[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Brano » 2014-02-09, 13:10

CzyTyTez pisze: teraz mi powiedzcie jakie to felgi, bardziej chodzi mi o rozmiar, nie potrafię tak ze zdjęcia rozpoznać...
kolejna kwestia w sprawie felg to plusy i minusy 14 i 15 oraz ich dobór, bo chyba są jeszcze w kilku szerokościach?
felgi są 14, i są za małe moim zdaniem
ja mam 15, szerokość 215, profil chyba 60, ale to muszę sprawdzić. I moim zdaniem są w sam raz. zobacz z resztą sam na zdjęciach ;)



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: stang67 » 2014-02-09, 14:46

Ja co prawda mam inny wzór, ale zobacz sobie w galerii albo w moim podpisie, to są 14" i opony 205/70.
Lepsze by były z mniejszym et i 15" i takich będę też szukał ;)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2014-02-27, 21:20

Witam,
Z okazji wjazdu i mniej lub bardziej miłych niespodzianek trochę zdjęć od spodu ;]

Obrazek

http://www.photosnack.com/czytytez/pt9ermnn

czekam na Wasze opinie, choćby w stylu: "tragedia" czy też "2 lata do remontu wytrzyma" jeżeli cokolwiek na tych zdjęciach zobaczycie poza "fachowo" położoną "konserwacją"

na zdjęciach podłużnice, cieknąca skrzynia z mokrą miską, miejsce gdzie było zamontowane wspomaganie, niewielki wyciek na silniku,

a tak poza tym to w robocie są luzy na układzie kierowniczym, spieczone hamulce i ich regulacja, zakładanie tylnych pasów bezpieczeństwa pod fotelik i pewnie coś jeszcze ;]



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2014-03-06, 20:43

1. jak to coś rozerwanego się nazywa (link pls :))) )?
Obrazek

2. luzy na układzie kierowniczym, niestety zostały, ktoś mi powie co to jest (link do części again ;) )?
Obrazek

3. spieczony bęben ale wyregulowany i zrobiony + nowe łożyska prawy przód
Obrazek

4. pod dywanikiem niespodziewajka do konserwcji na wiosnę... :
Obrazek
Obrazek

5. gaźnik "prostowany", uszczelnieniony (na ostatnim zdjęciu widać starą uszczelkę która od góry szerokim kanałem przepuszczała powietrze) i wyregulowany:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

w międzyczasie było jeszcze parę duperelek, m.in. odpadająca klamka, pasy pod fotelik dla dziecka i coś tam jeszcze...



Awatar użytkownika
piotr159753
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2013-10-29, 18:02
Model: SHELBY 2014 coupe 66
Kolor: deep impact blue, silver blue

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: piotr159753 » 2014-03-06, 22:01

1 . Upper Ball Joint
http://www.cjponyparts.com/ball-joint-u ... 73/p/UBJ3/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cjponyparts.com/upper-ball-j ... /p/HW1118/" onclick="window.open(this.href);return false;

2.Power Steering Control
http://www.cjponyparts.com/power-steeri ... 967/p/CV3/" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek
Mustang Shelby gt 500 2014 deep impact blue
Mustang V6 1966 silver blue -in progres

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Tomasz78 » 2014-03-07, 00:19

Hej, te upper ball jointy nawet mam - jak bedziesz potrzebował dawaj na PRIV.
A podłogi juz sie do wymiany kwalifikują... Po piasku dziury by wyszly jak w szwajcarskim serze...Zaczynaj sie przymierzac do remontu blach...;)

Pozdrawiam,

Tomasz



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: yoozeq » 2014-03-07, 00:34

Tomasz78 pisze: A podłogi juz sie do wymiany kwalifikują... Po piasku dziury by wyszly jak w szwajcarskim serze...Zaczynaj sie przymierzac do remontu blach...;)
Niestety kolega ma rację :/ Naprawianie pdłogi szpachlą - jak dbrze widzę.... takie rzeczy tylko w USA :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2014-03-07, 08:26

Piotrze dzięki za linki, niestety trochę mnie przestraszyłeś tym wspomaganiem... pokaże to mojemu mechanikowi, musi się tylko dorwać do dokumentacji technicznej...

co do blach, podejrzewam że dach jest w niewiele lepszym stanie niż podłoga... :( ponoć wcześniej był vinyl...
ponieważ quń wygląda jeszcze całkiem przyzwoicie spróbuje sam zakonserwować tą podłogę jak i dach, a za kilka lat doczeka się pewnie jakiegoś generalnego...

Tomasz PW

jak ktoś ma jakieś wspomagania to słucham propozycji :)

szukam tez zestawu do konwersji przodu na przód z halogenami gdyby ktoś chciał się pozbyć takiego w nowym/bdb stanie jak i felg styled steel to zamieniam się w słuch :)



Tepeen
Posty: 8
Rejestracja: 2014-03-08, 20:01
Model: 1967
Silnik: V8 4.6
Kolor: W trakcie

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Tepeen » 2014-03-08, 20:18

KOlego ogladałem tego mustanga. Mierzyłem go miernikiem w celu zbadania ilości szpachli. Było jej troche... Zreszta jak wiesz poprzedni wlasciciel malował go całego i zrobił to nieudolnie. Blacharka tez kiepsko spasowana.
Zrob wszystko od podstaw a na pewno polatasz.

Mam nadzieje, ze kupiłes go w dobrych pieniądzach bo ja już z nim miałem ugadaną bardzo niską kwotę, ale zdecydowałęm się jednak na kupno zabytka.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2014-03-27, 20:30

kolejna galeryjka, tym razem z tej lepszej strony :)

http://www.photosnack.com/czytytez/ptki2kcc" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2014-05-07, 06:41

w końcu zafundowałem sobie standard Marti report - dodany w pierwszym poście.
Ktoś podpowie czym mój qunik różnił się od przeciętnego?? :)
m.in. widzę że była klima, ale niestety nie ma jej "chyba" obecnie, czego można szukać pod maską, jeżeli jakiś czas temu była??



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: stang67 » 2014-05-07, 07:01

CzyTyTez pisze: m.in. widzę że była klima, ale niestety nie ma jej "chyba" obecnie, czego można szukać pod maską, jeżeli jakiś czas temu była??
Myślę że przede wszystkim, tak jak jest u mnie, jedynie pozostałości węży przechodzących do kabiny...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: Przemek64 » 2014-05-07, 11:56

yoozeq pisze:
Tomasz78 pisze: A podłogi juz sie do wymiany kwalifikują... Po piasku dziury by wyszly jak w szwajcarskim serze...Zaczynaj sie przymierzac do remontu blach...;)
Niestety kolega ma rację :/ Naprawianie pdłogi szpachlą - jak dbrze widzę.... takie rzeczy tylko w USA :)
Kolego mój 64 1/2 ma wszystkie blachy konstrukcyjne galwanizowane i to bym Ci polecił ale najpierw je trzeba zrobić.
Było to robione 12 lat temu a mimo tego zabiegu pozostałe elementy po tych latach powoli trzeba zacząć robić bo im później tym więcej trzeba inwestować.
Nie czekaj, lepiej poczekaj teraz na to jak skończysz a będzie lepiej smakowało :megafon:
zerknij jak to wygląda viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
Pamiętaj w klasykach pośpiech zawsze się źle kończy :rozpacz:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: CzyTyTez » 2014-05-10, 20:37

teraz dostrzegłem małą nieścisłość...

w Marti report jest "153118th Ford vehicle scheduled for production at Metuchen"
podczas gdy w Vinie jest numer 253118.
Ktoś podpowie czy to błąd czy jakiś prosty zabieg matematyczny? I czym dokładnie jest ten numer?



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: W końcu!! Mustang 1967 V8

Post autor: stang67 » 2014-05-10, 21:13

CzyTyTez pisze:teraz dostrzegłem małą nieścisłość...

w Marti report jest "153118th Ford vehicle scheduled for production at Metuchen"
podczas gdy w Vinie jest numer 253118.
Ktoś podpowie czy to błąd czy jakiś prosty zabieg matematyczny? I czym dokładnie jest ten numer?
Kolejno numery porządkowe wyprodukowanych mustangów tego rocznika w danej fabryce, zaczynając od 100001 ;)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”