(empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2021-10-23, 10:01

Jeszcze drobne przeróbki pompy oleju

Obrazek

I ................ składa się...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

... już wkrótce pierwsze odpalenie na stojaku.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2021-10-27, 22:51

No i pooszłoo !!!



Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: StarszyWajchowy » 2021-11-01, 02:29

Ładnie gada!


Tomek

Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: nomad » 2021-11-14, 19:34

Pięknie, gratulacje!



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: MAX » 2021-11-23, 16:01

BRAWO!!!!


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: Midnite Tom » 2021-11-28, 22:10

Ile koników wypluje.?



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-02-14, 23:51

Jeśli ktoś twierdzi, że "bardzo wolno" to ślimacze tempo, to ja już nie wiem jak nazwać taką szybkość prac !!!
Chronologia: - koniec października 2021 = pierwsze uruchomienie silnika ; - połowa lutego 2022 (3,5 m-ca później) - stan na dziś! i umiejscowienie silnika. Od tego czasu silnik przygotowywany jest do włożenia do samochodu. Tempo prac przybliżających ten moment uwiecznione na serii zdjęć poniżej. Osobiście w tzw. międzyczasie zostałem emerytem. A auto się robi ...

1. Obrazek

2. Obrazek

3. Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-02-18, 23:01

Czasem trzeba coś popsuć aby zbudować coś nowego. Tu akurat kolektor wydechowy! Pasowanie trwa!!!

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-06-18, 20:01

Dawno nie było żadnego wpisu . Ale leniwy przebieg prac nie daje powodów do zamieszczania codziennych lub co- tygodniowych aktualizacji. Powoli, ale jednak coś się dzieje. Wygląda na to, że pasowania kolektorów wydechowych (aby silnik zmieścił się w nadwozie) zakończyły się sukcesem. Wolnej przestrzeni w niektórych miejscach jest na milimetry, zobaczymy jak będzie w trakcie eksploatacji.
Obrazek

Wskoczyły nowe elementy gumowe poduszek zawieszenia silnika.
Obrazek
Obrazek

Stara przekładnia kierownicza zdemontowana, poddana renowacji i zamontowana na swoje miejsce.
Obrazek
Obrazek

Dotarła też wreszcie pogłębiona miska olejowa skrzyni biegów C4 oraz miedziane uszczelki kolektorów wydechowych.
Obrazek
Obrazek

Miska olejowa silnika ponownie poddana została dodatkowej przeróbce i kosmetyce. Teraz wygląda tak:
Obrazek

W tylne zawieszenie wskoczył wreszcie stabilizator. Była to dodatkowa opcja wyposażenia w Mustangach II, ale podstawowa dla wersji KC. Problemem był nie sam stabilizator lecz konieczność wymiany łączników stabilizatora (rzecz nie do pozyskania w sklepach w USA) , trzeba było je dorobić.
Obrazek

Ponieważ wraca do auta zastany (nie fabryczny) układ wydechowy oparty na tłumikach Flowmaster, osobnych rurach 2", "true dual straight pipe" - żadnego H-pipe czy X-pipe ! Z bocznymi wylotami przed tylną osią trzeba go było "deko" odświeżyć.
Obrazek

A do silnika po wykonanych modyfikacjach, aby nie ograniczać osiągów wskoczyła nowa pompa paliwa Hi-Volume.
Obrazek

I na razie tylko tyle .... Co dalej ? Czekamy!


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-07-30, 21:25

Powoli wypełnia się przestrzeń komory silnika i podwozia. Niedługo pierwsze odpalenie silnika w naturalnym środowisku czyli aucie !

Silnik ze skrzynią biegów - mam nadzieję ostatnie lądowanie !
Obrazek

jak na stole chirurgicznym z zaznaczonym polem operacji ...
Obrazek

wał napędowy lśniący nową farbą ...
Obrazek

... alternator również nie może być gorszy.
Obrazek

iiii ... siup na swoje miejsca !
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2022-08-02, 14:32 przez empi1955, łącznie zmieniany 1 raz.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2120
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: stang232 » 2022-08-02, 09:11

Ładnie te elementy się składają. Wierzę że jeszcze w tym roku Cobra wyjedzie na drogę


Obrazek

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: anbr64 » 2022-08-02, 09:30

Cześć
Twoja historia powinna być jak wzorzec Metra z Sevres dla wszystkich marzycieli - kupiłem w marcu a latem będę jeżdził!
Pozdrawiam i powodzenia!


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-08-02, 14:34

anbr64 pisze:
2022-08-02, 09:30
Cześć
Twoja historia powinna być jak wzorzec Metra z Sevres dla wszystkich marzycieli - kupiłem w marcu a latem będę jeżdził!
Pozdrawiam i powodzenia!
HE, he, he .... i jeszcze za małe pieniądze !


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-08-30, 13:41

Dłubaniny ciąg dalszy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-09-16, 17:09

Powoli, ale cały czas do przodu !
Wygląda na to, że układ wydechowy skończony. Po uruchomieniu i pierwszych jazdach pojawią się być może jakieś poprawki. Generalnie budowa układu bez zmian: - dwie rury żadnych X lub H-pipe i dwa osobne tłumiki Flowmaster, rury zakończone płaskimi końcówkami. Jedyna zmiana to kolektory średniej długości pasowane i wykonane od podstaw.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

ODPOWIEDZ

Wróć do „II Generacja (1974-1978)”