[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: Sherif » 2020-02-22, 13:31

6t07t pisze:
2020-02-21, 19:41
Pas, którego punkty barkowego mocowania są poniżej ramiona będzie bardzo niebezpieczny podczas wypadku.
ale chyba nie bardziej niż biodrowy ?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: 6t07t » 2020-02-22, 16:24

Taki pas po prostu złamie obojczyk a tułów i głowa i tak się spotkają z kierownicą tyle, że nie równo jak przy by to miało miejsce przy samym pasie biodrowym.
W Mustangach od '68 były opcjonalnie montowane dodatkowo i nie zależnie pasy ramieniowe a ich punkty montażowe były oczywiście przy dachu.
Proponuję raczej rozważyć takie rozwiązanie jeśli ma być bardziej bezpiecznie


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: Sherif » 2020-02-24, 02:12

6t07t pisze:
2020-02-22, 16:24
Taki pas po prostu złamie obojczyk a tułów i głowa i tak się spotkają z kierownicą tyle, że nie równo jak przy by to miało miejsce przy samym pasie biodrowym.
W Mustangach od '68 były opcjonalnie montowane dodatkowo i nie zależnie pasy ramieniowe a ich punkty montażowe były oczywiście przy dachu.
Proponuję raczej rozważyć takie rozwiązanie jeśli ma być bardziej bezpiecznie
Imho jak jest dobrze zamontowany i zadziała prawidłowo to zatrzyma ciało przy fotelu. Z racji niskiego pkt zamocowania /napięcia może jedynie uszkodzić obojczyk.
W kabrio raczej ciężko domontować mocowanie pasów do dachu :D



Awatar użytkownika
RetroStang
Posty: 8
Rejestracja: 2020-05-07, 13:17
Model: 1967
Silnik: inny V8
Lokalizacja:: Bielsko-Biała

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: RetroStang » 2020-05-07, 13:55

Zaintrygowały mnie te 3-punktowe pasy z tyłu. Mógłbyś wrzucić kilka zdjęć więcej, zwłaszcza okolice tylnej półki. Z góry wielkie dzięki!



second
Posty: 5
Rejestracja: 2020-05-19, 11:48
Model: szukam
Lokalizacja:: Lublin
Stajnia: Stajnia Lubelska

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: second » 2020-05-19, 17:23

A ja jestem wybitnie zaintrygowany kwestią nabycia i montażu isofixa, poproszę o więcej informacji. Dzięki!



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2020-08-06, 12:49

hej, zdjęcie półki zrobię wkrótce przy najbliższej okazji zejścia do garażu jak tylko nie zapomnę :)
co do isofixa kupujesz elementy z dowolnego auta i po sprawie, u mnie wąsy praktycznie nie wystają spod oparcia kanapy, także jeżeli nie ma fotelika to ich praktycznie nie widać

pytanie do innych użytkowników:
mimo iż quń jest po gruntownym remoncie (piaskowanie, nowe tapicerki), dalej gdy tylko wsiądę choćby na parę minut natychmiast cały przesiąkam czymś co moja żona nazywa "smrodem" i po powrocie do domu wszystko musi iść do prania... czy w waszych mustangach też czymś pachnie co pozostawia na Was trudno usuwalne ślady?



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2020-08-21, 15:10

1. Zdjęcia półki, jest jak jest, nic więcej kombinować mi się już po prostu nie chce, mam teraz na głowie dużo istotniejszym problem - hamulce...

2. Obecnie mam cztery bębny, ale dla bezpieczeństwa trzeba będzie dołożyć tarcze z przodu i nową pompę z wspomaganiem...
Kilka propozycji:
a) CSRP SWAP.1.4/PBU/AT (power assist upgraded with auto trans) - wszystkie swapy pasują do fabrycznych rozmiarów kółek - $799 + S&H
b) https://www.kentuckymustang.com/Disc-Br ... p/6523.htm - wg sprzedawcy też pasuje do wszystkich kółek 14 calowych - $875
c) https://www.ebay.pl/itm/333676854727?ul_noapp=true - sprzedawca zapytany o współgranie z `14 odpowiedział: yes it should be just fine - $649
d) https://www.ebay.pl/itm/171236801177?ul_noapp=true - też mają pasować do `14 lecz nie widzę w zestawie pedała hamowania -$796
Zna ktoś coś?

3. Na wiosnę w auto-kulcie w Boguchwale była jeszcze wykonana:
-poprawa osadzenia (zamiana stron - w poprzednim warsztacie założyli gumowe od wewnątrz a filcowe od zewnętrznej strony :D) uszczelek szyby bocznej w drzwiach - z tym poradzili sobie dość dobrze, w końcu nie mam szpar pomiędzy szybą a rantem dachu i pomiędzy szybą boczną drzwi a szybą tylną boczną pasażera, które prawdopodobnie wynikały z odwrotnego założenia uszczelek.
-uszczelnienie osadzenia szyby czołowej z nieco lepszym dopasowaniem listw wokół szyby
-uszczelnienie bagażnika - poprawili osadzenie uszczelek tylnych lamp po czym niby wszystko weryfikowali ale woda dalej się wlewa...
Krótko: jest lepiej niż było, ale przy dość wysokiej kwocie jaką zapłaciłem za powyższe zadania spodziewałem się braku wody w bagażniku po wizycie na myjni... Podejrzewam że to przecieki przez śrubki w listwie szyby tylnej, ale jeszcze będę to sprawdzać...
Załączniki
IMG_20200820_140338r.jpg
na pasie wisi jeszcze smart kid belt używany zamiast fotelika dla dziecka 140cm na trasy 5-10km
IMG_20200820_140256r.jpg
półka, dziury jeżeli dobrze pamiętam po głośnikach :D



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: Sherif » 2020-08-22, 19:25

CzyTyTez pisze:
2020-08-21, 15:10
2. Obecnie mam cztery bębny, ale dla bezpieczeństwa trzeba będzie dołożyć tarcze z przodu i nową pompę z wspomaganiem...
Kilka propozycji:
a) CSRP SWAP.1.4/PBU/AT (power assist upgraded with auto trans) - wszystkie swapy pasują do fabrycznych rozmiarów kółek - $799 + S&H
Właśnie skończyłem w swoim zakładać zestaw CSRP i w sumie mogę polecić. Wszystko pasuje i jest oznaczone, na stronie znajdzie instrukcje. Dennis z CSRP też z chęcią pomaga i doradza. Ja dokładnie ten set kupiłem co podałeś ale bez serwa bo udało mi się kupić OEM na eBay.
Koła mam na razie fabryczne 14".



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”