(empi1955) MUSTANG II KING COBRA
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
No i wreszcie !!! Serducho po transplantacji ożyło! Jak on ładnie brzmi !!!!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Coś dla miłośników dzwięków i klawiatury.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
I na dodatek jeszcze zaczął jeździć!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Dorzuciliśmy jeszcze dodatkową chłodnicę oleju skrzyni biegów.
i jeszcze przed świętami po ponownym "wybebeszeniu" wnętrza auta
rozpoczął się montaż wyposażenia obejmujący: nowe wykładziny, siedzenia z wymienionymi poszyciami, plastikowe osłony boczków i słupków.
Jest jeszcze kilka problemów, które trzeba rozwiązać, ale to już naprawdę z górki!
i jeszcze przed świętami po ponownym "wybebeszeniu" wnętrza auta
rozpoczął się montaż wyposażenia obejmujący: nowe wykładziny, siedzenia z wymienionymi poszyciami, plastikowe osłony boczków i słupków.
Jest jeszcze kilka problemów, które trzeba rozwiązać, ale to już naprawdę z górki!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Chcąc przyśpieszyć prace przy aucie zaklinam rzeczywistość ! Zmiana numeru rejestracyjnego i tablic na te "normalne" czyli pomniejszone ! Nie bardzo pasują do customowej ramki , ale jest o wiele lepiej niż było!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Forumowicz
- Posty: 393
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Może zrób sobie podkładkę pod tablice w kolorze tablicy (żółta z niebieskim paskiem) . wtedy wypełnisz całość pola
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Tak, podkładka to jedyne wyjście na wypełnienie ramki "amerykańskiej". Jako podkładkę używam oryginalną amerykańską tablicę montując ją tak aby była widoczna nazwa stanu USA. Najlepiej tego z którego przyjechało auto. Tu powinien być Michigan.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Walka z oporem materii trwa!
Po krótkim czasie prób okazało się, że nawet nowe rzeczy (wyjęte z pudełka) mogą być obarczone wadą np. nieszczelność pompki paliwa gaźnika HOLLEY. Pierdoła, ale zabiera czas , trzeba zdemontować gażnik , wymienić uszczelki, zamontować ponownie. Jeśli weźmiemy pod uwagę czas jaki King Cobra przebywa w tym warsztacie to łatwo można się domyśleć, że tak (w sumie) proste czynności muszą "dojrzeć w czasie". Chyba wszyscy zaangażowani mają już dość tego auta, oprócz właściciela auta!
Gaźnik "out" ...
wypad na stół ...
Do auta wjeżdżają również siedzenia po wymianie tapicerki ... Znów będzie bardziej czerwono niż w piekle! Wszystko zgodnie z oryginałem!
Po krótkim czasie prób okazało się, że nawet nowe rzeczy (wyjęte z pudełka) mogą być obarczone wadą np. nieszczelność pompki paliwa gaźnika HOLLEY. Pierdoła, ale zabiera czas , trzeba zdemontować gażnik , wymienić uszczelki, zamontować ponownie. Jeśli weźmiemy pod uwagę czas jaki King Cobra przebywa w tym warsztacie to łatwo można się domyśleć, że tak (w sumie) proste czynności muszą "dojrzeć w czasie". Chyba wszyscy zaangażowani mają już dość tego auta, oprócz właściciela auta!
Gaźnik "out" ...
wypad na stół ...
Do auta wjeżdżają również siedzenia po wymianie tapicerki ... Znów będzie bardziej czerwono niż w piekle! Wszystko zgodnie z oryginałem!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Coraz bliżej końca! Tadaaam !!!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
- jadąc cytatem z "Psów" - "... końca mojego lub auta"
Na dziś - auto znów w robocie, nie zdążyło wrócić w ruch uliczny ! Rozsypał się silnik!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 208
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Trzymaj się, nie odpuszczaj. Jesteśmy z Tobą.
Ogarnięcia tego niesfornego ogiera życzę.
Ogarnięcia tego niesfornego ogiera życzę.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Coś drgnęło i powoli zbliżamy się po raz kolejny do celu! Nie pozostaje nic tylko czekać!
https://www.facebook.com/VPSmotor1/post ... xackyi9Bvl
https://www.facebook.com/VPSmotor1/post ... xackyi9Bvl
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs