[stang232&saleen ] black coupe'94
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
heh gdzies to czarne bydle widzialem na trasie poznaje po blachach. Juz myslalem ze poza mna i kolega z Konstancina nikt na forum nie jezdzi 4 gen przed liftem w V6. Mi by sie przydal nowy lakier i i troche pracy nad blacha bo auto mi rdzewieje jak diabli:) nie mam nawet czasu by skonczyc to zielone stare pudlo z 70tego co stoi pod folia i czeka na reanimacje....
Milo popatrzec ze ktos jeszcze jezdzi 4gen przed liftem
Milo popatrzec ze ktos jeszcze jezdzi 4gen przed liftem
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
Dawno nic nie dodawałem, a powoli coś tam się dłubie...
I tak na wiosnę pod maskę trafiła rozpórka kielichów.
Autko przeszło też krótki pobyt w SPA (lakiernik ) dzięki czemu w miejsce starego odrapanego zderzaka z tyłu jest nowy od GT,
wlew gazu przeniesiony został pod klapkę obok korka. Odświeżone zostały progi i dach, a na koniec polerka całego konika.
poznan18E001
I w tej formie bardzo dobrze spisało się na torze Poznań.
poznan168E001A
Po szaleństwach na torze, zawieszenie dostało trochę w kość.
Więc są nowe: klocki EBC przód, a z tyłu tarcze i klocki(OEM bo lepszych w V6 nie trzeba)
Z zawieszenia końcówki, łączniki stabilizatora oraz komplet amortyzatorów KYB GR2.
Może uda się coś się coś jeszcze zmienić do MR2011 jak starczy czasu i $$$
I tak na wiosnę pod maskę trafiła rozpórka kielichów.
Autko przeszło też krótki pobyt w SPA (lakiernik ) dzięki czemu w miejsce starego odrapanego zderzaka z tyłu jest nowy od GT,
wlew gazu przeniesiony został pod klapkę obok korka. Odświeżone zostały progi i dach, a na koniec polerka całego konika.
poznan18E001
I w tej formie bardzo dobrze spisało się na torze Poznań.
poznan168E001A
Po szaleństwach na torze, zawieszenie dostało trochę w kość.
Więc są nowe: klocki EBC przód, a z tyłu tarcze i klocki(OEM bo lepszych w V6 nie trzeba)
Z zawieszenia końcówki, łączniki stabilizatora oraz komplet amortyzatorów KYB GR2.
Może uda się coś się coś jeszcze zmienić do MR2011 jak starczy czasu i $$$
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
no jak nowy zderzak od GT to pomysl nad podwojnym wydechem,tylko prosze nie łącz ich w H-pipe czy X-pipe to bedziesz mega zadowolony z dzwieku a jak masz mało $$$ to pomysl na poczatek moze o tanszym rozwiazaniu czyli wyprowadzeniu drugiego wydechu z pierwszegostang232 pisze:Dawno nic nie dodawałem, a powoli coś tam się dłubie...
I tak na wiosnę pod maskę trafiła rozpórka kielichów.
Autko przeszło też krótki pobyt w SPA (lakiernik ) dzięki czemu w miejsce starego odrapanego zderzaka z tyłu jest nowy od GT..
Może uda się coś się coś jeszcze zmienić do MR2011 jak starczy czasu i $$$
no ale SPA widac słuzy rumakowi
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
podwójny wydech byłby bardzo OK -
Wiesz, że w SN-ach tłumniki są na środku po autem więc taniej to nie wyjdzie, myślałem tez o tym żeby dać pojedynczy wydech na bok ( ale nie jestem do tego przekonany) więc albo będzie jakiś kompletny zestaw (np. Magnaflow) od GT albo nie będzie wcale - nie stać mnie na półśrodki
Wiesz, że w SN-ach tłumniki są na środku po autem więc taniej to nie wyjdzie, myślałem tez o tym żeby dać pojedynczy wydech na bok ( ale nie jestem do tego przekonany) więc albo będzie jakiś kompletny zestaw (np. Magnaflow) od GT albo nie będzie wcale - nie stać mnie na półśrodki
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
Zajebiście !!!
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
Tak więc do Mustang Race udało się coś jeszcze zmienić. A dokładniej to po wielomiesięcznych rozważaniach, przymiarkach w photoshopie i przeglądaniu amerykańskich forów. W końcu wybrałem felgi dla mojego stanga.
Wybór padł na dość unikatowy wzór jak dla mustanga czyli felgi niemieckiej firmy Tomason TN1.
Na początku zakładałem, że celuje w felgę 18” bo taki był największy rozmiar zakładany w sn95 i opony łatwiej dostępne. Ale trochę dzięki przypadkowi stanęło na 19x8,5”.
I trochę się myliłem, że wybór i odłożenie $ jest najtrudniejsze, bo niestety przy nietypowych dla pony rozwiązaniach często wychodzą nieprzewidziane rzeczy i tak było i tym razem.
Już na początku założyłem sobie, że na tyle zagości para dystansów 25mm bo tylne nadkola są przepastne i opony w nich po prostu giną, później okazało się dystanse będą niezbędne także z przodu (18mm) , bo typowe mustangowe nakrętki są za duże i nie mieszczą się w wąskich otworach felg ( a w Polsce nie mogłem znaleźć takich z gwintem na ½”).
I tak zamontowałem bardzo fajne nakrętki SD Nutz Alu 12x1.5x33 stożek 19mm srebrne.
Jak to zwykle bywa, jak nastawimy się że trzeba z czymś zdążyć na zlot to zawsze jest gorąco i tak było i tym razem, ale w końcu dzień przed starem do MR na aucie zagościł one:
Dobór rozmiaru opon też był trochę loterią bo mało osób jeździ na 19” na Sn95.
I tak obecnie na przodzie jest 235/35/19 ( ale następnym razem będzie profil 40 bo ten wygląda za zbyt niski do mustanga)
Na tyle jest 255/35/19 i następnym razem będzie raczej 235 bo te męczą trochę v6, ale za to super trzymają. Opony to Bridgestone Potenza.
Tak prezentują się na boczku, tu jeszcze auto seryjnie wysoko.
Na kręcenie filma MR pojawiły się jeszcze springsy Vogland 1,6” i teraz jest już OK.
No i najważniejsze taki zestaw oprócz poprawy wyglądu zdecydowanie poprawiło się prowadzanie auta w zakrętach
Wybór padł na dość unikatowy wzór jak dla mustanga czyli felgi niemieckiej firmy Tomason TN1.
Na początku zakładałem, że celuje w felgę 18” bo taki był największy rozmiar zakładany w sn95 i opony łatwiej dostępne. Ale trochę dzięki przypadkowi stanęło na 19x8,5”.
I trochę się myliłem, że wybór i odłożenie $ jest najtrudniejsze, bo niestety przy nietypowych dla pony rozwiązaniach często wychodzą nieprzewidziane rzeczy i tak było i tym razem.
Już na początku założyłem sobie, że na tyle zagości para dystansów 25mm bo tylne nadkola są przepastne i opony w nich po prostu giną, później okazało się dystanse będą niezbędne także z przodu (18mm) , bo typowe mustangowe nakrętki są za duże i nie mieszczą się w wąskich otworach felg ( a w Polsce nie mogłem znaleźć takich z gwintem na ½”).
I tak zamontowałem bardzo fajne nakrętki SD Nutz Alu 12x1.5x33 stożek 19mm srebrne.
Jak to zwykle bywa, jak nastawimy się że trzeba z czymś zdążyć na zlot to zawsze jest gorąco i tak było i tym razem, ale w końcu dzień przed starem do MR na aucie zagościł one:
Dobór rozmiaru opon też był trochę loterią bo mało osób jeździ na 19” na Sn95.
I tak obecnie na przodzie jest 235/35/19 ( ale następnym razem będzie profil 40 bo ten wygląda za zbyt niski do mustanga)
Na tyle jest 255/35/19 i następnym razem będzie raczej 235 bo te męczą trochę v6, ale za to super trzymają. Opony to Bridgestone Potenza.
Tak prezentują się na boczku, tu jeszcze auto seryjnie wysoko.
Na kręcenie filma MR pojawiły się jeszcze springsy Vogland 1,6” i teraz jest już OK.
No i najważniejsze taki zestaw oprócz poprawy wyglądu zdecydowanie poprawiło się prowadzanie auta w zakrętach
- celibad
- Forumowicz
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
na tych felach zyskalo auto b.duzo myslalem ze to 20 cali ...dla mnie BOMBA juz Ci to mowilem na zywca
- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
Teraz wyglada rasowo U siebie tez mam kiedys w planach zmienic, bo te kolka w tylnych nadkolach smiesznie wygladaja, ale najpierw mechanika pozniej estetyka
To teraz pozostaje tylko swap silnika na V8
To teraz pozostaje tylko swap silnika na V8
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
V8 to jeszcze na dużo pózniej, bo najpierw trzeba znaleźć dobrego dawcę no i wtedy konik musiał by być tylko weekandowy, a na razie nie ma opcji żebym go rozgrzebał na parę miesięcy.Szuba pisze:Teraz wyglada rasowo U siebie tez mam kiedys w planach zmienic, bo te kolka w tylnych nadkolach smiesznie wygladaja, ale najpierw mechanika pozniej estetyka
To teraz pozostaje tylko swap silnika na V8
Więc plan na przyszły rok to jeszcze poprawić prowadzenie, może trochę środek. I dopracować wygląd jeszcze.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: [stang232&saleen ] black coupe'94
a jednak obnizyles super teraz wyglada zdjecia zajebiste,swietnie oddaja wyglad felg