Hmmm, eliminacja kolejnych mankamentów idzie dosyć sprawnie, ale niestety zawsze brakuje to czasu, to pieniędzy, to fachowca, żeby wszystkim się sprawnie zająć... a gdy już zbliżam się do jakiegoś wyznaczonego sobie celu (np. naprawa sprzęgła) pojawia się zaraz kolejny problem, który zżera czas, kasę i nerwy

Czyli wszystko w normie
A oto lista dotychczasowych naprawek i poprawek:
- wymiana oleju i filtra oleju
- dwukrotna naprawa alternatora + kilka bezpieczników
- wymiana termostatu
- uszczelka przy rozrządzie
- naprawa skorodowanego silniczka spryskiwacza
- wymiana dźwigni hamulca ręcznego
- poprawiony mechanizm poziomowania oparcia fotela
- nowa wewnętrzna chłodnica klimatyzacji
- nowa wewnętrzna nagrzewnica
- nabicie, odgrzybienie i ostateczne uruchomienie klimatyzacji
- kolejny regulator napięcia
- komplet świec Motorcraft
- nowy czujnik temperatury
- czyszczenie silnika krokowego
- czyszczenie przepustnicy
- nowa pompa wspomagania
- wymiana węża/przewodu od pompy wspomagania
- zamontowanie filtra stożkowego
- nowy/używany alternator, ale wreszcie sprawny

- montaż świateł do jazdy dziennej