(empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: MAX » 2018-12-18, 19:22

Dawno tu nie zaglądałem. A tu proszę mała rewolucja pięknie to wygląda !!!!
Bedzie piękna


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-01-10, 20:19

Pierwsza, noworoczna wizyta w warsztacie lakierniczym. Coś tam drgnęło, autko zmieniło stanowisko postoju. King Cobra po pierwszym szpachlowaniu i szlifowaniu dziś dostawała kolejną warstwę epoksydu. Pozostałe części blacharki: drzwi , maska, pas przedni, błotniki, pokrywa bagażnika są już wyczyszczone i pokryte epoksydem. Niektóre z nich są również po pierwszym szlifowaniu. Plan jest następujący : po całościowym końcowym przygotowaniu do lakierowania nastąpi obróbka i lakierowanie powierzchni wewnętrznych przedziału silnikowego , bagażowego i pasażerskiego. W międzyczasie w domowym zaciszu poszczególne zespoły wyposażenia wnętrza podlegają rozbiórce na części pierwsze, czyszczeniu i ew. renowacji.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: Przemek64 » 2019-01-11, 10:47

Marek na OZM będzie gotowa?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-01-11, 13:40

Nie ma szans! Na drogę wyjadę - myślę ok. lipca tego roku. "Wąskie gardło" to silnik, który przy dobrych wiatrach będzie gotowy na koniec czerwca.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-01-21, 23:54

Ostateczna warstwa szpachli natryskowej przed ostatnim szlifowaniem. Ostateczne pasowanie elementów nadwozia. Jest lepiej niż z fabryki ! I wkrótce lakierowanko ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 179
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: no name » 2019-01-22, 12:07

Na ostatnim zdjęciu ten koleś obok Ciebie Marku jakiś taki nie wyraźny, że tak popiszę się merytorycznym postem ;)

A poważnie to trochę zazdroszczę Ci autka, bo tez marzy mi się klasyk ale do tego oprócz ecie-pecie potrzebowałbym dodatkowego garażu. Miejsce jest ale drogi nie ma :zalamany:



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-01-22, 17:57

no name pisze:
2019-01-22, 12:07
Na ostatnim zdjęciu ten koleś obok Ciebie Marku jakiś taki nie wyraźny, że tak popiszę się merytorycznym postem ;)

A poważnie to trochę zazdroszczę Ci autka, bo tez marzy mi się klasyk ale do tego oprócz ecie-pecie potrzebowałbym dodatkowego garażu. Miejsce jest ale drogi nie ma :zalamany:
Myślę, że każdy byłby niewyraźny jakby miał takiego upierdliwego klienta jak ja. :D
Marzenie - spokojnie jeszcze zdążysz je spełnić. Czego Ci życzę! Co do dodatkowego garażu, to ja zastosowalem jedno z najprostszych rozwiązań.
Jedno stanowisko w garażu i do 3 stanowisk pod wiatą. I rotujemy ... Ruch w interesie musi być. ;)

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-03-05, 18:38

Prace miały przebiegać zgodnie z wcześniej ustalonym planem. Wszyscy którzy mieli do czynienia z renowacją wiedzą o czym piszę i co mam na myśli.
Miało być dobrze ! - a wyszło jak zawsze !
Ktoś zachorował, ktoś się obraził i zmienił piaskownicę na inną, nowy "mistrz ceremonii" pojawił się z inną koncepcją działania, a czas płynie ...
Od prawie dwóch miesięcy trwają prace zbrojeniowe nadwozia w elementy zewnętrzne wraz z niezbędnymi jak się okazało poprawkami blacharskimi. Zewnętrzne elementy charakterystyczne dla King Cobry (air dam, spoiler tylny, zderzaki, listwy, uszczelki, lampy, itp) są dokładnie dopasowywane. Ma to gwarantować że ich ponowny montaż po rozbrojeniu i polakierowaniu (nadwozia oraz tych elementów) przebiegnie bezproblemowo "z zamkniętymi oczami". Jak na razie jesteśmy w polu, a biorąc pod uwagę niektóre wykonane poprawki blacharskie nawet o krok w tył jeśli chodzi o wcześniej przygotowaną powierzchnię do lakierowania.
Nad niektórymi elementami trzeba popracować poprawiając fabrykę , która nie przewidziała że materiał po 40 latach zmieni nieco swoje właściwości i kształty. A nowych części zamiennych brak.
Jednym słowem idzie jak po grudzie ...
Poniżej kilka fotek z frontu walki.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-03-19, 20:01

W tak zwanym międzyczasie postanowiłem stworzyć podstawę dokumentacji historii mojej King Cobra i ewentualnych zmian właścicielskich auta. Wpis do rejestru Ford Motor Company - zrobiony. Numer w rejestrze 40. Dziś dotarł Certyfikat i naklejki na auto.

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-03-21, 21:46

Dziś pierwszy dzień wiosny, a my w pracach blacharsko- lakierniczych zatoczyliśmy krąg i znów jesteśmy na początku tego roku. Pozostaje wierzyć w zapewnienia i zaklęcia ekipy lakierniczej, że koniec prac zbliża się JUŻ dużymi krokami.
JUTRO (22.03.) ma być kładziony podkład. Zobaczymy!
Póki co, taka pornografia ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-03-25, 19:58

Już w podkładzie ! Szary kolor gwarantuje uzyskanie właściwej głębii koloru lakieru bazowego. Jeśli chodzi o lakierowanie to chyba już powoli z górki.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-03-28, 18:33

Słońce za oknami coraz wyżej. Pojawia się wiosenna zieleń na krzewach i drzewach. Świat będzie robił się coraz bardziej kolorowy, a King Cobra powoli zaczyna czerwienieć . Po tych wszystkich szarościach blach ta czerwień wprost oślepia ;)
Na pierwszy ogień zgodnie z harmonogramem poszło wnętrze i podwozie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Griszaa
Forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2018-06-17, 11:37
Model: Mustang
Silnik: V6 3.7
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Ślask
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: Griszaa » 2019-03-28, 23:50

Pięknie mu w czerwieni



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-04-06, 22:57

W oczekiwaniu na wygłuszenie wnętrza matami butylowymi.

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-04-12, 19:02

Czerwony czy ... czerwony ? Jaki kolor wybrać ? Taki o to dylemat w obliczu przedstawionych czterech próbek lakieru.

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

ODPOWIEDZ

Wróć do „II Generacja (1974-1978)”