Fastback GT 390 1968 Presidential Blue

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nitrox32
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
Model: Fastback GT 390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Presidential blue

Fastback GT 390 1968 Presidential Blue

Post autor: nitrox32 » 2015-08-07, 15:12

Witam Wszystkich!

Postanowiłem podzielić się moim nowym szczęściem...

Od daaaawna myślałem o Mustangu. I to od razu o Fastbacku.
Od kilku lat dojrzewała we mnie myśl, że na swoje okrągłe, co dużo dużo opowiadać,... 50-te urodziny powinienem sprawić sobie taki prezent.
Braciszka, urodzonego w tym samym roku co ja... 1968...
Klops w tym, że moje "okrągłe urodziny" są dopiero za 3 lata... A nawet za 3 lata i półtora miesiąca.

Ale... Samo wiecie, że w tivi, w kinie i w ogóle wszędzie są kawałki związane z tym autem.
Ciągle i ciągle.
Poszedłem na Johna Wicka. Wprawdzie tam był rocznik ciutek inny ('69), ale... klapka w mojej głowie zapadła.
Drugim triggerem był mail od mojego syna, że po FB pałęta się info o sprzedaży Fastbacka. Tym razem okazało się, że z '67. Czyli w niewłaściwym roczniku.
Ze strony http://www.InwestujwKlasyka.pl" onclick="window.open(this.href);return false; wynikało, że dwóch braci z Siedlec zajmuje się Mustangami.
Najpierw zadzwoniłem do tego w Polsce, spotkałem się z nim na Nostalgii, potem do brata za Wielką Wodą.
Stwierdziłem, że trudno. Rocznik PRAWIE jest ok, auto zrobione, kolor ok, wersja ok, ale...
Ale jednak rocznik powinien być przecież 68!
Szukamy innego!

I się zaczęło...

Najpierw określiłem rocznik. Wchodził w rachubę wyłącznie '68 (z oczywistych względów).
Silnik - V8 (z oczywistych względów).
Kolor miał być... ładny. : )
Drobiazgi jak felgi, kierownica, że automat, że auto w dobrym, lub bardzo dobrym stanie.
Przesyłałem Pawłowi zdjęcia tego co mi się podoba. A co nie bardzo.
Że pokrywa filtra taka, a taka nie bardzo, że tapicerka taka, a taka nie. że kiera ta jest super, a ta nie bardzo.
Wchodziły w rachubę dwie opcje - baza - do zrobienia i gotowy, co go ktoś zrobił.
Szukaliśmy we dwóch - Paweł za Wodą, ja na miejscu.
Obejrzeliśmy kilkadziesiąt aut. Albo więcej.

Któregoś dnia znalazłem na eBayu aukcję gościa z Michigan.
Okazało się, że Paweł już z nim dwukrotnie rozmawiał.
Uzgodniliśmy, że powinien polecieć na miejsce i zobaczyć co i jak.
Aukcja trwała.
Na miejscu okazało się, że auto bardzo odpowiada naszym założeniom.
Miało kilka zalet - Fastback 1968, 390 cali silnik, ładny kolor (presidential blue), dokumentację i sprawdzoną historię.
I niestety kilka wad - trochę podkręcony silnik, ręczną skrzynię, głośny wydech, cieknącą skrzynię :przestraszony: : , brak klimy i ogrzewania :szok: :szok: :szok: , brak wspomagania kierownicy :dobani: .

Po krótkiej dyskusji stanęło na tym, że:
- ręczna skrzynia jest ok - zmieniać biegi potrafię :cwaniak:
- podkręcony silnik - i dobrze ;)
- głośny wydech - jeszcze lepiej :hyhy:
- cieknąca skrzynia - naprawi się :cisza:
- klimę i ogrzewanie - się wstawi :super:

Mike powiedział, że możemy sobie kupić na aukcji i że on inaczej nie chce. :mur: :mur: :mur:
Po kilku godzinach negocjacji udało się obniżyć cenę do rozsądnego poziomu i co ważne - w gratisie wszystkie graty, które Mike - właściciel wymontował, przełożył, kupił zapasowe i co tam jeszcze miał.
Do tego raport Marti'ego. I kopię wszystkich rachunków za części, które Mike robił. Z ostatnich 14 lat!

Ale...
Do końca aukcji ciągle były 2 dni...
Mike zgodził się, podpisał umowę wstępną i oczywiście przyjął zaliczkę. :hurra: :hurra: :hurra:

Ufff...

Na pocieszenie dostałem kilkaset zdjęć i filmy, które zapierają dech w piersiach.....

Poniżej kilka zdjęć z wizji lokalnej.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-09-14, 10:52 przez nitrox32, łącznie zmieniany 5 razy.



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: marcinp » 2015-08-07, 15:16

Witaj w klubie. Gratulacje! Prezentuje się pięknie. Życzę wiele radości z jazdy.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: pluzz » 2015-08-07, 15:57

Piekny...

Chyba ma jakąś "ćwiartkową" przeszłość. To są chyba traction bars na piórach :D

Witam w klubie


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: simontlc » 2015-08-07, 16:09

To bracia SZy.z Siedlec? Jeśli tak, Michał organizował mi większość części ,zna mustangi na pamięć, wracając do Mustanga to wali po mordzie, :super:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: bart » 2015-08-07, 16:16

Bardzo ładny, gratuluje!!


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
nitrox32
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
Model: Fastback GT 390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Presidential blue

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: nitrox32 » 2015-08-07, 16:21

A taki opis dostaliśmy od Mike'a. Spora część opisów to dla mnie magia...
Trochę niezdarne tłumaczenie.
Dla mocarzy oryginał... : )

1968 Mustang Fastback – S-code 1 z 1
Oryginalny przebieg 42,260 mil - Aukcja bez ceny minimalnej -
Licytujesz wyjątkowy egzemplarz 1968 Mustang Fastback 1 z 1 Fabryczny S-Code Samochód zidentyfikowany przez Marti Report. Pojazd był starannie restaurowany przez ponad 14 lat. 4 zarejestrowanych właścicieli. Samochód sprzedawany jest z kompletem dokumentów - rachunkami - zdjęciami z restoracji oraz wieloma dodatkowymi częściami. Najlepiej dopracowany samochód spośród wszystkich dostępnych, gotowy do jazdy

SILNIK :
390 ci z 4 biegowa skrzynia top loader.
Standardowa średnica cylindrów i skok tłoka, po szlifowaniu
C3AE-9425-J / 427 kolektor dolotowy niskiego wzniosu z dwoma gaźnikami 600 cfm Holley
Odwrotnie zamontowane (tak jak w oryginale) dźwigienki gaźników
Utwardzone gniazda zaworowe
Zawory 428 ze stali nierdzewnej (2.09 / 1.66)
Oryginalna listwa paliwowa
Oryginalna pompa paliwa Carter z 428 Cobra Jet
1 z 100 Oryginalny filtr powietrza Buddy Barr
Dystrybutor Ford Duraspark
Zapłon MSD-6AL z limiterem obrotów zamontowanym wewnątrz samochodu
(z dodatkowymi częściami)
Wałki rozrządu Comp CC33-224-3 – wznios 494/502 i czas otwarcia 268/274
10.0 / 10.25 compression ratio
427 marine flywheel and C5TA truck bell housing
Mniej niż 2 tys mil po remoncie silnika
Kompletny “build sheet” dokumentujący remont silnika z opisanymi wszystkimi częściami i ich numerami włącznie z blokiem silnika, głowicami itp
Ponad 400 koni mechanicznych i 500 ft lbs momentu obrotowego według symulacji Comp Cam
Kolektory wydechowe Hooker Competition Plus / z ceramiczną powłoką wewnątrz i na zewnątrz
Wszystkie śruby głowicy i części rotujących ze stali nierdzewnej ARP
Aluminiowany wydech z H-pipe i końcowymi wydechami Flow Master serii 40 wychodzący przez tylny zderzak z chromowanymi końcówkami – całościowo wyspawany, żadnych opasek
Zrobiony na zamówienie 3” wał napędowy z najmocniejszymi krzyżakami
Wsporniki trakcji Lakewood z hakami i gumowymi końcówkami
Sprzęgło i docisk robiony na zamówienie
Nowa pompa hamulcowa
Nowe przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej z przodu do bloku mosiężnego bloczku, z zaworem ciśnieniowym i standardowymi przewodami z tyłu
Hamulce tarczowe z przodu / bębnowe z tyłu – wszystko po remoncie, nowe tarcze, nowe bębny
Brak wspomagania
Fabryczny oryginalny większy drążek stabilizacyjny
Tylny most 9” ze sprzęgłowym mechanizmem różnicowym (LSD) i przełożeniem 4.30
Amortyzatory KYB
5-piórowa sprężyna po stronie kierowcy i 6 - piórowa sprężyna po stronie pasażera

WNĘTRZE:
Kompletnie odrestaurowane na oryginał / czarne w siedzeniami comfort weave
Fabryczny pakiet GT
Panel deski rozdzielczej z drewnianym słojem
Drewniana kierownica z klaksonem Mustang
Lewarek zmiany biegów Hurst z fabryczną białą gałką.
Oryginalna podsufitka z konsolą i podświetleniem
Obrotomierz zamontowany na kolumnie kierowniczej
Składana tylna kanapa
Oryginalne ramienne pasy bezpieczeństwa
Pasy bezpieczeństwa NPD
Otwierany panel do bagażnika
Brak nawiewu
Zaślepiona nagrzewnica
Brak osłonek słonecznych
Zaślepiony panel radia z zegarami temperatury i ciśnienia oleju
Brak wygłuszenia dźwięku

KAROSERIA:
1 nowy lakier w 2005 – w oryginalnym kolorze Presidential blue metalik z oryginalnym perłowo niebieskim paskiem C na boku, pod bezbarwnym oryginalny kolor Presidential blue metallic - tak jak wyjeżdżały z Fabryki
5 warstw lakieru bezbarwnego
Kolor wypolerowany na lustro
Wszystkie panele proste, bez żadnych defektów. Wygląda jak lustro, przy którym można się golić. Prawdziwie wyjątkowa przejrzystość.
Wnętrza drzwi, spod maski I tylnej klapy bagażnika wypolerowane tak samo jak na zewnątrz
Komora silnika w tym samym kolorze
Skrupulatna 24 - miesięczna odbudowa
Wszystkie wnęki idealnie spasowane od góry do dołu i od przodu do tyłu samochodu
Wszystkie elementy karoserii fabryczne poza przednim lewym błotnikiem, który wymieniony został 30 lat temu.
Pasy na masce pomalowane czarnym lakierem, nie tak jak naklejka w oryginale.
Kierunkowskazy w masce
Fabryczne chromowany boczny marker z czerwonymi swiatłami
Chromowane przednie kierunkowskazy w dolnej części błotnika
Aluminiowe przednie koła Weld 15 x 4 w/ 175-80R 15 z oponami BF Goodrich
Aluminiowe tylne koła 15 x 8 z oponami P275/60R15 Drag Radials
Felgi są w idealnym stanie i polerowane ręcznie każdej zimy wewnątrz I na zewnątrz
Wszystkie szyby oryginalne Carlite poza przednia, która także jest Carlite, ale z przyciemnieniem przeciwsłonecznym
Wszystkie chromy lśniące, zderzaki wymienione.
Oznaczenie Hurst Equipped na tylnej klapie po lewej stronie

PODWOZIE :
Antykorozyjne czarne zabezpieczenie
Czyste – zero rdzy

BAGAŻNIK :
Podszyta mata
Brak zapasowego koła
Brak oświetlenia, ale przewody zainstalowane
Akumulator w dalszym ciągu pod maska.

STRESZCZENIE :
14-letnia restauracja w moim garażu
Dodałem chromowane listwy nadkoli i progów, których nie było w samochodzie kiedy go kupiłem.
Wszystkie rachunki od pierwszego dnia podzielone na karoseria, silnik, wnętrze. Każda śrubka i nakrętka, która była potrzebna do tego samochodu.
Raport Marti Elite identyfikujący go jako jeden z jednego One of One Car
281 samochodów w kolorze Presidential blue, a ten to jedyny, który wyjechał z fabryki z czarnymi pasami na masce.

HISTORIA SAMOCHODU:
Samochód był oryginalnie używany do jazdy na co dzień i do wyścigów.
Uchwyty holownicze są ciągle na podłużnicach, ale stojaki zostały wycięte.
Z moich poszukiwań wynika ze mógł to być DRO (Drag Race Optioned) na podstawie fabrycznego pakietu drag race. Nie mogłem tego niestety potwierdzić.
Samochód jeździ w temperaturze 180 F. Nigdy się nie przegrzewa.
Oryginalne felgi z kapslami środkowymi i oponami



Awatar użytkownika
nitrox32
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
Model: Fastback GT 390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Presidential blue

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: nitrox32 » 2015-08-07, 16:41

I w oryginale dla mocarzy:

1968 Mustang Fastback – S-code 1 of 1
Original 42,260 miles - No Reserve Auction -
An exceptional example of a 1968 Mustang Fastback 1 of 1 Factory S-Code Car as identified in the Elite Edition Marti Report. This vehicle has been meticulously restored over 14 years, 4th Registered Owner. Vehicle comes with all Paper Work – Receipts – Restoration Photos and allot of extra parts too many to list. This is as Turn Key as you can get.

DRIVETRAIN :
390 ci w/ 4 speed top loader trans
Stock bore and stroke, machine honed
C3AE-9425-J / 427 low riser dual quad intake w/ 600 cfm Holley carbs - C3AE-9425-J / 427
Reverse mounted as original w/the correct repo carb linkage (progressive)
Hardened valve seats
428 stainless valves 2.09 / 1.66
Original Correct fuel log
Original new 428 CJ Carter fuel pump
1 of 100 Original Buddy Barr air cleaner
Ford Duraspark distributor (curved)
MSD-6AL ignition box w/ rev limiter chip – inside car behind glove box (Comes with extra MSD parts / chips)
Comp Cams CC33-224-3 – 494/502 lift 268/274 duration
10.0 / 10.25 compression ratio
427 marine flywheel and C5TA truck bell housing
Less than 2K on the engine build
Complete engine build sheet w/ all part #’s for all parts including block, heads, etc. included
400 plus horse Power with 500 ft lbs of torque as is, per Comp Cam simulation
Hooker Competition Plus Headers / ceramic coated, inside and out
All ARP stainless fasteners on top and ARP fasteners inside the rotating assembly
Aluminized exhaust w/ H-pipe and Flow Master 40 series mufflers that exit at the rear bumper w/ chrome tips – welded, no clamps
Brand new custom built 3” drive shaft w/ larger ends and heaviest duty U-joints
Lakewood traction bars w/ J-hooks and rubber snubbers
Custom built clutch and pressure plate
New master cylinder and booster
All new stainless steel brake lines in the front to the brass metering block, w/ a residual in line pressure valve for the rear with Regular seamless brakeline tubing to the rear
Front disc brakes / rear drums – all rebuilt / new rotors and drums
Manual steering
Factory Original Larger front sway bar
9” rear end – N case Posi / Locker w/ 4.30 gears
KYB shocks on all 4 corners
5-leaf springs DS / 6 – leaf springs PS
No billet – 60’s style engine compartment. Tastefully complemented

INTERIOR:
Complete restoration – stock / black w/ comfort weave bucket seats
Factory GT equipment group
Wood grain cluster and surround across dash
Grant wood wheel w/ Mustang horn center
Hurst shifter (re-chromed ) Factory white shifter ball
No console
Original headliner and overhead console w/ map lights
No sun visors
Radio delete plate w/ SW oil and temp gauges
Heater delete w/ block off plate
No sound deadene
Column mounted SW - 8 grand tach
Fold down back seat
Original shoulder belts
NPD seat belts
Flip up access panel from trunk

EXTERIOR:
1 repaint in 2005 – original color Presidential blue metallic w/ factory C-stripe done in pearl blue, under the clear, and wrapped around as per Factory
5 coats of clear over base coat / clear coat
Color sanded and buffed to mirror finish
All body panels are arrow straight and there is no distortion. Looks like a mirror that you can shave in. Truly exceptional clarity
Door jambs, back side of hood and trunk lid were treated the same way as the body and color sanded and buffed
Engine compartment painted the same as the body color
Meticulous 24 Month rebuild
All body panel margins are exact from top to bottom and front to rear
All sheet metal is original from the factory w/ exception of the DS fender that was replaced 30 yrs ago
Has the black out hood treatment, painted, not a decal as original
Turn signals in the hood
Factory chrome rear reflector side markers w/ red inserts
Chrome front turn signals in the lower front fenders
Weld wheel aluminum direct bolt front rims 15 x 4 w/ 175-80R 15 BF Goodrich touring tires
Weld wheel aluminum direct bolt rear rims 15 x 8 w/ P275/60R15 Drag Radials
Rims are excellent and are hand polished every winter, both inside and out
All weights are on the back side
All glass is original Carlite w/ exception of the front w/shld, which is also Carlite, but is Sun-ex shaded
All exterior chrome and bright work replaced including front and rear bumper
Has the Hurst Equipped emblem on the DS rear tailight valance, just right of the inboard tailight

UNDERBODY:
Rust oleum chassis satin black
Clean - No Rust any where

TRUNK:
Felt backed trunk mat
No spare
No trunk light, but the wiring harness is installed
Battery is still located in the engine compartment

SYNOPSIS:
14 year restoration in my garage
I added the chrome wheel lip moldings and the rocker trim, which was not on the car when I acquired it
All receipts from day one, separated by body, engine, interior. This includes every nut and bolt and anything else needed to complete the car
Marti report Elite identifies this as a One of One Car
281 cars that were optioned painted Presidential blue, and this is the only one that came with the blackout hood treatment by Factory

History of the Car:
The car was originally dual duty as a drag race car and a daily driver
The tow bar plates are still on the front frame rails, though the stanchions have been torched off
Research shows that this may have been a DRO ( drag race optioned ) car, based on all the factory option drag race parts that are on it. However I cannot confirm
Car runs at 180 degrees. Never Over heat
Original Rims w/trim rings and center caps that have tires mounted on them



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: ERTE » 2015-08-07, 18:20

piękny!



Awatar użytkownika
B0kiem
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Białystok
Kontakt:

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: B0kiem » 2015-08-07, 19:09

cudny, jakby wyjęty z moich marzeń :serce: mam nadzieję, że też kiedyś takiego doczekam :cool:



Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Fastback 390 GT 1968 Presidential Blue

Post autor: StarszyWajchowy » 2015-08-07, 20:14

Gratulacje :super:
Czy cena w US jest tajemnicą?


Tomek

Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue

Post autor: StarszyWajchowy » 2015-08-07, 22:03

Powiedz chociaż czy zmieściłeś się w 30 tyś w US (bez opłat) :)


Tomek

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue

Post autor: conver67 » 2015-08-07, 22:10

Rewelacja;)) :cwaniak: Witamy w Klubie:) :ok: :ok: :ok:



Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue

Post autor: MAKU » 2015-08-07, 22:12

Piękny:) Gratulacje:)


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

Awatar użytkownika
Damianss7
Młodszy Forumowicz
Posty: 68
Rejestracja: 2015-06-28, 22:16
Model: Coupe 1966
Silnik: inny V8
Kolor: Blue
Kontakt:

Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue

Post autor: Damianss7 » 2015-08-07, 22:57

Jeszcze jeden mały minus :D brak prawego lusterka :D
Piękny Mustang :super: :piwo:



Awatar użytkownika
nitrox32
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
Model: Fastback GT 390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Presidential blue

Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue

Post autor: nitrox32 » 2015-08-07, 23:19

Wlaśnie otrzymałem wiadomość, że Fastback jest juz zdjęty ze statku. :hurra: :hurra: :hurra: Czyli kontener nie wpadł do oceanu. :)

Bardzo dziekuję za słowa uznania i za maile. Od razu lepiej sie poczułem, że jest wielu z takim samym świrem jak mój. :)))

Spieszę z wyjaśnieniemi.
Nowe opony jadą wraz z drugim Fastbackiem (bo brat jechał z kolegą).
Felgi założę GT. Na którejś focie je widać. Tyle, ze wypolerować trzeba.
Lusterka jadą. Prawe i lewe.
Klima i ogrzewanie też są.
Dodamy elektrykę do szyb.
Nowa wykładzina do bagażnika. Nie potrafię przekonać sie do tej ceraty w kratkę... :) Puryści - wybaczcie... :)
Dywaniki.
Pokrowiec z rozpędu też jest. Tyle, ze doleci później. Bo nie zdążyli go dostarczyć do momentu wysyłki auta.
Komplet uszczelniaczy i uszczelek do skrzyni.

Kolor zostaje taki jak jest. Wg Pawła lakier można co najwyżej nawoskować. Mike miał świra na tym punkcie.

Gdzieś w przyszły piatek odprawa. Potem transport do Polski.
Potem papierologia u nas.
No a potem naprawy i montaż gratów.

Ma stanąć pod moim domem dokładnie 23 września. Czyli w moje urodziny.
Czy wytrzymam i nie pojadę zobaczyć wcześniej Fastbacka? Żeby radość byla pełna powinienem zagryźć zęby i nie podglądać.

Ech... jeszcze aż 47 dni... A może tylko???
Liczę te dni i liczę...



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”