[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: empi1955 » 2018-10-27, 20:49

jaco pisze:
2018-10-27, 19:46

Whiteline, to producent z tego co widzę.
Watts link ma szansę (zależy od wykonania) poruszać sie dokładnie w linii prostej, panhard bar absolutnie nie. 'Lepszość' panharda może chyba jedynie polegać na mniejszej masie (w niektórych przypadkach jest pewnie kilka procent lżejszy, w niektórych pewnie nawet cięższy). Nie wiem, na czym innym.
Oczywiście masz rację chodziło o Watts link. Nie czuję się na siłach dyskutować o wyższości któregoś z rozwiązań. Nie jestem praktykiem i zawodowcem. Ot po prostu nie odrzucam całkowicie argumentacji przedstawionej tu: https://www.maximummotorsports.com/Bust ... -Link.aspx
Mam jednocześnie świadomość że tekst jest reklamą własnego wyrobu i niewykluczone że jedynym argumentem nie do podważenia może być Cena która jak wiemy Czyni Cuda. Mnie osobiście rozwiązanie z Panhard bar jest bliższe.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2380
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2018-10-28, 05:58

Przemek64 pisze:
2018-10-27, 13:13
RAFAŁ (GROSZEK) pisze:
2018-10-27, 13:04
Przemek64 pisze:
2018-10-27, 10:06
Jaszcze pozostaje przesunięcie mostu lewo-prawo
rozwiązanie przesuwającego się mostu można rozwiązać tylko tym
https://www.ebay.com/itm/Whiteline-Susp ... rk:27:pf:0

s-l1600.jpg
To jest do V generacji a do SN nie mogę znaleść. :kwasny:
Jak się znajdzie to biorę.
czyli masz mocowany most na górze 2 łącznikami i powinno się zastosować coś takiego regulowane
https://www.ebay.com/itm/Adjustable-Rea ... :rk:1:pf:0



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Przemek64 » 2018-11-14, 15:59

Wracając do tematu wybrałem rozwiązanie "panharda" (ZAMÓWIONE)
W między czasie trzeba się było zająć się hamulcami bo pora była na tylne tarcze i klocki a klocki przednie Power Stop Z16 nie dawały rady :dobani:
Na przód sprawdzone Klocki Hawk HPS 5.0 które jako jedyne wytrzymują moją jazdę. :ok:
Tył Tarcze EBC i klocki EBC yellow, powinny wystarczyć.
Musiałem także zwiększyć dystanse przedniez 20mm na 25mm bo oryginalne felgi nie wchodziły na zaciski Brembo. :kwasny:
Załączniki
IMG_5204.jpeg
IMG_5205.jpeg
IMG_5206.jpeg
IMG_5207.jpeg
IMG_5208.jpeg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Przemek64 » 2018-11-14, 23:31

Koledzy staram się znaleźć linkę gazu do Mach1.
Czy ktoś mi pomoże, bo nie ogarniam. :zawstydzony:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: empi1955 » 2018-11-15, 01:45

Podobno jest z tym lekki problem. Na e-bay jest, można znaleźć : "throttle cable Mach1 2004" , ale cena jest chora ok 200 USD. Dorób sobie w PL. Masz przecież kogoś kto Ci dorabia linki.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

MR_Thomas
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
Model: GT '14
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarno-Czarny
Lokalizacja:: WWL

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: MR_Thomas » 2018-11-15, 08:14

Świetny projekt, sporo czasu kilka niespodzianek i efekt końcowy sam określa czy było warto :ok: :ok:
A co do maski "bo być polakiem wielka odpowiedzialność" ;)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Przemek64 » 2018-11-15, 09:34

empi1955 pisze:
2018-11-15, 01:45
Podobno jest z tym lekki problem. Na e-bay jest, można znaleźć : "throttle cable Mach1 2004" , ale cena jest chora ok 200 USD. Dorób sobie w PL. Masz przecież kogoś kto Ci dorabia linki.
Marek mam takiego człowieka, ale chciałem nowy pachnący oryginał (ja poprostu tak mam)
Na ebay znalazłem tylko używane i były drogie, ale się z tym pogodziłem, że trzeba zapłacić.
Jak znalazłeś coś nowego to podaj link. :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: empi1955 » 2018-11-15, 23:45

Tu masz link: https://www.ebay.com/itm/1999-2001-2003 ... 3468880308
Jedna uwaga! Na jednej z zakończonych aukcji inny sprzedający zamieszczał informację że ten OEM numer jest odpowiedni dla Cobry 1999-2001 ale że linka pasuje też do Macha 03-04. Polecał wcześniejszy kontakt telefoniczny do siebie przed zakupem. Zapytaj o to lepiej sprzedawcę tej aukcji z linku.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Przemek64 » 2018-12-06, 15:13

Dzisiaj przyszedł mikołaj :super: Tak się jakoś złożyło, że paczuszki przyszły dzisiaj.
1) Wał aluminiowy z Summita
2) Łożysko oporowe
3) Przepływka 90 mm Ford Performance
4) Mieszek do przekładni (miałem brzydki)
5) Uszczelka tłumika. Jest jednorazowa a by wymienić łożysko trzeba wyjąć tłumik.

Dzisiaj się okaże co się zmieni po wymianie wału :niepewny:
Załączniki
IMG_5352.jpeg
IMG_5351.jpeg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Griszaa
Forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2018-06-17, 11:37
Model: Mustang
Silnik: V6 3.7
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Ślask
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Griszaa » 2018-12-07, 08:56

No niezłe fanciory :ok:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Przemek64 » 2019-01-08, 15:43

Po kilku próbach montażu przepustnicy BBK 2x65 postanowiłem tom nową przepustnicę wysłać do regeneracji.
Mimo że była nowa można przez nią przy zamkniętych klapkach oglądać świat :dobani:
Teraz po regeneracji klapki się nie przycinają i nawet jeden promyk światła nie jest widoczny.
Dzisiaj ją montujemy więc wszystko się okaże wieczorem.
Załączniki
IMG_5398.jpeg
IMG_5397.jpeg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Rezor » 2019-01-08, 17:58

Żebyś nie miał teraz problemu na jałowych.w niektórych silnikach zostawia się przepustnice lekko uchyloną


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: jaco » 2019-01-08, 19:38

Przemek64 pisze:
2019-01-08, 15:43
Po kilku próbach montażu przepustnicy BBK 2x65 postanowiłem tom nową przepustnicę wysłać do regeneracji.
Mimo że była nowa można przez nią przy zamkniętych klapkach oglądać świat :dobani:
Teraz po regeneracji klapki się nie przycinają i nawet jeden promyk światła nie jest widoczny.
Dzisiaj ją montujemy więc wszystko się okaże wieczorem.
Dawaj znać, jak efekty. U mnie BBK jest już od lat i poza lekkim przycianiem problemów nie było. Po przeczyszczeniu, z przycinaniem też spokój, na jakiś czas.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Przemek64 » 2019-01-10, 12:27

jaco pisze:
2019-01-08, 19:38
Przemek64 pisze:
2019-01-08, 15:43
Po kilku próbach montażu przepustnicy BBK 2x65 postanowiłem tom nową przepustnicę wysłać do regeneracji.
Mimo że była nowa można przez nią przy zamkniętych klapkach oglądać świat :dobani:
Teraz po regeneracji klapki się nie przycinają i nawet jeden promyk światła nie jest widoczny.
Dzisiaj ją montujemy więc wszystko się okaże wieczorem.
Dawaj znać, jak efekty. U mnie BBK jest już od lat i poza lekkim przycianiem problemów nie było. Po przeczyszczeniu, z przycinaniem też spokój, na jakiś czas.
Operacja zakończona sukcesem. :hurra:
Większa przepustnica prawdopodobnie nie zwiększyła mocy ale jest lepsza reakcja na gaz.
Jeszcze tylko jeden mały problem z prze-pływką i dobraniem do niej czujnika ilości powietrza, ale to można zrobić przy strojeniu.
Nareszcie można brać się z kopyta za strojenie. :ok:
Tylko kto to dobrze zrobi????????????????? :kwasny:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH1 2004

Post autor: Dezo » 2019-01-10, 13:48

Przemek, mam wrażenie że Ty sam psujesz to auto żeby je później miesiącami naprawiać. :)
I podbijać wątek na Forum. Zostałeś zdemaskowany! :rotfl:


Samotny Wilk

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”