zagłówki, które mogą utrudniać założenie pokrowców, gdyż siatka wtedy nie może być idealnie dociśnięta do stelaża oparcia)

3. Problem z wlewem pozostał, tj. po zakręceniu Quń jest pod skosem przechylony w lewo, a na dodatek mam wrażenie że czegoś brakuje bo są luzy. Też tak macie, czy macie jakiś patent by po dokręceniu Quń był w poziomie?

3. Brakująca sprężyna do regulatora szyby została zapożyczona z jakiegoś fiata, mercedesa :D

4. Na zdjęciach widoczny jest również "mój" vinyl :)
Załączniki
DSC_6500r.jpg
zad i jego szpary ;)
DSC_6483r.jpg
uszczelki i zgarniacz
DSC_6484r.jpg
lewa szpara
DSC_6501r.jpg
prawa szpara jak lewa
DSC_6503r.jpg
studnia bez dna zwana wlewem do której wkładamy wyłącznie końcówkę dystrybutora i ew. "witaminki do etylinki" :D
DSC_6496r.jpg
jeszcze nie lustro, ale powoli Qunina wychodzi z ciemności :)



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-04-19, 19:48

cóż... dzięki za odpowiedzi... może uda się kiedyś na jakimś zlocie porozmawiać/podpatrzeć poprawnie osadzone i poprawnie pracujące boczne okienka...
tu się przyznam że dopiero teraz zauważyłem że o ile mam cudownie odnowione wszystkie trójkątne okienka o tyle dolna rama dużego bocznego okienka pozostała w stanie jakim była, może się za to kiedyś wezmę o ile się da...
na jednym ze zdjęć próba założenia starego pokrowca na nowe gąbki :D
odnośnie klapy - porównałem starą uszczelkę która strzelam, że ma ok. 7 lat z nową która jest dużo twardsza, co zapewne jest jednym z powodów wybrzuszenie klapy...
tymczasem przyszło kolejne zamówienie, tym razem bardzo skromne i jeżeli dobrze liczę nr 13 :cool:
kolejna ciekawostka, stary pedał gazu był najprawdopodobniej z audi czego sam nie zauważyłem :wstyd: :D
Załączniki
DSC_6517r.jpg
stelaże odnowione, wspawane mocowania pod zagłówki, nowe gąbki, ale...
DSC_6520r.jpg
rozmiary się nieco zmieniły... w naciągnięciu pokrowców nagrzewnica/opalarka pomaga :D
DSC_6505r.jpg
trzynastka :D



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: radoslawstalowy » 2017-04-19, 21:08

Moja klapa z 66 była praktycznie "nie do ugięcia" w linni poszyć ,aby wyrównać ją w środkowej części musiałem "dociągać" poszycia do klapy. Może nie mam racji ,ale sprawdz bez uszczelki czy klapa pasuje, bo nie sądzę aby uszczelka dała ją radę ugiąć w środkowej części.


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-04-19, 22:00

bez uszczelki było ok, zrywanie uszczelek grozi uszkodzeniem lakieru, a tego chyba nikt nie chce i naprawdę w przeciągu tych ok. 7 lat chyba zmienili skład gumy (tego się domyślam gdyż zakładam że wszystkie uszczelki wyjeżdżają z jednej fabryki), bo nowe są wyjątkowo twarde. Co do klapy to może masz oryginał, a ja niestety reprodukcję, gdyż uważałem że stara od spodu (a tym samym od środka) jest zbyt wyżarta by mogła okrywać pupinę mojej Quniny (choć owa klapa żywota nie zakończyła...) Pozostaje mi liczyć że czas i jakiś silikon ją zmiękczy...



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: simontlc » 2017-04-19, 22:09

Co do uszczelek, ja miałem bardzo sztywne na szyby przód i tył, przez to miałem problemy z mocowaniem listewek ozdobnych, po jakimś czasie zamówiłem (ze sklepu Mustang shop lub jakoś tak) i były dużo bardziej miękkie, więc może te z zestawów są sztywne ?


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-04-19, 22:39

ja kupowałem wszystkie solo ze SD, bodajże jeszcze w 2015



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-08-24, 22:16

dawno nic nie było więc w oczekiwaniu na kolejne części w tym układu wydechowego wrzucam fotki z lawety (zainspirowany zdjęciami mustanga Gobo również zdecydowałem się na zabezpieczenie lakieru zestawem gyeona q2 mohs :) )
Załączniki
IMG_20170516_193205r.jpg
2
IMG_20170516_193150r.jpg
1



Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: StarszyWajchowy » 2017-08-24, 23:04

wyglada zacnie :super:


Tomek

Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: emgie » 2017-08-26, 19:22

O ja Cie... Wygląda super!


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-08-28, 10:19

dzięki chłopaki :) pozostaje sobie tylko życzyć że do końca już bliżej niż dalej, a za miesiąc w końcu ponownie usłyszę jego rżenie i tętent kopyt :super:



mmarrcinn
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2015-01-19, 16:55
Model: mustang coupe 1966
Silnik: inny V8
Lokalizacja:: dabrowa tarnowska

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: mmarrcinn » 2017-09-10, 21:34

witam przez jaka firme najlepiej zamawiac części pozdr



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-09-26, 09:46

podobnie jak wielu innych sympatyków forum do wysyłki wszelakich paczek z USA mogę polecić Carrierwise ( http://www.carrierwise.com" onclick="window.open(this.href);return false;) :)

p.s.
przyznać się kto remontuje teraz mustanga w Płowcach pod Sanokiem? :)



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2018-02-09, 15:21

po blisko rocznym staniu mojej quninki w kolejce prace ruszyły... oczywiście nie obyło się bez niespodzianek:
- albo tylko tylna prawa podłużnica dynacorna była wyposażona w mocowanie dla tylnej linki hamulca ręcznego, albo Pan Partacz nr 2 zapomniał w trakcie wymiany podłużnic o przeniesieniu m.in tego mocowania, brakujące mocowanie zostało szybko dorobione...
- Pan Partacz nr 2 zapomniał również o przeniesieniu elementów hamulca ręcznego które powinny znajdować się pod podłogą, która to również była wymieniana, owe elementy są aktualnie w drodze...
- w międzyczasie "zregenerowane" cylinderki w hamulcach bębnowych zostały wymienione na nowe,
- została wykonane nowe przewody hamulcowe oraz paliwowe,
- elektryka zostanie założona najprawdopodobniej nowa, które tez już jest w drodze... choć stara nie jest zła...

Mam nadzieję że przewody zostały poprowadzone prawidłowo i nie będzie innych niespodzianek...
Rozważam jeszcze (o ile będzie się dało) rozebranie piór by założyć podkładki teflonowe, choć już teraz wiem że o ile oba resory są wyposażone w pięć piór to nie są identyczne...

edit:
z innych niespodzianek:
-nowe pokrowce na siedzenia od TMI nie pasują idealnie na nowe gąbki ;/
-wczoraj wyciągnąłem z domku ogrodowego pozostawiony tam w misce rozłożony na części alternator, który choć całą zimę był pod dachem to został skutecznie zalany i zamrożony, zupełnie jakby chciał jak jakiś mamut przetrwać epokę lodowcową :D
Załączniki
DSC_7017r.jpg
p.s. most jeszcze nie regenerowany, może w przyszłym roku
DSC_7019r.jpg
DSC_7022r.jpg
m.in. dorobione lewe mocowanie dla linki hamulca ręcznego
DSC_7027r.jpg
przebieg linek
DSC_7024r.jpg
brak elementów hamulca ręcznego
DSC_7029r.jpg



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: emgie » 2018-02-09, 20:56

Grunt że idzie do przodu. Wygląda zacnie!

M


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2018-04-13, 20:56

przyszedł czas na skrzynie ;)
już nie chce mi się wspominać że paździoch u którego montowane jest wszystko w całość stwierdził po 4 latach, że skrzyni nie będzie robił, tak więc zawiozłem ją do Pana Wieczorka z Tarnowa (osoby do której wszyscy wożą swoje automaty), którego pozdrawiam ;) Skrzynia zrobiona w ok. 10 dni w czasie których został również zamówiony i wymieniony tłoczek.
Kolejny raz wyjechałem z uśmiechem na twarzy (przynajmniej z Tarnowa) nie tylko dlatego że są zakłady które są w stanie zrobić coś szybko, fachowo i po ludzkich pieniądzach ale również dlatego że kolejny podzespół mojego qunia wygląda na oryginał!! eh te napisy Fomoco, Ford, etc :D
Olej który został mi polecony do tej skrzyni to dexron III efla, czyli jest to chyba ELF ELFMATIC G3, co szanowni koledzy o tym sądzą?
Załączniki
IMG_20180330_152346r.jpg
aaa skrzynia krwawi..... dobry chirurg poszukiwany na cito! ;)
CB64368D-082A-4C84-912B-C9AF7D9A14B2r2.jpg
D64F0C43-4EF1-4319-8999-F2E8DD2038A8r2.jpg
brak? blady strach padł na mnie, ale porównywałem z remontami innych skrzyń i widać ten niby brak w innych skrzyniach również...
FD7592F3-9399-475F-923B-FCB2228C92E4r2.jpg
CD2DB37A-39B4-47DF-B5B6-EC1119B50843r2.jpg
B4801FEA-6DCE-4D4E-ABEF-61D7CF01369Er2.jpg
23012B1C-F362-4D79-8823-0678EB415F71r2.jpg
2C629802-B785-4828-BE5E-C3EA0DE4801Ar2.jpg
DSC_0010r.jpg
mniam :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”