[ronin_sl] renowacja coupe 65 v8

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

[ronin_sl] renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2014-10-06, 22:37

witam serdecznie
całkiem niedawno pomyślałem o klasyku no i wybór padł na mustanga
sprawy potoczyły się błyskawicznie no i jest !!!!
jest sporo tematów do ogarnięcia ale może jak sprzedam jakiś organ wewnętrzny to i prace nabiorą tempa :D
wydaje się, że silnikowo jest ok ma hamulce tarczowe wspomaganie kiery gaźnik 4 gardzielowy nowy wydech z kolektorami , pokrywy zaworów
ford racing , dodatkowe amory ze sprężynami na tylnej osi i jeszcze parę dodatków.
pieszczoty :P wymaga karoseria i wnętrze
może macie coś do powiedzenia jak się zabrać za temat cenne podpowiedzi linki po prostu cenne rady będę wdzięczny :padam:
z postępu moich prac postaram się dokumentować fotograficznie i opisowo jak tylko czas pozwoli
NNNNOOOO I JAKI KOLOR WYBRAĆ W DOMU BURZA - a my jeszcze w lesie hehehe
rozkodowałem nr vin ale nie jest jednoznacznie powiedziane ile miał nominalnie koni. Jak by się komuś zachciał sprawdzić był bym wdzięczny (65 A F D2 01S 23 NR SERII:5T07C159940 )
na dziś tyle pozdawiam :papa:
[URL=http://imageshack.com/f/exAb5PKTj] ... .jpg[/img][/url]
[URL=http://imageshack.com/f/exwKwcX0j] ... .jpg[/img][/url]
Ostatnio zmieniony 2014-10-06, 23:19 przez ronin_sl, łącznie zmieniany 1 raz.



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: arek900 » 2014-10-06, 23:29

:ok:
gaźniczek u Ciebie jest Webera wygląda jak nowy.
http://www.mustangdecoder.com/decoder.h ... decoder.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj możesz rozkodować klasyka :).
Za chwile podesle na maila obiecane linki i schematy.
Dostanie koloru i będzie lalka! :ok:

BTW. Jadąc do ronin_sl z zaopatrzeniem złapał mnie całkiem przypadkiem Tomek z forum :)
Obrazek



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: stang67 » 2014-10-07, 06:42

ronin_sl pisze: rozkodowałem nr vin ale nie jest jednoznacznie powiedziane ile miał nominalnie koni. Jak by się komuś zachciał sprawdzić był bym wdzięczny (65 A F D2 01S 23 NR SERII:5T07C159940 )
Jest :) 200hp, gaźnik dwugardzielowy.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2014-10-07, 09:28

dziękuję bardzo :)
to teraz na Weberze powinno być lepiej
jeszcze raz dzięki



ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2014-10-08, 23:17

dziś pierwsze koty za płoty zacząłem rozbierać furkę i tu miłe zaskoczenie EDELBROCK chyna 800CFM i kolektor dolotowy też Edelbrock

orientujecie się ile mocy teoretycznie chociaż taki zestaw daje ?

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: 6t07t » 2014-10-09, 07:13

Przy gaźniku 800 ten silnik byłby utopiony paliwem...


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: stang232 » 2014-10-09, 07:19

tak szczerze mówiąc, to cała debata o ilosci koni ile masz powinna się zacząć od sprawdzenia nr głowic i bloku, bo możesz tam mieć u siebie równie dobrze 130konną 302 z lat kryzysu paliwowego
http://www.mustangklub.pl/2013/11/jak-o ... 02-od-289/" onclick="window.open(this.href);return false;
jak już będziesz wiedział co siedzi, to wtedy będzie można dopiero gdybać ile taki zestaw dolotowy może pomóc

Coupe pozostanie czarne, czy masz już jakiś kolor wybrany?


Obrazek

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: yoozeq » 2014-10-09, 09:09

Dokładnie tak jak stang232 pisze... Najpierw zacznij od sprawdzenia bloku i głowic... I miej na uwadze, że najlepszy gaźnik i dolot nic wielkiego nie wniesie jeśli reszta będzie źle dobrana... Ale trzymam kciuki że trafiłeś na fajny zestaw :)

P.S.
Z bloku kryzysowego też się da wyciągnąć sporo ale sporo trzeba wymienić ....


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2014-10-09, 09:22

6t07t pisze:Przy gaźniku 800 ten silnik byłby utopiony paliwem...

porównałem go z tym http://www.cjponyparts.com/edelbrock-ca ... /CARBEDL4/

chyba że wyglądają tak samo a a są inne dysze tego nie wiem ale napewno nie będę do niego zaglądał bo auto jest bardzo narowiste i wyznaje zasadę że "jak nie swędzi to nie drap"



ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2014-10-09, 09:26

yoozeq pisze:Dokładnie tak jak stang232 pisze... Najpierw zacznij od sprawdzenia bloku i głowic... I miej na uwadze, że najlepszy gaźnik i dolot nic wielkiego nie wniesie jeśli reszta będzie źle dobrana... Ale trzymam kciuki że trafiłeś na fajny zestaw :)

P.S.
Z bloku kryzysowego też się da wyciągnąć sporo ale sporo trzeba wymienić ....
powiem szczerze że silnik jest bardzo żwawy i odpala na dotyk ja dopytuję tak tylko z czystej ciekawości bo myślę że tej mocy co ma będzie wystarczająco :przestraszony:
przejechałem nim po takim większym parkingu i jest :ok:



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: stang67 » 2014-10-09, 12:01

ronin_sl pisze:
yoozeq pisze:Dokładnie tak jak stang232 pisze... Najpierw zacznij od sprawdzenia bloku i głowic... I miej na uwadze, że najlepszy gaźnik i dolot nic wielkiego nie wniesie jeśli reszta będzie źle dobrana... Ale trzymam kciuki że trafiłeś na fajny zestaw :)

P.S.
Z bloku kryzysowego też się da wyciągnąć sporo ale sporo trzeba wymienić ....
powiem szczerze że silnik jest bardzo żwawy i odpala na dotyk ja dopytuję tak tylko z czystej ciekawości bo myślę że tej mocy co ma będzie wystarczająco :przestraszony:
przejechałem nim po takim większym parkingu i jest :ok:
No to możemy stwierdzić że w takim razie prawdopodobnie masz silnik zbliżony do oryginału/oryginał. Ale gaźnik 800cfm to raczej mocy by nie dodał... nie zawsze więcej paliwa to więcej mocy :zalamany:
Rozmawiałem kiedyś z chyba 6t07t i mówił że do silnika 289 to max 600cfm a i to już dużo. Ile fabryczne gaźniki miały dla C/A-code??


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: 6t07t » 2014-10-09, 13:00

Dla C-code gaźniki 2V miały 245CFM dla gardzieli 1,02"; 287 CFM dla 1,08" i 300 CFM dla 1,14"
Dla A-code gaźniki 4V miały 480 CFM dla gardzieli 1,08" i 600 CFM dla 1,14"
Dla K-code 600CFM dla 1,14"


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: stang67 » 2014-10-09, 13:18

6t07t pisze:Dla C-code gaźniki 2V miały 245CFM dla gardzieli 1,02"; 287 CFM dla 1,08" i 300 CFM dla 1,14"
Dla A-code gaźniki 4V miały 480 CFM dla gardzieli 1,08" i 600 CFM dla 1,14"
Dla K-code 600CFM dla 1,14"
Boję się Ciebie :przestraszony: Myślałem że Cię zagnę, ale Ty wiesz wszytsko :szok: :padam:
Jak odróżnić który był w jakim A-cod'zie? To była różnica rocznikami czy jak? Te liczby 1,08" czy 1,14" to wysokość otworu w kolektorze, czy co dokładnie?


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2014-10-09, 14:32

A z rzeczy elektrycznych zauważyłem, że nie działa wskaźnik temperatury czy jest to jakaś typowa usterka czy należało by coś w pierwszej kolejności sprawdzić
Na razie sprawdziłem wskaźnik na desce i po podaniu napięcia podnosi się macie jakieś sugestie ?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: 6t07t » 2014-10-09, 14:37

stang67 pisze: Jak odróżnić który był w jakim A-cod'zie? To była różnica rocznikami czy jak? Te liczby 1,08" czy 1,14" to wysokość otworu w kolektorze, czy co dokładnie?
Na korpusie gaźnika jest oznaczenie.
Jest to średnica zwężki/kryzy w gardzieli gaźnika.

Oczywiście oznaczenia i parametry dotyczą fabrycznych gaźników 2100 i 4100


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”