(empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-09-29, 21:32

No i wreszcie !!! Serducho po transplantacji ożyło! Jak on ładnie brzmi !!!!



Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-10-25, 22:26

Coś dla miłośników dzwięków i klawiatury.



Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-10-25, 22:29

I na dodatek jeszcze zaczął jeździć!



Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: Dezo » 2022-10-28, 08:22

Super. Gratulacje!


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: stang232 » 2022-11-18, 20:08

Gratuluje wytrwałości. Świetny że doprowadziłeś do tego etapu.


Obrazek

Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2022-12-28, 20:06

Dorzuciliśmy jeszcze dodatkową chłodnicę oleju skrzyni biegów.

Obrazek

i jeszcze przed świętami po ponownym "wybebeszeniu" wnętrza auta

Obrazek

rozpoczął się montaż wyposażenia obejmujący: nowe wykładziny, siedzenia z wymienionymi poszyciami, plastikowe osłony boczków i słupków.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jest jeszcze kilka problemów, które trzeba rozwiązać, ale to już naprawdę z górki!


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2023-02-22, 22:51

Chcąc przyśpieszyć prace przy aucie zaklinam rzeczywistość ! Zmiana numeru rejestracyjnego i tablic na te "normalne" czyli pomniejszone ! Nie bardzo pasują do customowej ramki , ale jest o wiele lepiej niż było!

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

MONTWA
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: MONTWA » 2023-02-23, 14:03

Może zrób sobie podkładkę pod tablice w kolorze tablicy (żółta z niebieskim paskiem) . wtedy wypełnisz całość pola



Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2023-02-23, 23:53

Tak, podkładka to jedyne wyjście na wypełnienie ramki "amerykańskiej". Jako podkładkę używam oryginalną amerykańską tablicę montując ją tak aby była widoczna nazwa stanu USA. Najlepiej tego z którego przyjechało auto. Tu powinien być Michigan.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2023-03-15, 17:52

Walka z oporem materii trwa!
Po krótkim czasie prób okazało się, że nawet nowe rzeczy (wyjęte z pudełka) mogą być obarczone wadą np. nieszczelność pompki paliwa gaźnika HOLLEY. Pierdoła, ale zabiera czas , trzeba zdemontować gażnik , wymienić uszczelki, zamontować ponownie. Jeśli weźmiemy pod uwagę czas jaki King Cobra przebywa w tym warsztacie to łatwo można się domyśleć, że tak (w sumie) proste czynności muszą "dojrzeć w czasie". Chyba wszyscy zaangażowani mają już dość tego auta, oprócz właściciela auta!

Gaźnik "out" ...
Obrazek

wypad na stół ...
Obrazek

Do auta wjeżdżają również siedzenia po wymianie tapicerki ... Znów będzie bardziej czerwono niż w piekle! Wszystko zgodnie z oryginałem!

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2023-06-03, 22:25

Coraz bliżej końca! Tadaaam !!!
Załączniki
347408780_643149727845871_6258132066617891119_n.jpg


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Online
Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2023-11-15, 10:59

empi1955 pisze:
2023-06-03, 22:25
Coraz bliżej końca! Tadaaam !!!
- jadąc cytatem z "Psów" - "... końca mojego lub auta"
Na dziś - auto znów w robocie, nie zdążyło wrócić w ruch uliczny ! Rozsypał się silnik!


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: stang232 » 2023-11-25, 09:00

Serio silnik? Co się wydarzyło?


Obrazek

Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: Midnite Tom » 2023-12-26, 15:30

Trzymaj się, nie odpuszczaj. Jesteśmy z Tobą.
Ogarnięcia tego niesfornego ogiera życzę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „II Generacja (1974-1978)”