[Hunter] Mustang V6 3.8 '95

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hunter
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

[Hunter] Mustang V6 3.8 '95

Post autor: Hunter » 2012-04-08, 16:54

Witajcie,

po pierwszych, podstawowych remontach przesyłam aktualne fotki swojego Mustanga:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Pozdrawiam
Michał
Ostatnio zmieniony 2012-06-28, 10:55 przez Hunter, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Mustang V6 3.8 '95

Post autor: Madasek » 2012-04-08, 17:05

hehe :P brawo, pełny spontan ;) wybite opony? :D



Awatar użytkownika
Hunter
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: Mustang V6 3.8 '95

Post autor: Hunter » 2012-04-08, 17:22

Co najmniej 2 z 4 są spłaszczone, najprawdopodobniej przez zbyt mocne dohamowanie, poza tym wszystkie ze śladową ilością bieżnika, przez co trochę bije ale sporadycznie ;)

Tak jak mówisz, pełen spontan, alledrogo, 3 dni myślenia i zastanawiania się z żoną, kasa w kieszeń, poranny pociąg, podróż 6 godzin, 4-godzinne oględziny, powrót do domu po nocy 350 km :P Dzień zabezpieczony ale jak na razie nie mogę się nacieszyć mimo kilku rzeczy, które chciałbym od ręki naprawić, ale fundusze na początku nie pozwalają. Sprzęgło podobno do zrobienia, ale na razie przyzwyczaiłem się, prawie mi wsteczny nie chrupie, jedynka wchodzi praktycznie zawsze, trzeba tylko bardzo głęboko dociskać do podłogi żeby było dobrze. Co do mocy itp to nie mam porównania żadnego, ponieważ pierwszy raz miałem możliwość oglądania i przejechania się Mustangiem, to pierwszy jaki był przeze mnie oglądany na żywo : :hyhy:
Trochę zniszczony fotel kierowcy, 3 małe dziurki od fajek, oparcie trochę lata przód-tył, ale się reguluje, delikatnie zapadnięty, ale to w końcu około 350 tys km więc miał prawo.
Najprawdopodobniej niedługo będę obijał przód i tył jasną skórą to będzie czysto i estetycznie.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: Mustang V6 3.8 '95

Post autor: Dezo » 2012-04-09, 15:29

"Spłaszczone" opony mogą wskazywać na blokowanie się kół podczas gwałtownego, mocnego hamowania. Zaciski na stół i do roboty - wyczyścić tłoczki, wymienić gumki jak trzeba. Tak nie jeździj bo szkoda opon i życia.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Mustang V6 3.8 '95

Post autor: speedster » 2012-04-09, 15:56

Jazda ze ściętą oponą może nawet załatwić łożyska :niepewny: Jeśli chodzi o wygląd to nie wiem co takiego ma w sobie to auto ale strasznie mi się podoba ten egzemplarz :super: Tym bardziej gratki ;)



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Mustang V6 3.8 '95

Post autor: Alexander25 » 2012-04-18, 18:22

To wrzucaj moze to jakis moj byly:P


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Hunter
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: Mustang V6 3.8 '95

Post autor: Hunter » 2012-06-19, 18:09

edit
Ostatnio zmieniony 2012-06-27, 17:08 przez Hunter, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
_zambrotta_
Młodszy Forumowicz
Posty: 46
Rejestracja: 2011-12-23, 11:28
Model: 1965
Silnik: inny V8
Kolor: zółty
Lokalizacja:: Mosina
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Mustang V6 3.8 '95

Post autor: _zambrotta_ » 2012-06-19, 23:03

Kolego to ja widzę że Ty tak jak ja na totalnym spontanie zakupiłeś Stanga. U mnie to nie trwało nawet pełnych dwóch dni od zobaczenia auta bo odrazu się zakochałem hehe... Życzę Ci żebyś nie miał tak dużo problemów z nim tak jak ja ze swoim ale póki co wychodzę na prostą mam nadziej że na MR 2012 zdążę go wyszykować. Pisz jak Ci idzie dogłębne poznanie auta i eliminacja wszystkich jego mankamentów aż do perfekcji ;)

Pięknie prezentuje się Twój koń :D

Pozdrawiam :papa:



Awatar użytkownika
Hunter
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: Mustang V6 3.8 '95

Post autor: Hunter » 2012-06-20, 17:57

Hmmm, eliminacja kolejnych mankamentów idzie dosyć sprawnie, ale niestety zawsze brakuje to czasu, to pieniędzy, to fachowca, żeby wszystkim się sprawnie zająć... a gdy już zbliżam się do jakiegoś wyznaczonego sobie celu (np. naprawa sprzęgła) pojawia się zaraz kolejny problem, który zżera czas, kasę i nerwy ;) Czyli wszystko w normie :D

A oto lista dotychczasowych naprawek i poprawek:

- wymiana oleju i filtra oleju
- dwukrotna naprawa alternatora + kilka bezpieczników
- wymiana termostatu
- uszczelka przy rozrządzie
- naprawa skorodowanego silniczka spryskiwacza
- wymiana dźwigni hamulca ręcznego
- poprawiony mechanizm poziomowania oparcia fotela
- nowa wewnętrzna chłodnica klimatyzacji
- nowa wewnętrzna nagrzewnica
- nabicie, odgrzybienie i ostateczne uruchomienie klimatyzacji
- kolejny regulator napięcia
- komplet świec Motorcraft
- nowy czujnik temperatury
- czyszczenie silnika krokowego
- czyszczenie przepustnicy
- nowa pompa wspomagania
- wymiana węża/przewodu od pompy wspomagania
- zamontowanie filtra stożkowego
- nowy/używany alternator, ale wreszcie sprawny ;)
- montaż świateł do jazdy dziennej



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”