[Przemek64] MACH1 2004
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Ile tego luzu masz? Bo tam jest luz fabrycznie. W niektórych nowych skrzynkach nawet do
Tam o ile mnie pamięć nie myli, bo dawno robiłem skrzynię w tym modelu, to nie ma łożyska, można samemu dorobić lub kupić osobno... Tuleję.
Tam o ile mnie pamięć nie myli, bo dawno robiłem skrzynię w tym modelu, to nie ma łożyska, można samemu dorobić lub kupić osobno... Tuleję.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Zastanawiam się czy nie kupić tego i zrobić komplet nie wracając do tematu skrzyni w przyszłościcaniggia pisze:Ile tego luzu masz? Bo tam jest luz fabrycznie. W niektórych nowych skrzynkach nawet do
Tam o ile mnie pamięć nie myli, bo dawno robiłem skrzynię w tym modelu, to nie ma łożyska, można samemu dorobić lub kupić osobno... Tuleję.
http://m.ebay.pl/itm/221219470782" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Jest i tulejka i jest i lozysko...igielkowe. Ta tulejka to siedzi na walku to bieznia wewnetrzna lozyska i nie, nie dorobisz tego.caniggia pisze:Ile tego luzu masz? Bo tam jest luz fabrycznie. W niektórych nowych skrzynkach nawet do
Tam o ile mnie pamięć nie myli, bo dawno robiłem skrzynię w tym modelu, to nie ma łożyska, można samemu dorobić lub kupić osobno... Tuleję.
Lepsza fiszka:
http://www.makcotransmissionparts.com/m ... 0-2012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek, lozysko z tylu bym wynienil bezwzglednie a jak co do reszty to jak Pawel pisze, nie ma sensu poki dobrze dziala.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Jest to tuleja na stałe montowana w tailshaft hausing a w niej pracuje yoke. Za luz odpowiada luz pomiędzy tuleją A yoke, żadne łożysko nie ma tam wpływu na luz i którym mowa. Oficjalne nie występuje jako część zamienna, sprzedawana w komplecie z tailshaft hausing.
Ostatnio zmieniony 2017-07-08, 17:23 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
I znowu zaczynasz robic glupie docinki...caniggia pisze:Jest to tuleja na stałe montowana w tailshaft hausing a w niej pracuje yoke. Za luz odpowiada luz pomiędzy tuleją A yoke, żadne łożysko nie ma tam wpływu na luz i którym mowa. Oficjalne nie występuje jako część zamienna, sprzedawana w komplecie z tailshaft hausing. Teoria i praktyka...
Nie wiem jaka miales praktyke ale ewidentnie zla. Na wyjsciu masz dwa lozyska - jedno igielkowe i jedno stozkowe.
Gdybys jendak czasem zasiegnal troche teorii to bys w kilku madrych ksiazkach mogl przeczytac, ze lozyska stozkowe
nie moga pracowac z zadnym luzem bo sie w ten sposob uszkadzaja - lozysko igielkowe za to moze miec luz zarowno
osiowy jak i promieniowy. Masz chyba motocykl - wiesz chyba co sie dzieje gdy w glowce ramy(90% stozkowe) masz luz...
I akurat lozyska igielkowego bym nawet nie ruszal(chyba, ze bedzie ruina) - stozkowe bym wymienil(232 na ostatniej fiszce).
A i nie jest to zadna tulejka do zadnego yoke - to jest bieznia lozyska igielkowego widocznego. 12.43 widac lozysko...
" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S
Nie hausing tylko housing...
Ostatnio zmieniony 2017-07-08, 18:03 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
To jest wewnętrzną bieżnia łożyska jakby ktoś nie wiedział, montowana na wałku:
http://www.ebay.com/itm/Ford-C6-T45-TR3 ... 2344945616" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Ford-C6-T45-TR3 ... 2344945616" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
A wiec teraz rozumiem...czasem ciezko Ci sie wyslowic ale jakos to odkodowalem.
Nie ma w tym Tremecu TULEI SLIZGOWEJ - jest ŁOZYSKO IGIELKOWE. W niektorych jest np w chinczykach z GT ale w tej akurat nie.
Nie dorobisz tego, wierz mi. Zreszta po cenie z linka ktory podales to raczej nawet nie warto.
Przemek, masz kompletny manual do tej skrzyni. Przyda sie
http://www.mgsv-club.com/images/pdfs/TR ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie ma w tym Tremecu TULEI SLIZGOWEJ - jest ŁOZYSKO IGIELKOWE. W niektorych jest np w chinczykach z GT ale w tej akurat nie.
Nie dorobisz tego, wierz mi. Zreszta po cenie z linka ktory podales to raczej nawet nie warto.
Przemek, masz kompletny manual do tej skrzyni. Przyda sie

http://www.mgsv-club.com/images/pdfs/TR ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Ta tuleja czy łożysko ślizgowe z linka powyżej Przemek64 to jest to co robi luz i to potrzebujesz.
Info dla Twojego rocznika. Tr3650 to korpus, tył I przód skrzyni jest różny w zależności od auta do jakiego jest montowana
https://mustangforums.com/forum/4-6l-19 ... shing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Info dla Twojego rocznika. Tr3650 to korpus, tył I przód skrzyni jest różny w zależności od auta do jakiego jest montowana
https://mustangforums.com/forum/4-6l-19 ... shing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Ja mogę mieć za chwile taki sam temat. U mnie na razie tylko buczy przy ok 130kmh. Powodzenia Przemek. Oby to bylo to.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Zamówiłem wszystko co tylko się dało
To o czym pisał Paweł.
http://www.ebay.pl/itm/Ford-C6-T45-TR36 ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Od tego zaczniemy i zobaczymy jak to wygląda i ile jest z tym roboty.
Tak czy tak to trzeba prawdopodobnie wyjąć skrzynie
Jak terzeba wyjmować skrzynie to jednocześnie wymienimy łożysko oporowe bo znowu je słychać
to będzie trzecie jak go mam
http://www.ebay.pl/itm/1979-2004-Mustan ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak będziemy wyjmować skrzynie to uszczelkę do tłumika nową trzeba za każdym razem założyć:
http://www.ebay.com/itm/Ford-OEM-Exhaus ... 2045777874" onclick="window.open(this.href);return false;
A i to nie zaszkodzi
http://www.ebay.pl/itm/Hurst-3915035-Bi ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodatkowo zamówiłem także to bo nigdy nie wiadomo czy się nie przyda.
A jak nie mi to może komuś innemu.
http://www.ebay.pl/itm/Ford-Mustang-Tre ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

To o czym pisał Paweł.
http://www.ebay.pl/itm/Ford-C6-T45-TR36 ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Od tego zaczniemy i zobaczymy jak to wygląda i ile jest z tym roboty.
Tak czy tak to trzeba prawdopodobnie wyjąć skrzynie

Jak terzeba wyjmować skrzynie to jednocześnie wymienimy łożysko oporowe bo znowu je słychać


http://www.ebay.pl/itm/1979-2004-Mustan ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak będziemy wyjmować skrzynie to uszczelkę do tłumika nową trzeba za każdym razem założyć:
http://www.ebay.com/itm/Ford-OEM-Exhaus ... 2045777874" onclick="window.open(this.href);return false;
A i to nie zaszkodzi

http://www.ebay.pl/itm/Hurst-3915035-Bi ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodatkowo zamówiłem także to bo nigdy nie wiadomo czy się nie przyda.
A jak nie mi to może komuś innemu.
http://www.ebay.pl/itm/Ford-Mustang-Tre ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Skrzynię musisz wyjąć, bo robota na wariata aby tył skrzyni na aucie robić, jak zdemontujesz mechanizm zmiany biegów (aby ściągnąć tylny dekiel), to z pewnością go nie złożysz tak łatwo, nie wpominając o tym, ze w poziomie wiecznie będzie ci się olej pojawiał na zewnątrz (nawet jak zlejesz) i uszczelnienie będzie wątpliwe. Jak już masz wał odkręcony, wodzik, to ściągnąć skrzynię to jest następne 30 min tylko.
Ostatnio zmieniony 2017-07-10, 12:51 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Jezeli tylko ta tulejka+uszczelniacz to smialo sie to zrobic na aucie ale wiadomo, zawsze lepiej miec wszystko na wierzchu.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Byłem pewien, że jak zwykle powiecie coś innego

czy skrzynia będzie zdjęta czy nie to nie moja sprawa, tylko osoby, która ma to zrobić
Ja jestem za zdjęciem skrzyni nie tylko dla tego, że będzie pewniej, ale i można wymienić łożysko oporowe, bo mnie do szału doprowadza.







czy skrzynia będzie zdjęta czy nie to nie moja sprawa, tylko osoby, która ma to zrobić

Ja jestem za zdjęciem skrzyni nie tylko dla tego, że będzie pewniej, ale i można wymienić łożysko oporowe, bo mnie do szału doprowadza.

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Dokumentacja zdjęciowa będzie 

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;