Cobra '79 5.0 V8
- Ferren
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2018-01-07, 21:36
- Model: Cobra '79
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
- Lokalizacja:: Trójmiasto
Cobra '79 5.0 V8
Stało się, po kilku miesiącach poszukiwań stałem się posiadaczem Mustanga
Spośród dostępnych kliku wersji i niewielu ogłoszeń chciałem znaleźć coś wyjątkowego. Poszukiwania zaczynałem od II generacji poprzez III gen. Ghia, Convertible po wersje Pace Car. Gdy pojawiło się ogłoszenie Cobry szybka decyzja i auto było już u mnie. Silnik 302 cu in, potwierdzony przebieg ~70k i tylko dwóch właścicieli. W planach maksymalny powrót do oryginału, żółte tablice i na drogę. Poniżej pierwsze fotki:
Spośród dostępnych kliku wersji i niewielu ogłoszeń chciałem znaleźć coś wyjątkowego. Poszukiwania zaczynałem od II generacji poprzez III gen. Ghia, Convertible po wersje Pace Car. Gdy pojawiło się ogłoszenie Cobry szybka decyzja i auto było już u mnie. Silnik 302 cu in, potwierdzony przebieg ~70k i tylko dwóch właścicieli. W planach maksymalny powrót do oryginału, żółte tablice i na drogę. Poniżej pierwsze fotki:
-
- Forumowicz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
Re: Cobra '79 5.0 V8
SUPER FOX !!!
Bardzo lubię ten model. Tylko tak sobie myślę patrząc na wnętrze że to może nie być cobra. Mam gdzieś prospekt tego auta z 79 roku , jak znajdę to sprawdzę i ci podeślę info
Bardzo lubię ten model. Tylko tak sobie myślę patrząc na wnętrze że to może nie być cobra. Mam gdzieś prospekt tego auta z 79 roku , jak znajdę to sprawdzę i ci podeślę info
- Ferren
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2018-01-07, 21:36
- Model: Cobra '79
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
- Lokalizacja:: Trójmiasto
Re: Cobra '79 5.0 V8
W pierwszym roku III gen. różnice pomiędzy wersjami były dość subtelne. Niemniej jednak VIN i dokumenty wskazują na Cobrę.
MONTWA chętnie obejrze prospekty o których mówisz. Może to też wyjaśni mi gdzie dokładnie powinny być umieszczone naklejki na drzwiach.
MONTWA chętnie obejrze prospekty o których mówisz. Może to też wyjaśni mi gdzie dokładnie powinny być umieszczone naklejki na drzwiach.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Cobra '79 5.0 V8
Fajny egzemplarz, foxów u Nas mniej niż II gen. Której pojawiło się nawet kilka sztuk na X OZM.
Cobra miałe więcej niż 140KM?.
Cobra miałe więcej niż 140KM?.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 756
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Cobra '79 5.0 V8
Fajny rodzynek ! Gratulacje !! Robi się coraz ciekawiej jeśli chodzi o modele w poszczególnych generacjach innych niż I.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- MaciekW
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 490
- Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
- Model: MY 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
- Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Cobra '79 5.0 V8
Super wóz, gratulacje!
Fajnie, że jeszcze z pierwszym przodem, bo te po lifcie do europejskich Escortów się upodobniły - to taki mały przytyk do tych, co S550 nazywają Mondeo Coupe
Ze zdjęć wygląda, że w bardzo fajnym stanie zachowany - miejmy nadzieję, że w rzeczywistości również.
Fajnie, że jeszcze z pierwszym przodem, bo te po lifcie do europejskich Escortów się upodobniły - to taki mały przytyk do tych, co S550 nazywają Mondeo Coupe
Ze zdjęć wygląda, że w bardzo fajnym stanie zachowany - miejmy nadzieję, że w rzeczywistości również.
- Ferren
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2018-01-07, 21:36
- Model: Cobra '79
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
- Lokalizacja:: Trójmiasto
Re: Cobra '79 5.0 V8
Oryginalnie 143hp, co ciekawe ten silnik był tylko w '79, później był zastąpiony przez 4.2L 119hp,a 5.0L powrócił dopiero w '82 w wersji 157hp.stang232 pisze:Cobra miałe więcej niż 140KM?.
Powiedziałbym, że jak na prawie 40 letnie auto jest ok. Oczywiście do wymiany są praktycznie wszystkie elementy metalowo-gumowe, silnik i napęd wymaga uszczelnienia, ale obędzie się bez większych napraw blacharskich.MaciekW pisze:Ze zdjęć wygląda, że w bardzo fajnym stanie zachowany - miejmy nadzieję, że w rzeczywistości również.
-
- Forumowicz
- Posty: 178
- Rejestracja: 2017-07-16, 23:03
Re: Cobra '79 5.0 V8
Wymiana gum to przyjemność No może sama wymiana to nie, ale pierwsza jazda po wymianie wszystkich zużytych gum powoduje niezwykłą przyjemność z jazdy
Polecam, szczególnie tuleje poliuretanowe. Różnica w zawieszeniach zaprojektowanych 30-45 lat temu na poliuretanach jest ogromna w stosunku do serii. Zdecydowanie na korzyść.
Polecam, szczególnie tuleje poliuretanowe. Różnica w zawieszeniach zaprojektowanych 30-45 lat temu na poliuretanach jest ogromna w stosunku do serii. Zdecydowanie na korzyść.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1695
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Cobra '79 5.0 V8
Będzie fajny rodzynek.
Ta północ kraju to gdzie?
Może gdzieś blisko mnie
Ta północ kraju to gdzie?
Może gdzieś blisko mnie
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ferren
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2018-01-07, 21:36
- Model: Cobra '79
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
- Lokalizacja:: Trójmiasto
Re: Cobra '79 5.0 V8
Nareszcie po wielogodzinnych oględzinach i zamówieniu części nadszedł upragniony czas, aby posiedzieć w garażu i coś naprawić.
Na pierwszy ogień poszedł rozrusznik. Okazało się, że uszkodzony był mostek diodowy. Na szczęście udało się wymienić tylko uszkodzoną diodę. Poza tym nowe łożyska, szczotki i czyszczenie/lakierowanie ale bez przesadnego polerowania
Za jednym zamachem do malowanie poszedł też wentylator
Na pierwszy ogień poszedł rozrusznik. Okazało się, że uszkodzony był mostek diodowy. Na szczęście udało się wymienić tylko uszkodzoną diodę. Poza tym nowe łożyska, szczotki i czyszczenie/lakierowanie ale bez przesadnego polerowania
Za jednym zamachem do malowanie poszedł też wentylator
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
- Model: 65r
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: blue
Re: Cobra '79 5.0 V8
Witam czy korpus z 302 86r moze byc jako zamiennik do 302 z 80r, w 86r byl juz roller cam na walku rozrzadu