[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Cham
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2016-09-22, 21:14
Model: Mustang GT
Silnik: inny V8
Kolor: Krwisty

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Cham » 2016-12-04, 22:42

Gratuluje - wyglada kozacko :)
Wstaw kolego duuuuzo więcej fotek - powinieneś mu zafundować profesjonalna sesje zdjęciowa ❤️❤️
Mogę na niego patrzeć bez przerwy :)

Gratuluje !!


Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem !

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-12-30, 13:19

Kilka dni temu wymieniłem łożysko oporowe które wymieniałem wcześniej przy wymianie sprzęgła (łożysko było w zestawie :dobani: )
To z zestawu po 1500 km było słychać jak poprzednie :/
Po konsultacji z kolegą Witkiem który także ma Macha1 i przerabiał ten temat kupiłem łożysko z Ford Racing :ok:
mam nadzieje że teraz będzie ok 1000 km zrobione i do tej pory jest ok

łożyska z zestawów odradzam
Załączniki
IMG_3130.jpg
stare łożysko z zestawu od sprzęgła


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-01-09, 13:35

Spotkanie na szczycie :D
Dwie sztuki w kraju i to w jednym miejscu :ok:
Obrazek
Załączniki
IMG_3146.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

MONTWA
Forumowicz
Posty: 378
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: MONTWA » 2017-01-09, 15:51

...była tez trzecia- biała.



Awatar użytkownika
Xwili
Stowarzyszenie MKP
Posty: 645
Rejestracja: 2016-01-17, 02:12
Model: ecoboost '16
Kolor: race red
Lokalizacja:: Dębica
Stajnia: Stajnia Podkarpacka

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Xwili » 2017-01-09, 21:47

Pięknie. :ok: :)
Są w kalendarzu MKP 2017 trzy foxy, może w następnym będą trzy machy ;)


Dziecko od mężczyzny odróżnia wyłącznie cena jego zabawek.

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-02-04, 13:38

Ostatnio coś delikatnie zaczęło mi stukać w tylnym zawieszeniu :(
Po wycieczce na szarpaki okazało się że to tylne górne wahacze mają luz na tulejach :dobani:
Po kilku konsultacjach z bardziej doświadczonymi w IV generacji kolegami postanowiłem wymienić całe wahacze na nowe nie bawiąc się w wymiany tulei :D
A jak wymiana to na coś lepszego czyli padło na BBK z tulejami poliuretanowymi. A jak górne to i do kompletu i dolne ;) i tak zrobił się z małego stukania mały mod zawieszenia. http://www.americanmuscle.com/bbk-uplow ... uct_pics-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciekawe jaki będzie efekt?
Może ktoś coś takiego przerabiał u siebie?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: empi1955 » 2017-02-04, 16:26

Zamiast BBK poleciłbym J&M. Jestem super zadowolony z ich konstrukcji tulei i prowadzenia auta. Cena taka sama.
https://lmr.com/item/LRS-9904CAK/99-04- ... -m-9904cak" onclick="window.open(this.href);return false;


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Magic » 2017-02-04, 22:38

J&M je miałem i były ok zwłaszcza że teoretycznie maja nieco miększe tulejki ale wiem że były takie same BBK z czarnymi tulejkami i po za tym mają nie podważalny plus kalamit ki a tulejki poliuretanowe lubią po trzeszczeć jak smaru jest brak a tu nie musisz wahacza ściągać by nasmarować :D

ps nie zapomnij dokupić se tulejki górnych wahaczy ale tych w moście bo ich nie ma w zestawach :wstyd:


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-02-04, 23:30

Magic pisze: ps nie zapomnij dokupić se tulejki górnych wahaczy ale tych w moście bo ich nie ma w zestawach :wstyd:
A właśnie o tym zapomniałem.
Nie przyszło mi to do głowy ale od czego jest forum :ok:
Dzięki Magic.
Gdybyś mógł podesłać jeszcze jakiś link do nich bo jak znam siebie to znowu kupię coś innego :wstyd:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-02-05, 20:25

http://www.ebay.com/itm/BP-79-04-Ford-M ... 1463606158" onclick="window.open(this.href);return false;
Nad tym się zastanawiam. Moim zdaniem może zapobiedz chodzeniu mostu lewo prawo a co za tym idzie "myszkowaniu" po drodze :zakrecony:
Nie jestem pewien może ktoś podpowie.
Nie jestem pewien co zrobić czy dać Fordon oryginalne czy te?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: jaco » 2017-02-06, 17:23

To Ci pewnie obniży komfort jazdy. Dobre na ćwiartkę. Jak znajdziesz coś takiego do dolny wahaczy to bierz - one bardzie odpowiadaja za trzymanie mostu lewo<>prawo.
Skoro dużo jeździsz, możesz też po prostu wymienić gumy na zwykłe, tylko nowe i założyć panhard, ewentualnie watts'a. Komfort nie ucierpi, a oś nie będzie spacerować na boki. Takiego panharda, to pewnie kumaty mechanik zrobi Ci w garażu. Nie jest to jakaś filozofia szczególna.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-03-04, 10:24

Zgodnie z tym co zapowiadałem w tylnym zawieszeniu zostały wymienione wszystkie cztery wahacze i tuleja trzymająca most jest nie gumowa ale metalowa.
Obawiałem się że teraz to będzie jeździć jak taczka tak jak pisaliście :niepewny:
Moim zdaniem komfort wcale się nie pogorszył a wręcz przeciwnie. :P
Przepaść jeśli chodzi o trzymanie się drogi na płaskim a na koleinach auto nie ucieka na boki :ok:
Jak zobaczyłem jak wyglądały stare tuleje tylnego zawieszenia i jaka jest różnica w jeździe to postanowiłem wymienić wszystkie elementy gumowe w przednim na Poliuretany :hyhy:
Teraz mach będzie cały malowany więc będzie czas na sprowadzenie pozostałych zabawek do komplety ;)
Załączniki
IMG_3223.jpg
IMG_3224.jpg
IMG_3226.jpg
IMG_3227.jpg
IMG_3225.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-03-06, 10:08

Koledzy mam spory problem :(
Po wymianie wahaczy mam wrażenie graniczące z pewnością że mimo nowego mostu który był dobrze ustawiony (cisza była jak w grobie) słyszę go ponownie :dobani:
Co o tym myślicie?
Jakieś sugestie?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-03-06, 10:22

Normalne



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-03-06, 10:40

Dokladnie - z kazdym "usztywnieniem" NVH wzrasta niestety.



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”