(empi1955) MUSTANG II KING COBRA
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Dawno tu nie zaglądałem. A tu proszę mała rewolucja pięknie to wygląda !!!!
Bedzie piękna
Bedzie piękna
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Pierwsza, noworoczna wizyta w warsztacie lakierniczym. Coś tam drgnęło, autko zmieniło stanowisko postoju. King Cobra po pierwszym szpachlowaniu i szlifowaniu dziś dostawała kolejną warstwę epoksydu. Pozostałe części blacharki: drzwi , maska, pas przedni, błotniki, pokrywa bagażnika są już wyczyszczone i pokryte epoksydem. Niektóre z nich są również po pierwszym szlifowaniu. Plan jest następujący : po całościowym końcowym przygotowaniu do lakierowania nastąpi obróbka i lakierowanie powierzchni wewnętrznych przedziału silnikowego , bagażowego i pasażerskiego. W międzyczasie w domowym zaciszu poszczególne zespoły wyposażenia wnętrza podlegają rozbiórce na części pierwsze, czyszczeniu i ew. renowacji.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Marek na OZM będzie gotowa?
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Nie ma szans! Na drogę wyjadę - myślę ok. lipca tego roku. "Wąskie gardło" to silnik, który przy dobrych wiatrach będzie gotowy na koniec czerwca.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Ostateczna warstwa szpachli natryskowej przed ostatnim szlifowaniem. Ostateczne pasowanie elementów nadwozia. Jest lepiej niż z fabryki ! I wkrótce lakierowanko ...
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- no name
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 179
- Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
- Model: Bullitt 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Highland Green
- Lokalizacja:: za miastem
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Na ostatnim zdjęciu ten koleś obok Ciebie Marku jakiś taki nie wyraźny, że tak popiszę się merytorycznym postem
A poważnie to trochę zazdroszczę Ci autka, bo tez marzy mi się klasyk ale do tego oprócz ecie-pecie potrzebowałbym dodatkowego garażu. Miejsce jest ale drogi nie ma
A poważnie to trochę zazdroszczę Ci autka, bo tez marzy mi się klasyk ale do tego oprócz ecie-pecie potrzebowałbym dodatkowego garażu. Miejsce jest ale drogi nie ma
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Myślę, że każdy byłby niewyraźny jakby miał takiego upierdliwego klienta jak ja.no name pisze: ↑2019-01-22, 12:07Na ostatnim zdjęciu ten koleś obok Ciebie Marku jakiś taki nie wyraźny, że tak popiszę się merytorycznym postem
A poważnie to trochę zazdroszczę Ci autka, bo tez marzy mi się klasyk ale do tego oprócz ecie-pecie potrzebowałbym dodatkowego garażu. Miejsce jest ale drogi nie ma
Marzenie - spokojnie jeszcze zdążysz je spełnić. Czego Ci życzę! Co do dodatkowego garażu, to ja zastosowalem jedno z najprostszych rozwiązań.
Jedno stanowisko w garażu i do 3 stanowisk pod wiatą. I rotujemy ... Ruch w interesie musi być.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Prace miały przebiegać zgodnie z wcześniej ustalonym planem. Wszyscy którzy mieli do czynienia z renowacją wiedzą o czym piszę i co mam na myśli.
Miało być dobrze ! - a wyszło jak zawsze !
Ktoś zachorował, ktoś się obraził i zmienił piaskownicę na inną, nowy "mistrz ceremonii" pojawił się z inną koncepcją działania, a czas płynie ...
Od prawie dwóch miesięcy trwają prace zbrojeniowe nadwozia w elementy zewnętrzne wraz z niezbędnymi jak się okazało poprawkami blacharskimi. Zewnętrzne elementy charakterystyczne dla King Cobry (air dam, spoiler tylny, zderzaki, listwy, uszczelki, lampy, itp) są dokładnie dopasowywane. Ma to gwarantować że ich ponowny montaż po rozbrojeniu i polakierowaniu (nadwozia oraz tych elementów) przebiegnie bezproblemowo "z zamkniętymi oczami". Jak na razie jesteśmy w polu, a biorąc pod uwagę niektóre wykonane poprawki blacharskie nawet o krok w tył jeśli chodzi o wcześniej przygotowaną powierzchnię do lakierowania.
Nad niektórymi elementami trzeba popracować poprawiając fabrykę , która nie przewidziała że materiał po 40 latach zmieni nieco swoje właściwości i kształty. A nowych części zamiennych brak.
Jednym słowem idzie jak po grudzie ...
Poniżej kilka fotek z frontu walki.
Miało być dobrze ! - a wyszło jak zawsze !
Ktoś zachorował, ktoś się obraził i zmienił piaskownicę na inną, nowy "mistrz ceremonii" pojawił się z inną koncepcją działania, a czas płynie ...
Od prawie dwóch miesięcy trwają prace zbrojeniowe nadwozia w elementy zewnętrzne wraz z niezbędnymi jak się okazało poprawkami blacharskimi. Zewnętrzne elementy charakterystyczne dla King Cobry (air dam, spoiler tylny, zderzaki, listwy, uszczelki, lampy, itp) są dokładnie dopasowywane. Ma to gwarantować że ich ponowny montaż po rozbrojeniu i polakierowaniu (nadwozia oraz tych elementów) przebiegnie bezproblemowo "z zamkniętymi oczami". Jak na razie jesteśmy w polu, a biorąc pod uwagę niektóre wykonane poprawki blacharskie nawet o krok w tył jeśli chodzi o wcześniej przygotowaną powierzchnię do lakierowania.
Nad niektórymi elementami trzeba popracować poprawiając fabrykę , która nie przewidziała że materiał po 40 latach zmieni nieco swoje właściwości i kształty. A nowych części zamiennych brak.
Jednym słowem idzie jak po grudzie ...
Poniżej kilka fotek z frontu walki.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
W tak zwanym międzyczasie postanowiłem stworzyć podstawę dokumentacji historii mojej King Cobra i ewentualnych zmian właścicielskich auta. Wpis do rejestru Ford Motor Company - zrobiony. Numer w rejestrze 40. Dziś dotarł Certyfikat i naklejki na auto.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Dziś pierwszy dzień wiosny, a my w pracach blacharsko- lakierniczych zatoczyliśmy krąg i znów jesteśmy na początku tego roku. Pozostaje wierzyć w zapewnienia i zaklęcia ekipy lakierniczej, że koniec prac zbliża się JUŻ dużymi krokami.
JUTRO (22.03.) ma być kładziony podkład. Zobaczymy!
Póki co, taka pornografia ...
JUTRO (22.03.) ma być kładziony podkład. Zobaczymy!
Póki co, taka pornografia ...
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Już w podkładzie ! Szary kolor gwarantuje uzyskanie właściwej głębii koloru lakieru bazowego. Jeśli chodzi o lakierowanie to chyba już powoli z górki.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Słońce za oknami coraz wyżej. Pojawia się wiosenna zieleń na krzewach i drzewach. Świat będzie robił się coraz bardziej kolorowy, a King Cobra powoli zaczyna czerwienieć . Po tych wszystkich szarościach blach ta czerwień wprost oślepia
Na pierwszy ogień zgodnie z harmonogramem poszło wnętrze i podwozie.
Na pierwszy ogień zgodnie z harmonogramem poszło wnętrze i podwozie.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Czerwony czy ... czerwony ? Jaki kolor wybrać ? Taki o to dylemat w obliczu przedstawionych czterech próbek lakieru.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs