Terminator 2003 coupe SVT Cobra Torch Red

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

sting
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
Model: SVT Cobra 2003 2004
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: sting » 2016-05-29, 21:00

Dzisiaj właśnie udało mi się zrobić kolejny upgrade za namową klubowego kolegi ;)
Air ducty wraz z wężami doprowadzającymi powietrze chłodzące hamulce w okolice piasty + Ferodo FSF050. Jeszcze muszę zadbać o oplot stalowy.
Do tego przy okazji zrobiłem zaciski niczym z 10th anniversary ;)

Obrazek

Obrazek


Jendocześnie pragnę uroczyście poinformować, że rodzina się powiększyłą i żółty już przyejchał:). Gotowy powienien być za ok miesiac także więcej szczegółowych informacji odnośnie żółtka wkrótce :D tymczasem spy photo!

Obrazek



Awatar użytkownika
VeniK
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2015-02-03, 21:01
Model: Kiedyś może Mach1 :v
Silnik: V8 4.6

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: VeniK » 2016-05-30, 15:51

Te terminatory wyglądają tak pięknie :o



MONTWA
Forumowicz
Posty: 376
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: MONTWA » 2016-05-30, 15:57

Jak w sklepie...ja poproszę czerwonego ;)



Awatar użytkownika
R0N1N
Forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2013-07-09, 15:45
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: R0N1N » 2016-05-30, 16:53

Jadowita rodzinka się robi. :D



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: jaco » 2016-05-30, 18:21

Zaciski w kolorze nadwozia :)
Czekamy na pomiary temperatur! Ciekaw jestem ile to daje. Może wyjmę przeciwmgielne..


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: Rezor » 2016-05-30, 19:05

jaco pisze: Może wyjmę przeciwmgielne..
Wcale nie musisz demontować przeciwmgielnych do takiej operacji :P Możesz nawet zamontować chin spojler ze szparą i dać air duct w kształcie końcówki odkurzacza pomiędzy :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

sting
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
Model: SVT Cobra 2003 2004
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: sting » 2016-05-30, 21:09

Rezor pisze:
jaco pisze: Może wyjmę przeciwmgielne..
Wcale nie musisz demontować przeciwmgielnych do takiej operacji :P Możesz nawet zamontować chin spojler ze szparą i dać air duct w kształcie końcówki odkurzacza pomiędzy :P
Myśle ze Jacek sie przejęzyczył i chodziło mu raczej o wyjecie DRL w Miejwce których idealnie wpasują sie air ducty. :) Chyba ze wolisz Jaco DRL nie przeciwmgielne ;)



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: jaco » 2016-05-31, 15:41

sting pisze:
Rezor pisze:
jaco pisze: Może wyjmę przeciwmgielne..
Wcale nie musisz demontować przeciwmgielnych do takiej operacji :P Możesz nawet zamontować chin spojler ze szparą i dać air duct w kształcie końcówki odkurzacza pomiędzy :P
Myśle ze Jacek sie przejęzyczył i chodziło mu raczej o wyjecie DRL w Miejwce których idealnie wpasują sie air ducty. :) Chyba ze wolisz Jaco DRL nie przeciwmgielne ;)
Nie było pomyłki. Mam oryginalne przeciwmgielne 9cm i dodane DRL 7cm. Myślałem o wyjęciu większych i mniej użytecznych.
W zasadzie można kupić DRL i przeciwmgielne w jednym i nie trzeba z niczego rezygnować.

China mam.. w zasadzie szczelina od spodu zderzaka, bezpośrednio przed chin'em też powinna się dobrze spisywać i być niewidoczną. Tylko zderzak by osłabiło.

Możliwości jest mnóstwo.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: Midnite Tom » 2016-06-14, 20:37

To dopiero kolekcja :)
Pogratulować



sting
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
Model: SVT Cobra 2003 2004
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: sting » 2016-10-30, 00:16

Nic nie zamieszczalem dlugi czas i na forum nie zagladałem z powodu chronicznego braku czasu jednak nadszedl czas pochwalić sie zmianami. NIektórzy już wiedzą, że mam bzika na punkcie SN95 i tylko ten model uważam za sluszny– tak wiem dla wielu to bardzo dziwne ale już tak jest. Pomijając 2 terminatora, ktorego juz kiedys wrzuciłem zdjecie (na pelna prezentacje jeszcze przyjdzie czas), nabyłem trzecią cobre 2003 – 10th anniversary convertible torch red rowniez ją przedstawie dokladnie jak zgromadzę zdjęcia i opis itd.


Obrazek[/URL]


Jednak ten post nie o tym. Miałem plan sprzedać czerwone coupe, jednak, jako ze nikt specjalnie się do tego nie palił gotówkowo, badz nie dostali leasingu odstapiłem od tego pomysłu i poszedłem w kierunku kolejnych zakupów z USA i modyfikacji tak aby miec cobre w takiej konfiguracji jak marzylem, badz po prostu wszystko jak nowe - tym samym nieskoromnie napisze ze wydalem na to .... baaardzo duzo ale efekt jest idealny. Czesciowo zdjecia pogladowe jako ze nie wszystko juz mi dotarlo, nie zamontowane, badz zapomnialem zrobic zdjeć.
Tak naprawdę kupiłem elemety praktycznie kazdego ukladu.

Idać po kolei hamulce:

Bardzo wazna sprawa miejsce oryginalnych brembo cobra zastąpiły 14“ Hamulce 4 tloczkowe Roush Alcon. Jednakże bardzo ważnym elementem jest nie tyle hamulec i jego wielkosc ale jego chlodzenie - zestaw Kenne Brown Duct – kpl set dolotów w miejsce piast, oryginalnych blach tarcz i otworow z zderzaku. Dodatkowo doszły jeszcze przeowdy hamulcowe w stalowym oplocie i plyn ferodo.

Obrazek[/URL]


Obrazek[/URL]

Obrazek[/URL]


Jako, że blisko hamulców do układu kierowniczego tutaj zmian sporo. Pomijając takie procesy jak sciagniecie kolyski silnika tylko po to zeby ją ładnie wyczyścić a finalnie pomalować i złożyć nowe poduszki (stare pordzewiale). Nowa przekładnia kierownicza, co ważne gumy maglownicy BBK na offset unoszące ją jako że jest na eibachu -2“.
Steeda bumpsteer kit - sworznie wahaczy Steeda wraz z końcówkami drążka pozwalające na spore regulacje.
Przy okazji rozebrania całego przodu wymieniłem całe piasty na nowe

Obrazek[/URL]

Obrazek[/URL]

Obrazek[/URL]

Obrazek[/URL]

Obrazek[/URL]


Pomijając eibachy, które kupiłem już pół roku temu doszły jeszcze drązki stabilizatora i łączniki HD również z Eibacha.

Obrazek[/URL]

Amortyzatory zarówno z przodu jak i ztyłu również zmieniłem przednie na Strange engineering HD, tyl qa1+ z pelna wielostopniowa regulacja.

Obrazek[/URL]

Co do silnika i osprzętu.

Pompa wody edelbrock short high flow.

Obrazek[/URL]

Nowa miska oleju Moroso z uszczlka ford racing– wykonanie naprawdę mnie zaskoczyło

Obrazek[/URL]


Pompa oleju Ford Racing.


Zainwestowałem również w kpl Idler Pulley - wszystkich rolek osprzętu podwónie łożyskowanych, włącznie z napinaczem. Pasek nowy Goodyear Gatorback.


Obrazek[/URL]

Wydech do tej pory to pusty stockowy hpipe z borlą zmianie uległo to na rzecz x-pipe bassani.



Doszedł również nowy dolot BBK racing w połysku, Kupiłem choć jeszcze nie mam przepustnicę Accufaba i przeplywomierz SCT, ‘breathery‘ pokryw zaworów.


Obrazek[/URL]



Jako, że pod maską zaczęło robić się bardzo świecąco a i kupiłem „tank“ na ciecz kompresora/lód do chlodzenia rownież i zbiornik wyrównawczy większy i ładnijeszy z cantona

Całośc jest przysloniona nową oslona z realnego carbonu

mw. Tak

Obrazek[/URL]

... tak jak i carbonowe siłowniki do maski zamiast tego fabrycznego badyla ;)


Jak już było tak ładnie pod maską do polakierowania proszkowego na czerowno poszly pokrywy zaworow. Wisienka na torcie pokrywy cewek MSD - Ford Racing.

Obrazek[/URL]

Przechodząc do napędu.


Pełen spiek ktory miałem rowniez mnie irytowal, dlatego postawiłem na Exedy stage 3 Grooved z nowym lekkim kolem zamachowym exedy.

Obrazek[/URL]

Jako, ze stary shortshifter sprowadzal sie jedynie do do krotszego drazka przez co mialem problemy z szybką trójką - kupiłem pelen short shifter MGW racing

Obrazek[/URL]


Zająłem sie rowniez zmianą przelozenia z fabrycznego 3,55 na 3,73 ford racing. Z racji ze dyferencjal juz mial byc caly rozberany pomijam oczywistosc jak royal purple ale flansza ford racing, caly rebuild kit dyferencjalu i nowa szpera Ford Racing. Naturalnie wszystko nowe.

- Zabezpieczjący LOOP walu napedowego

Obrazek[/URL]

Zawieszenie...

W chwili jak już wiedizalem ze bede musiał ściągnac dyferencjal pomyslalem tez o IRS.
Cale sanki zostały rowniez sciagniete i polakierowane. Zwrotnice do szkielkowania w sumie tylko po to zeby byly ladne ;) Po wszystkim nabilem nowe lozyska ford racing.


- Doszedl bushing kit Maximum motorsport

Obrazek[/URL]

- Drążki regulowane góra i dół Full Tillt boogie

Obrazek[/URL]
- Nowe łożyska tyl Ford racing

Obrazek[/URL]

- Stabilizator Eibacha


- Rozpórka tylna karoserii SR


- Rozporka przednia kielichow MaximumMotorsport

Obrazek[/URL]

- Wzmocnienia wzdluzne karoserii MaximumMotorport

Obrazek[/URL]

- Delriny przednich wahaczy

Obrazek[/URL]


Opony toyo r888 275/35/18 – po yokohama advan kolosalna roznica

Obrazek[/URL]

Calosc oczywiscie uzpelniona nowymi plynami AC Delco , Amsoil 5w20, royal purple.


To chyba na tyle .. ;) Jak będą zdjecia wszystkiego skreconego naturalnie wrzuce. Nadchodzi zima takze dzialam dalej...


Na razie musze troche przystopowac z zakupami ale w lutym mam w planach jeszcze ostre walki ‚‘comp camps stage3‘ z wlasciwym osprzetem, rozwiert kompresora w fimie Stiegemeier w USA, instalacje n2o na shotcie nie wiecej niz 100, felgi ROVOS Durban, wydech dodatkowo na klapach MgMotorsport, przyciemnienie szyb, wygluszenie calej podlogi i drzwi.


PEACE!
Ostatnio zmieniony 2016-10-30, 11:35 przez sting, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: bart » 2016-10-30, 09:39

no no, poleciales :)
czekam niecierpliwie :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: nomad » 2016-10-30, 09:47

Wariat! :szok:
I takich lubię :ok: kibicuję!



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: stang232 » 2016-10-30, 10:21

Grubo idziesz, 3 Terminatory w garażu : )
Mysle ze ktorys z nich moze stac się jednym z najszybszych mustangów w PL)


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: Przemek64 » 2016-10-30, 10:58

A podobno to ja przeginam ;)
Ale świrów nie brakuje :padam: :padam:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

sting
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
Model: SVT Cobra 2003 2004
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow

Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red

Post autor: sting » 2016-10-30, 12:35

Co do bycia wariatem to w tym znaczeniu mogę nim byc ;)
Jarek generalnie jeszcze nie uprzedzam wypadków ale z ta mocą tak moze sie finalnie skończyć ;-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”